امتیاز به ما یادت نره!

دیزاین و تزئینات مراسم بنا به نوع آن متفاوت خواهد بود و دیزاینی که مثلا در جشن تولد مورد استفاده قرار می گیرد مناسب جشن عروسی و جشن نامزدی نمی باشد.ر این مقاله به تزئینات و دیزاین مخصوص جشن عروسی می پردازیم.

محل برگزاری جشن عروسی با توجه به اینکه در باغ و باغ تالار،سالن و ملک شخصی شما باشد احتیاج به دیزاین و تزئین خاص خود را دارد.

جشن عروسی شما اگر در باغ و باغ تالار باشد که کارتان تا حدودی راحت بوده چون معمولا باغ و باغ تالارها مزین به طاق گل،ورودی و تونل نور،بار شمع،جایگاه عروس و داماد و… می باشند و نیاز به دیزاین خاصی از جانب شما ندارند.البته یکسری از باغ و باغ تالارها شاید تزئینات و دیزاین مورد نظر شما را نداشته باشند که در اینصورت موسسه خدمات مجالس و تشریفات شما موظف به طراحی و اجرای ایده های شما می باشد.

تیم طراحی و دکوراتورهای موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند تمامی ایده ها و طرح هایی که شما در ذهن دارید به واقعیت تبدیل خواهد نمود و از این نظر یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد.

در صورتی که شما اقدام به برگزاری جشن عروسی خود در سالنهایی که مخصوص برگزاری مراسم عروسی می باشد نمایید به تزئینات و دیزاین سالن هنگام بازدید توجه ویژه داشته باشید.در صورتیکه فاقد تزئینات مورد نظرتان بود ایده های خود را با موسسه خدمات مجالس و تشریفات خود در میان بگذارید تا تبادل نظر و کارشناسی ،امکان اجرای آن در سالن مورد نظر مقدور باشد.1422798310

مثلا شما برای جایگاه عروس و داماد طرح و مدل خاصی در نظر دارید که با توجه به ارتفاع سقف سالن امکان اجرای آن نباشد.بطور کلی تزئینات و دیزاین مراسم در سالن با محدودیتهایی مواجه خواهد بود که اجتناب ناپذیر می باشد و قبل از عقد قرارداد سالن و با مشورت با موسسه خدمات مجالس و تشریفات خود تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید.

مورد آخر نیز برگزاری جشن عروسی در ملک شخصی می باشد که پر دردسرترین نوع آن می باشد.ملک شما هرچقدر هم که زیبا و شیک باشد بر اساس طرح مورد نظرتان احتیاج به طراحی و دیزاین صفر تا صدی داشته که هم پر دردسر بوده و هم بودجه قابل توجهی به آن تعلق خواهد گرفت.

طراحی و اجرای ورودی عروس و داماد و مهمانان،جایگاه عروس و داماد،اجرای بار شمع و شمع آرایی،گل آرایی و… آیتمهایی می باشد که در ملک شخصیتان باید طراحی و اجرا شود

موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با دارا بودن وسایل تزئیینی مختص به خود تمامی نیازهای شما را مرتفع ساخته و شبی رویایی برایتان رقم خواهد زد.موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند یکی از بهترین خدمات عروسی در تهران می باشد.

برای مشاهده تزئینات و دیزاین مراسم اینجا را کلیک کنید.