امتیاز به ما یادت نره!

10 راهکار برای اینکه مهمانان در عروسی شما احساس غریبی نکنند

بوجود آوردن احساس خوب و حس راحتی برای مهمانان به عهده شما بوده و باید تدابیری اندیشید  تا آنها در جشن عروسی شما بهترین حس را داشته باشند.در ادامه و با 10 روش به شما راهکارهایی برای رسیدن به این هدف اموزش خواهیم داد.

موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با سالها تجربه در این زمینه در کنارتان خواهد بود و از این نظر یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد.

1-با مهمانانتان قبل از عروسی وقت بگذرانید

با تدارک دیدن مهمانیهای کوچک با مهمانان قبل از عروسی با آنها صمیمی شوید.در صورتیکه شما محل مناسبی برای پذیرایی از آنها ندارید با دعوت از آنها در کافی شاپ و یا رستورانهای کوچک و دنج میتوانید با آنها وقت گذرانده و صمیمی تر شوید.

2-به محض رسیدن مهمانان به محل برگزاری جشن عروسی همانند سالن،تالار و باغ تالار و پس از مستقر شدن در محل در نظر گرفته شده،با آبمیوه و نسکافه و…از آنها پذیرایی کنید و منتظر نمانید تا انها تقاضا کنند.

3-در صورتیکه فضای برگزاری نسبت به مهمانان جشن عروسی کم است خلاقیت به خرج دهید.مثلا چیدمان صندلی ها را تغییر داده و صندلیهای بیشتری دور میز چیده و از نورپردازی گرم جهت دیزاین محل برگزاری استفاده نمایید.

4-از نورهای نرم و عاشقانه در سالن استفاده نمایید و از بکاربردن نور زیاد در نورپردازی برحذر باشید.استفاده از وسایل تزیینی همچون فانوسهای فانتزی و شمع آرایی در دیزاین خود غافل نشوید.

5-جشن عروسی خود را همانند مهمانیهای صمیمی خانوادگی کنید.برای این منظور به جای استفاده از میزهای کوچک،از میزهای بزرگتر که تعداد بیشتری از مهمانان دور آن مینشینند استفاده کنید.در صورت داشتن فضای کافی با طراحی میزهای بزرگ تمام مهمانان را دور آنها نشانده و حس یک مهمانی خانوادگی صمیمانه را به آنها القا نمایید.IMG_20180514_181

6-به جای استفاده از باغهای بزرگ و فضای آزاد از جاهای کوچکتر و باغهای کوچکتر استفاده نمایید.این کار باعث می شود ارتباط چشمی بیشتری بین مهمانان ایجاد شده و فضا صمیمی تر شود.

7-سعی کنید با در نظر گرفتن فضاهایی جهت سرو نوشیدنی و فینگرفود و… در جاهایی دور از هم در باغ و باغ تالار و سالن این امکان را برای قدم زدن مهمانان و معاشرت بیشترشان با هم فراهم نمایید.

8-برای مهمانان وقت بگذارید.حتما در طول جشن عروسی،جشن نامزدی و جشن تولد به طور مجزا بر سر هر میز حاضر شده و با مهمانان وقت بگذرانید و به آنها خوش امد گفته و معاشرت نمایید تا احساس کنند که وجودشان در جشن مهم بوده و نه صرفا برای پر شدن لیست مهمانان به جشن دعوت شده اند.

9-فکری به حال کسانی کنید که مایل به رقصیدن نیستند.با طراحی مکانهایی چون اتاق سیگار و نوشیدنی مکانی را برای گفتگو این دسته از مهمانان فراهم کنید.

10-هنگام رقص عروس و داماد از مهمانان بخواهید تا در سن رقص و کنارتان حضور داشته باشند. با این کار هم به مهمانان حس مهم بودن داده و هم بیشتر با هم صمیمی خواهند شد

خدمات مجالس و تشریفات یاکند با سالها تجربه و منوهای متناسب با هر بودجه ،رویایی ترین شب را برایتان رقم خواهد زد.

برای مشاهده نمونه فعالیتهای ما اینجا را کلیک کنید.