4.7/5 - (3 امتیاز)

آیا شما نیز به دنبال باغ تالار مختلط شرق تهران هستید و باغ تالاری که قیمت آن مناسب باشد را نمی شناسید؟ آیا با تفاوت باغ تالارها و تالارهای مختلط با سایر انواع باغ تالارها آشنایی دارید؟ می دانید در این مکان ها چه مراسم هایی برگزار می شود؟ امروزه باغ تالارها و تالارها از جهات مختلفی دسته بندی می شوند که یکی از دسته بندی های مهم، تقسیم بندی این مکان ها به دو نوع مختلط و جدا است. باغ تالارهای مختلط همانطور که از عنوان آن ها مشخص است، به گونه ای هستند که زنان و مردان در یک فضا هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت باغ تالار مختلط شرق تهران با دیگر باغ تالارها

آیا تا به حال برای مراسم های مختلف به باغ تالارهای مختلط رفته اید؟ آیا می دانید این باغ تالارها چه ویژگی هایی دارند که باعث تمایز آن ها با مکان های دیگر می شود؟

بهترین باغ تالار مختلط در شرق تهران

همانگونه از نامش پیداست، یکی از تفاوت های اصلی باغ تالار مختلط با سایز باغ تالارها این است در کل زمان مراسم که زن و مرد در کنار هم هستند.

 

اگر می خواهید به تازگی یکی از مراسم های مهم خود را در این باغ تالارها برگزار کنید، باید با ویژگی ها و تفاوت های آن ها با باغ تالارهای دیگر آشنایی کافی را داشته باشید. بنابراین ما در ادامه به ذکر برخی از مهم ترین موارد می پردازیم:

وسعت کمتر و دارای فضایی واحد

یکی از مهم ترین تفاوت های باغ تالار مختلط شرق تهران با تالار عروسی مختلف شرق تهران و دیگر مکان ها، وسعت آن است. باغ تالارهایی که مجالس در آن ها به صورت جداگانه برگزار می شود، وسعت زیاد و فضای بزرگی دارند.

زیرا در این باغ تالارها دو فضای جداگانه برای زنان و مردان در نظر گرفته می شود و به همین دلیل باید وسعت بیشتری داشته باشند. این در حالی است که در باغ تالارهای مختلط زنان و مردان در کنار یکدیگر هستند و نیازی به ایجاد ساختمان ها و فضاهای جداگانه نیست. به همین دلیل وسعت این باغ تالارها کم تر و در عین حال فضای آن ها کوچک تر است.

بنابراین بسیاری از افرادی که به دنبال باغ تالار با ظرفیت کم هستند، برای برگزاری مراسم خود نسبت به رزرو باغ تالارهای مختلط اقدام می کنند.

پذیرایی یکسان و در زمان واحد

از دیگر ویژگی های قابل توجه لوکس ترین باغ تالار تهران که مختلط هستند، می توان به تفاوت پذیرایی آن ها با دیگر مکان ها اشاره کرد. در این رابطه باید بدانید که اگر مراسم خود را در باغ تالار مختلط شرق تهران برگزار کنید، پذیرایی از تمامی مهمانان شما اعم از زن و مرد به صورت یکسان و توسط پرسنل واحد انجام می شود.

این در صورتی است که اگر مراسم خود را در باغ تالارهای دیگر برگزار کنید، ممکن است پذیرایی به صورت یکسان نباشد. همچنین که در قسمت مردانه گارسون های مرد و در قسمت زنانه گارسون های زن پذیرایی را انجام می دهند.

نکته دیگر در رابطه با تفاوت پذیرایی باغ عروسی مختلط شرق تهران با مکان های دیگر، این است که پذیرایی از تمام مهمان ها به خصوص پذیرایی و سرو شام در یک زمان انجام می شود.

اگر تا به حال تجربه حضور یا برگزاری مراسمی در تالارهایی با فضای جداگانه را داشته باشید، احتمالا متوجه شده اید که در بیشتر موارد در یکی از فضاهایی زنانه یا مردانه پذیرایی ها به خصوص سرو شام زودتر انجام می شود.

اما در باغ تالارهای مختلط این چنین نیست و میزهای شام به گونه ای چیده می شوند که تمام مهمانان شما در یک زمان به صرف شام بپردازند.

نداشتن حریم خاص زنانه و مردانه

مهم ترین تفاوت باغ تالار مختلط شرق تهران با دیگر مدل های باغ تالار شرق تهران در این است که فضای جداگانه و خاصی برای زنان و مردان ندارد. بنابراین اگر قصد برگزاری مراسم هایی همچون عروسی، عقد، نامزدی و غیره را در این باغ تالارها دارید و خانواده ها و مهمان های شما نسبت به این موضوع حساس هستند، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

تالار قیمت خوب

برای انواع مراسم ها می توان از باغ تالار مختلط استفاده کرد اما یکی از پرطرفدارترین آنها برگزاری مراسم عروسی می باشد.

 

زیرا در بسیاری موارد حتی سرویس بهداشتی جداگانه ای در این باغ تالارها وجود ندارد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که پیش از اقدام به رزرو این نوع از باغ تالارها حتما تمامی جوانب را بررسی کنید. البته علاوه بر موارد گفته شده ممکن است در زمان رزرو متوجه تفاوت قیمت باغ عروسی مختلط شرق تهران با دیگر باغ تالارها شوید که این به مکانی که در نظر دارید؛ بستگی دارد.

باغ تالار مختلط برای برگزاری کدام مجالس مناسب است؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که در باغ تالار مختلط شرق تهران چه مراسم هایی برگزار می شود؟ در این رابطه باید بدانید برخلاف تصور بسیاری از افراد که خیال می کنند باغ تالارها تنها برای برگزاری مراسم عروسی کاربرد دارند، از این مکان ها برای برگزاری دیگر مجالس نیز استفاده می شود.

به طوری که حتی اگر شما نسبت به مسائل محرم و نامحرم بودن حساس هستید نیز می توانید برای مراسم های خود این باغ تالارها را رزرو کنید. می پرسید کدام مراسم ها؟ همچنان با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری را در این رابطه دریافت کنید.

عروسی

امروزه بسیاری از افراد در سراسر ایران براساس رسم و رسومات قومی خود یا حتی علایق و سلیقه خود، ترجیح می دهند مراسم عروسی فرزندان یا خودشان را در باغ تالارهای مختلط برگزار کنند. به همین دلیل در این باغ تالارها انواع امکانات لازم برای برگزاری مراسم عروسی همچون جایگاه عروس و داماد، فضای رقص و پایکوبی و غیره وجود دارد.

نامزدی و عقد

از آنجا که مراسم نامزدی و عقد به گونه ای است که باید زنان و مردان هم زمان حضور داشته باشند، بسیاری از افراد این مراسم مهم زندگی خود را در باغ تالار مختلط شرق تهران برگزار می کنند. به این شکل تمامی مهمان های آن ها در فضای اصلی مراسم نامزدی و سر سفره عقد حضور پیدا می کنند و مراسمی زیاد و به یادماندنی خواهند داشت.

ولیمه

منظور از ولیمه مراسمی است که بیشتر حجاج پس از بازگشت از سفر حج برگزار می کنند و در این مراسم شامی مجلل به مهمانان، دوستان و اقدام و آشنایان خود می دهند. در این رابطه باید بدانید که بسیاری از افراد با توجه به فضای کوچک منازل و تعداد زیاد مهمانان خود، مراسم ولیمه را در بهترین باغ تالار تهران برگزار می کنند.

نکته جالب این است که بسیاری از حجاج به دلیل سفر طولانی که داشته اند، دوست دارند با همه مهمانان خود در این مراسم دیدار داشته باشند. به همین دلیل تلاش می کنند مراسم خود را در باغ تالار مختلط شرق تهران برگزار کنند.

بنابراین شما نیز اگر جز این دسته از افراد هستید، بهترین گزینه پیش رویتان باغ تالارهای مختلط هستند. زیرا در این صورت شبی به یادماندنی در کنار تمامی اعضای خانواده و مهمانان خود خواهید داشت و از فضای جداگانه زنانه و مردانه رنگ نمی برید.

تولد

امروزه تولدها بسیار مجلل تر از گذشته برگزار می شوند. به طوری که بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم تولد، عزیزان یا فرزندانشان نسبت به رزرو تالار یا باغ تالار جاجرود یا دیگر مناطق تهران اقدام می کنند. همانطور که می دانید اصولا مراسم تولد به شکلی نیست که زنانه و مردانه جدا باشد.

به همین دلیل یکی دیگر از مراسم های پرطرفداری که در باغ تالار مختلط تهران برگزار می شود، مجلس تولد است. به طوری که زنان و مردان همگی در کنار یکدیگر در شب تولد شما کیک می خورند، کادو می دهند و شبی زیبا و خاطره انگیز رقم می خورد.

سالگرد ازدواج

برگزاری مراسم های شاد و پرهیجان برای سالگرد اتفاقات مهم زندگی شما همچون نامزدی، عقد، ازدواج و غیره امروزه بسیار باب شده است. به طوری که بیشتر افراد سالگرد این اتفاقات مهم را با خویشاوندان و دوستان خود جشن می گیرند.

تالار قیمت مناسب برای عروسی

تولد، ولیمه ، ترحیم از سایر مراسم هایی است که امروزه به صورت مختلط برگزار می شود.

 

در این رابطه باید بدانید یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری جشن سالگرد عروسی، عقد و غیره، باغ تالار مختلط شرق تهران است که با کمک تشریفات مجالس می توانید یکی از بهترین آن ها را رزرو کنید.

مراسم ترحیم

منظور از مراسم ترحیم مجلسی است که در آن نزدیکان فردی که فوت شده است، به اقوام و خویشان خود شام می دهند. در این رابطه باید بدانید یکی دیگر از مراسم هایی که در بیشتر مواقع در باغ تالار مختلط در شرق تهران برگزار می شود، مراسم های ترحیم است.

زیرا در این مراسم ها افراد پوشش مناسبی دارند و هیچ کس دغدغه جدا بودن فضای زنانه و مردانه را ندارد. به همین دلیل بهترین مکان برای برگزاری این مراسم، باغ تالارهای مختلط هستند.

چگونه بهترین باغ عروسی مختلط شرق تهران را پیدا کنیم؟

تا به اینجا به خوبی با باغ عروسی مختلط شرق تهران و به طور کلی باغ تالارهایی از این دست آشنا شدید و دانستید در این مکان ها چه مراسم هایی برگزار می شود. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که این باغ تالارها را چگونه می توانید پیدا و رزرو کنید؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید امروزه مراکز بسیاری تحت عنوان مرکز تشریفات در سراسر کشور فعالیت می کنند که در این زمینه شما را یاری خواهند کرد. به طوری که با کمک پرسنل و مشاوران این مجموعه ها می توانید به راحتی باغ تالار مختلط، با ظرفیت زیاد یا کم و با دیگر ویژگی ها را پیدا کنید.

علاوه بر این ها مراکز تشریفاتی همچون تشریفات یاکند در تهران خدمات دیگری نیز دارند که به شما کمک می کنند مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. چنان که اگر بودجه کمی برای رزرو باغ تالار مختلط شرق تهران داشته باشید، با مراجعه به این مرکز هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.

زیرا این مرکز تشریفات با باغ تالارها و تالارهای مختلفی در تهران به خصوص در مناطق شرقی آن قرارداد دارد و به شما کمک می کند مکانی را متناسب با بودجه و سلیقه خود رزرو کنید. همچنین این مجموعه تشریفات مجالس در تهران دیگر بخش های مراسم های شما را برعهده می گیرد که در ادامه به توضیح بیشتر در این رابطه می پردازیم.

مزایای برگزاری عروسی در باغ تالار مختلط

برگزاری مراسم هایی همچون عروسی در باغ تالار مختلط شرق تهران در واقع به معنای آزادی در مجلس است که برای بسیاری از افراد لذت بخش خواهد بود. بسیاری از اقوام ایرانی در گذشته نیز مراسم های خود را به صورت مختلط برگزار می کرده اند اما امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است.
دلایل زیادی برای رواج برگزاری مجالس در تالارهای مختلط وجود دارد که جز مزایای این باغ تالارها به شمار می روند. چنان که تنها برخی از این مزایا عبارت هستند از:
  • صمیمیت بسیار در مراسم و تجربه احساسات ناخوشایند توسط مهمانان؛
  • برگزاری مجالس به صورت خانوادگی و در جوی بسیار مطلوب؛
  • برگزاری مراسم ها در فضای باغ و بهره مندی از سرسبزی و زیبایی ها؛
  • پذیرایی از زنان و مردان در یک زمان و کاملا مشابه؛
  • رقص و پایکوبی با اعضای خانواده در مجالس؛
  • صرف شام در کنار اعضای خانواده؛
  • رقص با همسر، برادر و پدر؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
بنابراین اگر می خواهید خاطراتی به یادماندنی و خاص را برای خود و مهمانان رقم بزنید، با رزرو باغ تالارهای مختلط این اتفاق برای شما ممکن می شود. تنها کافی است در این راستا از مراکز تشریفاتی مانند یاکند برای رزرو باغ تالار شرق تهران کمک بگیرید.

هزینه رزرو باغ تالارهای مختلط تهران

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام رزرو انواع باغ ها و تالارها به خصوص انواع مختلط آن ها ذهن افراد را مشغول می کند، چگونگی هزینه ها و قیمت ها است. اگر شما نیز نسبت به این موضوع حساس شده اید و به دنبال مبلغ هزینه اجاره این باغ تالارها هستید، باید بدانید مبلغ ثابت و مشخصی وجود ندارد.
هزینه رزرو این باغ ها از یک مکان به مکان دیگر بسیار متفاوت است. زیرا عوامل بسیاری در تعیین قیمت اجاره باغ تالارهای شرق تهران دست دارند. اینکه باغ تالار مورد نظر شما در چه موقعیت جغرافیایی باشد، چه مقدار وسعت و ظرفیت داشته باشد و چه خدماتی را ارائه دهد، هزینه اجاره آن را مشخص می کند.
به طوری که عوامل جزئی اما بسیار تاثیرگذار بر قیمت اجاره باغ های مختلط عبارت هستند از:
  • وسایل مورد استفاده برای پذیرایی؛
  • نوع دیزاین سردر، ورودی، فضای باغ و سالن ها و حتی جایگاه عروس و داماد؛
  • نوع پذیرایی از مهمانان؛
  • منوی غذایی منتخب برای سرو شام؛
  • نوع و تعداد پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی ها؛
  • تعداد مهمانان؛
  • نورپردازی؛
  • پخش موسیقی توسط دی جی یا موسیقی زنده
  • آتش بازی.
علاوه بر این ها عوامل بیرونی نیز بر قیمت باغ تالار شرق تهران تاثیر دارند. یکی از این عوامل نوسانات قیمت ها در بازار است که بر هزینه اجاره این باغ ها موثر خواهد بود. همچنین مرکز تشریفاتی که برای دریافت کمک برای رزرو تالار مورد نظر به آن مراجعه می کنید، می توانید تاثیر مستقیمی بر قیمت ها داشته باشد.

چگونه بهترین باغ عروسی مختلط شرق تهران را پیدا کنیم؟

تا به اینجا به خوبی با باغ عروسی مختلط شرق تهران و به طور کلی باغ تالارهایی از این دست آشنا شدید و دانستید در این مکان ها چه مراسم هایی برگزار می شود. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که این باغ تالارها را چگونه می توانید پیدا و رزرو کنید؟
در پاسخ به این سوال باید بدانید امروزه مراکز بسیاری تحت عنوان مرکز تشریفات در سراسر کشور فعالیت می کنند که در این زمینه شما را یاری خواهند کرد. به طوری که با کمک پرسنل و مشاوران این مجموعه ها می توانید به راحتی باغ تالار بدون ورودی تهران، مختلط، با ظرفیت زیاد یا کم و با دیگر ویژگی ها را پیدا کنید.
علاوه بر این ها مراکز تشریفاتی همچون تشریفات یاکند در تهران خدمات دیگری نیز دارند که به شما کمک می کنند مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. چنان که اگر بودجه کمی برای رزرو باغ تالار مختلط شرق تهران داشته باشید، با مراجعه به این مرکز هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.
زیرا این مرکز تشریفات با باغ تالارها و تالارهای مختلفی در تهران به خصوص در مناطق شرقی آن قرارداد دارد و به شما کمک می کند مکانی را متناسب با بودجه و سلیقه خود رزرو کنید. همچنین این مجموعه تشریفات مجالس در تهران دیگر بخش های مراسم های شما را برعهده می گیرد که در ادامه به توضیح بیشتر در این رابطه می پردازیم.

خدمات دیگر مجموعه تشریفاتی یاکند

از جمله خدمات دیگر یاکند علاوه بر کمک در رزرو مکان برگزاری مراسم های مختلف باید به موارد زیر اشاره کنیم:

باغ تالار ظرفیت کم تهران

تشریفات یاکند خدماتی نظیر تجهیز باغ تالار، فیلمبرداری ، گل آرایی و … نیز انجام می دهد.

 

  • دیزاین به روز و زیبای مکان برگزاری مجالس؛
  • عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای از مراسم ها؛
  • نظافت و خدمات پذیرایی از مهمانان توسط ماهرترین گارسون ها؛
  • گل آرایی؛
  • بادکنک آرایی؛
  • خدمات آتش بازی؛
  • ارائه خدمات موزیک مجالس؛
  • تهیه و سرو شام یا ناهار مراسم ها؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین در واقع شما می توانید صفر تا صد مراسم خود را به این مرکز بسپارید و خیالیان از بابت تمامی جوانب آن راحت باشد.

در نتیجه

از آنجا که امروزه باغ تالارها از جهات مختلفی دسته بندی می شوند و یکی از انواع آن ها باغ تالارهای مختلط هستند، در این متن به معرفی باغ تالار مختلط شرق تهران پرداختیم. به طوری که به خوبی با ویژگی ها و تفاوت های این مکان ها با دیگر باغ تالارها آشنا شدید.  زیرا از جمله تفاوت های آن ها به ظرفیت کم، وسعت کم، فضای کوچک، جدا نبود فضای زنانه و مردانه، پذیرایی یکسان و غیره اشاره شد. علاوه بر این ها متوجه شدید که در این باغ تالارها مراسم های مختلفی از جمله عروسی، عقد، نامزدی، سالگرد ازدواج، تولد، مجلس ترحیم، ولیمه و غیره برگزار می شود.  در نهایت نیز گفته شد که اگر به دنبال رزرو تالار عروسی مختلف شرق تهران و باغ تالارهای مختلط هستید، می توانید از کمک مراکز تشریفاتی همچون یاکند بهره مند شوید. چنان که نه تنها امکان رزرو باغ تالار مورد نظر با قیمت مناسب برای شما فراهم می شود بلکه این مجموعه برگزاری مراسم شما را به طور کامل برعهده می گیرد.