امتیاز به ما یادت نره!

مهمانداری در جشن عروسی،جشن نامزدی و جشن تولد

برخلاف تصور ،مهمانداری در جشنها و مراسم از قوانین خاصی پیروی کرده و بر اساس چارچوبی خاص و از پیش تعیین شده اجرا  شده که فقط افراد آموزش دیده می توانند از پس آن برایند و تفاوت بسیار زیادی با پرسنل خدماتی دارند.به دلیل اینکه مهماندار در تمام لحظات جشن شما حضوری فعال داشته و به نوعی ویترین جشن شما به حساب می آیند پیش از از عقد قرارداد با موسسه خدمات مجالس و تشریفات خود ،عکس یا فیلم از تیم مهمانداری مشاهده نموده و ویژگیهای مهمی که باید داشته باشند را در نظر بگیرید.

موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند متشکل از مهمانداران حرفه ای و تحصیلکرده به صورت ویژه از مهمانان پذیرایی کرده و شبی رویایی برایتان خواهند ساخت.در ادامه به ویژگیهایی آقایان یک تیم مهمانداری حرفه ای می پردازیم:429715352_230008باس فرم:

مهترین ویژگی یک تیم مهمانداری حرفه ای متحدالشکل بودن لباس فرمشان می باشد.به صورت متداول آقایان تیم مهماندری از کفش چرم مشکی،شلوار پارچه ای مشکی،پیراهن سفید،جلیقه مشکی و پاپیون مشکی استفاده می نمایند.بعضی از موسسات خدمات مجالس و تشریفات همانند خدمات مجالس و تشریفات یاکند اقدام به تهیه جلیقه و پاپیون اختصاصی و با طرح خاص نموده تا ضمن بالا بردن کلاس و کیفیت جشن عروسی و جشن نامزدی موسسه خدمات مجالس و تشریفات خود را با دیگر رقبا متمایز سازند.البته پوشیدن شلوار مشکی اسلیم فیت و کالج،پیراهن مشکی،پاپیون و ساس بند رنگ خاص از دیگر پوششهایست که اخیرا در جشنها دیده می شود.

از نظر پوشش ظاهری مهماندار موسسه خدمات و مجالس یاکند یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد.

2-ظاهر مهماندار:

ظاهر مهماندار نیز از دیگر مواردیست که در کنار رعایت دیگر اصول مهمانداری از عوامل موفقیت تیم مهمانداری می باشد.آقایان تیم مهماندار باید روز قبل از مراسم مو و ریش خود را اصلاح نموده و قبل از شروع جشن مو خود را سشوار کرده و صورت خود را به اصطلاح شش تیغه نماید.در صورت داشتن ته ریش (به هیچ عنوان پیشنهاد نمیگردد)با آنکادر کردن آن جلوه تمیزتری به ظاهر خود بدهند.

یکی از ویژگیهای تیم مهمانداری خدمات مجالس و تشریفات یاکند که جزو اصول موسسه می باشد شش تیغه بودن صورت آقایان مهماندار بوده و هیچکدام در جشن شما ریش و ته ریش نخواهند داشت.

3-بج سینه

تمام پرسنل مهماندار باید بج سینه داشته باشند.جای قرارگیری بج سینه قسمت چپ بدن و بروی قلب می باشد.معمولا موسسه خدمات مجالس و تشریفات معتبر بج سینه مخصوص به خودشان را داشته تا پرسنل مهماندار برای مهمانان قابل تشخیص بوده و نیازهای خود را به مهمانداران منتقل نمایند.

۲۰۱۵۰۷۲۴_۱۸۵۵۰۹

4-فیزیک بدنی:

فیزیک بدنی مهماندار نیز از دیگر موارد مهم برای مهمانداران می باشد.مهمانداران مرد باید قدشان مابین 170 الی 185 بوده و به اصطلاح قدی استاندارد داشته باشند.از نظر تناسب اندام نیز باید متناسب بوده و نه زیاد چاق و نه خیلی لاغر باشند.به هیچ عنوان هم نباید شکم بزرگ داشته باشند.

5-حسن اخلاق:

مهماندارن باید اخلاق خوب داشته باشند و در طول مراسم لبخند از روی لبشان محو نگردد.نسبت به دستورات و اوامر مهمانان صبور بوده و در برطرف ساختن نیازشان از جان و دل مایه بگذارند و هیچگونه ترش رویی با مهمانان نداشته باشند.

6-بوی خوش:

به علت تماس نزدیک مهماندار با مهمان تیم مهمانداری باید در طول مراسم خوش بو بوده و احیانا بوی نا مطبوع و عرق ندهند.به همراه داشتن ادکلن و نکشیدن سیگار در جهت برآورده ساختن این ایتم کمک بسیاری خواهد نمود.

7-تحصیلات:

حداقل مدرک غیر مرتبط برای مهماندار دیپلم به بالا می باشد.البته افراد علاقمند میتوانند با گذراندن دوره های مخصوص و معتبر و اخذ لیسانس این دوره ها شروع به فعالیت نمایند.مسلط بودن به زبان انگلیسی هم جزو مواردیست که در جشنهایی با حضور مهمانان خارجی الزامیست تا ضمن برقراری ارتباط صحیح با این دسته از مهمانان حس راحتی را به آنها القا کرده و ساعاتی خوش برایشان فراهم نمایند.