امتیاز به ما یادت نره!
اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، پرطرفدارترین خدمات مجالس در این روزها است که زحمت پذیرایی را از دوش میزبانان برمی دارد. پذیرایی اصلی ترین قسمت هر مراسم محسوب می شود که افرادی باید آن را برعهده بگیرند.
در مهمانی ها و مجالس کوچک، میزبان به همراه فرزندان یا اعضای خانواده خود نسبت به پذیرایی از مهمانان اقدام می کند. در حالی در مراسم های بزرگ مانند عروسی، عقد وغیره چنین کاری غیرممکن است و در این شرایط نیاز به مهماندار احساس می شود.
به همین دلیل اعزام مهماندار خدماتی است که افراد از آن استقبال بسیاری می کنند. زیرا در این صورت از مزایای بسیاری در طول مراسم خود بهره مند خواهید شد که تنها یکی از آن ها عدم خستگی است. البته پیش از هر گونه اقدام برای استخدام مهماندار باید با وظایف، ویژگی ها و مزایای این کار آشنا شوید. همچنین باید بدانید که بهترین راه برای استخدام نیروی پذیرایی کدام است؟

در عروسی مان، با دستانی گرم از یکدیگر، ازدواج را آغاز می‌کنیم، نیروهای خانم و آقا با انضباط و اختصاص وظایف مختلف به اجرای بخش‌های مختلف مراسم می‌پردازند و با پذیرایی مهمانان عزیز، به اشتراک‌گذاری این لحظات خوش را با ایشان جشن می‌گیریم.

 

در این محتوا می خوانید:

اهمیت استخدام و اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی

در مهمانی ها و مراسم های مختلف یکی از مهم ترین کارها پذیرایی از مهمان ها است. اینکه در مهمانی و مراسم مورد نظر، مهمان ها به بهترین شکل پذیرایی شوند، بیش از هر بخش دیگری اهمیت دارد. مهمانان شما نباید هیچ کم و کسری را در پذیرایی احساس کنند و باید اوقات راحتی را در مهمانی شما داشته باشند.

اهمیت استخدام و اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی

با استخدام نیروی خدمات برای مراسم های خود، پذیرایی را راحت تر کنید.

در مهمانی ها همیشه شلوغی جمعیت و سروصدا برقرار است و نمی توان از مهمان های خود، پذیرایی مناسب و درخوری کرد. در واقع این امکان برای ما وجود ندارد که خود پذیرایی ویژه ای از تک تک مهمان ها داشته باشیم.
در این رابطه باید بدانید که بسیاری از افراد بر این باور هستند که همین تهیه میوه و شیرینی و پذیرایی مهمان ها با این اقلام کفایت می کند. این در حالی است که با این کارها نمی توان توقع یک مهمانی بی نقص را داشت. 
برای برگزاری یک مراسم عروسی، عقد، نامزدی یا تولد درجه یک، نیاز است که مدام از مهمان ها پذیرایی و کم و کسری آن ها برطرف شود. به طوری که در هر لحظه مهمان باید بتواند فردی را آماده برای راهنمایی خود ببیند و این است که اهمیت اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی را نشان می دهد.
برای داشتن چنین مجلسی نیازی نیست که خود را اذیت کنید و مدام به یک میز نوشیدنی برسانید و برای میز دیگر میوه ببرید. در واقع قرار نیست شما به عنوان صاحب مراسم، تمام وقت خود را صرف پذیرایی کنید. 
زیرا شما می توانید با درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا برای پذیرایی خیال خود را از این بابت راحت کنید. بدین صورت تمام وقت خود را صرف صحبت با مهمان ها یا لذت بردن از مراسم می کنید. 

دلایل نیاز به مهماندار مجالس 

این روزها به راحتی می توان از خدمات نیروهای مهمانداری خانم و آقا برای برگزاری هر چه بهتر مهمانی ها و مراسم ها بهره برد. این نیروها به خوبی در زمینه پذیرایی و خدمت به مهمانان آموزش دیده اند و از این رو می توانند بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشند.
در واقع این مهمانداران با رفتار صحیح و حرفه ای که با مهمانان دارند، خاطره خوشی را برای مهمانان شما از این مهمانی رقم می زنند. پس اگر دوست دارید مراسم شما برای همیشه در ذهن مهمانان شما ماندگار شود، بهترین و ساده ترین راه بهره مندی از خدمات اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی است.
به طور معمول در مهمانی های بزرگ به چند مهماندار خانم برای پذیرایی از قسمت خانم ها و چند مهماندار آقا جهت پذیرایی از بخش مردانه نیاز است. بنابراین با در نظرگیری چند نیروی مهماندار برای مراسم می توان از تمامی امور مهمانی آسوده خاطر بود.

اعزام مهماندار متناسب با مراسم

گاهی ممکن است شما یک دورهمی مخصوص خانم ها داشته باشید. در این شرایط به احتمال زیاد دوست دارید جمع کاملا زنانه باشد و همه برای راحتی بیشتر خانم باشند. از طرفی به هیچ عنوان نمی خواهید بخش زیادی از زمان خود را صرف پذیرایی از مهمان ها کنید. 
در این صورت با اعزام مهماندار خانم جهت پذیرایی تمام نگرانی های شما به صورت یک جا برطرف می شود. به طوری که با بهره مندی از این خدمات شما به راحتی می توانید در کل مهمانی با دوستان خود غرق گفتگو شوید، به شادی و پایکوبی بپردازید و از جشن و مهمانی خود نهایت لذت را ببرید.
این موضوع همچنین می تواند کاملا برعکس هم اتفاق بیافتد. به عنوان مثال آقایان نیز می توانند برای مهمانی های دوستانه و دورهمی های خود از مهماندار آقا جهت پذیرایی کمک بگیرند و لذت همراهی با دوستان را به طور کامل تجربه کنند. تشریفات یاکند یکی از مراکزی است که با اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، لذت خوش گذاری با مهمانان را برای شما دوچندان می کند.

مزایای استخدام مهماندار خانم و آقا در مجالس

زمانی که شما نسبت به استخدام مهماندار برای پذیرایی در مراسم خود اقدام می کنید، در واقع به صورت هم زمان از مزایای بسیاری بهره مند می شوید که ممکن است از برخی از آن ها مطلع نباشید. این در حالی است که با برعهده گرفتن پذیرایی مجلس مورد نظر، هیچ خبری از این مزایا نیست.
از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرایی سریع از مهمان ها

یکی از مهم ترین مزایای وجود مهماندار خانم و آقا در مهمانی های ما امکان پذیرایی هر چه سریع تر از مهمان ها است. زیرا مهمانداران در صورتی که از یک مرکز حرفه ای اعزام شده باشند، در کار خود کاملا تخصص دارند.
این افراد حتی در شلوغ ترین مهمانی ها با پخش شدن در کل سالن به خوبی کارها را تقسیم می کنند و مدام توسط آن ها به مهمان ها رسیدگی می شود. به همین دلیل با اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، مهمان ها هیچ کمبودی را در طول مراسم شما احساس نمی کنند. زیرا پذیرایی آن ها به دلیل شلوغی سالن یا ازدیاد جمعیت به تاخیر نمی افتد.
در حالی که اگر بخواهیم خود ما به تنهایی پذیرایی از مهمان ها را برعهده بگیریم، علاوه بر خستگی زیادی که این کار دارد. برای زمان زیادی مهمان ها را برای حتی یک نوشیدنی منتظر می گذاریم.
حتی اگر با خود بگویید که ما خود چند نفر هستیم و هر کدام یک قسمت از کار را برعهده می گیریم، باز هم این کار به کیفیت پذیرایی توسط مهمانداران خانم و آقا نمی رسد. این افراد در این زمینه آموزش کافی دیده اند و روند کار به خوبی در دست آن ها است.

خوش آمدگویی به مهمان ها توسط مهماندار خانم و آقا

با وجود مهماندارها در مراسم و مهمانی نیاز نیست شما تمام وقت در قسمت ورودی منتظر بمانید تا به مهمان های جدید خوش آمد بگویید. با اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، یکی دو نفر از مهماندارها در قسمت ورودی می ایستند و وظیفه خوش آمدگویی و راهنمایی مهمانان را برعهده می گیرند. 
علاوه بر این در صورت ورود مهمان های مسنی که با عصا راه می روند یا افرادی که روی ویلچر هستند، مهماندارها به آن ها تا رسیدن به جایگاهشان کمک می کنند.
وجود مهمان دار باعث می شود که تا انتهای مهمانی نیز مطمئن باشید هر مهمانی که وارد منزل شما یا سالن مهمانی می شود، توسط افرادی به بهترین شکل مورد خوش آمدگویی قرار می گیرد.

حضور مهماندار مجالس عروسی در بخش های مختلف سالن

کمک گرفتن از مهماندارها باعث می شود که در هر بخش فردی برای راهنمایی مهمان ها، پذیرایی از آن ها و سرویس دهی وجود داشته باشد. در حالی که شما به تنهایی نمی توانید به خوبی تمامی سالن را مدیریت کنید. چنان که در نهایت تعدادی از مهمان ها از عدم رسیدگی به آن ها آزرده خاطر خواهند شد.

رسیدگی بهتر به مهمان ها و صحبت با آن ها توسط صاحب مجلس

شما به عنوان صاحب مجلس باید وقت کافی برای مهمان های خود بگذارید، با آن ها حال و احوال کنید و دقایقی را بدون دغدغه پذیرایی، پیش مهمان ها بنشینید. این شرایط تنها با استخدام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی فراهم می شود. 
همچنین گاهی ممکن است شما مجلس ترحیمی داشته باشید، بی شک حال و روحیه شما اصلا مناسب پذیرایی از مهمان ها نیست. گاهی نیز مجلس شادی است و دوست دارید دقایقی بی فکر و دغدغه با مهمان های خود به شادی و پایکوبی بپردازید.
گاهی اوقات جلسه رسمی تری دارید و می خواهید به صورت جدی مسئله ای را با حضار در میان بگذارید و در این صورت امکان پذیرایی توسط شما وجود ندارد. در هر حال وجود مهماندار باعث می شود که شما بدون خستگی ناشی از پذیرایی و بی دغدغه رسیدگی و پذیرایی از مهمان ها، به مجلس خود و مهمانان برسید.

آشنایی با ویژگی های مهماندارهای خانم و آقا در مهمانی و مراسم

در صورتی که شما از یک شرکت حرفه ای درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا برای پذیرایی در مراسم خود را داشته باشید، مهماندارانی برای شما اعزام می شوند که ویژگی های به خصوصی دارند. این ویژگی ها عبارت هستند از:

آشنایی با ویژگی های مهماندارهای خانم و آقا در مهمانی و مراسم

مهماندارها با لباس های فرم و یک شکل، و آموزش دیده هستند.

  • مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی کاملا در زمینه پذیرایی از مهمانان آموزش دیده اند. از این رو به بهترین شکل پذیرایی از مهمانان را انجام خواهند داد.
  • نیروی پذیرایی خانم و آقا بهداشت فردی و عمومی را رعایت می کنند و شما می توانید از تمیزی و بهداشت آن ها مطمئن باشید.
  • مهماندارهای خانم و آقا اعزام شده از سوی یک شرکت تشریفاتی تخصصی دارای وضعیت ظاهری بسیار مناسبی هستند. این مهماندارها دارای پوششی متناسب با مهمانی و مراسم شما هستند.
  • نیروهای پذیرایی حتما قبل از ورود مهمان ها همه بخش های مراسم را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل شود همه چیز رو به راه است. در واقع در ابتدای مراسم همه امکانات برای پذیرایی از مهمان ها و راحتی آن ها تکمیل می شود.
  • مهماندارهای خانم و آقا به خوبی زمان و مکان را مدیریت می کنند و شما می توانید برای جشن های بزرگ و طولانی هم روی آن ها حساب باز کنید.
  • مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی با اطلاع از تعداد مهمان ها پیش از شروع مراسم، به خوبی خود را برای پذیرایی و رسیدگی به تعداد مهمان های مشخص شده آماده می کند.
  • شما می توانید با خیال راحت صفر تا صد امور پذیرایی و رسیدگی به مهمان ها را به مهماندارهای خانم و آقا بسپارید. نیروهای پذیرایی به خوبی همه چیز را زیر نظر خواهند داشت و به بهترین شکل به مهمانان سرویس می دهند.
  • میز و صندلی ها در صورت نیاز پیش از ورود مهمان ها توسط نیروهای پذیرایی چیده می شوند.

دیگر ویژگی های مهماندارهای خانم و آقا

دیگر ویژگی های مهماندارهای خانم و آقا

آنها مدام نوشیدنی ها و خوراکی ها را در مراسم، برای مهمانان برده و پذیرایی می کنند.

علاوه بر خصوصیات ذکر شده، مهماندار آقا جهت پذیرایی و مهماندار خانم ویژگی های دیگری نیز دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طول مجلس و مهمانی مهماندارهای خانم و آقا غذا را سرو می کنند و مدام خوراکی ها و نوشیدنی های مورد علاقه مهمان ها را در اختیار آن ها قرار خواهند داد.
  • پس از تمام شدن مراسم مهماندارها در محل می مانند و وسایل پذیرایی را جمع و محل را مرتب می کنند.
  • پس از جشن همچنین ظرف هایی که توسط مهمان ها استفاده شده است، توسط مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی شسته می شوند و خانه شما جاروکشی خواهد شد.
  • مهماندارها به هیچ عنوان در بحث و صحبت مهمان ها دخالتی نخواهند داشت و از طرفی خود آن ها هم در گوشه تجمع نمی کنند. به نوعی تمام حواس مهماندارهای حرفه ای روی پذیرایی از مهمان ها متمرکز است.
  • نیروهای پذیرایی در صورتی که از یک مجموعه حرفه ای اعزام شده باشند، به هیچ عنوان به دلایل واهی مانند خستگی در راهنمایی و سرویس دهی به مشتریان کوتاهی نمی کنند.
برای استخدام مهماندار مجالس عروسی با ویژگی های ذکر شده می توانید از مراکز تشریفاتی مانند یاکند کمک بگیرید.

وظایف مهماندارهای خانم و آقا در زمینه پذیرایی در مجالس

مهماندارانی که شما برای پذیرایی در مراسم خود استخدام می کنید، وظایفی دارد که در طول مراسم باید نسبت به انجام آن ها اهتمام ورزند. این وظایف عبارت هستند از:
  • مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی موظف هستند در صورت نیاز مهمانان به کمک، با رویی خوش آن ها را راهنمایی و به آن ها در حل مشکل به وجود آمده کمک کنند.
  • به هیچ عنوان نیروهای پذیرایی نباید در مجلس در حال تردد باشند بلکه باید در جایگاهی که برای هر یک در نظر گرفته شده است، بمانند و تمام و کمال آماده خدمت رسانی به مهمانان باشند. مراجعه آن ها به میز پذیرایی نیز تنها در زمان پذیرایی باید صورت بگیرد.
  • مهماندارها اصلا نباید در یک محل اجتماع داشته باشند و به صورت پراکنده در کل سالن دیده باید دیده شوند. 
  • نیروهای پذیرایی خانم و آقا به هیچ وجه نباید با مهمانان بحث کنند. در واقع با احترام دستورات مهمان ها را انجام می دهند و همواره حق را به مهمان می دهند. بی احترامی و حاضر جوابی مهماندارها در مقابل مهمان ها به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.
  • درخواست مهمان ها توسط مهماندار با جملاتی کوتاه و کاملا مؤدبانه پاسخ داده می شود. جواب هایی سربالا و منفی مانند خیر، نمی توانم و نداریم از سوی مهماندار در مقابل مهمان ها صورت خوشی نخواهد داشت.
  • مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی باید کمی پیش از شروع مجلس مورد نظر و در ساعت تعیین شده در محل حاضر شوند و سپس تا پایانی ترین لحظات به خدمات رسانی بپردازند. در مواردی نیز تا ساعاتی پس از اتمام مراسم باید تمیزکاری را برعهده بگیرند.
  • پذیرایی توسط این مهمانداران تنها شامل پذیرایی از مهمانان نمی شود و دیگر خدمات مربوطه را نیز در بر می گیرد.

نکاتی در رابطه با اعزام مهماندار خانم و آقا در مراسم ها

اگر شما نیز با توجه موارد گفته شده نسبت به اعزام مهماندار خانم جهت پذیرایی یا مهماندار آقا احساس نیاز می کنید، پیش از هر اقدامی باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. این نکات در راستای درخواست اعزام نیروی پذیرایی خانم و آقا بسیار کارآمد و کمک کننده هستند. چنان که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

نکاتی در رابطه با اعزام مهماندار خانم و آقا در مراسم ها

یکی از مهم ترین نکات که باید هنگام استخدام نیرو جهت پذیرایی به آن دقت داشت، مجموعه تشریفاتی است که از آن خدمات می گیرید.

پیدا کردن یک مجموعه حرفه ای برای اعزام مهماندار

برای این که از کیفیت انجام امور پذیرایی توسط مهماندارها کاملا خیال شما راحت باشد، نیاز است که در این زمینه بهترین مرکز خدمات و تشریفات مجالس را پیدا کنید. یک مرکز حرفه ای بهترین نیروهای مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی را برای اعزام به محل شما در نظر خواهد گرفت.
این دسته از مراکز کاملا نسبت به کار خود متعهد هستند و به طور کامل کیفیت کار مهماندارهای خود را تضمین می کنند. زیرا مهمانداران این مجموعه ها مانند تشریفات یاکند، افرادی آموزش دیده، آشنا با سبک های مختلف پذیرایی و بسیار حرفه ای در این زمینه هستند.

درخواست اعزام مهماندارهای بیشتر در صورت بزرگ بودن مراسم

اگر چه برای مهمانی های کوچک می توان با گرفتن یک یا دو نیروی پذیرایی ضمن پیش رفتن کارها طبق روال، هزینه کمتری را نیز پرداخت کرد اما برای مهمانی های بزرگ این کار نتیجه خوبی نخواهد داشت. به عنوان مثال در مراسم عروسی به هیچ عنوان یک یا دو مهماندار از عهده کارها بر نمی آیند.
در واقع نیاز است که چندین مهماندار در فضا وجود داشته باشند تا هر کدام وظیفه خاصی را برعهده بگیرند و کارها با سرعت و نظم بهتری پیش بروند.

در نظر گرفتن یک یا دو نیروی پذیرایی برای بخش ورودی

حتما در زمان درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، یکی دو مهماندار را برای بخش ورودی در نظر بگیرد. لحظه ورود برای مهمان ها بسیار حائز اهمیت است و در خاطر آن ها می ماند. قطعا وجود مهماندارهایی آراسته و خوش رو و خوش آمدگویی آن ها به مهمانان برای آن ها بسیار خوشایند خواهد بود.
زیرا شما نمی توانید تا آخر مهمانی در قسمت ورودی منزل یا سالن منتظر تک تک مهمان ها بایستید. این در حالی است که مهماندارهای حرفه ای به خوبی جای شما را پر می کنند.
علاوه بر این، برخی از مهمانان ممکن است غریبه باشند و در بدو ورود به راهنمایی نیاز خواهند داشت. بنابراین حضور یک یا دو مهماندار در بخش ورودی بسیار مهم و ضروری است.

درخواست تعدادی مهماندار خانم و تعدادی مهماندار آقا

بهتر است برای قسمت خانم ها از مهماندار خانم جهت پذیرایی و برای بخش آقایان از مهماندار آقا برای پذیرایی استفاده کنید. این کار باعث می شود مهمانان راحت تر درخواست خود را با مهماندارها مطرح کنند. همچنین فضای بهتری برای بانوان و آقایان فراهم می شود.

درخواست حضور مهماندار ساعاتی قبل از ورود مهمان ها

بهتر است هنگام درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی این نکته را لحاظ کنید که ساعاتی قبل از ورود مهمانان، مهماندار مجالس عروسی در محل حضور داشته باشد. مهمانداران باید پیش از شروع مراسم به خوبی همه وسایل پذیرایی از مهمان ها را بررسی و تکمیل کنند. 
با این کار شما راحت تر می توانید از آماده بودن همه امکانات اطمینان حاصل کنید و ساعاتی قبل از مهمانی را صرف رسیدگی به خود و تجدید قوا برای داشتن یک مهمانی فوق العاده کنید. در حالی که اگر تا دقیقه آخر در حال از این طرف به آن طرف رفتن و انجام تمامی امور باشید، نایی برای رویارویی با مهمان ها نخواهید داشت.

هزینه اعزام نیروی پذیرایی خانم و آقا

در هزینه اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی در مهمانی و مراسم های مختلف عوامل بسیاری تاثیرگذار هستند. نمی توان هزینه ثابتی را به منظور بهره مندی از این خدمات در نظر گرفت. در واقع بر اساس عوامل گوناگون از جمله موارد زیر، هزینه اعزام مهماندار مجالس عروسی وغیره تغییر پیدا می کند:

هزینه اعزام نیروی پذیرایی خانم و آقا

هزینه اعزام نیرو بستگی به زمان درخواست و تعداد نیروی مد نظر شما داره.

  • نوع مراسم؛
  • محل برگزاری مراسم؛
  • تعداد مهمان ها؛
  • تعداد نیروهای پذیرایی؛
  • مدت زمان مجلس؛
  • تعداد دفعات پذیرایی؛
  • مواد پذیرایی و میزان تنوع آن ها؛
  • خدمات اضافه بر پذیرایی از مهمانان؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
البته علاوه بر موارد ذکر شده، اینکه شما برای درخواست اعزام مهماندار خانم جهت پذیرایی و مهماندار آقا به چه مرکزی مراجعه کنید نیز می تواند باعث افزایش یا کاهش هزینه ها شود. 

بهترین مجموعه برای درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا

اگر به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای درخواست اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی هستید، باید بدانید مجموعه تشریفاتی یاکند یکی از این مراکز به شمار می رود. مجموعه ما بی شک یکی از بهترین مراکز در زمینه اعزام مهماندار خانم و آقا است. 
نیروهای پذیرایی مجموعه یاکند در زمینه کاری خود دوره دیده اند و به صورت حرفه ای می توانند صفر تا صد امور پذیرایی و مجلس شما را به دست بگیرند. فرم لباس مهماندار خانم جهت پذیرایی و مهماندار آقا جهت پذیرایی اعزامی از سوی مجموعه یاکند کاملا شیک و به روز است. همچنین تمامی مهماندارها دارای ظاهری آراسته هستند.
این مهمانداران به خوبی نحوه برخورد با مهمانان را می دانند و به صورت مودبانه و با رویی خوش پرسش مهمانان را پاسخ خواهند داد، از آن ها پذیرایی و آن ها را به جایگاهشان دعوت می کنند.
علاوه بر این ها جالب است بدانید که مجموعه یاکند پیش از برگزاری مراسم به شما مشاوره ای بی طرفانه و رایگان ارائه خواهد داد. از این رو شما با توجه به شرایط خود و همچنین راهنمایی های مجموعه یاکند می توانید پس از دریافت مشاوره، از بهترین خدمات در راستای اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی بهره مند شوید.

خدمات گوناگون مجموعه یاکند

تیم حرفه ای یاکند یکی از بهترین تیم ها در زمینه ارائه تشریفات مراسم از جمله اعزام مهماندار مجالس عروسی، مراسم ترحیم، تولد وغیره است. به طوری که با مراجعه به مجموعه ها علاوه بر بهره مندی از خدمات مهماندار می توانید از خدمات دیگری مانند موارد زیر استفاده کنید:
  • عکس برداری و فیلم برداری؛
  • رزرو بهترین تالارها و باغ تالارها؛
  • نظافت مکان برگزاری مجالس؛
  • دیزاین محل برگزاری مراسم به روش های مختلف توسط حرفه ای ترین افراد؛
  • نورپردازی حرفه ای؛
  • اعزام دی جی ماهر و پرانرژی؛
  • آتش بازی شیک در مراسم؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
در واقع باید بدانید ما در یاکند علاوه بر اعزام مهماندار خانم و آقا جهت پذیرایی، می توانیم صفر تا صد برگزاری مجالس مختلف را برعهده بگیریم. بدین شکل شما همانند مهمانان خود در مراسم مورد نظر بدون هیچ دغدغه یا زحمتی شرکت خواهید کرد.
از طرفی تیم ما همواره مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت ها را برای خدمات خود در نظر می گیرد. از این رو می توانید با هزینه ای مناسب از خدمات این مجموعه بهره مند شوید و یک مراسم بی نقص و فوق العاده را برگزار کنید.

حرف آخر

اگر به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای انجام صفر تا صد امور پذیرایی مهمانی ها و مراسم های مختلف خود هستید در انتخاب مجموعه تشریفات مجالس یاکند تردید نکنید. مجموعه یاکند یکی از حرفه ای ترین ها و بهترین ها در زمینه ارائه مهماندار خانم و آقا می باشد. کافی است با مجموعه یاکند تماس بگیرید و شرایط مهمانی خود را مطرح کنید. پس از آن بسته به نیاز شما تعداد مهماندارهایی حرفه ای و کاربلد در زمان مقرر شده به محل شما اعزام خواهند شد.

شما می توانید به کمک مهماندارهای خانم و آقا از مجموعه تشریفاتی مجالس یاکند یک مراسم کاملاً درخور و آبرومند را برگزار کنید. با مجموعه یاکند مهمانی هایی خاطره انگیز داشته باشید.

مجموعه تشریفاتی یاکند از ابتدای مراسم تا انتهای آن با شما همراه است و به شما در ارائه بهترین پذیرایی به مهمانان کمک می کند. شما می توانید با یاکند بدون خستگی و با خیالی راحت به مهمانان خود رسیدگی کنید و با آن ها معاشرت کنید.