امتیاز به ما یادت نره!

سورپرایز سالگرد ازدواج

یکی از خاطره انگیزترین مناسبت ها برای هر زوجی سالگرد ازدواج آن هاست. این که هر سال روز به هم رسیدن خود را جشن بگیرند و دوباره این شادی و حس خوب را تجربه کنند برای آن ها بسیار لذت بخش است. و به نوعی سالگرد ازدواج یک یادآوری زیبا برای اولین روز رسمی شدن این عشق است. روزی که با هم برای تمام عمر هم قسم می شوند تا در روزهای تلخ و شیرین در کنار هم بمانند.

برای همین می توان گفت سالگرد ازدواج یک اشاره بسیار ظریفی برای زوج ها دارد. این که یادشان نرود روز اول چقدر سرشار از شور و عشق بوده اند. این که تا چه اندازه برای هم عزیز هستند و هیچ یک از سختی های زندگی نمی توانند این عشق را بین آن ها کمرنگ کند.

اما فارغ از تمامی این موارد سورپرایز سالگرد ازدواج می تواند ایده ای جذاب و خاص برای شاد کردن همسر باشد. با این کار به خوبی می توان عشق و توجه خود به طرف مقابل را نشان داد. این که این روز برای شما هم بسیار مهم است و دوست دارید هر سال آن را در کنار هم به جشن و پایکوبی بپردازید.

البته همیشه سورپرایز سالگرد ازدواج مختص زوج ها نیست. گاهی فرزندان نیز می توانند با سورپرایز سالگرد ازدواج برای پدر و مادر خود کمی از زحمت های آن ها را جبران کنند. به نوعی این سورپرایز این فرصت را به پدر و مادرها می دهد تا کمی هم به عشق قدیمی خود که با آمدن بچه ها جای خود را به فداکاری و تلاش برای فرزندان داده است برسند.

 

برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج

اگر شما هم به هر دلیلی و برای هر شخصی قصد برگزاری یک سورپرایز سالگرد ازدواج هستید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید.

اگر می خواهید عزیزان خود را با یک مراسم خاص و لاکچری ذوق زده کنید.

یا  تمامی کارهای مراسم روی دوش شما باشد و زمان برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج هیچ انرژی نداشته باشید.

اگر دوست دارید با مناسب ترین هزینه، بهترین و خاص ترین مراسم را داشته باشید.

قطعاً به همه این موارد به سادگی دست پیدا می کنید اگر برای برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج، تشریفات یاکند را انتخاب کنید. تشریفات یاکند در تمامی مراحل تشریفات سورپرایز سالگرد ازدواج در کنار شما عزیزان است.

 

تشریفات یاکند بهترین برگزارکننده سورپرایز سالگرد ازدواج

موسسه تشریفات و خدمات مجالس یاکند بیش از 20 سال است که در زمینه برگزاری حرفه ای مراسمات مختلف اعم از مراسم عقد، نامزدی، عروسی، تولد، سالگرد ازدواج و… مشغول به فعالیت است. خدمات حرفه ای این موسسه باعث شده خیلی از افراد در هر جایی از تهران با خیال آسوده آن را برای مراسمات خود انتخاب کنند. چرا که تشریفات یاکند برای تک تک بخش های مراسم شما و نیز ریز ترین جزئیات برنامه ریزی داشته و با اطمینان می توانید روی آن حساب باز کنید. تشریفات یاکند از به روزترین و مرغوب ترین تجهیزات و نیز تاپ ترین لوکیش ها برای برپایی مراسم مختلف از جمله برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج بهره مند می باشد.

مجموعه تشریفاتی یاکند در زمینه های مختلف بهترین تیم ها را داشته و شما می توانید مطمئن باشید که همه چیز به بهترین نحو خواهد بود. در ادامه بیشتر با خدمات درجه یک تیم بزرگ و درجه یک یاکند در زمینه برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج آشنا خواهیم شد.

سورپزایز سالگرد ازدواج تهران

خدمات تشریفات یاکند جهت برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج

مجموعه تشریفاتی یاکند در زمینه های گوناگون برگزاری مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج ارائه دهنده بهترین خدمات است. در ادامه این خدمات را با هم بررسی می کنیم:

 

1. طراحی نحوه برگزاری مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج

یکی از خدمات تیم یاکند که موجب رضایت بسیاری از مشتریان شده طراحی و برنامه ریزی این تیم برای مراسمات شماست. در واقع این تیم در نحوه چیدمان برنامه، نوع برگزاری مراسم، شیوه سورپرایز و… بهترین ایده ها را به شما خواهد داد.

از این رو شما می توانید مطمئن باشید که به کمک تشریفات یاکند یک مراسم متفاوت و خاص را برای شادی عزیزان خود خواهید داشت. این مجموعه حرفه ای ترین تیم ها را در زمینه ارائه ایده ها و طراحی های مختلف داشته و بهترین خدمات را در این خصوص به شما ارائه خواهد داد.

 

2. بهترین لوکیشن ها به منظور اجرای مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج

یکی دیگر از خدمات برجسته تشریفات یاکند ارائه بهترین لوکیشن ها به منظور برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج است. تشریفات یاکند دارای باغ تالاری اختصاصی و لوکس به مساحت 1500 متر می باشد. این باغ تالار در شرق تهران و در جاجرود واقع شده است. و می تواند بهترین و خاص ترین گزینه برای برگزاری مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج به شمار آید.

این لوکیشن انتخابی عالی برای پذیرایی از 800 مهمان می باشد. همچنین دارای پتانسیل برگزاری مهمانی به صورت مجزاست. و حتی در صورتی که تعداد مهمانان شما کمتر از این تعداد باشد و دوست نداشته باشید مراسم شما در محیطی خیلی بزرگ برگزار شود این امکان وجود داشته تا به کمک تجهیزاتی این لوکیشن را کوچکتر ساخت.

البته لوکیشن های پیشنهادی از سوی تشریفات یاکند تنها محدود به این باغ تالار نمی شود. بلکه شما می توانید از بین 10 باغ تالار دیگر در این منطقه و نیز 50 باغ تالار در غرب تهران که تشریفات یاکند با آن ها قرار داشته دست به انتخاب بهترین گزینه با توجه به موقعیت و معیارهای خود بزنید.

از این رو هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت. و قطعاً از بین آن ها به راحتی می توانید گزینه ای که به دل شما می نشیند را انتخاب کنید.

3. برگزاری مراسم در باغ یا خانه شما

حتی اگر قصد داشته باشید سورپرایز سالگرد ازدواج را در خانه یا باغ خود برگزار کنید باز هم تیم یاکند در تمامی لحظات در کنار شماست. در واقع شما می توانید با بهره گیری از طراحی و ایده های تشریفات یاکند در خانه یا باغ خود بهترین و خاص ترین مراسم را برگزار کنید.

همه ما می دانیم که دست تنها بر پا کردن یک مراسم یا جشن نسبتاً شلوغ تا چه اندازه می تواند دشوار باشد. به ویژه که قصد برگزاری یک مراسم خاص و لاکچری را داشته باشید. این در حالی است که تیم یاکند فکر همه جا را کرده و به شما کمک می کند تا بدون هیچ فشار و اذیتی و با مناسب ترین هزینه ها یک مراسم خاص و درخور برای عزیزان خود را برگزار کرده و آن ها را غافلگیر کنید.

4. برخورداری از آشپزخانه صنعتی اختصاصی

بحث پذیرایی همیشه یکی از دغدغه های اکثر ما در برگزاری مهمانی ها و مراسمات مختلف است. درست کردن غذاها در خانه بسیار دشوار است و به طور کلی باید تمام وقت خود را صرف پخت غذا کرد و نهایت بتوان یکی دو مدل غذا برای مهمانان تدارک دید. از سویی سفارش غذا به رستوران ها نیز بسیار هزینه بر است و باید هزینه قابل توجهی را به این بخش مهم از مهمانی اختصاص داد. که البته باز هم نمی توان انتظار داشت که همه چیز عالی و درجه یک باشد و این کار یک ریسک بزرگ است.

برای همین تشریفات یاکند برای آن که در این زمینه برای مشتریان خود هیچ دغدغه ای به جای نگذارد دارای آشپزخانه اختصاصی و بسیار حرفه ای است. شما می توانید هر نوع غذایی و با هر تعدادی را با کیفیتی عالی و درجه یک از این آشپزخانه بخواهید.

علاوه بر آن شما عزیزان می توانید برای انواع پیش غذا، دسر، کیک مراسم، نوشیدنی و… نیز روی تشریفات یاکند حساب باز کنید. همه اقلام پذیرایی توسط تیم درجه یاکند با بهترین کیفیت به صورت بیرون بر یا برای سرو در باغ تالار یاکند قابل سفارش است.

تشریفات سورپرایز سالگرد ازدواج

5. در نظرگیری جایگاهی ویژه برای سالگرد ازدواج

برای سورپرایز سالگرد ازدواج برای زوج ها حتماً به جایگاه اختصاصی ویژه نیاز است. جایگاهی که باید زوج در آن جا قرار گرفته و از آن جا آماده پذیرایی و خوش آمدگویی به مهمانان خود باشند. این جایگاه به بهترین شکل و کاملاً بسته به سلیقه شما قابل دیزاین می باشد. تیم دیزاینر تشریفات یاکند به صورت کاملاً حرفه ای یک جایگاه خاص و جذاب را برای زوج تدارک خواهند دید.

 

7. گل آرایی اختصاصی

قطعاً مراسم سوپرایز سالگرد ازدواج با گل آرایی رنگ و لعابی دیگر پیدا می کند. این که بر سر میز مهمانان، جایگاه زوج و بخش های مختلف به شکلی زیبا و حرفه ای گل ها دیزاین شده باشند قطعاً زیبایی مراسم شما را دو چندان خواهد نمود. شما می توانید حرفه ای ترین و درجه یک ترین گل آرایی ها را از تیم یاکند بخواهید.

در این زمینه همچنین می توانید جذاب ترین مدل ها را از گل آرایی های ژورنالی انتخاب کنید و مطمئن باشید که تیم یاکند به بهترین شکل آن ها را اجرا خواهند نمود. شما حتی می توانید برای دسته گل عروس خانم و دیزاین ماشین عروس نیز روی گل آرایی تیم یاکند حسابی ویژه باز کنید.

 

8. بهره مندی از تیم حرفه ای فیلمبرداری

هر مراسمی هر چند باشکوه و خاص سرانجام تمام می شود و تنها فیلم و عکس آن است که برای ما باقی می ماند. اما گاهی بعضی از فیلم ها به اندازه ای حرفه ای و خاص هستند که هر بار با دیدن آن ها به خوبی خود را دوباره در آن موقعیت احساس می کنیم. برای همین یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواردی که باید برای هر جشنی هر چند کوچک در نظر گرفت یک فیلمبرداری حرفه ای است.

تیم یاکند برای ثبت لحظه به لحظه مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج شما بهترین فیلمبرداران را در نظر گرفته است. از این رو شما می توانید مطمئن باشید که بعد از مراسم یک فیلم حرفه ای از مراسم باشکوه خود دارید.

 

9. بهره مندی از حضور خواننده ها و دیجی های معروف

هر مهمانی کوچک و بزرگی برای آن که جو شادی داشته و خاطره انگیزتر شود به موزیک و پایکوبی نیاز دارد. تیم یاکند بسته به سلیقه شما بهترین گروه های موسیقی را برای مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج شما در نظر خواهد گرفت.

حتی در صورتی که مهمانی و مراسم شما به صورت زنانه و مردانه است شما عزیزان می توانید برای قسمت خانم ها نیز از هنر هنرمندان خوش صدای خانم بهره مند شوید.

 

10. نورپردازی حرفه ای و فوق العاده

نورها می توانند جلوه ویژه ای به هر مراسمی ببخشند. تیم یاکند در هر باغ تالار یا هر لوکیشنی که مد نظر شما عزیزان باشد بهترین نورپردازی را اجرا خواهد نمود. از این رو محیط مورد نظر غرق در زیباترین نورها شده و مراسم شما رنگ و شکل بسیار متفاوت و خاصی را به خود خواهد گرفت.

شما عزیزان می توانید امکاناتی نظیر رقص نور را نیز از تشریفات یاکند بخواهید. بی شک با نورهای رنگی رنگی جشن و پایکوبی شما به ویژه در فیلم بسیار خاص و رویایی خواهد شد.

حتی اگر در باغ یا خانه خود قصد داشته مراسم را برگزار کنید تیم یاکند با نصب نورهایی جذاب در جای جای باغ یا خانه یک لوکیشن ایده آل برای جشن شما و نیز فیلمبرداری و عکس های شما خلق خواهد کرد.

 

11. اعزام مهمان دار به خانه یا باغ شما

اگر در خانه یا باغ خود قصد برگزاری سورپرایز سالگرد ازدواج را دارید بی شک خود از عهده پذیرایی تعداد زیادی از مهمان ها برنخواهید آمد و حتماً عده ای از مهمان ها از پذیرایی دیرهنگام و یا عدم رسیدگی صحیح به آن ها از شما آزرده خاطر خواهند شد.

این در حالی است که شما می توانید از تشریفات یاکند مهماندارانی حرفه ای و آموزش دیده درخواست نمایید تا در روز مهمانی در کنار شما باشند. با این کار مهماندارانی درجه یک و بااخلاق با رویی گشاده و بیانی شیرین درب ورودی آماده خوش آمدگویی به مهمانان شما خواهند بود.

این مهمانداران همچنین می توانند به خوبی به اوضاع مهمانی نیز رسیدگی داشته و همه چیز را تحت کنترل بگیرند. برای سرو غذا و نوشیدنی ها نیز مهمانداران برای راهنمایی مهمان ها کاملاً آماده خواهند بود. حتی اگر به صورت تک به تک باید هر مهمان سر میز خود پذیرایی شود بی شک بهترین گزینه در این زمینه استفاده از کمک افرادی است که دوره دیده و کاملاً به کار خود مسلط هستند.

 

12. مراسم آتش بازی، آبشار شکلات، مه سنگین و…

به کمکی برخی از تجهیزات و امکانات می توان به خاص و جذاب تر شدن مهمانی های خود نظیر مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج کمک کرد. مواردی مثل آتش بازی، مه سنگین، کاغذ پاش، آبشار شکلات و… از مواردی هستند که باعث شده مراسم شما شور و نشاط بیشتری گرفته و مهمانی شما جذاب تر و مهیج تر شود. شما عزیزان می توانید تمامی این موارد را به صورت کاملاً حرفه ای از موسسه تشریفات یاکند بخواهید.

 

تیم یاکند بهترین برگزارکننده سورپرایز سالگرد ازدواج

تا به این جا سعی کرده ایم شما عزیزان را با برخی از خدمات تیم یاکند در زمینه برگزاری بهترین مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج آشنا نماییم. اما خدمات این مجموعه بسیار گسترده تر از آن است که در یک مطلب گنجانده شود. به طور کلی تمامی آن چه که شما برای یک مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج درخواست داشته باشید تیم یاکند به بهترین نحو آن را برای شما ارائه خواهد نمود.

از طرفی شما عزیزان این امکان را داشته تا مستقیماً به محل برگزاری مراسم ها و به نوعی باغ تالار یاکند مراجعه نموده و از نزدیک شاهد خدمات حرفه ای این تیم باشید.

سورپزایز سالگرد ازدواج ما

ویژگی های مجموعه تشریفات یاکند بهترین برگزارکننده مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج

1. قیمت مناسب

یکی از اصلی ترین مشخصه های مجموعه تشریفات یاکند در نظرگیری بهترین قیمت ها بر روی خدمات ارائه شده است. در واقع شما می توانید به کمک تشریفات یاکند بهترین مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج را با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

هزینه سفارش غذا، کرایه باغ تالار، فیلمبرداری، گل آرایی و… به صورت مجزا هر یک قیمت بالایی را به خود اختصاص خواهند داد. این در حالی است که تشریفات یاکند بهترین تیم ها را برای ارائه خدماتی با قیمتی عالی در نظر گرفته است. لذا شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب موفق به برگزاری یک مراسم باشکوه و لاکچری شوید.

 

2. کیفیت عالی

تشریفات یاکند همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای انجام هر کاری بهترین تیم را گردآوری کرده و اطمینان دارد که خدماتی کاملاً باکیفیت و مطابق با میل مشتری به او ارائه خواهد شد. این تیم تشریفاتی اولویت کار خود را ارائه خدماتی بی نظیر و باکیفیتی درخور مشتریان خود، قرار داده است.

 

3. تعهد و مشتری مداری

تعهد و مشتری مداری را می توان از دیگر مشخصه های تیم حرفه ای یاکند دانست. این تیم در قبال مشتریان، خود را بسیار متعهد و مسئول می داند. از این رو به خوبی و به بهترین نحو پیگیری تمامی امور محول شده را انجام خواهد داد. تیم یاکند برای تمامی امور از قبل برنامه ریزی دقیقی داشته و کاملاً اصولی تدارکات و تشریفات مراسم شما را اجرا خواهند نمود.

با تیم یاکند بی شک یک مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج بی نقص و فوق العاده خواهید داشت.

حرف آخر

تشریفات یاکند به واسطه تجربه و تخصصی که داشته قطعاً بهترین گزینه به منظور برگزاری مراسم مختلف از جمله سورپرایز سالگرد ازدواج شما عزیزان خواهد بود. با تیم یاکند بدون هیچ استرس و مشغله ای می توانید به کارهای شخصی خود رسیده و برای مراسم، خود را آماده کنید.

خاص ترین مراسم سورپرایز سالگرد ازدواج را از تیم یاکند بخواهید.