امتیاز به ما یادت نره!

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه به دنبال بهترین ها می روند؟ آیا می‌ دانید بهترین گزینه برای برگزاری هر گونه مراسم باغ عروسی لاکچری تهران است؟
امروزه در کوچه، خیابان، مهمانی های خانوادگی و تقریبا همه جا پیش می آید که کلمه لاکچری را بشنوید.‌ این کلمه نه تنها برای لباس و پوشش وغیره به کار می رود بلکه برای تالارها و باغ نیز کاربرد دارد. چنان که افراد وقتی به دنبال بهترین تالار یا باغ برای برگزاری عروسی هستند، با کلمه لاکچری منظور خود را می رسانند.
حال باید بدانید باغ هایی که جز دسته بهترین ها یا لاکچری ها قرار می گیرند، ویژگی های به خصوصی دارند که باعث تفاوت بسیار آن ها با دیگر مکان ها می شود. بنابراین برای رزرو این باغ ها بهتر است ابتدا با ویژگی ها و چگونگی رزرو آن ها آشنا شوید.

تفاوت باغ عروسی لاکچری تهران با دیگر مکان ها

امروزه انواع تالارها و باغ ها را می توان بر اساس ویژگی های آن ها به چندین دسته تقسیم کرد. باغ تالار لاکچری در تهران یکی از این دسته بندی ها به شمار می رود که از جهات گوناگونی با تالارها و باغ های دیگر متفاوت است. به طوری که از جمله تفاوت های این دسته از باغ های عروسی با مکان های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مساحت زیاد با سالن های بزرگ

یکی از اصلی ترین خصوصیات این باغ ها این است که وسعت و مساحت بسیاری را در بر می گیرند. چنان که جز بزرگ ترین باغ ها و تالارها محسوب می شوند. بخش زیادی از این وسعت را باغ با درختان و گل های زیبا، لوکیشن های عکاسی وغیره تشکیل می دهد.
بخش دیگر این باغ ها نیز به عمارت یا سالن های پذیرایی اختصاص پیدا کرده است که با توجه به وسعت زیاد، این سالن ها نیز بسیار بزرگ هستند. به همین دلیل امکان برگزاری مراسم عروسی، عقد، نامزدی وغیره با مهمانان زیاد در باغ عروسی لاکچری تهران وجود دارد.
چنان که با برگزاری مجلس در این تالارها بدون محدودیت فضا و با خیال راحت می توانید تمام دوستان، آشنایان وغیره را در مراسم خود دعوت کنید.

دارای بهترین لوکیشن

یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت این باغ تالارها، لوکیشن متفاوت آن ها با دیگر مکان ها است. اگرچه تالارهای دیگر داخل یا خارج از شهر بسیار دیده می شوند اما لاکچری ترین تالارها در بهترین موقعیت مکانی و جغرافیایی شهرها واقع شده اند.

باغ تالار با ظرفیت 200 نفر
اصولا این تالارها در مناطق شمالی، خوش آب وهواترین و در دسترس ترین مناطق شهرهای مختلف هستند. چنان که باغ تالار جاجرود یکی از این مکان های لاکچری به شمار می رود و بسیار پرطرفدار است. این تالارها در بهار هوایی خنک با گل هایی زیبا دارند و تابستان ها سرسبز هستند.
پاییز و زمستان نیز در این باغ تالارها مشخص تر است و در عکس ها و فیلم های مراسم شما جلوه بیشتری دارد. بنابراین اگر شما نیز به این نکات اهمیت می دهید، بهتر است با کمک مراکز تشریفاتی همچون یاکند نسبت به رزرو باغ عروسی لاکچری اقدام کنید.

زیباترین فضا برای عکاسی و فیلم برداری

امروزه یکی از دغدغه های مهم عروس ها و دامادها لوکیشن زیبا برای عکاسی و فیلم برداری عروسی آن ها است. در این رابطه باید بدانید بسیاری از باغ ها و تالارهای لاکچری همچون گرانترین باغ تالار تهران به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر برگزاری انواع مجالس امکان عکاسی و فیلم برداری در آن ها وجود دارد.
چنان که در این مکان ها فضای سبز به شکلی خاص طراحی شده است و می توان زیباترین عکس و فیلم ها را در فصول مختلف در این لوکیشن ها به ثبت رسانید. همچنین در برخی از آن ها برای طراحی لوکیشن عکاسی از مجسمه ها و اکسسوری های مختلف استفاده شده است.
مسیر ریسه ای، حوض های خاص، پله های مارپیچ عمارت ها، تاب هایی با طراحی های زیبا وغیره تنها برخی از لوکیشن های عکاسی در باغ عروسی لاکچری در تهران هستند.

باغ عروسی لاکچری با سردر زیبا، درختان و گل های شاداب، سالن های بزرگ و دیزاین شیک بهترین انتخاب برای عروسی است. در این باغ علاوه بر برگزاری مجلس امکان عکاسی و فیلم برداری نیز وجود دارد. همچنین خیال شما از امنیت خودروی مهمانان، پذیرایی و سرو شام بی نظیر راحت خواهد بود. پس با رزرو این باغ ها در رویایی ترین شب زندگی خود به یادماندنی ترین خاطرات را ثبت کنید.

دارای زیباترین اتاق عقد

از آنجاکه امروزه بسیاری از افراد پس از برگزاری مراسم نامزدی نسبت به برگزاری عقد و عروسی در یک زمان اقدام می کنند، در باغ عروسی های لاکچری اتاق عقد های زیبا وجود دارد. به طوری که در این مکان ها می توانید عقد خود را در فضایی بسیار شیک برگزار کنید و سپس در ادامه آن به عروسی بپردازید.
برخی از این تالارها اتاق عقدهای شیک، با طراحی های مدرن یا کلاسیک و بسیار زیبا دارند که روی دست فضاهای دیگر برای برگزاری عقد را آورده اند. در بعضی از این باغ ها اتاق عقد فضایی جدا از سالن پذیرایی و عروسی است و در برخی دیگر این دو به صورت توامان اجرا می شوند.
البته لاکچری ترین باغ ها آن هایی هستند که اتاق عقد آن ها در فضای باز است و طرفداران بیشتری دارند. این اتاق عقدها عموما کاملا مجهز هستند و سفره عقدهایی با چیدمان های بسیار زیبا و جدید دارند.
همچنین در اتاق عقد باغ عروسی لاکچری به تعداد مهمانان شما صندلی و میز چیده می شود و عقد خود را در فضایی به یادماندنی برگزار خواهید کرد. بدین شکل دیگر پس از عقد مجبور به طی مسیر برای رسیدن به مکان برگزاری عروسی نیز نخواهید بود.

دیزاین خاص و به روز فضا

برخلاف گذشته دیزاین یکی از اساسی ترین نکات در انتخاب محل برگزاری مراسم هایی همچون عروسی محسوب می شود. به همین دلیل انواع باغ تالار لاکچری در تهران همانند باغ تالار رودهن مجهز به دیزاین هایی زیبا، به روز و خاص هستند و در این مورد از دیگر تالارها بسیار پیشی گرفته اند.
در لاکچری ترین باغ ها نه تنها سردر، مسیر ورودی و فضای باز آن ها به زیباترین شکل ممکن و با استفاده از اکسسوری های گوناگون دیزاین شده اند بلکه سالن های پذیرایی نیز بسیار شیک هستند. چنان که در سالن این باغ ها در بیشتر موارد پرده ها، رومیزی ها، روکش صندلی ها و حتی دستمال های روی میزهای شام از نظر رنگ، طرح و سبک مشابه هستند.
این هارمونی باعث ایجاد نظم و زیبایی به خصوصی در فضای سالن می شود. همچنین در انواع باغ عروسی لاکچری با استفاده از روش های مختلف فضای باز، ورودی سالن های مردانه و زنانه، جایگاه عروس و داماد، میزهای پذیرایی و سر شام و حتی ظروف مورد استفاده را دیزاین می کنند. یکی از شیوه های پرکاربرد گل آرایی است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

گل آرایی

یکی از اساسی ترین روش های دیزاین که نه تنها در گذشته کاربرد داشته است بلکه روز به روز طرفداران آن بیشتر می شود، گل آرایی است. باغ های لاکچری بیش از دیگر مکان ها از این سبک برای دیزاین فضا و تمام بخش ها استفاده می کنند و این باعث جلوه گری بیشتر می شود.
اینکه گل آرایی مراسم شما به چه شکلی، با چه گل هایی و با چه رنگ هایی انجام شود، کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. زیرا به عنوان مثال گل آرایی با گل مصنوعی ممکن است نسبت به گل های طبیعی هزینه کم تری داشته باشد.تشریفات عقد در تهران
بنابراین برای چگونگی گل آرایی و انتخاب بهترین باغ با دیزاین زیبا توصیه می کنیم از مراکز تشریفات عروسی مانند تشریفات یاکند کمک بخواهید.

پارکینگ بزرگ، ایمن و مجهز

انواع باغ عروسی لاکچری نسبت به دیگر تالارها و باغ ها به طور کلی امکانات بیشتری دارند و به همین دلیل لاکچری شناخته می شوند. یکی از این امکانات بسیار قابل توجه، پارکینگ است. اگرچه بسیاری از باغ ها و تالارها پارکینگ ندارند یا پارکینگ آن ها مجهز نیست اما لاکچری ترین باغ عروسی در تهران کاملا متفاوت است.
به طوری که این دسته از باغ ها مجهز به پارکینگ هایی وسیع برای پذیرایی از مراسم هایی با تعداد مهمان و خودروهای زیاد هستند. اصولا پارکینگ این باغ ها در مجاورت آن ها قرار دارد و مجهز به خط کشی ها و مکان های منظم برای قرارگیری هر خودرو است.
به همین دلیل هنگام ورود و خروج به این پاکینگ ها هرگز دچار مشکل یا اتلاف وقت نخواهید شد. از دیگر نکات مهم در رابطه با پارکینگ ها به دوربین های مجهز و نگهبانان حرفه ای آن ها اشاره کرد که باعث حفظ ایمنی خودروها می شوند.
بنابراین اگر حفظ امنیت خودروی مهمانان و آرامش خاطر آن ها در طول مراسم برای شما اهمیت دارد، بهتر است نسبت به رزرو باغ های لاکچری اقدام کنید.

منوی غذای بسیار متنوع

اگر شما نیز قصد دارید در مراسم عروسی خود از مهمانان با چندین مدل شام پذیرایی کنید، باغ عروسی لاکچری بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. زیرا یکی از اصلی ترین ویژگی های این دسته از باغ ها این است که منوی غذایی بسیار متنوعی دارند.
چنان که شما می توانید به راحتی غذاهای مورد علاقه خود و مهمانانتان را انتخاب کنید. همچنین امکان سرو چندین نوع غذا، دسر، پیش غذا، سالاد، نوشیدنی وغیره در این باغ های لاکچری مانند بهترین باغ عمارت تهران وجود دارد.
البته اینکه چه غذاها و چند نوع را انتخاب کنید، به سلیقه و بودجه شما وابسته است. بنابراین با رزرو این مکان ها شما بهترین و خاطره انگیزترین شام را برای مهمانان خود در شب عروسی سرو خواهید کرد.

قیمت باغ لاکچری در تهران

حال که به خوبی با ویژگی های باغ های لاکچری تهران آشنا شدید، شاید بسیاری از شما درباره قیمت آن ها کنجکاو هستید. در این رابطه باید بدانید که این باغ ها قیمت ثابتی ندارند و از این باغ به آن باغ قیمت ها ممکن است نوساناتی داشته باشد.
همچنین قیمت باغ عروسی لاکچری در تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:
• مساحت،
• دیزاین و نوع گل آرایی،
• نوع و چگونگی سرو شام و پذیرایی،
• تعداد مهمانان،
• رزرو یا عدم رزرو لوکیشن عکاسی،
• استفاده یا عدم استفاده از اتاق عقد،
• نوع دیزاین و چیدمان سفره عقد،
• و بسیاری موارد دیگر.
البته برای رزرو لاکچری ترین باغ تالار شرق تهران با قیمت ارزان می توانید از مراکز تشریفاتی کمک بگیرید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
رزرو آسان و سریع باغ تالار لاکچری در تهران با یاکند
اگر شما نیز به دنبال انتخاب و رزرو باغ عروسی لاکچری تهران هستید که نسبت به دیگران قیمت مناسب تری داشته باشد، بهترین راه استفاده از خدمات و کمک مراکز خدمات و تشریفات مراسم ها است. این مجموعه ها همانند یاکند با بسیاری از این باغ ها و تالارها قرارداد دارند و به شما کمک می کنند که در کم ترین زمان ممکن باغ مورد نظر خود را پیدا و رزرو کنید.
همچنین با کمک مراکز تشریفات مجالس می توانید باغی را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب و رزرو کنید. بدین شکل دیگر شما مجبور به مراجعه و بررسی تک تک باغ ها نیز نخواهید بود. البته با کمک مراکزی همچون یاکند علاوه بر رزرو مکان مناسب امکان برگزاری مراسم ها بدون هیچ زحمتی نیز وجود دارد.
زیرا این مجموعه خدمات بسیاری از جمله پذیرایی، عکس برداری و فیلم برداری، دیزاین، گل آرایی، بادکنک آرایی وغیره نیز دارد. با استفاده از این خدمات می توانید همانند یک مهمان در مراسم خود حاضر شوید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید.

در نتیجه

باغ عروسی لاکچری یکی از دسته های مکان های مناسب برای برگزاری مجالسی از جمله عروسی، نامزدی، عقد، تولد وغیره است که امروزه نسبت به دیگر مکان ها طرفداران بیشتری دارد. این دسته از باغ ها دارای ویژگی هایی هستند که باعث تفاوت بسیار آن ها با تالارها و باغ های دیگر می شود.
پارکینگ مجهز و ایمن، مساحت زیاد با سالن های بزرگ، منوی غذایی متنوع، دیزاین بی نظیر، بهترین موقعیت مکانی، لوکیشن عکاسی و فیلم برداری وغیره تنها برخی از این ویژگی ها هستند. قیمت این باغ ها نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می کند و نمی توان مبلغ ثابتی را برای آن ها ذکر کرد.
اما اگر می خواهید لاکچری ترین باغ عروسی را به آسان ترین روش ممکن و با قیمت مناسب رزرو کنید، می توانید از راهنمایی های مجموعه تشریفاتی یاکند بهره مند شوید. همچنین با استفاده از خدمات مجالس عروسی این مرکز خیال شما از تمام بخش های مراسم عروسی راحت خواهد بود.