امتیاز به ما یادت نره!

آیا شما نیز قصد دارید میز بله برون خود، عزیزان یا فرزندانتان را گل آرایی کنید؟ آیا می دانید گل آرایی میز بله برون چگونه انجام می شود و برای این کار به چه وسایلی نیاز دارید؟
امروزه مراسم هایی همچون بله برون مجلل تر و مجهزتر از گذشته برگزار می شوند. به طوری که گل آرایی و بادکنک آرایی از جمله مهم ترین قسمت های این مراسم به شمار می روند. چنان که کم‌ تر کسی پیدا می‌ شود که مراسم بله برون خود را بدون گل آرایی میز و وسایل برگزار کند.

به همین دلیل یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای برگزاری مجلس بله برون، چگونگی گل آرایی میز و وسایل این مراسم است. زیرا بسیاری از افراد به دلایل مختلفی قصد دارند خود به تنهایی گل آرایی مراسم بله برون را انجام دهند.
بنابراین اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و می خواهید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، پیشنهاد می دهیم در ادامه ما را همراهی کنید.

گل آرایی میز چه اهمیتی دارد؟

مراسم بله برون تقریبا از جمله اولین مراسم های ازدواج و شروع زندگی مشترک دو نفره است. به‌ همین دلیل بسیاری از خانواده ها برای ساختن زیباترین خاطرات در ابتدای ازدواج تلاش می کنند این مراسم را به زیباترین و شیک ترین شکل ممکن برگزار کنند.
یکی از موارد مهمی که بر زیبایی فضای مجلس بله برون و حتی زیباتر شدن عکس و فیلم ها و انتقال حس خوب و مثبت به مهمانان تاثیر بسیاری دارد، گل آرایی است.
در این رابطه باید بدانید که مراسم بله برون بدون گل آرایی هم برگزار می شود اما زیبایی و جذابیت قابل توجهی ندارد. در صورتی که اگر محل برگزاری مراسم نامزدی و بله برون خود را گل آرایی کنید، متوجه می شوید تا چه اندازه گل ها در زیبایی فضا، میز و وسایل تاثیر دارند.
بنابراین توصیه می کنیم اگر بودجه و شرایط لازم را دارید، از گل آرایی میز بله برون خود غافل نشوید.

گل آرایی میز بله برون

نکات قابل توجه در گل آرایی میز و وسایل بله برون

اگر تصمیم گرفته اید میز بله برون خود را گل آرایی کنید اما نمی دانید چگونه، ما در اینجا به شما کمک می کنیم که بهترین گل آرایی را در مراسم خود داشته باشید. زیرا اولین مرحله برای گل آرایی این مراسم این است که با نکات مهم و عوامل موثر بر گل آرایی بله برون آشنایی کافی را داشته باشید.

در این رابطه باید بدانید برخی از این نکات عبارت هستند از:

گل آرایی متناسب با فضای مراسم بله برون

یکی از نکات قابل توجه برای گل آرایی میزبله برون در تهران و شهرستان ها این است که ابتدا به مساحت، نورپردازی و دیگر ویژگی های محل برگزاری این مراسم دقت کنید. زیرا برخی از سبک های گل آرایی به گونه ای هستند که به فضای زیادی نیاز دارند. بنابراین در صورت اجرای این سبک ها در محیطی کوچک با شلوغی در مراسم و بهم ریختگی مواجه خواهید شد.
علاوه بر این برای گل آرایی میز بله برون باید سایز، شکل و طرح میز بله برون را در نظر داشته باشید و متناسب با آن از بهترین سبک گل آرایی استفاده کنید. چنان که اگر در مراسم خود از میزهای سلطنتی بزرگ و دارای طرح های پیچیده استفاده می کنید، در گل آرایی باید گل هایی با تنوع و تعداد کم وجود داشته باشد.

همچنین اگر سبک خاصی از گل آرایی را مد نظر دارید، باید در زمان اجاره وسایل بله برون به این موضوع توجه کافی را داشته باشید و میز و وسایلی متناسب با آن سبک را اجاره کنید.

توجه به تنوع گل های مورد استفاده در گل آرایی مجلس بله برون

به طور کلی پیشنهاد می شود در گل آرایی از گل های متفاوت استفاده کنید. زیرا تنوع گل ها جلوه بیشتری به فضا می بخشد. این تنوع می تواند در مدل، رنگ و حتی اندازه گل ها باشد. چنان که برخی از گل ها برجسته تر از گل های دیگر در گل آرایی قرار داده شوند.
اهمیت تنوع در گل ها به اندازه ای است که اگر تنها از یک نوع گل همچون رز برای گل آرایی استفاده کنید، نه تنها جذابیتی ندارد بلکه حتی ملال انگیز می شود و چشم مهمانان را آزار می دهد. زیرا در مراسم شما هر طرف را نگاه می کنند، گل رز قرمز می بینند و این اتفاق کمی خسته کننده است.
در این رابطه باید بدانید که اگر توانایی لازم را برای انتخاب گل های مراسم بله برون خود ندارید، می توانید از متخصصان این حوزه در تشریفات مجالس بله برون همچون مجموعه یاکند کمک بخواهید. در این صورت با استفاده از بهترین، زیباترین و همچنین ارزان ترین گل ها بهترین گل آرایی میز بله برون را خواهید داشت.

هماهنگی رنگ گل ها با تم مراسم

یکی دیگر از نکاتی که برای گل آرایی میزبله برون در تهران باید به آن توجه کنید، هماهنگی رنگ گل ها با تم مراسم است. به این معنا که اگر رنگ لباس عروس یا تم تزئینات فضا رنگ به خصوصی است، توصیه می کنیم گل ها نیز همان طیف رنگی را داشته باشند.

میزنامزدی در خانه
زیرا در غیر این صورت گل آرایی میز شما چشم نواز نخواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که در گل آرایی وسایل و میز بله برون حتما از گل هایی با رنگ های روشن همچون سفید، کرمی، صورتی وغیره استفاده کنید.
این گل ها با رنگ روشن و زیبای خود احساس شادی، آرامش و انرژی مثبت را به مهمانان منتقل می کنند و هماهنگی بسیاری با فضا و مراسم شما خواهند داشت.

اتمام عملیات گل آرایی پیش از شروع مراسم بله برون

اگر می خواهید خودتان با کمک اطرافیان و عزیزانتان گل آرایی را انجام دهید، مهم ترین نکته این است که به موقع دست به کار شوید. زیرا ممکن است عملیات گل آرایی مدت زیادی به طول انجامد و در این صورت دچار مشکل خواهید شد.
بنابراین برای اجاره وسایل بله برون، تهیه گل ها، شروع به موقع عملیات گل آرایی و اتمام آن برنامه ریزی داشته باشید تا مراسم شما با زیباترین گل آرایی و به موقع برگزار شود.

گل آرایی انواع میز بله برون با گل مصنوعی یا طبیعی؟!

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را درگیر می کند، این است که برای گل آرایی میز نامزدی در خانه باید از گل های طبیعی استفاده کنند یا مصنوعی؟ اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده است، باید بدانید اینکه گل های مراسم بله برون شما مصنوعی یا طبیعی باشد، به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:
• سلیقه؛
• بودجه؛
• اهمیت میزان ماندگاری گل ها برای شما؛
• نوع گل های مورد نظر برای گل آرایی؛
• رنگ گل های مورد نظر؛
• سبک گل آرایی؛
• وغیره.
بنابراین با توجه به موارد گفته شده، می توانید برای گل آرایی میز خود از گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید. زیرا هر یک از این گل ها در گل آرایی مراسم بله برون، نامزدی، سفره عقد در خانه وغیره زیبایی مخصوص به خود را دارند. همچنین نمی توان منکر تشابه بسیار گل های مصنوعی جدید با گل طبیعی شد.

سبک های مختلف برای گل آرایی میز و وسایل بله برون

آیا می دانید برای گل آرایی وسایل و میز بله برون وجود چه سبک هایی دارد؟ در این رابطه جالب است بدانید که گل آرایی میز مراسم بله برون امروزه سبک های مختلفی دارد که بر اساس سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
چنان که سه مورد از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سبک های گل آرایی میز و وسایل بله برون که برای برگزاری مراسم تولد، عقد، سالگرد وغیره نیز استفاده می شوند، عبارت هستند از:

روستیک

یکی از سبک های موفق گل آرایی، سبک روستیک است که در این سبک از وسایل زیر استفاده می کنند:
• گلدان
• گل
• گلبرگ
• ریسه های بلند
• حریرهای نازک
• و بسیاری موارد دیگر.
استفاده از این سبک برای گل آرایی میز بله برون نه تنها باعث زیبایی و چشم گیری میز می شود بلکه به جایگاه عروس و داماد جلوه می دهد.

لوکس

سبک لوکس یکی دیگر از سبک های کاربردی برای تزئین و گل آرایی میز نامزدی در خانه است. در این سبک از استندهای به خصوصی استفاده می شود که آن ها را با استفاده از گل های طبیعی یا مصنوعی تزئین می کنند.
همچنین روی میز بله برون وسایل، خوراکی ها و گل هایی برای جلوه میز قرار داده می شوند. جالب است بدانید که امروزه سبک لوکس طرفداران بسیاری دارد و اکثر مراسم ها با این سبک تزئین و گل آرایی می شوند.

فانتزی

سبک فانتزی از دیگر سبک های مورد استفاده برای تزئین فضای مراسم هایی همچون بله برون است که البته طرفداران خاصی دارد. زیرا در این سبک نه تنها از گل بلکه از بادکنک نیز استفاده می شود. به طوری که بادکنک ها را به شکل آرک نامنظم در محل خود قرار می دهند و از انواع گل برای تزئین و گل آرایی استفاده می کنند.
در این سبک هارمونی رنگ بادکنک ها با گل ها، تم مراسم و حتی لباس عروس و داماد اهمیت بسیاری دارد و باعث افزایش جلوه فضا می شود.

هزینه گل آرایی میز مجلس بله برون چقدر است؟

اگر جز افرادی هستید که هزینه گل آرایی میز نامزدی در خانه اهمیت زیادی دارد و می خواهید بدانید چه هزینه را باید برای این مورد پرداخت کنید، باید بدانید هزینه ثابتی ندارد. زیرا هزینه گل آرایی میز و وسایل بله برون تحت تاثیر عوامل گوناگونی افزایش یا کاهش پیدا می کند. به طوری که برخی از این عوامل شامل موارد زیر هستند:
• تعداد گل ها؛
• نوع گل ها؛
• نوسانات بازار؛
• استفاده از خدمات مجالس برای گل آرایی؛
• استفاده از گل طبیعی یا مصنوعی؛
• و عوامل دیگر.
بنابراین اگر می خواهید هزینه مناسبی را برای گل آرایی میز بله برون خود پرداخت کنید و با کمبود بودجه مواجه نشوید، می توانید از گل های ارزان قیمت و با تعداد کم استفاده کنید. همچنین توصیه می شود که اگر توانایی لازم را برای گل آرایی ندارید، گل ها را از بین نبرید و از خدمات مجالس ارزان استفاده کنید. زیرا در این صورت به خاطر ناکارآمدی و نداشتن مهارت کافی مجبور به پرداخت مجدد هزینه ها نخواهید شد.

میز بله برون خاص

گل آرایی میز و وسایل بله برون را به چه کسی بسپاریم؟

حال که با نکات مهمی در رابطه با گل آرایی میز مراسم بله برون آشنا شدید، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که این کار را به چه کسی باید بسپارید که به بهترین شکل انجام شود؟ در این رابطه باید بدانید در صورتی که از متخصصان گل آرایی فعال در تشریفات مجالس بله برون همچون مرکز یاکند کمک بخواهید، بهترین و زیباترین گل آرایی را برای مراسم خود خواهید داشت.
زیرا همکاران متخصص ما با به روزترین سبک های گل آرایی، گل آرایی فضا و میزهای مختلف، گل آرایی با استفاده از گل های گوناگون و دیگر موارد آشنایی کافی را دارند. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید گل آرایی میز بله برون خود را به مجموعه تشریفاتی یاکند بسپارید.
علاوه بر این جالب است بدانید که در این مرکز خدمات دیگری به جز گل آرایی نیز برای برگزاری مراسم های گوناگون ارائه می شود. به طوری که اگر فضای مناسبی برای برگزاری مراسم بله برون خود ندارید، می توانید در زمینه رزرو باغ تالار قیمت مناسب در تهران از این مرکز کمک بخواهید.

در نتیجه

از آنجا که امروزه گل آرایی میز بله برون یکی از واجبات برگزاری این مراسم است، در این مقاله به ذکر نکاتی در این رابطه پرداختیم. چنان که دانستید برای گل آرایی این مجلس باید به چه نکاتی توجه کنید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.
همچنین با سبک های گل آرایی مراسم بله برون و هزینه آن آشنا شدید و دانستید که هزینه این کار به عوامل مختلفی همچون قیمت، نوع و تعداد گل ها بستگی دارد. علاوه بر این گفته شد اگر می خواهید زیباترین گل آرایی را داشته باشید و هزینه مناسبی را در این رابطه پرداخت کنید، بهتر است از متخصصان گل آرایی مراکز تشریفاتی همچون مجموعه یاکند کمک بخواهید.
زیرا همکاران متخصص ما در این زمینه بسیار ماهر، مجرب و متخصص هستند. برای بهره مندی از خدمات مجموعه یاکند در زمینه گل آرایی و دیگر بخش های برگزاری مراسم بله برون تنها کافی است که با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید.