امتیاز به ما یادت نره!

این روزها دیگر درصد زیادی از ساکنان تهران به جای برگزاری مجالس عروسی خود در تالارها، نسبت به رزرو باغ عروسی در تهران اقدام می کنید. شاید یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع، برتری باغ ها نسبت به تالارها باشد. چراکه باغ های عروسی در این منطقه و دیگر مناطق کشور ویژگی های به خصوصی دارند که در کمتر تالاری دیده می شود. در واقع باغ ها نه تنها از نظر معماری و نظافت بلکه حتی از نظر جزئیاتی مانند نورپردازی و پخش موسیقی نسبت به مکان های دیگر برای برگزاری عروسی برتری دارند. البته این موضوع از باغی تا باغ دیگر متفاوت است و شما باید در نظر گرفتن نکات مختلفی از جمله سلیقه، بودجه وغیره باغی مناسب را رزرو کنید. در این راستا می توانید از مراکز تشریفاتی نیز برای رزرو بهترین باغ های عروسی در تهران کمک بگیرید. اما پیش از هر چیز بهتر است بدانید ویژگی های متفاوت این باغ ها با تالارها کدام اند؟

برگزاری عروسی در باغ به تازگی ترند شده و بیشتر از سالن ها و تالارها طرف دار دارند، با توجه به وجد تالارهای متعدد در تهران برگزاری مراسم عروسی و انتخاب باغ تالار کمی دشوار شده است اما در ایجا ما ویژگی های باغ تالار یاکند را برایتان ذکر کرده ایم تا بتوانید با فکری بازتر تصمیم به انتخاب باغ کنید.

ویژگی های باغ عروسی در تهران

هر یک از تالارها و باغ ها امروزه در شهرستان ها و حتی تهران دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هستند. به طوری که اگر قصد برگزاری مراسم در این مکان ها را داشته باشید، آشنایی با این ویژگی ها الزامی است. در این رابطه باید بدانید باغ های عروسی تهران دارای لوکیشن، معماری و امکانات پذیرایی خاصی هستند.
همچنین باغ ها از نظر قیمت با تالار، عمارت ها و باغ تالارهای تهران و شهرستان ها تفاوت دارند. بنابراین ما در ادامه به صورت جزئی تر به ذکر و معرفی خصوصیات این مکان ها می پردازیم:

لوکیشن بی نظیر با هوایی مطلوب

لوکیشن باغ ها و باغ تالارهای تهران اکثرا در مناطق خوب تهران خارج یا داخل شهر است. در شهرستان ها تالارها و باغ تالارها در اطراف شهر هستند اما در تهران باغ های عروسی در لوکیشنی هستند که از نظر آب و هوایی از مناطق دیگر بهتر باشد.
این ویژگی باغ عروسی در تهران باعث می شود که مهمان ها از ابتدا تا انتهای مراسم لحظات خوشی را در هوایی مطلوب و بی نظیر سپری کنند. همچنین اکثر تالار های تهران به صورت عمارت هایی بزرگ و شیک هستند که فضای سبز بسیار وسیع و زیبایی دارند.

معماری خاص باغ های عروسی تهران

زیباسازی فضای بیرون سالن های پذیرایی در باغ های عروسی برای فیلم برداری و عکاسی به بهترین شکل انجام شده است. چنان که شما برای ورود به باغ و مراسم در این مکان ها ابتدا از فضای سبزی وسیع عبور و سپس به زیباترین عمارت ها و سالن های پذیرایی می رسید.
معماری باغ های عروسی تهران به صورت مدرن و طبق سبک معماری به روز دنیا است. به طوری که در این باغ ها از سبک معماری لهستانی، مدیترانه ای وغیره استفاده شده است. در دیزاین و طراحی داخلی سالن های تهران نیز سبک های متفاوتی وجود دارد که از جمله پرطرفدارترین آن ها می توان به سبک مدرن و کلاسیک اشاره کرد.

معماری مدرن

این سبک از معماری مخصوص باغ هایی است که دارای سالن هایی با سقف کوتاه و سالن هایی که فرصت اجرایی کمی دارند، هستند. در طراحی مدرن از اشکال هندسی مانند مربع یا مستطیل یا مثلث و یا دیگر شکل های هندسی نیز استفاده می شود.
سالن ها با سبک معماری مدرن دارای طراحی ساده هستند و از تزئینات و دیزاین زیادی در آن استفاده نمی شود. در این سالن ها دیوارها دارای لبه نور مخفی در سقف ها هستند. همچنین باغ عروسی در تهران که سالن متقارنی نداشته باشد، معماری آن به این سبک است.

معماری و طراحی کلاسیک سالن باغ های عروسی

جالب است بدانید باغ هایی که دارای سالن های بزرگ و لوکس هستند، در بیشتر موارد سبک معماری و طراحی داخلی و خارجی آن ها کلاسیک است. در این سبک استفاده از ابزارهای معماری از نوع ابزارهای روم باستان موجب شده است که این سبک طراحی طراحی رومی نیز نامیده شود.

ورودی خاص باغ های عروسی تهران

طراحی ورودی ها و تاق ها با گل های طبیعی و لوستر ها تزئینی باعث جلوه بیشتر باغ ها می شود.

در این سبک از اکسسوری های بسیار برای تزئین دیوارها استفاده می شود. به طوری که باغ های عروسی در تهران که با این سبک ساخته شده اند، دارای دیوارهایی با آینه کاری یا گچ بری هستند. همچنین دیزاین این باغ ها بسیار شلوغ و با رنگ های مختلف است.

ورودی خاص باغ های عروسی تهران

از آنجا که ورودی مهم ترین قسمت از باغ عروسی به حساب می آید و اکثر فیلمبرداری ها و عکاسی عروسی از قسمت ورودی شروع می شود، انواع باغ عروسی در تهران دارای زیباترین و مجلل ترین ورودی ها هستند. به طوری که در تزئین و دیزاین این قسمت ظرافت خاصی به کار برده اند.
چنان که بسیاری از این باغ ها دارای ورودی هایی به سبک قصرها و کاخ های پادشاهان هستند. ضمن اینکه این ورودی ها با استفاده از آتش، فشفشه یا اکسسوری های مختلف تزئین شده اند و زیبایی عکس و فیلم های شما را چندین برابر می کنند. در بهترین باغ عروسی مدرن نیز از روش نورپردازی برای افزایش جلوه ورودی در زمان ورود عروس و داماد استفاده می شود.

زیباترین استیج برای رقص عروس و داماد و مهمانان

از دیگر ویژگی های قابل توجه در باغ های عروسی تهران می توان به استیج رقص زیبا و عالی برای رقص و پایکوبی عروس و داماد یا مهمانان اشاره کرد. در باغ عروسی در تهران تلاش می شود که استیج رقص زیباترین شکل و نورپردازی را داشته باشد.
زیرا برای فیلمبرداری و عکس برداری در عروسی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. همچنین در طراحی این استیج به راحتی افراد برای رقص همچون لیز نبود استیج، فاصله آن با سطح سالن وغیره بسیار توجه شده است. علاوه بر این باید بدانید در بهترین باغ عروسی تهران برخی مواقع دو استیج متفاوت برای عروس و داماد و مهمانان وجود دارد.
به این شکل در زمان رقص از ازدحام در فیلم و عکس های عروس و داماد جلوگیری می شود و فضای بهترین برای رقص و پایکوبی وجود دارد.

سالن پذیرایی باغ عروسی تهران با بهترین امکانات

سالن های پذیرایی باغ ها و باغ تالارهای تهران اکثرا سالن های بزرگ و مجلل با طراحی مدرن یا مجلل هستند. به طوری که طراحی داخلی و معماری داخلی انواع باغ عروسی در تهران توسط معماران متخصص و طراحان داخلی حرفه ای با چندین سال تجربه انجام شده است. این سالن ها به صورتی طراحی شده اند که سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، نور کافی و فضایی مناسب برای برگزاری انواع تشریفات و پخش موسیقی را دارند. در عین حال با نگرش زیباسازی محیط سالن بسیار زیبا، شیک و مدرن است و امکانات کافی برای راحتی مهمانان دارند.

سالن پذیرایی باغ عروسی تهران با بهترین امکانات

سالن پذیرایی شیک با صندلی های مدرن و میزهای دیزاین شده با گل های طبیعی یکی از خدمات تشریفات یاکند می باشد.

در برخی از باغ عروسی های تهران سالن های مجزا برای برگزاری مراسم های جداگانه وجود دارد. به طوری که اگر برخی از عروس دامادهای جوان مایل بودند، مراسم خود را در بهترین باغ عروسی تهران در دو بخش زنانه و مردانه برگزار کنند.
این سالن ها در بیش تر موارد طراحی داخلی و خارجی مشابهی دارند و در هر دو قسمت پذیرایی سیستم گرمایشی و سرمایشی و دیگر امکانات وجود دارد. علاوه بر این جالب است بدانید بسیاری از این سالن ها امروزه به صورت جداگانه دی جی مخصوص خود را دارند.
همچنین در بعضی از باغ عروسی ها در تهران سالن های غذا خوری از سالن اصلی جدا است و در ساعت شام سالن ها باز می شود و مهمانان برای صرف شام به سالن غذاخوری تشریف فرما می شوند. در برخی دیگر از سالن ها نیز سالن غذا خوری و سالن پذیرایی جدا نیستند و در ساعت مشخص کارکنان به منزله پذیرایی غذا را روی میزها سرو و مهمانان روی صندلی خود غذا را میل می کنند.

پارکینگ ایمن و با ظرفیت کافی

یکی دیگر از ویژگی های انواع باغ عروسی در تهران این است که دارای پارکینگ های مجهز و بسیار ایمن برای مهمانان هستند. این خصوصیات شاید در افزایش قیمت تالار برای عروس و داماد تاثیر داشته باشد اما برای اطمینان خاطر مهمانان بسیار مفید است.
به طوری که وجود پارکینگ در طول مراسم امنیت خودروی مهمانان شما را تضمین می کند و مهمان ها با اطمینان خاطر بالا و حال بهتر شب خود را می گذارند. چنان که بسیاری از این باغ ها دارای پارکینگ هایی با ظرفیت متناسب با تعداد مهمانان، مجهز به دوربین های مداربسته و قوی و نگهبانان حرفه ای هستند.
حال در صورتی که به دنبال رزرو باغ عروسی پارکینگ دار هستید، می توانید از مراکز تشریفات مجالس همچون مجموعه یاکند کمک بخواهید. زیرا ما با باغ های گوناگونی در سراسر تهران قرارداد داریم و می توانیم بهترین آن ها را با مجهزترین پارکینگ برای شما رزرو کنیم. در این صورت در طول مراسم خود هیچ گونه نگرانی از بابت سلامت و امنیت خودروی مهمانان نخواهید داشت.

باغ عروسی دارای برنامه ریز و مشاور

برگزاری مراسم عروسی و تشریفات آن از جمله کارهایی است که به یک برنامه ریزی دقیق و مناسب نیاز دارد. زیرا شما قرار است بهترین شب خود را که همیشه تصورش را می کردید، بگذرانید و باید متناسب با شرایط و بودجه و البته خواسته های خود بهترین حالت ممکن اتفاق بیفتد.
برای انجام تمام برنامه های عروسی و تصمیم گیری های مهم در انتخاب تالار و برگزاری مراسم هایتان بهتر است از یک متخصص و برنامه ریز که در این فیلد تجربه کافی را دارد، کمک بگیرید. به این شکل خیال شما از برگزاری مراسم خود در باغ عروسی در تهران به بهترین شکل ممکن آسوده خواهد بود.
در این رابطه جالب است بدانید بسیاری از این باغ های عروسی دارای مشاوران متخصص در این زمینه هستند که مدیریت تمام بخش های مراسم شما را برعهده می گیرند. مشاوره و برنامه ریز به شما کمک می کند که بهترین دیزاین را برای مجلس خود انتخاب کنید.
همچنین این افراد چگونگی پخش آهنگ ها، ترتیب برنامه های شما در طول مراسم، چگونگی سرو شام وغیره را نیز مدیریت می کنند. بنابراین در صورت رزرو باغ عروسی با این ویژگی شما نیز مانند مهمانان می توانید از مراسم خود لذت ببرید و هیچ گونه نگرانی از بابت برنامه های شب عروسی رویایی خود نداشته باشید.

نظافت و تمیزی بی مانند در باغ های عروسی تهران

یکی از مهم ترین خصوصیات باغ برای عروسی در تهران این است که از نظر نظافت و تمیزی فضا بسیار بی نظیر و پرطرفدار هستند. از آنجا که در مراسم ها تعداد کثیری از مهمان ها و کارکنان در طول روز در سالن رفت و آمد دارند، در طول هر مراسم آلودگی و گرد و غبار زیادی وارد سالن ها می شود. به همین دلیل کارکنان این باغ ها به صورت روزانه و مرتب گرد گیری و نظافت سالن را انجام می دهند. زیرا حتی مقدار کمی آلودگی و گرد و غبار روی میز و صندلی ها باعث دلزدگی مهمان ها خواهد شد. همچنین در باغ عروسی در تهران دقت در نظافت سرویس های سالن جز واجبات است.

نظافت و تمیزی بی مانند در باغ های عروسی تهران

باغ عروسی های تهران بهتر از تمیز باشد طوری که انعکاس نور باعث زیبایی بیشتر آن شود.

زیرا در هر مراسم تعداد زیادی از مهمانان از سرویس های بهداشتی استفاده می کنند. بنابراین در باغ های عروسی تهران سرویس های بهداشتی قبل و بعد از هر مراسم به طور کامل و با استفاده از بهترین مواد شوینده ضدعفونی و نظافت می شوند.
در این مکان ها علاوه بر گردگیری میز و صندلی و نظافت سرویس های بهداشتی، جارو و تمیزی کف سالن و باغ نیز به بهترین شکل انجام می شود. زیرا وجود هر گونه آشغال در فضا از زیبایی مجلس می کاهد. در این رابطه جالب است بدانید در این باغ ها برای نظافت سریع و راحت از تجهیزات حرفه ای استفاده می کنند.
به عنوان مثال از دستگاه مخصوص شیشه شویی برای تمیز کردن شیشه ها یا از دستگاه سوییپر صنعتی برای جمع آوری آلودگی روی سطوح استفاده می شود.

نورپردازی به روز و هیجان انگیز

یکی دیگر از ویژگی هایی که در جدیدترین باغ های عروسی تهران مشاهده می شود، نورپردازی با سبک هایی جدید و به روز و در عین حال بسیار زیبا است. طبق تحقیقات نورپردازی در مجالس بر میزان انرژی و حال خوب مهمانان اثر قابل توجهی دارد.
با توجه به این موضوع در بهترین باغ عروسی در تهران زیباترین نورپردازی ها در فضاهای مختلف از جمله موارد زیر انجام شده است:
  • ورودی
  • فضای خارجی
  • فضای داخلی سالن های پذیرایی
  • جایگاه عروس و داماد
  • محل رقص و پایکوبی
  • فضای غذاخوری
  • وغیره.
نورپردازی در هر یک از این بخش ها به شکل متفاوتی است. زیرا در فضایی مانند استیج رقص، رقص نورهایی تعبیه شده اند که مهمانان را در زمان رقص بیشتر به وجد می آورند. چنان که هیجان آهنگ ها را با رقص نور به مهمانان منتقل می کنند و استیج رقص خالی نمی شود.
 این در حالی است که نورپردازی فضای غذاخوری ضمن نمایش بهتر غذاها موجب آرامش مهمانان در زمان سرو غذا می شود. بنابراین اگر حال خوش مهمانان در طول مراسم شما اهمیت دارد و نمی خواهد چشم و روان آن ها تحت تاثیر نورپردازی های نامناسب دچار آزار شود، باید بدانید باغ عروسی در تهران بهترین انتخاب هستند.

دی جی حرفه ای و پخش موسیقی شادی بخش

این روزها هیچ موردی به اندازه موسیقی در مجالسی مانند عروسی حائز اهمیت نیست. شما حتی اگر مراسم خود را در زیباترین فضا با بهترین امکانات و پذیرایی برگزار کنید اما پخش موسیقی به خوبی انجام نشود، مهمانان شما در زمان کوتاهی آزرده خاطر خواهند شد.
در باغ عروسی تهران، پخش موسیقی توسط بهترین گروه های زنده و دی جی ها اولویت است. به طوری که با برگزاری مجالس خود در این باغ ها هیچ گونه نگرانی از بابت موسیقی ها نخواهید داشت. دی جی های این مکان ها افرادی بسیار حرفه ای هستند که در همان ابتدای مجلس سلیقه موسیقی مهمانان شما را تشخیص می دهند.
چنان که با پخش موسیقی های مورد علاقه مهمانان باعث وجد و شادی بیشتر آن ها می شوند. همچنین این دی جی ها از ابتدا تا انتهای مراسم عروسی شما با مهمانان و عروس و داماد همراه می شوند. به طوری که حتی اگر زمانی احساس کنند که مهمانان خسته شده اند و انرژی آن ها افتاده است، با پخش موسیقی مناسب هیجان و شادی را به مجلس برمی گردانند.
بدین شکل با رزرو باغ عروسی در تهران، مهمانان در مراسم شما تمام انرژی و شادی خود را نشان می دهند و خاطراتی بسیار خوش برای همگان ثبت می شود.

منوی غذایی باکیفیت و با بیشترین تنوع

اگر تا به حال برای رزرو مکان برای برگزاری مجالس مختلف اقدام کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که منوی غذایی تالارها محدود است. به طوری که تنها یک لیست در اختیار شما قرار می دهند و براساس آن باید نسبت به انتخاب غذاهای مراسم خود اقدام کنید.
این در حالی است که در اکثر باغ های تهران چنین لیست محدودی برای سرو غذا وجود ندارد بلکه انتخاب با شما است. بدین معنا که هر مدل غذا، هر تعداد غذا، دسر و پیش غذایی را می توانید برای سرو در مجلس خود انتخاب کنید و اطاعت امر می شود.
به شکلی که در بسیاری از مجالسی که در باغ های عروسی تهران برگزار می شوند، چندین مدل غذا در شام وجود دارد. همچنین متناسب با سلیقه مهمانان انواع دسرها، پیش غذاها و نوشیدنی ها همراه شام سرو می شوند. ضمن اینکه همراه با این تنوع زیاد، کیفیت نیز فوق العاده است.
در واقع تنوع غذایی باعث کاهش کیفیت نمی شود و در باغ عروسی در تهران غذاها با بالاترین کیفیت طبخ و سرو می شوند. زیرا در این باغ ها بهترین مواد غذایی دقیقا در روز عروسی خریداری و با استفاده از آن ها غذاها طبخ می شوند. بدین شکل گویی غذایی با طعم خانگی اما در ژستی مجلسی را در مراسم خود سرو می کنید.
باغ هایی که برای مراسماتی نظیر عروسی هستند، ویژگی و پکیج های متفاوتی برای برگزاری مراسمات مختلف دارند، باغ تالار یاکند با بیش از 8 منو غذا و پکیج های متنوع یکی از برترین باغ عروسی در تهران می باشد که در صورت نیاز می توانید تمامی  تشریفات عروسی اعم از گل آرایی، فیلم برداری و … را به صورت کامل به این مجموعه بزرگ بسپارید.

قیمت باغ های عروسی در تهران

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب باغ عروسی در تهران تناسب بودجه عروس و داماد با قیمت باغ مورد نظر است. زیرا بودجه میزبان تعیین می کند که مراسم در کدام سالن، با چه تعداد مهمان و با چند مدل غذا در منو برگزار شود.
در این بین قیمت تالار یا باغ عروسی از مهم ترین فاکتور ها به شمار می رود. زیرا بودجه بیش تری را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل باید در این زمینه دقت زیادی را به خرج دهید تا در تامین بودجه دیگر بخش های مراسم خود با مشکل مواجه نشوید. در این رابطه باید بدانید قیمت باغ عروسی به عوامل بسیاری بستگی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت باغ عروسی

از جمله عواملی که ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت باغ مورد نظر شما شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت باغ عروسی، موقعیت جغرافیایی آن است. باغ هایی که در مناطق خوش آب و هوای تهران و در عین حال نزدیک به شهر قرار دارند، قیمت آن ها نسبت به انواع دیگر بیشتر است.
• مورد دومی که بر قیمت باغ عروسی در تهران تاثیر دارد، تاریخ عروسی شما است. به طوری که اگر در روزهای به خصوصی مانند عیدهای مذهبی مراسم خود را برگزار کنید، به دلیل ازدحام مجالس در این تاریخ ها هزینه بیشتری را برای رزرو باغ باید پرداخت کنید.
• ظرفیت سالن های باغ مورد نظر شما یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این مکان ها به شمار می رود. به طوری که باغ های وسیع و با ظرفیت زیاد نسبت به باغ های کم ظرفیت در تهران قیمت بیشتری دارند.
• منوی غذا نیز می تواند بر افزایش هزینه های باغ مورد نظر شما برای رزرو تاثیر داشته باشد. زیرا برخی از باغ ها به طور جداگانه منوی غذا ارائه می دهند و بعضی دیگر از منوی تیم تشریفاتی شما استفاده می کنند و تنها هزینه ورودی برای هر مهمان دریافت می شود. اگر انتخاب شما گزینه اول باشد، برای رزرو باغ عروسی باید هزینه پیشتری پرداخت کنید اما با انتخاب گزینه دوم هزینه رزرو باغ کاهش و هزینه تشریفات افزایش پیدا می کند.

رزرو بهترین باغ های عروسی تهران در کم ترین زمان

تا به اینجا به خوبی با ویژگی ها و خصوصیات باغ های عروسی تهران آشنا شدید. حال اگر به دنبال راهی برای رزرو آسان و سریع این باغ ها هستید، بهتر است از مراکز تشریفات و خدمات مجالس کمک بگیرید. زیرا با استفاده از خدمات این مجموعه ها دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی برای یافتن باغ عروسی در تهران نیست. بسیاری از این مراکز تشریفاتی با انواع باغ، تالار و باغ تالارهای تهران قرارداد دارند. به طوری که کافی است شما معیارهای خود را بیان کنید تا بهترین باغ متناسب با خواسته ها و بودجه شما را معرفی کنند. به این شکل می توانید در زمانی کوتاه باغ مورد نظر را رزرو و نسبت به برگزاری مراسم عقد یا عروسی خود اقدام کنید.

رزرو بهترین باغ های عروسی تهران در کم ترین زمان

بهترین باغ عروسی تهران از نظر کیفیت، قیمت و خدمات بی شک باغ یاکند می باشد.

در این رابطه باید بدانید یکی از بهترین مراکز تشریفاتی در تهران، مجموعه یاکند hست که ضمن امکان رزرو آسان باغ های عروسی، خدمات که ضمن تخفیف در رزرو باغ یا تالار برای مراسم ها، خدمات دیگری از جمله موارد زیر نیز دارد:

  • عکس برداری از مجالس
  • فیلم برداری از مراسم ها
  • پذیرایی از مهمانان با بهترین متد و توسط پرسنل ماهر
  • سرو شام با زیباترین دیزاین
  • آتش بازی زیبا و به یادماندنی در مراسم ها
  • دیزاین فضا با مدرن ترین سبک و اکسسوری ها
  • و بسیاری موارد دیگر.
علاوه بر این ها جالب است بدانید که مجموعه ما خود نیز باغ تالاری بی نظیر برای برگزاری مجالس گوناگون دارد که می توانید نسبت به رزرو آن اقدام کنید. با رزرو این باغ عروسی در تهران شما خاطره انگیزترین شب زندگی خود را در بهترین مکان جشن خواهید گرفت.

رزرو باغ تالار یاکند و برگزاری زیباترین عروسی

باغ تالار یاکند یکی از باغ های عروسی تهران در منطقه جاجرود است که همه ویژگی های یک باغ ایده آل برای برگزاری مجالسی همچون عروسی را دارد. مساحت این باغ حدود 4500 متر مربع است و این یعنی از کوچک ترین مراسم ها تا بزرگ ترین آن ها را می توان در باغ تالار یاکند برگزار کرد.
زیرا با توجه به این مساحت، ظرفیت این باغ بسیار زیاد است و تا مجالسی با 800 نفر مهمان را نیز می تواند ساپورت کند. از ظرفیت و مساحت بزرگ این باغ که بگذریم، نمی توان از لوکیشن بی نظیر آن غافل شد. باغ تالار یاکند با قرارگیری در منطقه جاجرود تهران، دارای بهترین و مطلوب ترین آب و هوا در فصول مختلف است.
به طوری که امکان برگزاری عروسی در فصولی مانند بهار و تابستان در فضای سرسبز باغ وجود دارد. بدین شکل شما در طبیعت و آّب و هوایی دلنشین جشن خود را در کنار دوستان و اعضای خانواده برگزار می کنید. البته این باغ عروسی در تهران ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد که نظر هر عروس و دامادی را به خود جلب می کند و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • امکان برگزاری مجالس مختلف به صورت مجزا یا مختلط
  • دارای به روزترین میز و صندلی های پذیرایی از مهمانان
  • مجهز به امکانات لازم برای کوچک کردن فضا
  • دارای حرفه ای ترین تیم برای پذیرایی
  • مجهز به تلویزیون شهری
  • دارای کف ال ای دی برای رقص
  • مجهز به مکانی مخصوص پذیرایی
  • دارای تونل نور در بخش ورودی
  • دیزاین زیبا با شمعدان ها و لوسترهای شیک.
علاوه بر این ها این باغ پکیج های مختلفی برای برگزاری عروسی دارد و امکان مشاهده نمونه کار در محل برای شما فراهم شده است.

نتیجه

امروزه با وجود مکان های مختلف از جمله تالارها، باغ تالارها و باغ ها برای برگزاری مجالس عروسی، کشش بسیاری از افراد به سمت رزرو باغ عروسی در تهران است. زیرا باغ ها دارای ویژگی ها و امکاناتی هستند که در کمتر مکانی دیده می شوند. معماری خاص، ورودی شیک، لوکیشن فوق العاده، نظافت چشمگیر، پخش موسیقی حرفه ای، نورپردازی با سبک های جدید وغیره تنها برخی از این ویژگی ها هستند. البته قیمت و هزینه رزرو این باغ های عروسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین یافتن این باغ ها و رزرو آن ها بدون کمک مراکز تشریفاتی آسان نیست. زیرا مجبور به صرف زمان و انرژی بسیاری هستید اما در صورت دریافت کمک از مراکزی مانند یاکند، در چند دقیقه می توانید بهترین باغ را برای عروسی خود رزرو کنید. ضمن اینکه ما در یاکند در کنار خدمات تشریفاتی خود، باغ تالاری بی نظیر در جاجرود داریم که کوچک ترین تا بزرگ ترین عروسی ها را در آن برگزار می کنیم. برای رزرو همین الان اقدام کنید.