امتیاز به ما یادت نره!

آیا دقت کرده اید که امروزه بسیاری از باغ تالارها مختلط هستند؟ آیا می دانید باغ تالار برای عروسی جدا چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه باید آن را رزرو کنید؟

امروزه باغ تالارها از نظر فضا، امکانات و پذیرایی از مهمانان به دو دسته مختلط و جدا تقسیم می شوند و هر یک از این فضاها طرفداران مخصوص به خود را دارند. به طوری که بسیاری از افراد به دلیل رعایت حجاب و مسئله محرم و نامحرمی یا حتی راحتی مهمانان خانم خود ترجیح می دهند مراسم های خود را در مکان های جدا برگزار کنند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و می خواهید مراسم عقد، عروسی یا تولد خود را در باغ تالار جدا برگزار کنید، باید پیش از هر چیز با ویژگی های این مکان ها آشنا شوید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با ویژگی های باغ تالارهای جدا، درباره نکات مهم در زمان رزرو آن‌ها اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

ویژگی های مناسب ترین باغ تالار برای عروسی جدا

یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر انتخاب مکان مناسب برای برگزاری مراسم هایی همچون عروسی، این است که شما بخواهید مراسم خود را مختلط یا جدا برگزار کنید. زیرا در هر صورت باید مکان مورد نظر شما ویژگی ها و امکانات به خصوصی داشته باشد.

امروزه بسیاری از ایرانیان طرفدار برگزاری مجلس عروسی به صورت جدا هستند و تا حد زیادی امکان برگزاری مجالس مختلط وجود ندارد. بنابراین تعداد زیادی از تالارها، باغ ها و باغ تالارها ویژگی ها و امکانات لازم برای برگزاری عروسی جدا را دارند.رزرو باغ عروسی

اگر شما نیز قصد دارید عروسی خود را به صورت جداگانه برگزار کنید، باید بدانید برخی از ویژگی های قابل توجه بهترین باغ تالارها برای برگزاری عروسی جدا عبارت است از:

 

مجهز به دو سالن مجزا با بهترین تجهیزات و امکانات مشابه برای زنان و مردان

اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را جدا برگزار کنید و مهمانان مختلط نباشند، بهترین و مجهزترین باغ تالار برای شما آن است که دو سالن جداگانه برای مهمانان داشته باشد. به احتمال زیاد تا به حال در مراسم هایی شرکت کرده اید که از مهمانان زن در یک سالن و از مردان در سالنی دیگر پذیرایی می شود.

سالن های باغ تالار برای عروسی جدا مجهز امکانات و تجهیزات مشابه هستند. به طوری که هر دو سالن مساحت مشابهی دارند و چیدمان و میز و صندلی ها نیز یکسان است. علاوه بر این هر سالن سرویس بهداشتی مخصوص به خود را دارد و در سالن زنان، گارسون ها و پرسنل زن و در سالن مردان، پرسنل مرد مسئول پذیرایی و دیگر خدمات هستند.

 

مجهز به امکانات دی جی و پخش موسیقی زنده در دو سالن مجزا

یکی دیگر از ویژگی های تالار یا باغ برای عروسی جدا این است که برای زنان و مردان دی جی جدا دارند. زیرا همانطور که می دانید در بسیاری موارد موسیقی های مورد علاقه زنان و مردان برای رقص و پایکوبی متفاوت است.

به همین دلیل در صورتی که مراسم خود را در این باغ تالارها برگزار کنید، مهمانان شما از این شرایط بسیار لذت خواهند برد. علاوه بر این بسیاری از این مکان ها حتی در هر دو سالن فضایی مخصوص برگزاری و اجرای موسیقی زنده نیز دارند.

 

مجهز به دو فضای مخصوص برای سرو شام به صورت جداگانه

آیا تا به حال به مراسمی رفته اید که فضای سرو شام برای زنان با مردان متفاوت باشد؟ از دیگر ویژگی های مناسب ترین باغ تالار برای عروسی جدا می توان به فضای جداگانه برای سرو شام اشاره کرد. به این صورت که زنان می توانند با همان لباس های مجلسی و بدون دغدغه در فضایی جدا از مردان شام خود را میل کنند.رزرو باغ تالار برای عروسی

 

مجهز به اتاق مخصوص برای پرو لباس در سالن زنانه

به طور کلی همه مکان های مناسب برای برگزاری مراسم عروسی از جمله تالار، باغ، باغ تالار، عمارت وغیره فضای مخصوصی برای پرو لباس دارند اما جایگاه این فضا در هر یک از این مکان ها متفاوت است. به طوری که اگر در باغ تالارهای مخصوص مراسم های عروسی جدا این اتاق در سالن زنانه قرار گرفته است.

زیرا بیشتر زنان لباس خود را در این مراسم ها تعویض می کنند. به همین دلیل اتاق پرو در قسمت زنان تعبیه می شود تا مهمانان شما به راحتی نسبت به تعویض لباس ها یا ترمیم آرایش خود و اموراتی از این قبیل اقدام کنند.

 

تفاوت باغ تالار مناسب برای عروسی جدا و مختلط

علاوه بر ویژگی هایی که برای باغ تالارهای مناسب برای عروسی های جدا ذکر شد، باید بدانید این مکان ها با تالارها و باغ تالارهای مناسب برای عروسی های مختلط تفاوت های دیگری نیز دارند. یکی از این تفاوت ها، مساحت است.

در این رابطه باید بدانید از آنجا که مناسب ترین باغ تالار برای عروسی جدا مجهز به دو سالن جداگانه است، مساحت بیشتری دارد و نسبت به باغ تالارهای مراسم های مختلط بزرگ تر است. همچنین در برخی مناطق قیمت این مکان ها با تالارها و باغ های مناسب برای برگزاری عروسی مختلط تفاوت دارد.

یکی از مهم ترین دلایل این تفاوت قیمت، تعداد زیاد پرسنل است. زیرا در صورتی که عروسی شما در باغ تالار شرق تهران به صورت جداگانه برگزار شود، به پرسنل مخصوص زنان و مردان نیاز دارید. این در حالی است که با برگزاری مراسم خود در باغ تالارهای مختلط، تعداد پرسنل نصف می شود.

علاوه بر این عوامل دیگری مانند مساحت، وسایل پذیرایی، رقص نور جداگانه در دو سالن، استفاده از دو دیجی و سیستم پخش موسیقی وغیره نیز ممکن است باعث افزایش قیمت باغ تالار برای عروسی جدا شود.

 

نکات مهم در زمان رزرو باغ تالار جدا

حال که با باغ تالار و باغ عمارت در تهران برای برگزاری مراسم عروسی به صورت جدا آشنا شدید، اگر می خواهید این مکان ها را برای مجلس خود رزرو کنید، باید به نکات مهمی در این رابطه توجه داشته باشید. زیرا سهل انگاری در زمان رزرو این تالارها و باغ ها موجب بروز مشکلات جدی در مراسم شما و حتی ناراحتی و آزردگی خاطر خود و مهمانانتان می شود.میزنامزدی در خانه

از جمله نکات قابل توجه برای رزرو باغ تالار جدا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تناسب مساحت و ظرفیت با تعداد مهمانان شما

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی جدا باید به آن توجه داشته باشید، تناسب ظرفیت مکان با تعداد مهمانان شما است. بنابراین پس از اینکه اطمینان حاصل کردید تالار یا باغ مورد نظر شما برای برگزاری عروسی جدا مناسب است، بلافاصله نسبت به چگونگی ظرفیت آن تحقیق کنید.

در این رابطه باید بدانید در بسیاری موارد باغ تالارهای مخصوص عروسی های جدا نسبت به باغ و تالارهای مختلط فضای کم تری برای پذیرایی دارند. به همین دلیل در صورت برگزاری مراسم عروسی به شکل جداگانه باید باغ تالار با ظرفیت پایین در تهران را رزرو کنید و در این صورت باید از حضور برخی از دوستان و آشنایان در مجلس خود یا رزرو این مکان صرف نظر کنید.

البته باغ تالارهای جدا و بزرگ نیز وجود دارند اما هزینه رزرو آن ها ممکن است زیاد باشد. با توجه به این موضوع می توان گفت تعداد مهمانانی که دعوت می کنید و ظرفیت مکان مورد نظر بر اساس بودجه شما تعیین می شود.

 

پذیرایی از مهمانان زن و مرد توسط بهترین پرسنل و با شیک ترین ظروف

یکی دیگر از نکاتی که توجه به آن در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی جدا الزامی است، چگونگی پذیرایی از مهمانان است. پیش از هر چیز باید ظروف پذیرایی تالار مورد نظر را بررسی کنید و ببینید آیا برای مراسم شما مناسب است یا خیر؟

در این رابطه باید بدانید بسیاری از تالارها، باغ ها و باغ تالارها امروزه مدل های مختلفی از ظروف را برای پذیرایی تهیه کرده اند. به طوری که شما می توانید متناسب با سبک و تم مراسم خود ظروف مورد نظر را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید هزینه کرایه و پذیرایی با هر نوع ظروف ممکن است متفاوت باشد.

علاوه بر این دقت کنید در مکان مورد نظر شما پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل و توسط حرفه ای ترین پرسنل انجام شود. زیرا پذیرایی از مهمانان در واقع یکی از اصلی ترین بخش های مراسم ها به خصوص مجلس عروسی به شمار می رود.

از دیگر نکات حائز اهمیت در این رابطه نیز می توان به پذیرایی در سالن های جداگانه زنانه و مردانه اشاره کرد. به طوری که اگر راحتی و آسایش مهمانان به خصوص زنان برای شما اهمیت دارد، باید پرس و جو و سپس مکانی را برای برگزاری عروسی خود انتخاب کنید که برای پذیرایی از سالن زنان، پرسنل زن داشته باشد.

 

تناسب قیمت ورودی و پذیرایی از مهمانان با بودجه شما

آیا شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که هزینه و قیمت رزرو مکان برای برگزاری مجلستان برای شما اهمیت زیادی دارد؟

امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه ها و چالش هایی که افراد در زمان برگزاری مراسم های بزرگ و مجللی همچون عروسی با آن مواجه می شوند، کمبود بودجه است. اگر شما نمی خواهید با این مشکل مواجه شوید، در اولین قدم که انتخاب و رزرو باغ تالار برای عروسی جدا است، به قیمت ها توجه کنید.میز بله برون خاص

سپس تالاری را انتخاب کنید که علاوه بر امکانات و شرایط مورد نظر شما، قیمت مناسبی داشته باشد. به طوری که برای پرداخت دیگر هزینه های مراسم خود با کمبود بودجه و مضیقه مالی روبه رو نشوید. برای پیدا کردن این تالار می توانید از مراکز مختلفی از جمله تشریفات عروسی یاکند کمک بخواهید.

همچنین راهکارهای دیگری مانند رزرو باغ تالار در اواسط هفته، صرف نظر از برخی برنامه ها، کاهش تعداد مهمانان دعوتی، سرو یک یا دو مدل غذا برای شام وغیره برای کاهش هزینه ها وجود دارد. علاوه بر این می توانید تالاری را برای مجلس خود رزرو کنید که کم ترین مبلغ را به عنوان ورودی دریافت کند.

 

تجهیز باغ تالار مورد نظر به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و سالم

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید اما سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب بر کیفیت مراسم شما و خوشحالی مهمانان تاثیر بسیاری دارد. زیرا تنها کافی است که مجلس عروسی شما در فصول سرد و در مکانی بدون سیستم گرمایشی مناسب برگزار شود تا مهمانان آزرده خاطر و با علائم سرماخوردگی هر چه زودتر مراسم را ترک کنند.

برعکس این موضوع نیز صادق است. زیرا گرما به خصوص در مراسم های شلوغی از جمله عروسی بسیار آزاردهنده خواهد بود. چنان که با رزرو باغ تالار برای عروسی جدا بدون سیستم سرمایشی مناسب ممکن است مهمانان شما از رقص و پایکوبی به دلیل گرمای زیاد اجتناب کنند.

بنابراین اگر خواهان برگزاری مراسمی ایده آل هستید که همه در تمام لحظات آن لذت ببرند، باید در زمان رزرو باغ تالار جاجرود یا دیگر مناطق تهران به سلامت سیستم سرمایشی و گرمایشی مکان مورد نظر توجه کنید. زیرا در این صورت مجلس شما نه تنها به بهترین شکل ممکن برگزار می شود بلکه برای مهمانان خاطرات خوشی به جا خواهد ماند.

 

چگونه بهترین تالار برای عروسی جدا را رزرو کنیم؟

آیا می دانید چگونه باید بهترین و مناسب ترین باغ تالار برای عروسی جدا را پیدا و رزرو کنید؟ اگر شما نیز در این رابطه دچار سردرگمی شده اید و به تاریخ مراسم خود نزدیک هستید، هیچ جای نگرانی نیست. زیرا امروزه مراکزی در سراسر کشور و به خصوص در تهران در زمینه تشریفات مجالس فعالیت می کنند و در این زمینه بیش ترین کمک را به شما خواهند کرد.

به طوری که اگر زمان، توانایی یا اطلاعات لازم را برای رزرو باغ تالار مورد نظر نداشته باشید، با کمک این مراکز خواسته شما بدون هیچ زحمتی به واقعیت تبدیل می شود. زیرا یکی از مهم ترین خدمات این مجموعه ها مشاوره در زمینه انتخاب و رزرو مکان برگزاری مراسم هایی از جمله عروسی است.

بنابراین با مراجعه به چنین مراکزی تنها کافی است که شما از آن ها بخواهید که مناسب ترین باغ تالار برای برگزاری عروسی جدا را به شما معرفی کنند. در این صورت در کم ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسر یا تحقیق و بازدید از تالارها و باغ های مختلف، با بهترین مکان های متناسب با سلیقه خود آشنا خواهید شد.

سپس پرسنل این مراکز تشریفاتی به شما کمک می کنند که از بین گزینه های مختلف، باغ تالاری را برای مراسم خود انتخاب کنید که با هزینه آن با بودجه شما نیز تناسب داشته باشد. البته ناگفته نماند که این تنها یکی از خدمات مجموعه های تشریفاتی است.

 

بهترین مرکز تشریفات برای رزرو باغ تالارهای جدا

حال که متوجه شدید با کمک مراکز خدمات و تشریفات مراسم های مختلف از جمله عروسی امکان رزرو بهترین و ایده آل ترین باغ تالار برای عروسی جدا وجود دارد، شاید دچار سردرگمی شوید.زیرا تعداد این مراکز در سراسر ایران و به خصوص در تهران بسیار زیاد است. علاوه بر این باید به مجموعه ای مراجعه کنید که از اعتبار و کیفیت خدمات آن اطمینان داشته باشید.

در این رابطه جالب است بدانید مجموعه تشریفات و خدمات عروسی یاکند یکی از معتبرترین مراکز تهران محسوب می شود که خدمات بسیاری برای برگزاری مراسم عروسی دارد. چنان که یکی از مهم ترین خدمات این مرکز، رزرو تالارها، باغ تالارها و عمارت های مختلف در تهران با مناسب ترین قیمت ممکن است.

با کمک پرسنل این مجموعه می توانید باغ تالاری را متناسب با سلیقه و نیازهای خود برای برگزاری عروسی جدا انتخاب و رزرو کنید. زیرا این مرکز با بیشتر تالارهای شرق تهران قرارداد دارد. علاوه بر این از دیگر خدمات یاکند می توان به مواردی مانند پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل حرفه ای، عکاسی و فیلم برداری از مجالس، گل آرایی، بادکنک آرایی، دیزاین سفره عقد وغیره اشاره کرد.

در واقع می توان گفت مشاوران و پرسنل این مجموعه صفر تا صد مراسم های شما را برعهده می گیرند. به طوری که بدون هیچ گونه زحمت بهترین و خاطره انگیزترین مجلس عروسی، عقد، تولد، نامزدی وغیره را برگزار خواهید کرد.

 

در نتیجه

از آنجا که امروزه برگزاری مراسم عروسی به صورت جداگانه طرفداران مخصوص به خود را دارد، در این متن تلاش کردیم هر آنچه باید درباره باغ تالار برای عروسی جدا بدانید را شرح دهیم. به طوری که در ابتدا با ویژگی های این دسته از باغ ها و تالارها از جمله تجهیز به دو سالن جداگانه زنانه و مردانه اشاره کردیم.تشریفات مجالس بله برون

همچنین متوجه شدید در زمان رزرو این مکان ها باید به نکات بسیاری از جمله چگونگی پذیرایی از مهمانان، تناسب ظرفیت تالار با تعداد مهمانان، سیستم سرمایشی و گرمایشی وغیره دقت داشته باشید. علاوه بر این ها گفته شد که اگر برای پیدا کردن باغ تالار مورد نظر زمان و توانایی کافی را ندارید، می توانید از مراکز تشریفاتی مانند یاکند کمک بخواهید.

زیرا این مرکز علاوه بر قرارداد با بیشتر تالارهای شرق و دیگر مناطق تهران، خدمات بی نظیر دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. به طوری که با مراجعه به این مرکز می توانید صفر تا صد مراسم خود را به آن بسپارید.