امتیاز به ما یادت نره!

مراسم های بزرگ همانند عروسی، عقد، نامزدی، بله برون، حنا بندان، سالگرد ازدواج و سالگرد تولد ها نیازمند برنامه ریزی های دقیقی است که تمامی آیتم ها از نظر هزینه ها و زمان و تمامی امکانات به طور کاملا صحیحی اجرایی شوند. در این بین اگر افراد غیر متخصص در زمینه انجام کارها و هزینه ها نظرهای غیر تخصصی ارائه دهند ممکن است با صرف هزینه های بسیار هنگفت هم نتوانید آن چیزی که در ذهنتان هست را اجرایی کنید. بنابراین حضور افراد و تیم های متخصص در این زمینه نیاز می شود. تشریفات لاکچری عروسی یاکند با سال ها تجربه و سوابق کاری درخشان در این زمینه آماده ارائه مشاوره و برگزاری تشریفات لاکچری برای شما عزیزان می باشد.

 

آشنایی با تشریفات مجالس یاکند

ایدهای خاص برای مراسم خود را از مشاوران ما بخواهید

مفتخریم که خالق بهترین شب زندگیتان باشیم

  • همکاری با بیش از ۱۰۰ باغ تالار داخل و خارج تهران
  • همکاری با بهترین خواننده های کشور و مطرح ترین دی جی ها
  • آشپزخانه کاملا صنعتی اختصاصی با بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی
  • گل آرایی اختصاصی و ژورنالی با طرح های خاص
  • مجری ,طراح و برگزارکننده مهمانی, تولد, نامزدی ,عقد, عروسی , برگزار کننده همایش و سمینار..
  • ارائه نمونه کار و پرزنت در محل

شماره های تماس: 09124392809 و 02126316355

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید


 

در صورتی که می خواهید بدانید تمامی تشریفات لاکچری عروسی چه مواردی هستند این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما در این مقاله تمامی این موارد را با هم بررسی می کنیم و تمامی موارد در این مقاله از جمله فعالیت های تشریفات لاکچری عروسی یاکند می باشند. ما برای تمامی این موارد می توانیم میزبان جشن های شما باشیم. بالاترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب تجربه کنید. برای اینکه تمامی موارد را به صورت کامل توضیح دهیم ابتدا لازم است بدانیم که تشریفات لاکچری عروسی چیست؟

 

تشریفات لاکچری عروسی چیست؟

در گذشته اگر از مردم می پرسیدید لوکس یا لاکچری به چه معناست همه می گفتند مجموعه چیزهایی است که نسبت به بقیه موارد مزایای بیشتری دارند. اما امروزه واژه لوکس و لاکچری در تمامی ابعاد زندگی مردم وارد شده است و در هر ابعادی معنا و مفهوم تازه ای ایجاد کرده است. اگر برای تشریفات عروسی واژه لوکس یا لاکچری به کار برده شود به این معناست که مراسم و مجالسی که توسط مجموعه های لاکچری برگزار می گردند بسیار بزرگ، با شکوه و مجلل هستند.

باغ تالار لوکس

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که با یک هزینه مناسب با ارائه مشاوره و برنامه ریزی صحیح می توان از یک تشریفات لاکچری عروسی بهره مند شد. اما واقعیت این است، همانطور که گفتیم به دلیل اینکه عده ای از افراد نا وارد، در این حوزه تخصصی وارد شده اند و نظرات غیر تخصصی ارائه داده اند و بعضا هزینه های هنگفتی که برای مراسم ها ایجاد کرده اند دید مردم را نسبت به تشریفات لاکچری عروسی منفی کرده اند و به نوعی مردم تصور می کنند که تشریفات لاکچری عروسی یک مورد دست نیافتنی است در حالی که با هزینه های مناسب و اقدامات به موقع و برنامه ریزی هایی که مشاوره آن توسط یاکند در اختیارتان قرار داده می شود می توانید یکی از بهترین تشریفات لاکچری عروسی را تجربه نمایید. بدون اینکه نیاز باشد هزینه های سرسام آور و به دور از ذهن انجام دهید. البته این به معنای آن نیست که تشریفات لاکچری عروسی هزینه کمی دارد و طبعا وقتی صحبت از یک مراسم لاکچری عروسی می شود شما می بایست هزینه های بیشتری را برای مراسم خود در نظر بگیرید. اما این هزینه ها می بایست مدیریت شده و تحت نظر یک متخصص در انجام این کار انجام شود.

 

 

تشریفات لاکچری عروسی در یاکند شامل چه مواردی است؟

اینکه تشریفات لاکچری عروسی شامل چه مواردی است، به میزان زیادی بستگی به خود شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و  همچنین سلایقتان دارد. اما در ادامه مقاله مواردی که یک مراسم عروسی لاکچری را شکل می دهد با هم تک به تک بررسی خواهیم کرد.

ما در مجموعه یاکند امکانات متعددی را می توانیم در اختیار زوج های جوانی قرار دهیم که قصد دارند از خدمات تشریفات لاکچری عروسی تهران بهره مند شوند. یاکند می تواند میزبان تشریفات لاکچری عقد شما نیز باشد.مواردی که در بالاتر به آن اشاره کردیم عبارتند از:

 

عمارت یا باغ تالار برای یک تشریفات لوکس عروسی

در واقع اولین اقدام شما برای برگزاری یک تشریفات لاکچری عروسی در تهران همین مورد است و تقریبا می توان گفت تمامی باغ تالارها می بایست این امکانات لوکس را برای برگزاری تشریفات لاکچری عروسی فراهم کنند. اما در واقعیت تنها تعداد کمی از باغ تالار های تهران و حومه این اقدامات را انجام می دهند. بنابراین زوج ها مجبور می شوند برای دریافت خدمات عمارت یا باغ تالار های زیبا علاوه بر هزینه ای که برای یک باغ تالار انجام داده اند برای فیلم برداری به صورت مجدد هزینه جداگانه ای بابت چند ساعت اجاره یک عمارت یا باغ تالار بپردازند. همین امر مشکلات دیگری نیز برای زوج ایجاد خواهد کرد. از جمله این مشکلات این است که زوج بعد از فعالیت هایی که برای فیلم برداری در باغ تالار یا عمارت دیگری انجام می دهند سریعا خود را به باغ تالار مورد نظر برای جشن برسانند که همین ممکن است به دلیل وجود ترافیک های شهری به تعویق بیفتد. یا اینکه عروس و داماد در حین مسیر به شدت خسته شوند و برای برگزاری جشن دیگر انرژی و انگیزه بالا نداشته باشند. قطعا هیچ عروس و دامادی نمی خواهند که این موارد و مشکلات متعدد را تجربه نمایند.تشریفات لاکچری

ما در مجموعه باغ تالارهای یاکند میزبان شما با بهترین نوع عمارت و باغ تالار برای برگزاری تشریفات لاکچری عروسی هستیم و می توانید برای فیلم برداری در صورت تمایل اقدام نموده و سپس در ساعت مقرر جشن خود را با حضور مهمانانتان برگزار کنید.

 

تشریفات مجلل یاکند به مدیریت آقای پاکزاد از برترین خدمات و تشریفات مجالس لاکچری و خاص تهران می باشد که  از خدمات آن می توان تجهیز مراسمات با لوازم لاکچری و برگزاری مراسم های عقد, نامزدی و عروسی در سالیان گذشته ارائه کرده است.

 

استفاده از گل آرایی های خاص در خدمات عروسی لاکچری

مورد مهمی که به جز باغ تالار و عمارت در یک تشریفات لاکچری عروسی بسیار مهم است نوع گل آرایی و خدمات آن می باشد. در مراسم های معمولی تنها به یک دسته گل عروس و تزئین و گل آرایی ماشین عروس بسنده می کنند. در حالی که در یک تشریفات لاکچری عروسی می توان حتی میزهایی که می خواهند مهمانانتان دور آن گرد هم بیایند هم گل آرایی کرد. علاوه بر آن امکان گل آرایی ویژه برای جایگاه عروس و داماد وجود دارد. گل آرایی خدمتی است که باعث می شود زیبایی هر چه بیشتر و با شکوه تری را به مهمانان خود نمایش دهید علاوه بر آن اگر فیلم برداری حرفه ای از مراسمتان داشته باشید فیلم عروسی شما نیز یک فیلم لاکچری خواهد بود.

تشریفات عروسی لاکچری

 

در تشریفات لاکچری عروسی یاکند ما می توانیم تمامی خدمات گل آرایی که در بالاتر به آن اشاره کردیم را برای زوج هایی عزیز انجام دهیم. گل آرایی یک تخصص است که اگر به خوبی انجام نشود نه تنها جذاب نخواهد بود بلکه به هیچ عنوان به چشم نمی آید بنابراین سعی کنید خدمات گل آرایی خود را همواره به یک تیم متخصص که در این کار تخصص و سوابق کاری بالایی دارند واگذار کنید. ما در یاکند این متخصصان را گرد هم آورده ایم تا شما خیالتان از بابت پیدا کردن متخصص در زمینه این امور آسوده باشد.

 

منوی غذایی خاص و VIPیاکند

داشتن یک منوی غذایی خاص و VIP که می تواند مهمان های شما را از بابت کیفیت و کمیت آن شگفت زده کند، از مواردی است که می تواند به عنوان تشریفات لاکچری عروسی در نظر گرفته شود.

ما در یاکند منوی غذایی متنوعی داریم و می توانیم انواع غذاها را به شکل زیر برای شما و مهمانانتان فراهم کنیم. این منوی غذایی و پذیرایی می تواند حتی با توجه به انتخاب های شما کم و زیاد شود. چرا که تعداد هر آیتمی می تواند با توجه به هزینه ای که صرف می کنید برایتان متفاوت باشد. بنابراین توجه شما را به منوی غذایی خاص و VIP یاکند در زیر این قسمت جلب می کنیم:

  • باقالی پلو با گوشت گوسفند
  • زرشک پلو با مرغ
  • مرصع پلو
  • شیرین پلو
  • برنج زعفرانی+ جوجه کباب
  • خورش فسنجان
  • خوراک سبزیجات
  • بیف استراگانف
  • ته چین
  • دسر 6 طعم
  • بار سالاد با 7 مدل
  • دلستر، نوشابه، آب، دوغ

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می توانند به عنوان غذا برای مهمانان شما در یاکند انتخاب شوند. حال با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید و تعداد مهمان ها و همچنین نوع غذاها می توانید تعدادی از این غذاها را برای مهمانان خود تهیه کنید. در این صورت چند نوع غذا بر سر هر میز آورده می شود و مهمانان به انتخاب و سلیقه خودشان از غذایی که دوستش دارند میل می کنند. این خدمات لاکچری می تواند در تشریفات لاکچری عروسی یاکند اجرایی شود.

 

منوی پذیرایی VIP یاکند

علاوه بر منوی غذایی ویژه شما می توانید از یک منوی پذیرایی VIP  و لوکس نیز بهره مند باشید. در لیست زیر خدماتی که به عنوان پذیرایی در یاکند ارائه می شوند را قرار داده ایم. باز با توجه به تعداد مهمان ها و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید به اضافه سلیقه خودتان می توانید چندین مورد را برای پذیرایی از این لیست انتخاب کنید تا یک پذیرایی لاکچری از مهمانان شما در حین برگزاری مراسم به عمل آید. لیستی که درباره آن صحبت کردیم را در زیر برای شما قرار می دهیم:

  • میوه فصل دست چین شده 5 مدل
  • شیرینی تارت میوه ای 5 طعم به همراه شیرینی خشک
  • فینگر فود 6 طعم
  • آبمیوه طبیعی 6 طعم مختلف
  • و سایر موارد

 

سفره عقد لوکس

سفره عقد و اتاق عقد از مواردی است که حتی زوج هایی که مراسم عقد خود را از قبل به صورت خانگی جشن گرفته اند به دنبال آن هستند تا به صورت نمایشی این مراسم عقد را مجددا تکرار و در فیلم های عروسی خودشان ثبت کنند. سفره عقد و اتاق عقد می تواند یکی از مواردی باشد که در تشریفات لاکچری عروسی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. برای مثال می توان قبل از اینکه مهمان ها به تالار بروند آن ها را به اتاق عقد دعوت کرد و ضمن اینکه عقد به صورت نمایشی اجرا می شوند مهمانان شما هدایایی که برای عروس و داماد در نظر گرفته اند را تقدیم آن ها می کنند. تمامی این لحظات می تواند توسط فیلم برداری که با تیم آن ها هماهنگی انجام داده اید ثبت شود و بعدها به عنوان بخشی از خاطرات خوبتان یادگاری شود.

برای اتاق عقد می توان گل آرایی های زیبا نیز با توجه به درخواست زوج انجام داد که اتاق عقد را بیش از حالت معمولی خودش لوکس تر و لاکچری تر جلوه می دهد.

 

دی جی حرفه ای به همراه سیستم صوت نورپردازی درام و پرکاشن

تشریفات عروسی تهران

ما می توانیم در کنار تمامی خدماتی که در یاکند به عنوان تشریفات لاکچری عروسی ارائه می دهیم از بهترین دی جی ها با سیستم های قوی صوتی و نورپردازی برایتان دعوت به عمل آوریم و این شب به یاد ماندنی را به زیبا ترین و لذت بخش ترین شب زندگیتان تبدیل کنیم. که علاوه بر شما مهمانان حاضر در جشن عروسی شما، این لحظات را برای هیچ وقت از خاطر نبرند. یک دی جی حرفه ای می تواند تاثیر بسیار زیادی در با شکوه برگزار شدن مراسم عروسی شما داشته باشد و یکی از آیتم های لاکچری انتخاب دی جی هایی است که خدمات گران تری ارائه می دهند و به صورت حرفه ای تری کار خود را انجام می دهند. یاکند با تمامی این دی جی های حرفه ای ارتباط دارد و می تواند از آن ها برای مراسم های خاص و لاکچری شما دعوت به عمل آورد.

 

پرسنل مراقبت و نگهداری از کودکان در تشریفات لاکچری

حتما تا به حال مشاهده کرده اید که حضور کودکان در مراسم و جشن های معمولی باعث اذیت شدن این کودکان و به دنبال آن گریه آن ها و اذیت شدن سایر مهمان ها می شود. در حالی که می توان در یک تشریفات لاکچری عروسی در مجموعه یاکند طوری برنامه ریزی کرد تا پرسنل مراقبت و نگهداری از کودکان به عنوان یکی از تشریفات لاکچری از کودکانی که در مجلس شما حضور دارند مراقبت کنند. این کار باعث می شود علاوه بر اینکه مهمانان شما یک شب به یاد ماندنی و به دور از حواشی نگهداری کودکانشان تجربه می کنند، کودکان نیز که توسط پرسنل با تجربه و آموزش دیده ما در طول مراسم نگهداری و مراقبت می شوند نیز از این مدت احساس لذت و شادمانی زیادی داشته باشند و در پایان نیز با پدر و مادرشان راهی منزل خود خواهند شد. این خدمات جزء خدماتی است که می تواند در تشریفات لاکچری عروسی مورد استفاده قرار بگیرد. در حالیکه در عروسی های معمولی و ساده خبری از این موارد نیست.

 

تیم مهماندار 6 نفره کاملا هماهنگ و متحد

زمانی که مهمانان شما به یک مجلس با شکوه می آیند باید همه چیز با شکوه باشد. حتی نوع پذیرایی می تواند تعیین کننده این باشد که جشنی که در آن حضور دارند یک جشن معمولی است یا یک جشن با شکوه و لاکچری محسوب می شود. بنابراین لازمه این پذیرایی قوی و با شکوه از مهمانان، مهمان دارانی هستند که بسیار با تجربه باشند و از قبل درباره این موارد آموزش های لازم برای پذیرایی در مراسم های لاکچری را دیده باشند. تنها مهماندارانی در این نوع از مراسم ها به خوبی عمل می کنند که با هم هماهنگ و متحد باشند و نگذارند که هیچ خواسته ای از مهمانان بدون پاسخ بماند. در این صورت است که می توان گفت پذیرایی از مهمانان شما با شکوه و لاکچری انجام شده است. مجموعه یاکند در این خصوص تیم های مهماندار 6 نفره متحدالشکلی را آموزش داده است که از تجربه بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند و آماده برگزاری مراسم های لاکچری و با شکوه و لوکس را دارند. بنابراین می توانید از این خدمات مهمانداری ویژه نیز برای مراسم با شکوه خود بهره مند شوید.

 

تونل نور، یک تفاوت لاکچری جذاب!

در یاکند، ما با در اختیار داشتن تونل نور در باغ تالار مجلل می توانیم یک قسمت از رویایی ترین شب زندگیتان را زیباتر کنیم. این خدمات لاکچری در صورت درخواست و مطابق با سلیقه شما انجام می شود. عبور از تونل نور و حضور تیم فیلم برداری که از قبل با آن ها هماهنگ کرده اید در این مرحله می تواند تصاویر بسیار زیبا و دل انگیزی را به عنوان یاد بود برایتان ثبت و ضبط کند. بنابراین اگر به دنبال یک تشریفات لاکچری عروسی هستید حتما پیشنهاد می کنیم از تونل نور یاکند نیز استفاده کنید و یک زیبایی و شکوه منحصر به فرد را به مراسم خودتان هدیه دهید.

 

ظروف پذیرایی منحصر به فرد

ممکن است از تاثیر ظروف پذیرایی منحصر به فرد بر روی مهمان ها آگاه نباشید. اما در نظر بگیرید چقدر متفاوت است زمانی که شما وارد تالاری می شوید و مهمان تالار هستید و بر سر میز با ظروف معمولی غذا سرو می شود تا زمانی که با ظروف خاص و لاکچری از شما پذیرایی گردد.

تشریفات لاکچری عروسی قطعا حتی اگر در حال حاضر متوجه تغییرات آن نشوید در آن زمان خاص تحت تاثیر این ظروف خاص ناخودآگاه حس مجلل و با شکوه بودن آن مراسم در ذهنتان مجسم می شود و همین کافی است تا بقیه موارد لاکچری در جشن شما به چشم مهمانانتان بیاید و از آن همه زیبایی و تفاوت های منحصر به فرد از نظر کیفی و کمی حیرت زده و شگفت زده شوند. تشریفات لاکچری عروسی یاکند شامل این خدمت نیز می باشد و می توانید از خدمات ظروف پذیرایی منحصر به فرد در این مجموعه برخوردار شوید.

 

آتش بازی لاکچری

حتما در جریان هستید که امروزه دیگر آتش بازی در تمامی مجالس عروسی باب و رایج شده است و حداقل یک بار شاهد آتش بازی در حین مراسم عروسی هستیم. اما زمانی که تعداد آتش بازی ها به حد قابل توجهی افزایش پیدا کند آیا حس با شکوه بودن و مجلل بودن را تداعی نمی کند؟ آیا شما با دیدن یک آتش بازی کوچک هیجان زده می شوید یا یک آتش بازی ادامه دار در چندین مرتبه؟ اگر بخواهید از تشریفات لاکچری عروسی یاکند استفاده کنید می توانید متناسب با هزینه هایی که برای لاکچری بودن مراسم عروسی خود در نظر دارید مقدار و تعداد آتش بازی ها را افزایش دهید و یک زیبایی خاص را به مهمان ها و خودتان در آن شب به یاد ماندنی زندگیتان هدیه دهید.

 

حضور تیم حفاظت در تشریفات لاکچری عروسی

یکی از مواردی که ممکن است حتی از لحاظ ذهنی حفظ امنیت و آرامش را در مهمان ها ایجاد کند و آن را در مدت جشن افزایش دهد حضور تیم حفاظت در مجموعه است. یاکند با دارا بودن پرسنل حفاظتی آموزشی می تواند در زمان برگزاری مراسمتان میزبانی امن و حفاظت شده ای را برای شما و مهمانانتان فراهم آورد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که مهمان ها حضور تیم حفاظتی را با چشم ببینند و امنیت و آرامش را در آن لحظه احساس کنند.

 

کف LED در مراسم لاکچری

اگر هنگامی که عروس و داماد در حال رقص با همدیگر هستند و فیلم برداری که با آن هماهنگی را انجام داده اید در حال فیلم برداری از آن هاست یک کف LED با نورهای خیلی زیبا روشن باشد و عروس و داماد بر روی آن برقصند، چقدر این صحنه زیباتر و لاکچری تر خواهد شد؟ آیا تاثیر این لاکچری شدن صحنه رقص عروس و داماد در فیلم مشخص نیست؟ قطعا این تاثیر را می توانید به وضوح در ویدیو نهایی فیلم برداری شده نیز ببینید و حتی خودتان هم از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد.تمام این موارد برای این است که با حداکثر امکانات بتوانیم یک تشریفات لاکچری عروسی را به بهترین شکل برایتان برگزار کنیم و رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماییم. هر کدام از این موارد طبق برنامه ریزی های خاص و با تجربه متخصصین مجموعه در این زمینه به خدمات لاکچری افزوده شده است تا سعی شود با کمترین مقدار هزینه بتوان لاکچری ترین مراسم را برگزار کرد.

 

ماشین عروسی لاکچری

یک ماشین که گران قیمت باشد و به صورت خیلی زیبا گل آرایی شده باشد یک ماشین عروس لاکچری به حساب می آید و شما می توانید در تشریفات لاکچری عروسی تهران در یاکند از این نوع ماشین عروس بهره مند باشید. در یاکند تنها کافیست که برای افزایش تشریفات و اقدامات مجموعه درخواست خود را مطرح کنید. ما با تمام سعی خود تمام چیزهایی که در ذهنتان در مورد جشن عروسیتان هست را تحقق می بخشیم و در این شب تاریخی به یاد ماندنی سعی می کنیم بهترین میزبان برای شما و مهمانان عزیزتان باشیم. اگر از خدمات یاکند استفاده کنید می توانید روی ماشین عروس لاکچری به عنوان هدیه ای که مجموعه برایتان در نظر گرفته است حساب کنید و خیالتان از بابت تمامی موارد مربوط به ماشین عروس نظیر تمیز بودن، گل آرایی و سلامت ماشین عروس، راحت باشد.