امتیاز به ما یادت نره!

پس از عقد قرارداد با موسسه خدمات مجالس و تشریفات خود و مشخص شدن مکان و زمان برگزاری جشن عروسی،جشن نامزدی و جشن تولد تمامی شماره های مهم را در دفترچه ای به صورت مکتوب کرده و هم در موبایل یا لپ تاپ خود به صورت دیجیتال ذخیره کنید.

به طور مثال گل آرایی و تزیین ماشین عروس در منزل شما توسط متخصص گل آرایی و شب قبل از مراسم عروسی انجام می گیرد.حال شاید بنا به اتفاقی ماشین عروس در آدرسی که به گلکار خود دادید نباشد و احتیاج به تماس با گلکار جهت تغییر آدرس باشد.

مورد دیگری که شاید پیش آید ساعت هماهنگ شده با فیلمبردار و عکاستان است.معمولا شب قبل از جشن عروسی یا نامزدی با فیلمبردارتان زمان خارج شدن عروس از آرایشگاه را هماهنگ می کنید.بنا به مشکلات پیش آمده شاید احتیاج به تغییر ساعت رسیدن فیلمبردار داشته باشید.۲۰۱۵۰۷۲۴_۱۸۵۵۰۹

با توجه به سابقه درخشان موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند معمولا از این دست اتفاقات پیش بینی نشده در روز جشن عروسی ،نامزدی و تولد بوجود آمده که با داشتن دفترچه تلفن مکتوب که حاوی شماره تماس افراد مرتبط می باشد و هماهنگی با آنها برطرف خواهد شد.

موضوع مهم دیگری که باید در نظر داشت بهمراه داشتن شارژر فندکی موبایل و پاور بانک است.بسیار دیده شده که به علت تماسهای زیادی که عروس و داماد در روز جشن عروسی خود برقرار می کنند شارژ موبایلشان تمام شده و هنگام احتیاج به دفترچه تلفنشان با موبایل خاموش روبرو می گردند که مشکلات زیادی برایشان بوجود می آورد.

موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن رضایتمندی نود و پنج درصدی مشتریان یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران در برگزاری جشن عروسی ،جشن نامزدی ،جشن تولد ،همایش و سمینارهای ویژه بوده و با داشتن آشپزخانه صنعتی اختصاصی و منوهای مختلف پاسخگوی تمامی سلیقه ها با هر بودجه ای می باشد.

ویدئو های مربوط را اینجا ببینید.