5/5 - (1 امتیاز)

با رزرو بهترین باغ عمارت در تهران علاوه بر عکاسی و فیلم برداری در فضایی دلنشین و زیبا، مراسم خود را در دل طبیعت برگزار کنید! در گذشته تالارها و باغ تالارها برای برگزاری مجالسی مانند عقد، عروسی، نامزدی وغیره پرطرفدار بودند اما اخیرا افراد به برگزاری مراسم های خود در باغ عمارت ها علاقه مند شده اند. شاید یکی از اصلی ترین دلایل این علاقه مندی، زیبایی فضای باغ عمارت ها است. زیرا در این مکان ها شما ترکیبی از طبیعت زیبا و عمارتی خاص با معماری قصرگونه را خواهید داشت. چنان که علاوه بر برگزاری مراسم می توانید زیباترین عکس و فیلم ها را در این فضا به ثبت برسانید.

البته اینکه تا چه اندازه عکس و فیلم های شما زیبا شوند یا فضای مراسم شما چگونه باشد، به میزان آشنایی شما با ویژگی های باغ عمارت ها و انتخاب بهترین آن ها بستگی دارد. بنابراین پیش از هر چیز توصیه می کنیم به خوبی با خصوصیات باغ عمارت ها آشنا شوید.

باغ عمارت برای عکاسی، فیلمبرداری و برگزاری مراسم عروسی در تهران بیشترین کاربرد را دارد. برگزاری مراسم در باغ عمارت که دارای فضای سرسبز و بزرگ است، یکی از بهترین گزینه ها جهت مراسم ها و ساخت خاطره ای به یادماندنی می باشد.

آنچه که باید درباره باغ عمارت در تهران بدانید!

باغ عمارت ها امروزه یکی از مکان های پرطرفدار برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد، عروسی و غیره به شمار می روند. منظور از باغ عمارت فضایی گسترده و بسیار بزرگ است که بخش زیادی از آن را فضای باز تشکیل می دهد. چنان که این فضای باز را درختان، گل ها و اکسسوری های بسیار زیبا احاطه کرده است. همچنین باید بدانید بسیاری از باغ عمارت ها به صورتی طراحی شده اند که در فضای باز آن ها بخش های جذاب و مهمی همچون استخر، رودخانه مصنوعی، تاب، خانه درختی وغیره وجود دارد.

آنچه که باید درباره باغ عمارت در تهران بدانید!

این باغ عمارت در تهران، برای برگزاری مراسم هایی نظیر عروسی، نامزدی و … بی نظیر می باشد.

از فضای باز این مکان ها که بگذریم به عمارت آن ها می رسیم. در این رابطه باید توجه داشته باشید منظور از عمارت ساختمانی بزرگ، مجلل و خاص همچون قصر یا کاخ است. به طوری که هر یک از باغ عمارت های تهران سبک به خصوصی را برای این بخش اجرا کرده اند.
نوعی از باغ عمارت در تهران دارای سبک کلاسیک، قاجاری و قدیمی هستند و نوع دیگری از آن ها کاملا مدرن و بسیار مجلل ساخته شده اند. بنابراین افراد می توانند متناسب با سلیقه و سبک مراسم خود یکی از این دو دسته را برای برگزاری مراسم عروسی، عقد، نامزدی وغیره انتخاب کنند.
عمارت یاکند؛ باغ عمارت در تهران با داشتن فضاهای مناسب برای عکاسی، فضاهای باز و سرپوشیده برای مراسم، موقعیتی در محیط خوش‌آب‌وهوا و دکوراسیون زیبا از گل‌های طبیعی و لوسترهای فرهنگی، انتخابی عالی برای برگزاری مراسم عروسی است.

ویژگی های باغ عمارت چیست؟

علاوه بر آنچه تا به اینجا درباره این مکان ها گفته شد، باید بدانید باغ عمارت ها ویژگی های دیگری نیز دارند که باعث تفاوت آن ها با بهترین باغ تالار تهران، تالارها و دیگر مکان های مناسب برای برگزاری مجالس می شوند. بنابراین ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به شرح این ویژگی ها می پردازیم.

برگزاری مراسم و عکاسی و فیلم برداری در فضای باز

یکی از ویژگی های خاص باغ عمارت ها این است که فضای بازی گسترده و بسیار زیبا دارند. به طوری که این فضا پر از درخت های میوه دار و بدون میوه و گل های گوناگون و رنگارنگ است. به همین دلیل در صورتی که مراسم خود را در این مکان ها برگزار کنید، مراسمی با زیباترین و طبیعی ترین دیزاین را خواهد داشت.
ضمن اینکه با برگزاری مراسم عروسی، عقد یا غیره در باغ عمارت در تهران می توانید از مهمانان خود در فضای باز پذیرایی کنید و شبی خاطره انگیز را برای آن ها رقم بزنید. از دیگر مزایای فضای باز این مکان ها می توان به عکاسی و فیلم برداری در فضای باز و بین درختان اشاره کرد.
چنان که زیباترین فیلم و عکس ها را در شب عروسی خود ثبت خواهید کرد. زیرا در فضای باز و بزرگ باغ عمارت ها امکان استفاده از دوربین های عکاسی و فیلم برداری هوایی وجود دارد. به همین دلیل عکس ها و فیلم های مراسم شما نسبت به زمانی که مجلس خود را در تالار یا باغ تالار بدون ورودی تهران برگزار کنید، چندین برابر زیباتر خواهد بود.

مجهز به لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری خاص

آیا می دانید بسیاری از باغ عمارت ها لوکیشن هایی خاص و زیبا برای عکس برداری و فیلم برداری دارند؟ امروزه باغ عمارت شرق، غرب و مناطق مختلف تهران به گونه ای طراحی شده اند که در فضای باز یا عمارت آن ها لوکیشن های عکاسی وجود دارد.
چنان که بسیاری از افراد با رزرو لاکچری ترین باغ عمارت در تهران برای برگزاری مراسم خود دیگر به دنبال اجاره باغ و لوکیشن عکاسی و فیلم برداری عروسی یا عقد و حتی مراسم فرمالیته نمی روند. زیرا بسیاری از باغ عمارت ها به اندازه ای زیبا و مجهز به لوکیشن های خاص و جدید هستند که افراد برای ثبت عکس و فیلم فرمالیته، عروسی و دیگر مجالس از فضای این مکان استفاده می کنند.
در این رابطه باید بدانید برخی از این مکان ها در فضای باز خود رودخانه مصنوعی، استخر، تاب های به خصوص مزین به گل های زیبا و غیره را برای عکاسی و فیلم برداری طراحی کرده اند. در بعضی دیگر از باغ عمارت ها، ساختمان دارای لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری است.
زیرا برخی از عمارت ها به اندازه مجلل و قصرگونه طراحی و ساخته شده اند که عکس و فیلم برداری در آن ها برای شما ثبت عکس و فیلم هایی مشابه فیلم های اروپایی را رقم می زند.

برگزاری مراسم در عمارت های مجلل و شیک با بهترین امکانات

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مکان ها این است که ساختمان هایی شکیل و بسیار مجلل دارند. به طوری که اگر مراسم خود را در قسمت عمارت این مکان برگزار کنید، نسبت به بهترین تالارهای تهران بسیار متفاوت خواهد بود.
زیرا اصولا ساختمان های باغ عمارت ها که مناسب برگزاری مراسم های مختلف هستند، دیوارها و سقف هایی با گچبری ها و طراحی و نقاشی های به خصوص دارند. چنان که با برگزاری مجلس عروسی یا عقد خود به مهمانان احساس حضور در مراسم های خارجی را منتقل می کنید.
همچنین با برگزاری مراسم خود در باغ عمارت در تهران از بهترین امکانات در مجلس خود بهره مند خواهید شد. زیرا در این عمارت ها نورپردازی های خاصی برای بخش مهمانان، محل حضور عروس و داماد، قسمت مخصوص به رقص و پایکوبی و غیره وجود دارد.
علاوه بر این ها باید بدانید در ساختمانی که در باغ عمارت ها مراسم برگزار می شود، برای هر بخش از مراسم محل به خصوص با طراحی و شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده است. این ساختمان ها مجهز به محل مخصوص رقص و پایکوبی عروس و داماد، رقص مهمانان، پذیرایی از خانواده نزدیک، پذیرایی از مهمانان دیگر، محل قرارگیری و برش کیک، محل قرارگیری دی جی یا موسیقی زنده وغیره وجود دارد.
بنابراین اگر نظم در مراسم و طراحی و دیزاین زیبای فضا برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است مجالس خود را در این مکان ها برگزار کنید. برای برگزاری هر گونه مراسم در بهترین باغ عمارت در تهران می توانید از مشاوران تشریفات عروسی لاکچری یاکند کمک بخواهید.

پذیرایی از مهمانان با استفاده از بهترین متد و وسایل

از دیگر ویژگی ها و خصوصیات باغ عمارت های تهران می توان به شیوه به روز آن ها در پذیرایی از مهمانان اشاره کرد. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد به پذیرایی صحیح و مناسب از مهمانان خود اهمیت می دهید، باید بدانید خواسته شما در باغ عمارت ها بهتر از مکان های دیگر اجرا می شود.
زیرا در این مکان بهترین پرسنل با حرفه ای ترین روش های به روز دنیا و همانند مراسم های اروپایی و غربی پذیرایی می کنند. همچنین جالب است بدانید بیشتر باغ عمارت های مجلل و لاکچری از وسایلی خاص، آنتیک، شیک و بی نظیر برای پذیرایی از مهمانان استفاده می کنند.
همچنین با برگزاری مراسم خود در باغ عمارت در تهران در برخی موارد این امکان برای شما فراهم می شود که نوع پذیرایی و وسایل آن را انتخاب کنید. زیرا بعضی از این مکان ها چندین شیوه و ست ظروف و وسایل برای پذیرایی از مهمانان دارند.
چنان که در صورت برگزاری مراسم در این باغ عمارت ها هیچ گونه نگرانی از بابت پذیرایی از مهمانان خود نخواهید داشت.

مجهز به فضای زیاد و مناسب برای آتش بازی در مجالس

از گذشته تا کنون افراد برای شادی در روزها و شب های به خصوصی همچون شب عروسی، مراسم آتش بازی به پا می کنند. شاید در گذشته این مراسم ساده تر بود اما امروزه در این مراسم از انواع فشفشه ها و ترقه ها استفاده می شود.
در این رابطه باید بدانید آتش بازی به فضا و محیط بزرگی نیاز دارد که نه تنها به افراد آسیب نرسد بلکه آتش بازی جلوه داشته باشد و عکس و فیلم های زیبایی از این مراسم ثبت شود. به همین دلیل می توان گفت اگر شما آتش بازی مفصلی برای مراسم خود دارید، بهتر است مجلس خود را در لاکچری ترین باغ عمارت در تهران برگزار کنید.
زیرا این مکان فضای بزرگی دارد و حتی بسیاری از آن ها محیطی مخصوص آتش بازی یا بخش هایی برای قرارگیری فشفشه ها دارند. شاید شما نیز تا به حال دیده باشید که در برخی از این مکان ها در تاج و بالای ساختمان عمارت فشفشه ها به صورت مرتب و زیبا قرار داده می شوند.
چنان که آن ها را در زمان ورود عروس و داماد، بریدن کیک یا رقص دونفره عروس و داماد روشن می کنند. به این شکل مراسم شما بسیار زیبا و مجلل برگزار می شود و در عین حال برای مهمانان هیجان انگیز و به یادماندنی خواهد بود.

رزرو باغ عمارت برای عکاسی بهتر است یا برگزاری مراسم؟

با توجه به آنچه درباره ویژگی های برترین باغ عمارت تهران گفته شد، شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که بهتر است این مکان را برای عکاسی و فیلم برداری رزرو کنید یا برای برگزاری مجالس خود؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شما، سلیقه است. به طوری که اگر دوست دارید مراسمی مجلل، بزرگ، باشکوه و خاص داشته باشید، می توانید مجلس خود را به کمک خدمات عروسی در باغ عمارت در تهران برگزار کنید. اما در صورتی که مراسمی جمع و جور، کوچک و خانوادگی را دوست دارید، می توانید باغ عمارتی زیبا و شیک را تنها برای عکاسی و فیلم برداری انتخاب و رزرو کنید. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر تصمیم شما، بودجه است.
رزرو باغ عمارت برای عکاسی بهتر است یا برگزاری مراسم؟

وقتی شما باغ عمارت را برای مراسمی خاص رزرو میکنید، می توانید عکاسی هم در همان مکان انجام دهید.

همانطور که می دانید امروزه برگزاری مراسم هایی از جمله عروسی، نامزدی، عقد و مواردی از این قبیل به بودجه زیادی نیاز دارد. حال اگر بخواهید مراسم خود را در باغ عمارت شرق، غرب یا دیگر مناطق تهران برگزار کنید، به بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت.
زیرا به طور کلی هزینه رزرو و برگزاری مراسم در این مکان نسبت به تالارها، باغ تالارها وغیره بیشتر است. در صورتی که اگر باغ عمارت در تهران را تنها برای چند ساعت عکاسی و فیلم برداری رزرو کنید، هزینه کم تری را پرداخت خواهید کرد. بنابراین بهتر است با توجه به بودجه خود تصمیم گیری کنید تا با مشکل مواجه نشوید.
البته عوامل دیگری مانند تمایلات مهمانان شما، تاریخ مراسم شما وغیره نیز بر انتخاب این مکان برای برگزاری مراسم یا عکاسی تاثیر دارد. زیرا ممکن است در تاریخ مورد نظر شما برای برگزاری مجلس، باغ عمارت انتخابی رزرو شده باشد و مجبور شوید تنها به فیلم برداری و عکاسی در آن اکتفا کنید.

قیمت رزرو باغ عمارت تهران

یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است هنگام رزرو باغ عمارت های تهران ذهن شما را به خود مشغول کند، قیمت است. آیا می دانید قیمت رزرو باغ عمارت تا چه اندازه با قیمت تالارها و باغ تالارها متفاوت است؟ 
در این رابطه باید بدانید این روزها هزینه ای که برای رزرو باغ عمارت باید پرداخت کنید نسبت به هزینه رزرو تالارها و باغ ها بیشتر است. شاید مهم ترین دلیل این تفاوت قیمت، زیبایی بی نظیر باغ عمارت ها نسبت به باغ تالارها و تالارها باشد.
همچنین در بسیاری موارد شما این هزینه بیشتر را برای رزرو باغ عمارت در تهران بخاطر وسعت و گنجایش بیشتر این مکان پرداخت می کنید. البته عوامل دیگری نیز در این بین تاثیرگذار هستند اما نکته مهم تر این است که قیمت رزرو باغ عمارت های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.
حتی ممکن است شما یک باغ عمارت را با قیمتی متفاوت نسبت به اقوام خود رزرو کنید. زیرا عوامل مختلفی بر تغییر قیمت باغ عمارت ها در زمان رزرو تاثیرگذار هستند و این موضوع تفاوت بسیاری را در قیمت ها رقم می زند.
به طوری که از جمله برخی از موثرترین عوامل بر هزینه رزرو باغ عمارت های تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های باغ عمارت منتخب شما

مهم ترین عاملی که بر هزینه رزرو یک باغ عمارت تاثیر دارد، ویژگی های مکانی است که شما آن را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می کنید. باغ عمارت های تهران بسیار زیاد و متنوع هستند. به همین دلیل با انتخاب هر یک از آن ها باید هزینه ای متفاوت را برای رزرو باغ عمارت در تهران پرداخت کنید.
ویژگی های باغ عمارت منتخب شما

مهمترین عامل در هزینه باغ عمارت در تهران، تعداد مهمانان شما می باشد.

چراکه هر یک از این باغ های مجهز به عمارت های زیبا و مجلل، ویژگی های به خصوصی دارند که در دیگر مکان های وجود ندارند. به همین دلیل این ویژگی ها می توانند باعث افزایش قیمت رزرو مکان مورد نظر شما شوند.
چنان که از جمله ویژگی های خاص باغ عمارت ها که در افزایش قیمت آن ها تاثیرگذار هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • وسعت زیاد؛
  • دیزاین به خصوص؛
  • سر در و ورودی جذاب؛
  • معماری خاص عمارت؛
  • شیک ترین جایگاه برای عروس و داماد؛
  • میز و صندلی های شیک و به روز برای پذیرایی از مهمانان؛
  • لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری؛
  • فضای مجزا برای سرو شام؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
بنابراین اگر قصد دارید مراسم خود را در باغ عمارت برگزار کنید اما بودجه زیادی ندارید، می توانید مکانی را رزرو کنید که ویژگی های خاص کمتری داشته باشد. در این صورت هزینه مناسب تری را برای رزرو باغ عمارت پرداخت خواهید کرد.

امکانات و خدمات مورد نیاز

امکانات و خدماتی که شما برای برگزاری مجلس مورد نظر در باغ عمارت در تهران به آن ها نیاز دارید، تعیین کننده هزینه رزرو مکان منتخب شما هستند. زیرا هرچه خدمات و امکانات مورد نیاز شما بیشتر باشد، برای دریافت آن ها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. 
هر یک از امکانات یا خدمات این مکان ها دارای هزینه های مربوط به خود هستند. به عنوان مثال در صورتی که بخواهید باغ عمارت منتخب شما، فضای ورودی، جایگاه عروس و داماد و میزهای پذیرایی و شام را دیزاین کند، باید هزینه هر یک از این بخش ها را پرداخت کنید.
زیرا دیزاین هر یک از آن ها مبلغی جداگانه دارد. علاوه بر این ها اینکه شما چه سبکی را برای دیزاین انتخاب کنید، باعث افزایش یا کاهش قیمت ها می شود. علاوه بر این موارد از جمله خدمات و امکاناتی که افزایش هزینه رزرو باغ عمارت ها را به دنبال دارند، باید به موارد زیر اشاره کرد:
  • گل آرایی؛
  • بادکنک آرایی؛
  • شمع آرایی؛
  • آتش بازی؛
  • رقص نور؛
  • دی جی یا پخش زنده؛
  • امکانات پخش فیلم و عکس های عروس و داماد؛
  • سرو دسر، نوشیدنی و پیش غذاهای خاص؛
  • سرو چندین غذا برای شام؛
  • شارژ پذیرایی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
با توجه به این موارد می توان گفت در صورت بهره مندی از کلیه خدمات مجبور به پرداخت هزینه های گزافی می شوید. در صورتی که با کاهش خدمات مورد نیاز می توانید با بودجه مورد نظر بهترین و زیباترین باغ عمارت در تهران را رزرو کنید.

تشریفات منتخب برای رزرو باغ عمارت

اینکه شما برای اجاره باغ عمارت مورد نظر از چه مجموعه تشریفاتی کمک بگیرید، بر قیمت رزرو آن تاثیر بسیاری دارد. می پرسید چگونه؟ برخی از مراکز تشریفاتی با انواع تالارها، باغ تالارها و باغ عمارت ها قرارداد دارند.
بدین شکل برای مشتریان تخفیف های به خصوصی را در مناسبت ها و شرایط گوناگون در نظر می گیرند که باعث کاهش چشمگیر قیمت ها می شوند. بنابراین اگر به فکر کاهش هزینه رزرو باغ عمارت مورد نظر هستید، باید از بهترین و معتبرترین مرکز تشریفاتی کمک بگیرید.

چگونه برترین باغ عمارت تهران را رزرو کنیم؟

آیا شما نیز به دنبال رزرو بهترین باغ عمارت برای برگزاری مراسم یا عکاسی هستید؟ برای انتخاب و رزرو لاکچری ترین باغ عمارت در تهران اگر اطلاعات و زمان لازم را ندارید، توصیه می کنیم از مراکز تشریفات مجالس کمک بخواهید.

چگونه برترین باغ عمارت تهران را رزرو کنیم؟

تشریفات یاکند، با مشاوره و ارائه نمونه کار در محل، می تواند یک گزینه مناسب برای انتخاب بهترین باغ عمارت در تهران، برای شما باشد.

زیرا یکی از وظایف این مجموعه ها این است که بهترین باغ عمارت ها را در موقعیت مکانی مورد نظر به شما معرفی و حتی در رزرو آن به شما کمک کنند. در این رابطه باید بدانید از جمله بهترین تشریفات مجالس تهران، می توان به مجموعه تشریفاتی یاکند اشاره کرد.
چنان که مشاوران متخصص این مرکز یکایک باغ عمارت های تهران را به شما معرفی می کنند. سپس متناسب با سلیقه و بودجه شما بهترین گزینه را ارائه خواهند داد. در نهایت در صورتی که تصمیم به رزرو باغ عمارت در تهران داشته باشید، به شما کمک می کنند که با بهترین قیمت این کار را انجام دهید.
علاوه بر این ها با مراجعه به این مرکز تشریفاتی از خدمات دیگری برای برگزاری مجلس خود از جمله موارد زیر نیز بهره مند خواهید شد:
  • پذیرایی بی نظیر و مناسب از تمامی مهمانان؛
  • دیزاین فضا؛
  • گل آرایی؛
  • بادکنک آرایی؛
  • عکس برداری از مجالس؛
  • فیلم برداری از مراسم ها؛
  • چیدمان سفره عقد؛
  • چیدمان سفره نامزدی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
بنابراین اگر می خواهید مراسم خود را به بهترین شکل در مجلل ترین و شیک ترین باغ عمارت شرق یا دیگر مناطق تهران برگزار کنید، بهتر است از خدمات این مجموعه غافل نشوید. زیرا یاکند صفر تا صد برگزاری مراسم شما را برعهده می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی و استرسی را باقی نمی گذارد.

در نتیجه

باغ عمارت ها این روزها بهترین گزینه برای برگزاری مجالس به شمار می رود. چرا که با رزرو باغ عمارت در تهران علاوه بر برگزاری مجالس خود امکان عکاسی و فیلم برداری در بهترین لوکیشن ها برای شما فراهم می شود. همچنین این مکان ها ویژگی های به خصوصی از جمله فضای باز بزرگ و زیبا، پذیرایی بی نظیر از مهمانان با استفاده از بهترین روش ها و ظروف وغیره را دارند که در برگزاری بهتر مجلس شما تاثیرگذار هستند. شما می توانید باغ عمارت ها را تنها برای برگزاری مجلس یا عکاسی و فیلم برداری یا هر دو رزرو کنید و این موضوع کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

نکته دیگر در رابطه با این مکان ها، قیمت آن ها است. رزرو باغ عمارت ها نسبت به مکان های دیگری هزینه بیشتری دارد اما عوامل بسیاری بر کاهش یا افزایش آن تاثیر دارند. به عنوان مثال با مراجعه به بهترین مراکز تشریفاتی مانند یاکند شما با پرداخت هزینه مناسب، بهترین باغ عمارت را رزرو می کنید.