امتیاز به ما یادت نره!

اجاره باغ برای مهمانی تهران

آیا به دنبال اجاره باغ برای مهمانی تهران هستید؟ آیا می دانید مهم ترین ویژگی های یک باغ برای اجاره برای برگزاری مهمانی چیست؟

امروزه جشن تولدها، سالگردها و مهمانی های دیگر بیش از گذشته مجلل و باشکوه برگزار می شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و دوستانه خود به دنبال رزرو بهترین باغ برای مهمانی هستند. اگر شما نیز به دنبال باغ برای مهمانی هستید، باید در ابتدا با ویژگی های یک باغ مناسب برای برگزاری مراسمات خود َآشنا شوید.

همچنین باید بدانید که امروزه از نظر پذیرایی، لوکیشن، کیفیت غذا وغیره کدام یک از باغ ها بهترین گزینه و انتخاب برای برگزاری مراسمات شما هستند. بنابراین ما در ادامه به ذکر نکته های مهم برای اجاره بهترین باغ ها برای برگزاری انواع مهمانی ها و قیمت آن ها می پردازیم. به طوری که با اطلاع از این موارد بتوانید بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.

ویژگی های قابل توجه برای اجاره باغ برای مهمانی

هر یک از باغ های تهران برای برگزاری مراسمات ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند. به همین خاطر اگر قصد دارید مراسم خود را در باغ برگزار کنید، مهم ترین نکته این است که با ویژگی های بهترین باغ متناسب با مراسم خود آشنا باشید.

در این صورت می توانید با در نظر گرفتن این ویژگی ها و سلیقه و معیارهای خود بهترین مکان را برای برگزاری مهمانی مورد نظر انتخاب کنید. در این رابطه باید بدانید ویژگی های بهترین باغ ها برای اجاره برای برگزاری هر مراسم و مهمانی عبارت هستند از:

لوکیشن مناسب با آب و هوایی مطلوب

هر یک از باغ های مناسب برای مهمانی در تهران و حتی شهرستان ها در لوکیشن هایی قرار دارند که از سایر لوکیشن شهرها آب و هوای مطلوب تری دارند. این ویژگی باعث می شود که مهمان ها در طول مهمانی راحت تر باشند و از ابتدا تا انتهای مراسم اوقات خوشی را سپری کنند.

زیرا در صورتی که هوای مهمانی شما بیش از اندازه گرم یا سرد باشد، باعث ناخوشنودی مهمانان می شود. به طوری که در اولین فرصت و حتی پیش از سرو شام مهمانی را ترک خواهند کرد. همچنین این باغ ها دارای طراحی و معماری خاص و مدرن هستند که در ادامه به این ویژگی برای اجاره باغ برای مهمانی بیشتر می پردازیم.

معماری خاص و مدرن

جالب است بدانید که این باغ ها طراحی و معماری زیبایی در محیط و فضای باز دارند که برای فیلمبرداری ها و برگزاری انواع تشریفات محیط مناسبی باشد. در این باغ ها که اکثرا سالن پذیرایی ندارند، بیشتر تمرکز بر طراحی محیط باز باغ است که از کمک طراحان باتجربه و متخصص استفاده می کنند.

چنان که امروزه بسیاری از این باغ ها دارای طراحی های مدرن، ساده و شیک هستند. در برخی از این باغ ها از سبک های معماری کلاسیک نیز استفاده می شود که بسیار به روز هستند. البته هر چقدر این طراحی و زیباسازی محیط با دقت عمل بیشتری انجام شده باشند، بر افزایش قیمت این باغ ها تاثیر دارد. اگر برای یافتن و اجاره چنین باغی به کمک نیاز دارید، می توانید با مشاوران مرکز تشریفاتی یاکند ارتباط برقرار کنید.

ورودی، سردر و فضای باز زیبا

یکی از بهترین ویژگی های مربوط به باغ های مناسب برای مهمانی این است که ورودی آن ها دارای حیاط هایی با متراژهای بسیار زیاد و سردری خاص و شیک است. این باغ ها یا باغ تالارها اصولا سردرهایی بزرگ و باعظمت همانند قصر یا کاخ پادشاهان دارند.

باغ عمارت شرق تهران

این ویژگی ها به تنهایی موجب می شود این باغ ها یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره باغ برای مهمانی به شمار روند. معمولا هرچه متراژ حیاط یا فضای باز این مکان ها بیشتر باشد، امکاناتی نظیر باغچه های گل زیبا، حوض ها و استخرهای زیبا نیز بیشتر است و فضای زیباتری را در اختیار خواهید داشت.

اگر بخواهیم فضای باز و حیاط این باغ ها را از نظر زیبایی آن ها دسته بندی کنیم، به دسته های زیر تقسیم می شوند:

بخش درختی

بخش زیادی از این باغ ها به دلیل ایجاد آب و هوای خنک، سرسبزی و زیبایی، ایجاد روحیه و بالا بردن میزان اکسیژن در فضا دارای درخت هستند. این باغ ها هر کدام درخت های متفاوتی دارند اما در بسیاری از آن ها برای افزایش زیبایی و جلوه در فضا درختان میوه دارند.

بخش مربوط به باغچه

معمولا در فضاسازی باغ ها علاوه بر درخت، تمرکز بر ایجاد باغچه های زیبا و پر از گل های زینتی است. در این باغ ها گل هایی همچون گل محمدی، شب بو، بنفشه، شمعدانی، گل رز وغیره زیبایی خاصی را ایجاد می کنند. این گل ها علاوه بر زیبایی، عطر خوشی نیز به فضا می بخشند.

بخش مربوط به آبنما

آبنماها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و به همین جهت در اکثر موارد ترجیح داده می شود که از آبنما های دارای آبشار برای این فضای باز استفاده شود. به همین دلیل این باغ ها در بیشتر موارد مجهز به آبنماهای آبشاری هستند که برای برگزاری مراسم نامزدی و دیگر مجالس زیبایی خاصی دارند.

علاوه بر این آبنماهای این سبکی احساس آرامش و طبیعت را به افراد منتقل می کنند. بنابراین اگر به دنبال فضای بازی زیبا در مهمانی خود هستید که مهمانان لذت ببرند، بهتر است داشتن آبنما را در زمان اجاره باغ برای مهمانی مد نظر داشته باشید.

بخش مربوط به حوضچه

حوض از اصیل ترین بخش های خانه های ایرانی است و وجود حوض در فضای باز باغ، آن فضا را به محیطی نوستالژی تبدیل می کند. چنان که بسیاری از باغ ها از این سبک برای زیباسازی فضای باز بهره می برند. در این رابطه باید بدانید برای رنگ حوضچه ها معمولا از رنگ آبی فیروزه ای استفاده می شود که با رنگ سبز طبیعت جلوه بسیار دلنشینی را ایجاد می کند.

نکات بسیار مهم در انتخاب باغ برای برگزاری مهمانی

اگر قصد برگزاری مهمانی در باغ را دارید و راحتی مهمانان و خاطره انگیز شدن مهمانی برای شما اهمیت دارد، باید زمان انتخاب و اجاره باغ برای برگزاری مراسم بله برون یا مهمانی های دیگر به یک سری نکات در این رابطه توجه داشته باشید.

زیرا این نکات در برگزاری مهمانی شما به بهترین شکل ممکن در باغ تاثیر بسیاری دارند. چنان که از جمله این نکات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

نورپردازی

نورپردازی باغ ها یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در زمان رزرو و اجاره باغ برای مهمانی به آن توجه کافی را داشته باشیم. زیرا نورپردازی نه تنها برای فیلمبرداری و عکسبرداری مراسم اهمیت دارد بلکه به محیط باغ شور و حال و انرژی زیادی را منتقل می کند.

به طور مثال هنگام برگزاری مراسمات عروسی وجود نورپردازی مناسب مانند رقص نور کافی و مه مصنوعی هنگام رقص باعث هماهنگی محیط و فضا با رقص عروس و داماد می شود.

گل آرایی و شمع آرایی

هر چه در گل آرایی و شمع آرایی باغ برای مهمانی دقت عمل به کار برده شود، مهمانی شما لاکچری تر و تشریفاتی تر به شمار می رود. به همین دلیل در زمان رزرو بهترین باغ برای مهمانی به نوع گل آرایی و شمع آرایی آن دقت کنید.

در این رابطه باید بدانید برخی از باغ ها گروه تشریفاتی مخصوص خود را دارند که با سلیقه زوج ها باغ را گل آرایی و شمع آرایی و طراحی می کنند. حال اگر باغ منتخب شما برای برگزاری مهمانیتان از گروه تشریفاتی خود استفاده می کنند، دقت داشته باشید از افرادی حرفه ای و کاربلد در این زمینه استفاده شود تا گل آرایی یا شمع آرایی مراسم شما به زیباترین شکل ممکن باشد.

موسیقی متناسب با مهمانی

مهم ترین نکته برای زنده بودن سالن و فضا، موسیقی جشن و مهمانی شما است. زیرا مهمانی سورپرایز تولد یا بله برون وغیره برای جشن گرفتن و شادی خود و مهمانانتان برگزار می شود. بنابراین باید مهمانان انرژی کافی داشته باشند و تنها منبع این انرژی موسیقی پخش در سالن است. بنابراین علاوه بر موارد ذکر شده در زمان اجاره باغ برای مهمانی تهران به موسیقی نیز باید دقت کنید.

منو شام عروسی

منوی شام و نهار

یکی از ویژگی های مهمی که یک باغ برای مهمانی باید داشته باشد، منوی مناسب و غذای باکیفیت برای مهمانان است. زیرا یکی از بهترین قسمت های یک مهمانی شام یا نهار آن محسوب می شود. بنابراین هنگام انتخاب یک باغ برای برگزاری مهمانی حتما باید از کیفیت منوی غذا آن اطمینان کامل داشته باشید.

پذیرایی

پذیرایی باغ باید به گونه ای باشد که تمام مهمان ها رضایت کامل داشته باشند تا برای رفع نیاز های خود در طول مهمانی با مشکل مواجه نشوند و زمان خوشی را در طول مهمانی تجربه کنند. بنابراین بهتر است باغ مورد نظر شما از کارکنانی منظم، مرتب و دلسوز برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کند. اگر به دنبال باغی با این ویژگی ها هستید، می توانید از مجموعه خدمات مجالس یاکند کمک بخواهید.

نظافت باغ

درست است که اکثر باغ ها فاقد سالن پذیرایی هستند اما به نظافت و پاکیزگی بیشتری احتیاج دارند. زیرا روزانه در این باغ تعداد زیادی از افراد رفت و آمد دارند و علاوه بر آن فضای باز خاک و عوامل خارجی بیشتری دارد. به همین دلیل باغ ها باعث بیشتر از یک سالن سربسته نیاز به نظافت دارند.

بنابراین در زمان اجاره باغ برای مهمانی در تهران یا شهرستان ها دقت کنید که باغ مورد نظر به طور مرتب نظافت شود. زیرا محیطی تمیز و مرتب به زیبایی هرچه بیشتر و دلبازی باغ بسیار کمک کننده است.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

مناسب بودن دمای محیط در داشتن لحظات خوش برای مهمانان در مراسم هایی مانند سورپرایز سالگرد ازدواج، تولد، عقد وغیره بسیار مهم است. زیرا در فصل تابستان اگر سیستم سرمایشی کافی در محیط باغ وجود نداشته باشد، قطعا برای مهمانان بسیار آزار دهنده خواهد بود و سریعا مراسم را ترک می کنند.

همچنین در فصول سرد اگر هیترهای گرمایشی در محیط سالن به تعداد کافی موجود نباشد، سرما باعث آزار و اذیت مهمان می شود. بنابراین از دیگر نکات قابل توجه در اجاره بهترین باغ برای مهمانی باید به سلامت و کیفیت سیستم های سرمایشی و گرمایشی اشاره کنیم.

پارکینگ

اجاره باغ برای برگزاری مهمانی با پارکینگ بهترین انتخاب است. زمانی که مهمان ها ماشین و وسیله نقلیه خود را در پارکینگ و محیطی امن گذاشته باشند، در طول مهمانی با خیالی راحت تر زمان خود را می گذرانند و ناراحتی و استرسی درباره امنیت وسایل نقلیه خود نخواهند داشت. بنابراین برای برگزاری مهمانی در باغ به این نکته نیز توجه کافی را داشته باشید.

قیمت باغ برای برگزاری مهمانی

یکی از مهم ترین فاکتور ها در اجاره باغ برای مهمانی، قیمت باغ و متناسب بودن آن با بودجه شما است. زیرا بودجه میزبان تعیین می کند که کدام باغ و با چه امکاناتی را رزرو کند. در این رابطه باید بدانید هرچه باغ از امکانات، تشریفات و حتی لوکیشن بهتری بهره مند باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

اجاره بهترین باغ در تهران با کمک مراکز تشریفاتی

حال با توجه به آنچه گفته شد، اگر شما نیز به دنبال اجاره بهترین باغ برای مهمانی های خود هستید، یکی از بهترین راه ها این است که از مراکز تشریفاتی کمک بخواهید. زیرا این مراکز تشریفات مجالس با باغ ها و تالارهای بسیاری قرارداد دارند و به شما کمک می کنند بهترین باغ را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب و اجاره کنید.

زیباترین باغ تالار تهران

امروزه مراکز تشریفاتی بسیاری در سراسر کشور وجود دارد اما مجموعه یاکند یکی از معتبرترین و معروف ترین مراکز تهران است که خدمات زیادی در این زمینه دارد. به طوری که با کمک یاکند می توانید بهترین باغ در بهترین لوکیشن تهران را متناسب با بودجه خود پیدا و در تاریخ مورد نظر رزرو کنید.

علاوه بر این یاکند به شما کمک می کند که باغ مورد نظر برای برگزاری مهمانی را با قیمت مناسب تری اجاره کنید. همچنین از دیگر خدمات این مرکز می توان به عکس برداری، فیلم برداری، شمع آرایی، گل آرایی، پذیرایی وغیره اشاره کرد.

نتیجه

در این مقاله با ویژگی های بهترین اجاره باغ برای مهمانی آشنا شدید. به صورتی که دانستید بهترین باغ ها، باغ هایی هستند که از نظر لوکیشن در لوکیشنی خوش آب و هوا باشند. همچنین به خصوصیت های دیگری مانند زیباسازی فضای باغ، معماری خاص و زیبای محیط باغ نیز اشاره شد.

علاوه بر این ها با نکات مهم درباره پذیرایی، سرو شام، پارکینگ، قیمت، گل آرایی و شمع آرایی وغیره برای رزرو بهترین باغ در تهران و شهرستان ها آشنا شدید. در نهایت نیز گفته شد اگر به دنبال رزرو باغی متناسب با بودجه و سلیقه خود هستید، مراکز تشریفاتی در این زمینه بیش ترین کمک را به شما می کنند.

چنان که متوجه شدید مجموعه تشریفاتی یاکند یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تشریفات و خدمات مجالس در تهران است که با کمک آن بهترین باغ را با قیمت مناسب می توانید رزرو کنید. همچنین به دیگر خدمات این مرکز از جمله فیلم برداری، عکس برداری، پذیرایی توسط پرسنل حرفه ای وغیره اشاره شد.