امتیاز به ما یادت نره!

اجاره باغ برای بله برون

آیا شما نیز قصد اجاره باغ برای بله برون را دارید؟ آیا می دانید برگزاری بله برون در باغ چه مزایایی نسبت به سالن ها و تالارهای عروسی دارد؟

امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم هایی مانند بله برون، باغ است. باغ ها نسبت به تالارها و باغ تالارها مزایای بسیاری دارد. به طوری که یکی از مهم ترین آن ها برگزاری مراسم در فضای باز، سرسبز و زیبا است.

البته از آنجاکه باغ های بسیاری برای برگزاری مراسم ها در سراسر کشور و تهران وجود دارند، باید در زمان انتخاب آن‌ ها به نکات مهمی توجه داشته باشید. زیرا در صورت انتخاب یک باغ نامناسب برای مجلس خود با مشکلات بسیاری مواجه می شوید و در عین حال مهمانان نیز آزرده خاطر خواهند شد.

بنابراین برای جلوگیری از این مسائل پیشنهاد می دهیم ابتدا با مزایا و نکات مهم برای انتخاب باغ برای بله برون آشنا شوید و سپس نسبت به رزرو و اجاره اقدام کنید.

اجاره باغ برای بله برون بهتر است یا تالار؟مراسم بله برون از مراسم های قدیمی و دیرینه ما ایرانیان است و خانواده ها اهمیت بالایی برای این مراسم قائل هستند. همچنین علاقه مند هستند که مراسم بله برون فرزندان خود را مانند سایر مراسم ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با این مراسم، انتخاب مکان مناسب است و امروزه برای برگزاری بله برون باغ ها انتخاب مناسب تری هستند. به طوری که اکثر افراد ترجیح می دهند مراسم خود را در باغ برگزار کنند. زیرا با برگزاری مجالس خود در باغ از مزایای زیر بهره مند می شوید:

هوای مطلوب و دلپذیر

برگزاری بله برون در باغ امکان بهره مندی مهمانان از هوای آزاد و مطلوب را فراهم می کند که باعث شادمانی و نشاط هرچه بیشتر مهمانان و حتی عروس و داماد خواهد شد. همچنین در طول مهمانی شما و مهمانانتان اوقات شادتری را سپری می کنید.

علاوه بر این در چنین مراسم هایی به دلیل استفاده زیاد از لوازم آرایشی و عطرهای مختلف ممکن است فضای بسته شما را آزرده خاطر کند و برگزاری مراسم در باغ از بروز این مشکل جلوگیری می کند.

زیبایی فضای محیط اطراف

درست است که امروزه سالن های عروسی و تالارها از بهترین متریال ها و مدرن ترین معماری ها برای طراحی سالن ها استفاده می کنند اما همه ما می دانیم زیبایی طبیعت و محیط سبز طبیعی بسیار بیشتر و دلنشین تر است.

سفره عقد ایرانی در خانه

به همین دلیل می توان گفت اجاره باغ برای بله برون امکان برگزاری مراسم در فضایی زیبا و طبیعی را فراهم می کند. به طوری که عکس و فیلم های خاطره انگیز مراسم شما بسیار زیباتر و خاص تر خواهند بود.

نظافت و پذیرایی راحت تر

همانطور که می دانید برای پوشاندن کف سالن و تالارهای عروسی اکثرا از سرامیک یا کف پوش استفاده شده است. همین موضوع سبب می شود که سالن ها به نظافت بیشتری نیاز داشته باشند. اما آلودگی و گرد وغبار روی زمین باغ طبیعی است و نیاز به نظافت بسیار کمتری دارد.

همچنین در باغ ها به دلیل فضای زیاد، چیدمان صندلی ها و فاصله مهمانان از یکدیگر به صورتی است که فضای بیشتری برای پذیرایی وجود دارد. بنابراین در باغ خدمات مربوط به پذیرایی از مهمانان نیز به بهترین شکل انجام می شود و هرگز مهمانان شما از این مورد گلایه نخواهند کرد.

دیزاین و طراحی محیط باغ ها

یکی از ویژگی های برتر باغ ها نسبت به انواع تالارها و عمارت ها این است که محیط باغ ها طراحی بسیار متفاوتی نسبت به تالارها دارند. به طوری که اجاره باغ برای بله برون در تهران باعث می شود شما بتوانید هر گونه طراحی و دیزاین مورد نظر را برای مراسم خود انجام دهید.

باغ زیبا تهران

در باغ ها فضای بیشتر و زیباتری برای گل آرایی وجود دارد. چنان که اگر بین درخت ها برای دیزاین از گل های صورتی و سفید استفاده کنید، ترکیب سبز و صورتی و سفید بسیار دلنشین و زیبا می شود. همچنین در باغ امکان اتصال انواع اکسسوری به درخت ها و گل ها و نورپردازی های خاص نیز وجود دارد و شما با اجاره باغ برای مراسم بله برون می توانید به بهترین شکل ممکن فضای مجلس خود را دیزاین کنید.

رضایت و راحتی بیشتر مهمانان در طول مراسم

از آنجا که امروزه باغ ها نسبت به تالارها فضای باز بیشتر و بزرگتری دارند، مهمانان شما با استشمام هوای آزاد در فضایی سرسبز و دلباز احساس رضایت بسیاری خواهند داشت. همچنین با برگزاری مراسم بله برون در باغ شما از محیط های جداگانه برای رقص، پذیرایی، سرو شام، آتش بازی وغیره بهره مند می شوید و این نیز باعث نظم در مراسم و راحتی مهمانان می شود.

بنابراین اگر آرامش خاطر مهمانان در طول مجلس برای شما اهمیت زیادی دارد، باغ ها برای برگزاری مراسم هایی مانند بله برون مناسب ترین گزینه پیش روی شما محسوب می شوند. برای اجاره باغ برای بله برون در تهران می توانید از مجموعه های تشریفاتی مانند یاکند کمک بخواهید.

نکات قابل توجه برای اجاره باغ برای مراسم بله برون

در ایام قدیم تر معمولا مراسم هایی مانند سورپرایز تولد، بله برون، سورپرایز سالگرد ازدواج وغیره در خانه ها برگزار می شد اما امروزه با توجه به افزایش تمایل به تجمل گرایی، بیشتر مردم علاقه دارند که مراسمات خود را در باغ ها یا تالارهای عروسی برگزار کنند.

اگر شما نیز با توجه به نکات و مزایای گفته شده درباره اجاره باغ برای مجلس بله برون به فکر انتخاب این مکان برای مجلس خود هستید، باید در زمان انتخاب و رزرو این مکان ها به برخی فاکتورها توجه کنید. چنان که این فاکتورها و نکات مهم برای اجاره باغ عبارت هستند از:

طراحی باغ و ورودی آن

طراحی کلی باغ مانند تالارها و سالن های عروسی باید از نظر سبک و رنگ با سبک و تم مراسم شما هارمونی داشته باشد و باغی را انتخاب کنید که به مدرن ترین شکل ممکن آن را طراحی کرده باشند. همچنین ورودی باغ از جمله قسمت هایی است که اهمیت بسیار برای فیلمبرداری مراسم دارد. باید بدانید معمولا ورودی باغ های مدرن و زیبا از یک حیاط بزرگ با سردردی شیک و قصرمانند شروع می شود و در زمان اجاره باغ برای بله برون به این نکته نیز باید توجه کافی را نشان دهید.

باغچه و فضای سبز باغ

هرچه میزان رسیدگی به فضای سبز این باغ ها بیشتر باشد و فضای سبز بیشتری در باغ باشد، زیباتر است. همچنین هرچه تعداد درخت های باغ بیشتر باشد، هوای باغ مطلوب تر و دلپذیرتر خواهد بود و میزان اکسیژن هوا بیشتر است.

همچنین به طور مثال میوه دار بودن درخت ها بسیار باعث زیبایی چشمگیر باغ و فضا می شود. بنابراین سرسبز بودن باغ نکته بسیار مهمی است و در هنگام انتخاب باغ برای بله برون باید حتما به آن توجه کنید. زیرا اجاره باغی خشک و با گل های پژمرده هیچ زیبایی ندارد.

حوضچه یا آبنما

حوضچه از قسمت های جدا نشدنی از خانه های ایرانی و باغ و تالارهای پذیرایی است و وجود حوضچه هایی با رنگ آبی فیروزه ای باعث نوستالژی شدن فضای محیط شده و آرامش زیادی را به محیط می بخشد. آبنماها نیز در تازه تر شدن فضای محیط و بلند شدن بوی خاک باغ تاثیر بسیاری دارد که حسی پر از آرامش و لذت را به همراه می آورد. بنابراین اگر شما نیز طرفدار سبک های نوستالژی یا وجود آبنما برای زیبایی فضا هستید، توجه به این نکته را نیز در زمان اجاره باغ برای بله برون فراموش نکنید.

ظرفیت باغ

معمولا اجاره باغ برای مراسم هایی همچون بله برون به این دلیل است که فضای بیشتری نسبت به تالارها و سالن ها دارد. بنابراین اگر قصد برگزاری مراسم بله برون در باغ را دارید و تعداد مهمان های شما زیاد است، از انتخاب باغ های کوچک و با ظرفیت کم خودداری کنید.

باغ مناسب برای شما باغی است که فضای بزرگ برای انواع دیزاین ها و تشریفات مختلف داشته باشد و همچنین از فضای سبز وسیعی برخوردار باشد.

لوکیشن باغ

یکی دیگر از نکات مهم برای رزرو باغ این است که قبل از هر چیزی به آب و هوای مطلوب آن توجه کنید. آب و هوا به لوکیشن بستگی دارد و به همین دلیل باید لوکیشن باغی که انتخاب می کنید در بخشی از شهر باشد که آب و هوای مطلوب تری دارد. زیرا برگزاری مراسم نامزدی، بله برون وغیره در باغ فقط در صورتی گزینه بهتری است که آب و هوای مطلوبی داشته باشد.

پارکینگ

اگر یک باغ برای برگزاری مراسم دارای پارکینگ اختصاصی باشد، یک ویژگی و امتیاز خیلی خوب به شمار می رود. زیرا پارکینگ اختصاصی باغ باعث می شود که مهمانان شما در طول مهمانی دیگر نگران امنیت خودروهای خود نباشند و با آرامش بیشتر در مهمانی حضور پیدا می کنند.

همچنین شما با اجاره باغ برای بله برون با پارکینگ نگرانی از بابت امنیت و آسیب به خودروهای مهمان نخواهید داشت. البته اگر پارکینگ باغ مورد نظر شما به دوربین های مدار بسته مجهز باشد، بسیار ایمن تر و بهتر است.

نظافت

پیش تر گفته شد که نظافت باغ ها بسیار ساده تر از سالن ها و تالار های عروسی است اما نباید طوری باشد که از آن غافل شوید. زیرا نظافت و پاکیزگی هر محیطی در زیبایی دوچندان آن محیط بسیار تاثیرگذار است. بنابراین در انتخاب باغ برای برگزاری بله برون به نظافت آن دقت کنید تا مراسم خود را در مکانی تمیز، پاکیزه و مرتب برگزار کنید.

پذیرایی

مهم ترین نکته برای به خوبی تمام شدن مراسم بله برون شما، پذیرایی در آن مراسم است. اگر پذیرایی در طول مراسم از مهمانان گرامی به خوبی و به موقع انجام نشود، باعث نارضایتی و کلافگی مهمانان خواهد شد. بنابراین خدمات مجالس از جمله نکات مهم در اجاره باغ برای مراسم بله برون به شمار می رود.

باغ تالار لوکس

اگر در مراسم بله برون شما پذیرایی به صرف شام است، باغی را برای برگزاری مراسم بله برون خود انتخاب کنید که غذاهای آن ضمن کیفیت بالا، دیزاین زیبایی داشته باشند و مهمانان شما دچار آزردگی خاطر نشوند.

موسیقی

موسیقی مراسم بله برون در باغ باید متناسب با فضا باشد و در زمان اجاره باغ برای بله برون باید به این مورد توجه کنید. زیرا موسیقی باعث شور و نشاط سالن می شود و حال و هوای مراسم را به طور کلی در دست دارد. بنابراین باید به گونه ای باشد که مهمانان شادی و نشاط و انرژی مضاعف دریافت و اوقات خوشی را با موسیقی و رقص سپری کنند.

قیمت باغ

انتخاب باغ برای برگزاری مجلس بله برون قبل از هرچیزی به بودجه شما بستگی دارد. زیرا بودجه شما تعیین کننده ظرفیت باغ، منوی شام، متراژ باغ و بسیار از موارد دیگر است. بنابراین باید به دنبال اجاره باغ برای نامزدی یا بله برون با توجه به میزان بودجه خود باشید که امروزه به دلیل تنوع و تعداد زیاد باغ ها، پیدا کردن باغ مناسب برای برگزاری مراسم کار آسانی نیست اما کمک تشریفات مجالس همچون یاکند امکان پذیر است.

اجاره آسان و سریع باغ قیمت مناسب با کمک مراکز تشریفات

حال با توجه به آنچه تا به اینجا گفته شد، اگر شما نیز به دنبال رزرو و اجاره بهترین باغ تالار یا باغ در کم ترین زمان و با مناسب ترین قیمت هستید، می توانید از مراکز تشریفات مجالس کمک بخواهید. امروزه در سراسر ایران و به خصوص در تهران مجموعه های مختلفی تحت عنوان تشریفات در حال فعالیت هستند که یکی از خدمات آن ها اجاره باغ است.

مراسم بله برون

به طوری که شما ایده آل های و بودجه خود را برای اجاره باغ برای بله برون با آن ها در میان می گذارید و سپس آن ها باغی متناسب با خواسته های شما را معرفی می کنند که رزرو کنید. در این رابطه باید بدانید یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تشریفاتی در تهران، مجموعه یاکند است که با کمک آن می تواند باغ و تالارهای مختلفی را در مناطق مختلف تهران به خصوص در شرق با قیمت مناسب اجاره کنید.

علاوه بر این یاکند خدمات دیگری مانند پذیرایی، عکس برداری و فیلم برداری، دیزاین، گل آرایی و بادکنک آرایی وغیره نیز دارد.

در نتیجه

ما در این متن دانستید که برای اجاره باغ برای مجلس بله برون چه نکاتی قابل توجه هستند و حتما باید قبل از رزرو باغ برای برگزاری مراسم خود به آن ها توجه کنید. همچنین گفته شد که دلیل مناسب تر بودن باغ برای برگزاری مراسم بله برون نسبت به تالارها چیست.

متوجه شدید که تا چه میزان اهمیت دارد که باغی که برای برگزاری مراسم خود انتخاب می کنید، فضای سبز تمیز و مرتب و رسیدگی شده داشته باشد. ما در این متن از دیگر نکات مهم در زمان اجاره باغ برای بله برون مانند طراحی، موسیقی، قیمت، پذیرایی، پارکینگ وغیره نیز صحبت کردیم.

علاوه بر این ها گفته شد رزرو باغ با قیمت مناسب و در زمان کم با کمک مراکز تشریفاتی مانند یاکند امروزه ممکن شده است. به طوری که اگر به دنبال بهترین باغ برای برگزاری مراسم خود و اطلاع از قیمت باغ ها هستید و می خواهید بدانید نحوه رزرو این باغ ها چگونه است، می توانید از یاکند در این زمینه کمک بگیرید.