امتیاز به ما یادت نره!

یکی از مهمترین پارامترهایی که باعث منحصربه فرد شدن عروسی میگردد،دیزاین و تزیینات عروسی بکاربرده شده در محوطه باغ و سالن جشن عروسی میباشد.

تشریفات یاکند که در این زمینه یکی از خلاقترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد با استفاده از مجرب ترین و کارآزموده ترین پرسنل اقدام به طراحی و دیزاین جشن عروسی منطبق بر جدیدترین متد روز دنیا مینماید.

تزیینات عروسی شامل بر طراحی و دیزاین محوطه باغ و سالن عروسی میباشد که هر کدام به شیوه ای خاص انجام میگیرد:

1- تزیینات عروسی محوطه و باغ

ورودی عروس و داماد:

در این شب تمام چشم ها به سمت عروس و داماد است و همه میهمانان منتظر ورود عروس و داماد هستند.

طراحی و اجرای حرفه ای ترین مسیر ورودی عروس و داماد در تخصص تشریفات یاکند یکی از موفق ترین خدمات مجالس عروسی

در تهران ،میباشد.

تشریفات یاکند متناسب با محل برگزاری جشن عروسی شما، زیبا ترین ورودی ها را برای عروس و داماد طراحی و اجرا میکند که شامل طاق رومی،طاق نصرت،تونل نور و گل آرایی مخصوص ورودی  میباشد.

تمامی طول مسیر ورودی عروس و داماد با باکسهای ویژه نورپردازی شده و با استفاده از تجهیزاتی همچون میز کویین،میز استقبال آیینه کاری شده،ریسه های فانتزی،قفس گل آرایی،فانوس،گلدان و کاپهای ویژه رنگ و بویی منحصر به فرد به جشن عروسیتان میبخشد.

استفاده از مدرن ترین سیستم های آتش بازی بی خطر و اجرای یخ خشک به هنگام ورود عروس و داماد هم میتواند شور و حال خاصی به جشن شما ببخشد.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

دیزاین فضای باز:

تشریفات یاکند با تزیینات عروسی خاص فضای باز، توسط تیم مجرب خود معمولی ترین باغها را به زیباترین باغها تبدیل میکند.

بدین منظور تشریفات یاکند اقدام به تجهیز محوطه با مبل و صندلیهای راحت ویژه فضای باز،نصب آلاچیق حریر و شاه نشین و نورپردازی ویژه با لوستر و والواش مینماید.

همچنین ایجاد میز وی آی پی برای مهمانان مخصوص که با شاه نشین و لوسترهای ویژه تزیین شده، از دیگر خدمات تشریفات یاکند به شما میباشد.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

2-تزیینات عروسی سالن عروسی

ورودی عروس و داماد:

تشریفات یاکند با نصب طاقهای نصرت گل آرایی شده در سالن به صورت مخصوصی از عروس و داماد استقبال کرده و با آتش بازی،فضایی پر شود برای مهمانان ایجاد میکند.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

بار شمع: اجرای بار شمع از زیباترین تزیینات عروسی بشمار رفته که جلوه ای خاص به جشن عروسی میبخشد.با توجه به اینکه مهمانان در کنار بار شمع اقدام به گرفتن عکس یادگاری و ثبت خاطرات ماندگار جشن عروسی مینمایند اهمیت آن چند برابر میگردد.

تشریفات یاکند که یکی از برترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد با  طراحی و اجرای دها نمونه بار شمع با تزیینات و گل آرایی منحصر به فرد نقشی کوچک در ثبت خاطرات شیرین جشن عروسی شما ایفا میکند.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

دیزاین میز مهمان:

مهمترین پارامتر در هنگام ورود مهمانان به سالن جشن عروسی،دیزاین و تزیین میز مهمان میباشد.

تشریفات یاکند با استفاده از تجهیزاتی مانند شمعدان کریستال گل آرایی شده،سنتر،شات شمع،رومیزی دانتل و گیپور،دستمال و حلقه ،شوپلیت و نورپردازی ،تصویری ماندگار از عروسی شما در ذهن مهمانان حک میکند.

طاق کیک:

بریدن کیک عروسی توسط عروس و داماد از مهمترین آداب جشن عروسی میباشد که تمام توجه حاضرین به آن معطوف میگردد.

تشریفات یاکند به جهت اهمیت این موضوع با نصب طاق کیکهای استثنایی جلوه ای ویژه به آن بخشیده و با اجرای آتش بازی در حین برش کیک، خاطره ای به یادماندنی از این لحظه در اذهان باقی میگذارد.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

میز وی آی پی:

حتما در جشن عروسیتان افرادی هستند که از اهمیتی ویژه برایتان برخوردارند و نحوه پذیرایی از آنان دغدغه شما در عروسی بشمار می آید.

تشریفات یاکند در این زمینه یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران بشمار می آید با طراحی میز وی آی پی به نحو شایسته ای از این عزیزان پذیرایی میکند.

میز وی آی پی در بهترین محل سالن طراحی شده و بروی آن با تجهیزاتی متفاوت با آنچه بروی دیگر میزهای سالن میباشد تزیین میگردد.

گل آرایی این میز ویژه بوده و از گلهای خاص با طراحی ویژه بروی آن استفاده میگردد.