امتیاز به ما یادت نره!

آیا شما نیز موعد تولدتان رسیده است و قصد دارید جشن روز تولدتان را در باغ شخصی برگزار کنید؟ آیا می دانید برای برگزاری تولد در باغ شخصی باید چه اقداماتی انجام دهید؟

روز تولد یکی از مهم ترین روزهایی است که همه افراد در سراسر دنیا این روز را برای خود یا اطرافیان جشن می گیرند. شاید در گذشته جشن روز تولد به سادگی برگزار می شد اما امروزه به اندازه حائز اهمیت است که به اندازه یک عروسی مجلل برگزار می شود.

چنان که بسیاری از افراد این جشن را در باغ، تالار، ویلا و غیره با بهترین و بی نظیرترین امکانات برگزار می کنند. حال اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و قصد دارید به یادماندنی ترین جشن تولد را در باغ شخصی برگزار کنید، در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم هر آنچه لازم است برای این روز زیبا فراهم کنید و بدانید را به اطلاع شما برسانیم.

دانستنی ها درباره برگزاری تولد در باغ شخصی

امروزه برگزاری جشن تولد در باغ شخصی بسیار بین مردم باب شده است. زیرا علاوه بر کاهش هزینه های تالار و بسیاری از تشریفات، جشنی باشکوه نیز خواهد بود. اما باید بدانید برگزار کردن تولد در باغ کار آسانی نیست و باید برای تک تک بخش های جشن برنامه ریزی کنید.

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها تصمیم برای برگزاری جشن تولد در باغ شخصی دارید اما نمی دانید چگونه، همچنان با ما همراه باشید. در ادامه به چند مورد از نکات مهم برای این کار اشاره می کنیم:

تناسب تعداد مهمان ها با ظرفیت و وسعت باغ

یکی از مهم ترین نکاتی که برای برگزاری تولد در باغ شخصی باید به آن توجه داشته باشید، وسعت و ظرفیت باغ است. شما باید ابتدا مهمان هایی که قصد دارید در جشن حضور داشته باشند را در نظر بگیرید. سپس تعداد آن ها را بررسی کنید که متناسب با وسعت باغ باشد.

زیرا در محیط باغ برخلاف تالار باید فاصله ای بین میزها و صندلی ها باشد و این امر ایجاب می کند که حتما بین ظرفیت باغ و تعداد مهمانان تناسب برقرار کنید. در صورتی که در باغی کوچک تعداد زیادی مهمان دعوت کنید، علاوه بر کمبود جا، بسیار مهمانی برای آن ها ملال انگیز خواهد بود.

تولد در باغ شخصی

نورپردازی باغ

نورپردازی یکی دیگر از بخش های مهم برای برگزاری تولد در باغ شخصی است. اگر تولد خود را در تالار یا ویلا برگزار کنید، شاید به اندازه باغ نیاز به فراهم کردن امکانات برای نورپردازی نباشد اما برای باغ این چنین نیست.

بنابراین باید از انواع لامپ، چراغ، ریسه، لوستر و غیره برای نورپردازی هر چه بهتر در جشن تولد مورد نظر در باغ شخصی استفاده کنید. توجه داشته باشید که نورپردازی در قسمتی که مهمان ها هستند با بخشی که متولدشده قرار می گیرد و حتی محیط رقص، کاملا متفاوت است.

چنان که بیش ترین و مهم ترین نورپردازی مربوط به قسمتی می شود که برای رقص در نظر گرفته شده است. اگر امکانات لازم را دارید، توصیه می کنیم برای ایجاد شور و نشاط در مراسم خود از رقص نور نیز استفاده کنید.

البته نورپردازی علاوه بر این ها شامل تامین نور مناسب برای مسیرهای مختلف باغ از پارکینگ تا ورودی و از ورودی تا محل برگزاری مهمانی و همچنین سرویس های بهداشتی نیز می شود.

تهیه سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب

شاید برگزاری تولد در باغ شخصی همچون برگزاری عروسی در باغ شخصی بسیار لذتبخش باشد اما مشکلات خود را نیز دارد. فضای باز، درختان و گل ها باعث زیبایی جشن تولد شما می شود اما در هر فصل از نظر آب و هوایی نیز باید امکانات لازم را فراهم کنید.

چنان که در تابستان باید سیستم های سرمایشی مناسب را در محلی که مهمان های هستند، قرار دهید که هوای گرم باعث آزردگی خاطر آن ها نشود. همچنین در فصول سرد مثل پاییز و زمستان باید حتما از سیستم های گرمایشی در جشن خود استفاده کنید.

زیرا نه تنها تحمل گرما بلکه تحمل سرما نیز بسیار سخت است. ضمن اینکه اصولا باغ ها خارج از شهر قرار دارند و با توجه به فضای باز، سرما بیشتر است. ضمن اینکه در جشن ها و مهمانی ها، افراد لباس های مجلسی و باز می پوشند و اهمیت فراهم کردن سیستم های سرمایشی و گرمایشی دوچندان می شود.

نکته دیگر در رابطه با سیستم های گرمایشی و سرمایشی در جشن تولد، محل قرارگیری آن ها است. تلاش کنید که این سیستم ها نه تنها زیاد به افراد نزدیک نباشد بلکه بیش از حد نیز از میز و صندلی ها فاصله نداشته باشد. زیرا در صورتی که در مکان درستی قرار نگیرند، وجود آن ها بی فایده خواهد بود.

برگزاری مراسم تولد در باغ شخصی

دیزاین محل قرارگیری متولد

همانطور که می دانید در جشن تولد، نگاه و دوربین عکس برداری و فیلم برداری همه روی شخصی متولد زوم می شود. بنابراین همانند عروسی ها و دیگر مجلس ها باید محلی مناسب را در باغ برای قرارگیری شخص متولد هنگام رقص، برش کیک و دیگر امور در نظر بگیرید.

برای برگزاری تولد در باغ شخصی باید محل قرارگیری متولد را با استفاده از زیباترین گل ها دیزاین کنید. همچنین می توانید از بادکنک ها و دیگر وسایل تزئیناتی تولد این بخش را زیبا کنید.

از نکات دیگر در رابطه با دیزاین محل قرارگیری متولد باید به میز و صندلی او نیز اشاره کنیم. توجه داشته باشید که میز و صندلی متولد به شکلی قرار گیرد که در دید تمامی مهمان ها باشد. علاوه بر این فاصله و اندازه میز و صندلی با یکدیگر هماهنگ باشد که نه تنها شخص متولد راحت باشد بلکه عکس ها و فیلم ها نیز زیباتر شوند.

دکوراسیون میز و صندلی مهمان ها

حال که از دیزاین محل قرارگیری شخص متولد بگذریم، به چیدمان میز و صندلی های مهمان ها می رسیم. مهمان ها مهم ترین اعضای جشن هستند و باید به راحتی آن ها بیش از هر چیز دیگر فکر کنید. در این رابطه باید بدانید میز و صندلی ها باید به شکلی چیدمان شوند که مهمان ها دید خوبی به فرد متولدشده و حتی محل رقص داشته باشند.

همچنین دقت کنید که فاصله بین میز و صندلی ها خیلی زیاد یا خیلی کم نباشد. زیرا در صورتی که فواصل کافی بین میز و صندلی ها حفظ نشود، رفت و آمد سخت خواهد بود. همچنین اگر فاصله زیاد باشد، احساس صمیمیت در مهمانی از بین می رود.

نکته دیگر در رابطه با دیزاین میز و صندلی مهمان ها در برگزاری تولد در باغ شخصی این است که در سطحی صاف چیده شوند. علاوه بر این بهتر است برای زیبایی محیط مهمانی و راحتی مهمان ها روی میزها رومیزی های زیبا به همراه گل، دستمال کاغذی و غیره قرار دهید.

توجه به زمان و چگونگی سرو غذا

تا به حال به زمان و چگونگی سرو غذا در باغ تالارها دقت کرده اید؟ جالب است بدانید برخلاف تصور ما این بخش بسیار حائز اهمیت است. زیرا مهمان ها نسبت به چگونگی غذا و سرو آن اهمیت زیادی می دهند. بنابراین باید تلاش کنید که هیچ مشکلی در این بخش از جشن وجود نداشته باشد.

در این راستا به زمان سرو غذا در برگزاری تولد در باغ شخصی باید بیش از دیگر مسائل توجه کنید. زیرا در صورتی که غذا سرو شود اما مهمان ها مشغول کیک یا رقص باشند، بلافاصله غذا سرد می شود و به اصطلاح از دهان می افتد.

زیرا محیط باغ یک فضای باز است و تحت تاثیر آب و هوا به خصوص در فصول سرد سال، غذا سریعا سرد می شود. بنابراین دقیقا پس از اینکه مهمان ها برای غذا یا شام آماده شدند، نسبت به سرو اقدام کنید. همچنین برای جلوگیری از بروز مشکل می توانید از اجاق های کوچک، شمع و غیره برای گرم نگه داشتن غذا استفاده کنید.

استفاده از خدمات مراکز تشریفات مراسم ها

علاوه بر تمام نکاتی که تا بدین جا گفته شد، باید بدانید اگر فرصت یا توانایی کافی برای هماهنگی برنامه ها را ندارید، می توانید از خدمات مراکز تشریفات مجالس همچون یاکند استفاده کنید. پرسنل این مراکز به شما کمک می کنند که در برگزاری تولد در باغ شخصی با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

چنان که حتی در برخی از این مجموعه ها به شما در چیدمان و دیزاین باغ کمک می کنند. ضمن اینکه وسایل مورد نیاز همچون صندلی، میز، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و غیره در اختیار شما قرار می گیرد.

آشنایی با بهترین مرکز تشریفات تولد در باغ شخصی

از آنجا که مراکز زیادی در حوزه تشریفات مراسم ها فعالیت می کنند، باید پیش از مراجعه یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه ها را انتخاب کنید. برای کمک به شما برای تشخیص بهترین مرکز در ادامه به برخی از نکات مهم اشاره می کنیم.

چنان که با آشنایی با ویژگی های بهترین مراکز، می توانید ضمن مراجعه حضوری و بررسی سایت های مربوطه بهترین مجموعه را برای برگزاری تولد در باغ شخصی انتخاب کنید. این ویژگی ها عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون مدرن و زیبای باغ شخصی برای تولد

همانطور که پیش تر اشاره شد، دیزاین محیط برای برگزاری تولد در باغ اهمیت زیادی دارد. نکته دیگر در این رابطه این است که اگر تخصص و مهارت کافی را در این زمینه نداشته باشید، دیزاین خوبی را طراحی نخواهید کرد.

بنابراین در این زمینه باید از مرکزی همچون یاکند درخواست کمک کنید که طراحان حرفه ای دیزاین در آن مشغول باشند. به این شکل جشن تولد مورد نظر شما در زیباترین فضا و دارای مدرن ترین دکوراسیون برگزار می شود.

تولد در باغ خودمان

ارائه بهترین و بیش ترین خدمات در کم ترین زمان ممکن

یکی دیگر از ویژگی های مهم معتبرترین مراکز تشریفات این است که در کم ترین زمان بیش ترین خدمات را ارائه می دهند. زیرا در بسیاری موارد افراد تنها به دلیل کمبود وقت توانایی رسیدگی به برنامه های خود را ندارند.

به همین دلیل برای برگزاری تولد در باغ شخصی از این مراکز کمک می گیرند که برنامه های آن ها در زمان مناسب انجام شود. بنابراین مراکزی که پرسنل آن ها به موقع امورات شما را پیگیری می کنند، در اولویت انتخاب هستند. زیرا به مقدار زیادی باعث کاهش نگرانی های شما و برگزار شدن مراسم به بهترین شکل ممکن می شوند.

ارائه خدمات بی نظیر با هزینه مناسب

امروزه بسیاری از افراد نه تنها قصد دارند تولدی مجلل و بانشاط برگزار کنند بلکه می خواهند هزینه مناسب را نیز پرداخت کنند. به همین دلیل برخی تلاش می کنند با برگزاری تولد در باغ شخصی هزینه های مربوط به محل برگزاری را کاهش دهند.

اما در رابطه با دیگر هزینه ها همچون میز و صندلی، کیک، غذا و غیره نیز باید از مجموعه هایی درخواست کمک کنید که این خدمات را ارزان تر از دیگران ارائه می دهند. در این رابطه باید بدانید در برخی از مراکز اگر مجموعه از خدمات مربوط به تولد، عروسی و دیگر مراسم ها را بخواهید، از تخفیف بهره مند می شوید.

ضمن اینکه در برابر پرداخت این هزینه بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند و دیگر نگران بروز هیچ گونه مشکل در مراسم خود نخواهید بود. بنابراین حتما پیش از انتخاب مرکز مورد نظر، قیمت ها را مقایسه کنید.

در نتیجه

از آنجا که امروزه جشن تولد به یکی از مراسم های مجلل و حائز اهمیت تبدیل شده است، در این مقاله تلاش کردیم هر آنچه باید درباره آن بدانید را برای شما شرح دهیم. چنان که نکات مهم در رابطه با برگزاری تولد در باغ شخصی را ذکر کردیم و دانستید که چه مراحلی را باید طی کنید.

علاوه بر این متوجه شدید که برای برگزاری یک مهمانی و مراسم بی نظیر می توانید از مجموعه های تشریفات مراسم ها درخواست کمک کنید. در این راستا به ویژگی های بهترین و معتبرترین مجموعه ها از جمله ارائه خدمات با مناسب ترین هزینه و در کم ترین زمان اشاره کردیم.

در نهایت نیز باید بدانید مجموعه تشریفاتی یاکند یکی از مراکز معتبری است که علاوه بر موارد گفته شده، تالار و باغ های بسیاری را برای برگزاری مراسم ها در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر می خواهید مهمانی به یادماندنی، شاد و بانشاطی داشته باشید، همین الان برای بهره مندی از خدمات ما با شماره های موجود تماس برقرار کنید.