امتیاز به ما یادت نره!

غذاهایی که در جشنهای مختلف سرو می شود بر اساس نوع جشن متفاوت بوده و با یکدیگر فرق می نمایند که در ادامه مقاله به صورت مجزا به آنها می پردازیم.

جشن عروسی:

به جرات میتوان گفت که شام عروسی مهمترین آیتم جشن عروسی بوده و رضایت مهمانان از جشن عروسی ارتباط مستقیم با غذای سرو شده دارد.بارها مشاهده شده مهمانان جشن عروسی،نامزدی  مجلل و با بهترین دیزاینها و در بهترین باغ تالار و باغ عمارت به علت عدم سرو شام نه چندان با کیفیت ناراضی بوده و بالعکس از مهمانانی که به جشن عروسی و نامزدی کوچک و خودمانی که شام عروسی با کیفیت سرو شده ،در مورد آن جشن پرسیده می شود،همه راضی بوده و از کیفیت جشن عروسی یا نامزدی ابراز رضایت می نمایند.

شام عروسی و نامزدی با توجه به هزینه ای که پرداخت می نمایید در چند پکیج ارائه می گردد که در ادامه به تفضیل و به صورت مجزا به آنها میپردازیم:

منوی شماره یک

این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره،رزشک پلو با مرغ ارگانیک،مرصع پلو،جوجه کباب،خورش فسنجان و برنج زعفرانی سرو می گردد.در این منو که به صورت سلف سرویس ارائه می گردد سالاد فصل،سالاد اندونزی،سالاد سزار،سالاد یونانی به همراه نوشابه قوطی کوکا و کانادا و آب معدنی و دوغ و دسر های قالبی در چند طعم نیز سرو می شود.توجه داشته باشید که معمولا در این منو 50% جوجه ارائه می گردد.اما خدمات مجالس و تشریفات یاکند به تعداد مهمانان جوجه کباب در این منو تقدیم می نماید.

منوی شماره دو

این منو کمی مفصل تر از منوی قبلی بوده و علاوه بر باقالی پلو با گوشت بره،رزشک پلو با مرغ ارگانیک،مرصع پلو،جوجه کباب،خورش فسنجان و برنج زعفرانی ،ته چین مرغ و گوشت،بار سبزیجات گرم و بار ترشی نیز به این منو اضافه می گردد.سالاد فصل،سالاد اندونزی،سالاد سزار،سالاد یونانی و سالاد شیرازی به همراه نوشابه قوطی کوکا و کانادا و آب معدنی ،دوغ و دسر های قالبی در چند طعم نیز در این منو ارائه میگردد.

البته در صورت دستور مشتری به ازا هر 20 نفر یک بوقلمون بریان با گارد بلدرچین نیز به این منو اضافه می گردد.فینگر فود سرد شامل انواع کاناپه ها،انواع بیف،انواع چیکن،انواع پنیر و ژامبون و…. و فینگر فود گرم شامل جوجه چینی،پاچینی،جوجه چینی و میگو نیز شامل منوی غذایی این پکیج می باشد که در طول جشن عروسی و نامزدی سرو خواهد شد.134

منوی شماره سه

در این منو علاوه بر تمامی موارد مطرح شده در منو شماره دو که شامل باقالی پلو با گوشت بره،رزشک پلو با مرغ ارگانیک،مرصع پلو،جوجه کباب،خورش فسنجان و برنج زعفرانی ،ته چین مرغ و گوشت،بار سبزیجات گرم و بار ترشی، سالاد فصل،سالاد اندونزی،سالاد سزار،سالاد یونانی و سالاد شیرازی به همراه نوشابه قوطی کوکا و کانادا و آب معدنی ،دوغ می باشد دسر به صورت شاتی که شامل تیرامیسو،پلمبیر،چیز کیک،چیز کرم و… ارائه می گردد.

فینگر فود سرد شامل انواع کاناپه ها،انواع بیف،انواع چیکن،انواع پنیر و ژامبون و…. و فینگر فود گرم شامل جوجه چینی،پاچینی،جوجه چینی و میگو نیز شامل منوی غذایی این پکیج می باشد

میز سلف سرویس این منو مزین به 2 تا 3 بره بریان شده به ازای تعداد مهمانان سرو می گردد.علاوه بر تمامی موارد مطرح شده انواع خوراکها همانند بیف استراگانف،چیکن استراگانف،زبان و … به این منو اضافه خواهد شد.

منوی شماره چهار:

در این منو که کاملترین و گرانترین منوی جشن عروسی و نامزدی می باشد که شامل شامل باقالی پلو با گوشت بره،رزشک پلو با مرغ ارگانیک،مرصع پلو،جوجه کباب،خورش فسنجان خورش نسترن و برنج زعفرانی ،ته چین مرغ و گوشت، چلو کباب لقمه،چلو کباب قفقازی،شیشلیک و…… به همراه بار سبزیجات گرم و بار ترشی، سالاد فصل،سالاد اندونزی،سالاد سزار،سالاد یونانی و سالاد شیرازی به همراه نوشابه قوطی کوکا و کانادا و آب معدنی ،دوغ ،می باشد دسر به صورت شاتی که شامل تیرامیسو،پلمبیر،چیز کیک،چیز کرم و…. و فینگر فود سرد شامل انواع کاناپه ها،انواع بیف،انواع چیکن،انواع پنیر و ژامبون و…. و فینگر فود گرم شامل جوجه چینی،پاچینی،جوجه چینی و میگو می باشد.

در این منو بره بریان ،ماهی شیر بریان ،بوقلمون بریان با گارد بلدرچین نیز به چشم میخورد و از نوشابه های انرژی زا و آب گاز دار و سودا از مهمانان پذیرایی می گردد. همچنین در این منو که کاملترین،لاکچری ترین و زیباترین منوی شام عروسی و نامزدی است،انواع غذاهای دریایی شامل :لابستر ،کالاماری،شاه میگو،صدف،خاویار و….. نیز سرو می گردد.tasrifat-yakend

در این منو کاملترین بار سالاد،بار ترشی ،بار سبزیجات و بریانها دیده می شود و از هر لحاظ کاملترین منو می باشد.

گارنیش و دیزاین غذاهای سرو شده در این منو از اهمیت بسزایی برخوردار است و تشریفات و خدمات مجالس یاکند با داشتن سرشفی دوره دیده در فرانسه و دبی و کادری آموزش دیده به نحو احسن در این راستا به شما خدمات ارائه خواهد نمود.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن آشپزخانه صنعتی اختصاصی و تهیه و طبخ غذای مجالس با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه نقش بسزایی در هرچه رویایی تر شدن جشن عروسی ،نامزدی و تولد شما خواهد داشت.

با توجه به اختصاصی بودن آشپزخانه خدمات مجالس و تشریفات یاکند امکان تلفیق منوها وجود داشته طبق دستور مشتری غذای مجالس شما به صورت پیشنهادی و توافقی تهیه و سرو می گردد.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند که یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد با  سرو بهترین و مرغوبترین غذای مجالس شبی ماندگار برایتان رقم خواهد زد.