امتیاز به ما یادت نره!

آیا شما نیز به تازگی به فکر برگزاری جشن تولد در منزل هستید؟ آیا می دانید برای این کار باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید و چه اقداماتی انجام دهید؟

روز تولد یکی از خاص ترین روزهای زندگی هر فرد محسوب می شود. به همین دلیل از گذشته تا کنون در جوامع و فرهنگ های مختلف این روز به شکل های گوناگون جشن گرفته می شود. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، روز به روز جشن تولدهای تجملاتی تر برگزار می شوند.

به طوری که برخی از افراد این روز را در منزل و بعضی دیگر در باغ ها، ویلاها، کافی شاپ ها، تالارها و مکان های دیگر جشن می گیرند. نکته مهم در این رابطه این است که برای برگزاری تولد در منزل یا مکان های دیگر باید اقداماتی انجام شود که جشنی به یادماندنی، زیبا و صمیمی داشته باشید. به همین دلیل ما در ادامه برای کمک به شما آنچه که باید در این رابطه بدانید را شرح می دهیم.

 

آنچه که باید در رابطه با برگزاری جشن تولد در منزل بدانید!

اگر می خواهید که تولد خود، همسر، فرزندان یا دیگر عزیزان خود را در منزل برگزار کنید، بهتر است با نکات مهم در این رابطه آشنا باشید. زیرا در این صورت می توانید به راحتی بهترین و خاطره انگیزترین جشن تولد را برای فرد مورد نظر رقم بزنید.

در این رابطه باید بدانید که اقدامات لازم برای برگزاری جشن تولد کودک در منزل یا دیگران کمی وقت گیر است. به همین دلیل توصیه می کنیم مدت زمانی را پیش از روز تولد به انجام این امورات اختصاص دهید. در ادامه به ذکر و توضیح هر یک از اقدامات مورد نیاز برای برگزار کردن جشن تولد در منزل می پردازیم:

 

خرید کیک تولد برای جشن تولد در منزل

کیک تولد یکی از اصلی ترین قسمت های جشن تولد محسوب می شود. در این رابطه باید بدانید که انتخاب و خرید کیک تولد به عوامل بسیاری بستگی دارد. به طوری که ابتدا باید برای برگزاری جشن تولد در منزل تعداد مهمانان خود را مشخص کنید.

سپس وزن و اندازه کیک را براساس تعداد مهمانان سفارش دهید. علاوه بر این شکل و طعم کیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین تلاش کنید که طعم انتخابی شما به ذائقه اکثر مهمانان خوش بیاید. به عنوان مثال باید بدانید که اکثر افراد کیک های شکلاتی، گردویی و موزی را به کیک های میوه ای ترجیح می دهند.

نکته دیگر شکل و سبک کیک است که براساس سن، جنسیت، سبک چیدمان تولد و غیره باید انتخاب شود. چنان که برای کودکان کیک هایی با طرح و سبک شخصیت های برنامه های کودک و انیمیشن ها تهیه می کنند.

در صورتی که برای بزرگسالان کیک ها متناسب با رنگ و سبک چیدمان تولد و سلیقه شخصی فرد متولد شده خریداری می شوند. بنابراین در خرید کیک برای برگزاری تولد در منزل بیش ترین دقت را به خرج دهید. زیرا جز اصلی مراسم شما است و اگر زمان یا توانایی کافی برای تهیه کیک را ندارید، بهتر است این کار را به متخصصان آن یعنی مجموعه های تشریفاتی همچون یاکند بسپارید.

برگزاری تولد در منزل

تغییر دکوراسیون و نورپردازی منزل برای جشن تولد

یکی دیگر از اقدامات لازم برای برگزاری جشن تولد در منزل، تغییر دکوراسیون و چیدمان تولد است. به طوری که اگر می خواهید مراسم تولد خود یا عزیزانتان را در منزل برگزار کنید، باید تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

چنان که اگر فضای شما برای تعداد مهمانان دعوتی کوچک و جشن تولد در فصل تابستان است، توصیه می کنیم حیاط منزل خود را نیز برای مراسم تجهیز کنید. علاوه بر این می توانید با تغییر چیدمان مبلمان و جمع کردن وسایل اضافی از فضای پذیرایی، جا را برای مهمانان خود باز کنید.

همچنین اگر علاقه مند باشید، می توانید برای ایجاد نظم در فضا و راحتی مهمانان، در فضای پذیرایی میز و صندلی بچینید.

از دیگر اقدامات لازم برای برگزاری جشن تولد در منزل در زمینه تغییر دکوراسیون باید به نورپردازی نیز اشاره کنیم. در این رابطه باید بدانید که اگر عکس برداری و فیلم برداری از مجلس شما انجام می شود، باید فضای منزل خود را از نظر نور بررسی کنید.

زیرا نورپردازی در بیشتر منازل برای عکس برداری و فیلم برداری مناسب نیست. همچنین برای لذت بیشتر و فیلم برداری زیباتر از رقص در جشن تولد می توانید از رقص نور نیز استفاده کنید.

 

تهیه وسایل پذیرایی و شام جشن تولد در منزل

امروزه در جشن تولدها ممکن است پذیرایی به شکل های گوناگون انجام شود. به طوری که برخی از افراد تنها با کیک تولد، میوه و شیرینی یک تولد به یادماندنی را برگزار می کنند. در صورتی که برخی دیگر برای پذیرایی در جشن تولد خود از انواع فینگرفود، نوشیدنی ها و حتی شام استفاده می کنند.

در هر صورت توجه داشته باشید که پیش از جشن تولد هماهنگی های لازم برای سفارش میوه، شیرینی و غیره را انجام دهید. علاوه بر این وسایل لازم برای پذیرایی همچون بشقاب، قاشق، چاقو، لیوان و غیره را براساس تعداد مهمان ها تهیه کنید.

 

بادکنک آرایی منزل برای جشن تولد

از گذشته تا کنون بادکنک یکی از وسایلی است که برای ما تنها یادآور جشن تولدها است. شاید پیش از این ها در جشن تولد از چند بادکنک رنگی استفاده می شد اما امروزه برای برگزاری جشن تولد در منزل یا دیگر مکان ها بادکنک آرایی انجام می شود.

به طوری که تعداد زیادی بادکنک متناسب با رنگ تم تولد تهیه می شود و سپس این بادکنک ها به شکل های مختلف فضای پشت میز کیک را می پوشانند. در این رابطه باید بدانید که بادکنک آرایی یک تخصص است و افراد عادی از عهده آن برنمی آیند.

بنابراین اگر قصد بادکنک آرایی جشن تولد خود را دارید، بهتر است از متخصصان آن همچون همکاران ما در مجموعه تشریفاتی یاکند کمک بخواهید. این افراد در کار خود بسیار حرفه ای و ماهر هستند و زیباترین بادکنک آرایی را متناسب با فضا، تم تولد و غیره انجام می دهند.

 

برای برگزاری جشن تولد در خانه از گل آرایی غافل نشوید!

گل آرایی یکی دیگر از اقداماتی است که امروزه بسیاری از افراد برای زیباتر شدن فضای تولد یا دیگر مراسم خود آن را انجام می دهند. این کار ممکن است با استفاده از گل های طبیعی یا مصنوعی انجام شود. چنان که مسیر ورود را با استفاده از گل های رز تزئین می کنند یا در چیدمان تولد از گل ها استفاده می شود.

علاوه بر این گل آرایی شامل گل های روی میزهای پذیرایی و غیره نیز می شود. جالب است بدانید گل آرایی نه تنها باعث می شود فضای خوشایندی را برای برگزاری جشن تولد در منزل داشته باشید بلکه در زیبایی عکس ها و فیلم ها تاثیر بسیاری دارد.

بنابراین اگر هزینه، فضا و زمان لازم برای گل آرایی مراسم خود را دارید، از این کار غافل نشوید. حال ممکن است برخی از شما بگویید که هنر یا توانایی مورد نیاز برای گل آرایی جشن تولد را ندارید و نیازمند نیروی متخصص هستید.

در این رابطه باید بدانید که امروزه مجموعه های تشریفات همچون مجموعه یاکند در این زمینه بیش ترین کمک را به شما خواهند کرد. زیرا در این مجموعه متخصصان گل آرایی مشغول به فعالیت هستند و برای بهره مندی از خدمات آن ها تنها کافی است که با شماره های تماس این مرکز ارتباط برقرار کنید. در این صورت بهترین و زیباترین گل آرایی را در مراسم خود شاهد خواهید بود.

جشن تولد در خانه

برگزاری بهترین جشن تولد با کمک مجموعه تشریفات!

حال که با مهم ترین نکات در رابطه با برگزاری جشن تولد در منزل آشنا شدید، ممکن است برخی از شما علاقه مند به برگزاری مراسمی با تمام این اقدامات باشید اما شرایط لازم را نداشته باشید. به عنوان مثال این احتمال وجود دارد که بسیاری از افراد زمان یا توانایی مورد نیاز برای انجام تمامی اقدامات برای برگزاری بهترین جشن تولد در منزل را نداشته باشند.

به همین دلیل امروزه مراکزی تحت عنوان مجموعه تشریفاتی در سراسر کشور فعالیت می کنند که خدمات مختلفی را برای برگزاری مراسم های گوناگون به افراد ارائه می دهند. یکی از خدمات قابل توجه این مراکز شامل برگزاری تولد در منزل، تالار، باغ و دیگر مکان ها است.

به طوری که مرکز مربوطه تمامی اقدامات لازم برای برگزاری تولد در خانه را که پیش تر به چند مورد از آن ها اشاره کردیم، بر عهده می گیرد. بنابراین اگر برگزاری جشن تولد در خانه یا دیگر مراسم ها را به این مجموعه های تشریفاتی از جمله یاکند بسپارید، دیگر با خیال راحت همچون یک مهمان در مراسم خود حاضر می شوید و لذت خواهید برد.

چنان که در ادامه به برخی از مزایای حائز اهمیت بهره مندی از کمک این مراکز برای برگزاری تولد اشاره می کنیم:

 

صرفه جویی در زمان

برگزاری هر گونه مراسم از تولد گرفته تا عقد و عروسی نیازمند زمان بسیاری است. زیرا از روزها پیش از روز موعود باید اقداماتی برای برگزاری مراسم انجام شود. بنابراین بسیاری از افراد با توجه به شرایط شغلی، زندگی شخصی و غیره ممکن است فرصت لازم برای انجام امورات مربوط به برگزاری جشن تولد در منزل را نداشته باشند.

در این صورت اگر افراد از مجموعه های تشریفاتی برای برگزاری مراسم های خود کمک بخواهند، در زمان آن ها بسیار صرفه جویی می شود. زیرا این مجموعه ها صفر تا صد برگزاری انواع مجالس از جمله تولدها را برعهده می گیرند.

بنابراین شما تا لحظه شروع مراسم می توانید به امورات شغلی، خانوادگی و غیره خون بپردازید و از برگزاری مراسم خود به بهترین شکل اطمینان حاصل کنید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

امروزه به طور کلی با توجه به شرایط اقتصادی می توان گفت هزینه های لازم برای برگزاری مراسم هایی از جمله عقد، عروسی، تولد و غیره بسیار زیاد است. همچنین اگر بخواهید همه امورات مربوط به این مجالس از جمله بادکنک آرایی و گل آرایی را انجام دهید، ممکن است این هزینه ها چندین برابر شود.

حال تصور کنید در چنین شرایطی شما توانایی یا زمان لازم برای گل آرایی، بادکنک آرایی، تهیه وسایل پذیرایی و دیگر قسمت های جشن تولد را نداشته باشید و مشکل ایجاد شود. در این موقعیت مجبور به پرداخت مجدد هزینه های برگزاری جشن تولد در منزل خواهید شد.

در صورتی که اگر از همان ابتدا صفر تا صد مراسم تولد خود را به مجموعه های تشریفاتی بسپارید، هرگز با چنین مسئله ای مواجه نمی شوید. زیرا در این صورت تنها یک بار هزینه ها را پرداخت می کنید. علاوه بر این باید بدانید که مراکز تشریفات مجالس همچون تولد کم ترین هزینه را برای انجام امورات مربوط به این مراسم دریافت می کنند.

در بسیاری موارد نیز مراکز فعال در این زمینه در مناسبت های به خصوص ممکن است برای خدمات خود تخفیفاتی را در نظر بگیرند. بنابراین با مراجعه به این مجموعه ها با پرداخت کم ترین هزینه از بیشترین خدمات بهره مند خواهید شد و از پرداخت مجدد هزینه ها نیز جلوگیری می کنید.

 

برگزاری جشن تولدی به یادماندنی و بی نظیر در منزل

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود بسیاری از افراد برگزاری جشن تولد کودک در منزل یا دیگر مراسم ها را به مجموعه های تشریفاتی بسپارند، برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن توسط این مراکز است.

در این رابطه باید بدانید که در هر موردی اگر کار را به متخصص آن بسپارید، به بهترین و بی نظیرترین شکل انجام می شود. بنابراین اگر خودتان برای برگزاری جشن تولد در منزل دست به کار می شوید، انتظار نداشته باشید که نتیجه ای خاص و دیدنی همچون عملکرد مجموعه های تشریفاتی دریافت کنید.

زیرا در این مجموعه ها هر قسمت از مراسم همچون بادکنک آرایی، پذیرایی، گل آرایی و غیره برعهده متخصصان آن ها است. به همین دلیل زمانی که این مراکز مسئول برگزاری مجالس شما باشند، با استفاده از روش های به روز، زیباترین، مدرن ترین و به یادماندنی ترین مراسم را برای شما برگزار خواهند کرد.

 

ویژگی های بهترین مرکز تشریفات جشن تولد در منزل

تا بدین جا متوجه شدید که اگر برگزاری جشن تولد در منزل را به مراکز تشریفات بسپارید، از چه خدماتی بهره مند می شوید. حال ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که بهترین مجموعه تشریفاتی برای برگزاری تولد در خانه کدام است؟

در این رابطه باید بدانید ویژگی های بهترین مراکز تشریفاتی عبارت است از:

 

مجموعه ای همگام با ترندها

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه های معتبر و پرطرفدار تشریفات این است که همگام با مد و ترندها پیش می روند. چنان که اگر امروز گل آرایی در مراسم ترند شده باشد، این مجموعه ها فضای شما را برای برگزاری جشن تولد کودک در منزل گل آرایی خواهند کرد.

در غیر این صورت نیز زمانی که گل آرایی یا بادکنک آرایی جای خود را به دیگر موارد دهد، این مجموعه ها نیز از این اقدامات برای برگزاری مراسم شما صرف نظر می کنند.

بنابراین اگر می خواهید مراسمی مدرن، شیک و براساس مد روز برگزار کنید، بهتر است به مراکز تشریفاتی مراجعه کنید که به جدیدترین دیزاین ها و ژورنال های اروپایی دسترسی داشته باشند. در این رابطه باید بدانید که مجموعه تشریفات یاکند یکی از معتبرترین و به روزترین مراکز فعال در این حوزه است که مراسم های شما را براساس به روزترین ژورنال ها برگزار می کند.

 

مجموعه ای دارای پرسنل متخصص و حرفه ای

پرسنل متخصص و کاربلد از دیگر مشخصه های یک مجموعه تشریفاتی معتبر به شمار می روند. زیرا در صورتی که یک مرکز تشریفات با کمک پرسنل حرفه ای برای برگزاری جشن تولد در منزل شما اقدام کند، دیگر جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

اما در غیر این صورت نه تنها تا لحظه آخر نگران بخش های مختلف مراسم خود خواهید بود بلکه ممکن است در نهایت رضایت کافی را نداشته باشید. به طوری که جشن شما آنطور که فکر می کردید، برگزار نخواهد شد.

بنابراین هنگام انتخاب مجموعه های تشریفاتی دقت کنید که در هر بخش از مراسم ها از متخصصان آن ها کمک گرفته شود.

تولد در خانه

دیگر ویژگی های بهترین مرکز تشریفات برگزاری تولد در خانه

علاوه بر آنچه تا بدین جا ذکر شد، می توان به ویژگی های دیگر بهترین مراکز تشریفات برای برگزاری جشن تولد در خانه اشاره کرد که شامل موارد زیر می شوند:

  • ارائه بیشترین خدمات؛
  • فعالیت با مجوز رسمی؛
  • دریافت هزینه مناسب؛
  • ارائه تخفیفات ویژه؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

 

در نتیجه

از آنجا که امروزه جشن تولد بیش از پیش حائز اهمیت است، در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با برگزاری جشن تولد در منزل پرداختیم. به طوری که ابتدا با مهم ترین اقدامات لازم برای برگزاری این مراسم آشنا شدید.

سپس گفته شد که اگر توانایی یا زمان مورد نیاز برای انجام این اقدامات را ندارید، می توانید از مراکز تشریفات درخواست کمک داشته باشید. چنان که این مراکز با کمک پرسنل متخصص و ماهر برای انجام امورات مورد نظر شما در زمان مربوطه به بهترین شکل اقدام خواهند کرد.

همچنین با ویژگی های بهترین مراکز تشریفات جشن تولد در منزل از جمله دریافت هزینه مناسب، آشنایی با ژورنال های به روز، ارائه بیش ترین خدمات و غیره آشنا شدید. در نهایت باید بدانید مجموعه تشریفات یاکند یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه برگزاری مراسم های مختلف است که تمامی خدمات ذکر شده را ارائه می دهد.

بنابراین برای برگزاری بهترین جشن تولد در منزل تنها کافی است که با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید.

برگزاری جشن تولد در منزل, برگزاری تولد در منزل , برگزاری جشن تولد کودک در منزل