امتیاز به ما یادت نره!

جشن فارغ التحصیلی

در زندگی هر فردی فارغ التحصیلی یکی از جذاب ترین و خاطره انگیزترین رویدادهاست. به نوعی با پایان یافتن دوران تحصیل، فرد خود را آماده ورود به بخش دیگری از زندگی می بیند و اغلب افراد در این دوره پر از شور و نشاط هستند. از این رو دوست دارند با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی این شادی و این روز را برای همیشه در ذهن خود به ثبت برسانند و دیگران را نیز در این شادی شریک کنند.

البته این فارغ التحصیلی می تواند در مقاطع مختلفی باشد، گاهی یکی با پایان یافتن دوره ابتدایی دوست دارد یک جشن خاطره انگیز داشته باشد. یکی پس از طی کردن دوره دبیرستان خود را فارغ التحصیل می داند و یکی نیز ممکن است پس از اتمام تحصیلات دانشگاه به یک جشن بزرگ نیاز داشته باشد.

با توجه به این که تمامی این دوره ها در زندگی هر فردی به طور معمول برای یک بار اتفاق می افتد هر فردی دوست دارد با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی آن را به نوعی گرامی بداند. برخی از پدر و مادرها نیز که شاهد تلاش هر روزه فرزند خود در دوران تحصیل بوده اند بعد از فارغ التحصیلی دوست دارند با جشنی بزرگ خستگی این دوران را از تن فرزند خود به در کنند.

در این باره بسیاری از مواقع همسران خوش ذوق نیز با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی برای همسر خود او را سورپرایز و خوشحال می کنند. در هر حال چه خود شما، قصد برگزاری مراسم فارغ التحصیلی برای خود را دارید و چه فردی هستید که قصد داشته برای یکی از عزیزان خود جشن فارغ التحصیلی برگزار کند خواندن این مطلب به شما در زمینه برگزاری هر چه بهتر این مراسم کمک می کند.
در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین جشن فارغ التحصیلی را برگزار کنید.

 

نکاتی برای برنامه ریزی صحیح برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی

همیشه در زمینه برگزاری هر مراسمی یک سری از نکات به ما کمک خواهند کرد تا یک مراسم ایده آل تر داشته باشیم. در زمینه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی نیز کاملاً به همین صورت است. نکات زیر اگر چه همگی ساده به نظر می رسند اما با در نظر گیری آن ها می توان با نظم و طبق یک برنامه ریزی درجه یک دست به برگزاری مراسم زد:

 

1. زمان و تاریخ برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی را مشخص کنید

پیش از هر نوع برنامه ریزی نیاز است که زمان و تاریخ دقیق و البته مناسبی را برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی تعیین کنید. به طور معمول روزهای تعطیل و آخر هفته ها برای برگزاری یک جشن می توانند بهترین گزینه باشند. چرا که در این صورت اکثر مهمانان امکان حضور در جشن شما را خواهند داشت.

اگر دوست دارید دوستان و هم کلاسی های شما نیز در جشن حضور داشته باشند توصیه می شود با آن ها در این زمینه هماهنگ باشید و مطمئن باشید که آن ها در تاریخ مشخص شده به مسافرت نرفته و می توانند شما را در روز جشن همراهی کرده و در کنارتان باشند.

 

2. محل مناسبی را برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی تعیین کنید

برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی به یک مکان بزرگ و متناسب با تعداد مهمانان نیاز دارید. این روزها اکثر خانه ها آپارتمانی هستند و به هیچ عنوان برای برپایی یک جشن با تعداد زیادی مهمان مناسب نمی باشند. اگر چه می توان این مهمانی و جشن را در یک کافه نیز برگزار کرد اما اگر به دنبال یک جشن لاکچری و بزرگ هستید باغ تالارها انتخاب مناسب تری می باشند.

شما می توانید در فضای باز باغ تالار یک مراسم رویایی و به یادماندنی از فارغ التحصیلی خود در ذهن همه دوستان و عزیزان خود ثبت کرده و بهترین روز و مناسبت زندگی خود را تجربه کنید. این روزها در تهران باغ تالارهای زیادی وجود دارند که شما می توانید بسته به بودجه خود بهترین گزینه را برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود انتخاب کنید.
شما می توانید شیک ترین و لاکچری ترین باغ تالارها را از تشریفات یاکند بخواهید.

 

3. دوستان و آشنایان را دعوت کنید

لیست مهمانان خود را برداشته و به صورت تلفنی یا به واسطه کارت پستالی زیبا آن ها را به این مهمانی دعوت کنید. اگر چه استفاده از شبکه های اجتماعی نیز می تواند راهی برای دعوت از دیگران باشد اما تماس تلفنی و کارت دعوت همچنان در اولویت است؛ چرا که نشان دهنده احترام بیشتری است که برای مهمانان خود قائل هستید.

توصیه می شود بعد از تعیین روز و زمان و همچنین محل برگزاری جشن شروع به دعوت از مهمانان نمایید. این کار را به روزهای آخر نسپارید و حتماً حداقل از یک هفته قبل مهمانان را مطلع کنید. چرا که هم در روزهای آخر خود درگیر کارهای دیگر خواهید بود و هم این که ممکن است مهمانان برای حضور در جشن شما نیاز به آمادگی داشته باشند. پس با برنامه پیش بروید تا همه چیز خیلی خوب و منظم اتفاق بیفتد.

 

4. لیستی از خوراکی ها و غذاهای جشن فارغ التحصیلی تهیه کنید

از قبل مشخص کنید که قصد دارید با چه خوراکی و غذایی از مهمانان خود پذیرایی کنید. لیستی از آن ها تعیین کنید و مشخص کنید که باید آن ها را از کجا تهیه نمایید. این روزها سفارش غذا، دسر، فینگر فود و انواع نوشیدنی به رستوران ها و مراکز تهیه غذا بسیار هزینه بر است و باید بودجه بسیار قابل توجهی را به این کار اختصاص دهید. از طرفی اگر تعداد مهمانان زیاد باشد بی شک این کار از عهده خود شما خارج است.

لذا به منظور اطمینان از کیفیت و نیز قیمت بسیار مناسب خوراکی و غذاهای انتخابی خود می توانید به طور کلی این بخش از امور برگزاری مراسم خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. تشریفات یاکند به دلیل بهره مندی از آشپزخانه اختصاصی بهترین و باکیفیت ترین غذاها را برای مجالس شما مهیا خواهد نمود.
شما می توانید انواع منوهای غذایی و انواع دسر و فینگرفود و نوشیدنی را به این تیم سفارش دهید.

برپزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی

نکاتی در زمینه تهیه غذا و خوراکی های جشن فارغ التحصیلی

1. توصیه می شود در کنار غذای اصلی، انواع پیش غذا و دسر را نیز برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببینید.

2. به جای آن که منوی غذایی شلوغی را انتخاب کنید می توانید انواع فینگر فود و غذاهای انگشتی نظیر مینی ساندویچ ها، انواع اسنک، انواع کرپ رول، همبرگر و… را جایگزین چندین نوع غذای سنتی کنید. این روزها تنوع فینگر فودها بسیار زیاد است و استفاده از آن ها علاوه بر سرو راحت تر به میز سرو شما نیز رنگ و جلوه بسیاری می بخشد.

علاوه بر آن تنوع فینگرفودها شما را مطمئن خواهد ساخت که تمامی مهمانان با توجه به سلیقه و ذائقه ای که دارند در نهایت از بین خوراکی های موجود یکی دو نمونه را انتخاب خواهند نمود. از طرفی سفارش فینگرفودها می تواند از نظر اقتصادی نیز برای شما بسیار مناسب تر باشد. البته شما می توانید در کنار فینگرفودها یکی دو نوع غذای اصلی سنتی نیز داشته باشید.

3. با توجه به اهمیت این مراسم توصیه می شود یک کیک خاص و ویژه نیز به عنوان کیک فارغ التحصیلی خود سفارش دهید. وجود کیک و نیز مراسم برش کیک خود به تنهایی می تواند در گرم کردن فضای جشن شما بسیار موثر واقع گردد.

4. شما می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر میز سرو جشن فارغ التحصیلی خود برای مثال کوکی ها را به شکل کلاه فارغ التحصیلی سفارش دهید یا این که ساندویچ ها را با روبانی قرمز بپیچید تا به شکل لوح فارغ التحصیلی درآید.

5. برای جشن فارغ التحصیلی خود تزئینات و فعالیت های مناسبی در نظر بگیرید

اگر چه برای جشن فارغ التحصیلی همچون دیگر جشن ها به تزئینات و تم های شلوغ نیازی نیست اما شما می توانید با آیتم هایی ساده به جشن خود جلوه ببخشید. برای مثال شما می توانید گوشه ای از باغ را به عکس های تحصیلی خود اختصاص دهید. مثلاً می توانید عکس هایی از دوران ابتدایی، دبیرستان و دانشجویی خود تهیه کرده و از ریسه ای آویزان کنید.

قطعاً دیدن این عکس ها برای مهمانان جالب خواهد بود و همچنین این کار باعث می شود یک ذهنیت کلی ار دوران تحصیل شما در ذهن مهمانان شکل بگیرد. برای تزئین محل برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود از دیزاین های دیگر نیز غافل نشوید. یک بادکنک آرایی یا گل آرایی زیبا می تواند زیبایی دو چندانی به جشن شما ببخشد.

 

بهترین برگزارکننده جشن فارغ التحصیلی

برگزاری هر نوع جشنی از جمله جشن فارغ التحصیلی کارهای ریز و درشت بسیاری دارد و باید برای برگزاری یک مراسم ایده آل تمامی آن ها را در نظر داشت و چیزی را از قلم نینداخت. برای همین رسیدگی به تمامی این امور می تواند برای شما بسیار دشوار و خسته کننده باشد. در حالی که می توانید یک تیم تشریفاتی حرفه ای انتخاب کرده و کلیه مراحل برگزاری جشن را برعهده آن بگذارید.

با این کار شما می توانید از تمامی وقت خود برای کارهای شخصی از جمله آماده کردن لباس و… استفاده کنید و مطمئن باشید که بهترین و خاص ترین جشن را خواهید داشت. این روزها تیم های تشریفاتی متعددی در تهران مشغول به فعالیت هستند. از این رو ممکن است انتخاب یک تیم درجه یک و کاربلد کار آسانی نباشد.
اما موسسه تشریفات و خدمات مجالس یاکند در زمینه برگزاری مراسم و جشن های مختلف یک نام آشنا در تهران می باشد. شما می توانید حرفه ای ترین و خاص ترین مراسم فارغ التحصیلی را از این تیم بخواهید. تشریفات یاکند در این زمینه از سابقه ای 20 ساله و درخشان برخوردار است. این موضوع باعث شده به عنوان بهترین برگزارکننده جشن فارغ التحصیلی و دیگر جشن ها شناخته شود.

از طرفی اختصاص دادن بیشترین میزان رضایت مشتری به خود، باعث شده این تیم جای هیچ حرف و شک و تردیدی باقی نگذارد. شما می توانید صفر تا صد امور برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود را به تیم یاکند بسپارید.
در ادامه به شما خواهیم گفت که شما عزیزان می توانید چه خدماتی را در زمینه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود از تشریفات یاکند دریافت کنید.

برگزاری جشن فارغ التحصلی

خدمات تشریفات یاکند در زمینه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی

تشریفات یاکند به واسطه تجربه و تخصصی که داشته بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در زمینه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی به شما عزیزان ارائه خواهد داد. از بین خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

1. ارائه بهترین باغ تالار در هر منطقه ای از تهران

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم یکی از مهم ترین بخش های هر جشنی تعیین و انتخاب فضایی مناسب برای برگزاری آن است. بی شک در یک باغ تالار زیبا می توان یک جشن خاص و لاکچری داشت. شما می توانید برای انتخاب کردن یک باغ تالار مناسب روی تیم یاکند حساب باز کنید.
تشریفات یاکند دارای باغ تالاری فوق العاده لاکچری در شرق تهران است. این باغ تالار مساحتی 1500 متری داشته و ظرفیت مناسب برای پذیرایی از 800 مهمان را دارا می باشد. از امکانات این باغ تالار می توان به کف ال ای دی، تلویزیون شهری، میز و صندلی لاکچری و نیز برخورداری از جدیدترین و زیباترین نورپردازی ها اشاره نمود.

البته در صورتی که به هر دلیلی امکان انتخاب این باغ تالار برای شما عزیزان وجود نداشت باز هم جای هیچ نگرانی نیست. چرا که تشریفات یاکند با بیش از 50 باغ تالار مختلف در بخش های مختلف تهران قرار داشته و از این رو شما بدون هیچ مشکلی در نهایت می توانید از بین گزینه های موجود بهترین باغ تالار را برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی خود انتخاب کنید.
بی شک با انتخاب باغ تالار ، نیمی از راه برای شما طی خواهد شد و راحت تر می توانید روی دیگر امور تمرکز کنید.

 

2. برخورداری از بهترین تیم دیزاینر

تشریفات یاکند بهترین ها را در مجموعه خود دارد. همه افراد فعال در تیم یاکند در نوع خود بی نظیر و کاملاً متخصص هستند. تیم دیزاینر تشریفات یاکند نیز از این قائده مستثنی نیستند. شما می توانید به روزترین و خاص ترین دیزان ها را از این تیم حرفه ای بخواهید.
به کمک این تیم شما می توانید تمامی بخش های باغ تالار را به سلیقه خود به بهترین شکل دیزاین کنید. برای مثال بهترین بادکنک آرایی ها و گل آرایی ها توسط این تیم قابل اجرا می باشند.

 

3. ارائه بهترین نورپردازی ها

یکی از مهم ترین گزینه هایی که باعث می شود باغ تالار در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی جذابیت فوق العاده ای داشته باشد استفاده صحیح و مناسب از نورهاست. با یک نورپردازی ایده آل می توان رنگ و زیبایی بی نظیری به جشن خود بخشید.

تیم یاکند همواره بهترین نورپردازی را برای تمامی بخش های باغ تالار در نظر خواهد گرفت. با نورپردازی های اجرا شده از سوی تیم یاکند کلیه بخش ها از جمله جایگاه ویژه شما به عنوان صاحب جشن، پیست رقص، بخش سرو غذا، محل نشستن مهمانان و همچنین بخش ورودی به بهترین شکل و با حرفه ای ترین نورپردازی ها، طراحی می گردند.

 

4. بهره مندی از بهترین تیم برنامه ریز

ممکن است شما به عنوان صاحب جشن فارغ التحصیلی زیاد با روند برنامه این جشن آشنایی نداشته و در انتخاب بخش های مختلف جشن و مراسم خود دچار تردید شوید. این در حالی است که تشریفات یاکند از بهترین تیم برنامه ریز برخوردار می باشد. شما می توانید با تیم برنامه ریز تشریفات یاکند مشورت کنید و بهترین برنامه را برای جشن فارغ التحصیلی خود بچینید.

بی شک در این صورت به واسطه تجربه و تخصص تیم برنامه ریز یاکند می توانید یک جشن فوق العاده و هیجان انگیز را برای روز فارغ التحصیلی خود تدارک ببینید و این روز را در ذهن مهمانان خود ماندگار کنید.

 

5. دارای تیم فیلمبرداری حرفه ای

یکی از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی انتخاب یک گروه فیلمبرداری حرفه ای است. در واقع تنها چیزی که از جشن فارغ التحصیلی شما به جا می ماند خاطره آن است. پس چه بهتر که به صورت مستند این خاطره را نزد خود داشته باشید. برای همین به جرأت می توان گفت یک فیلم خوب مهم ترین و اصلی ترین چیزی است که در برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی باید به آن توجه شود.
مجموعه تشریفات یاکند مفتخر است که در مجموعه خود از حرفه ای ترین تیم فیلمبرداری بهره مند است. از این رو شما می توانید با خیال آسوده پروسه فیلمبرداری از مراسم خود را نیز به تیم درجه یک یاکند بسپارید. پس از مراسم بی شک بهترین و حرفه ای ترین و کامل ترین فیلم را از مراسم خود خواهید داشت.

جشن فارغ التحصلی

6. ارائه بهترین گروه موسیقی

برای داشتن یک جشن شاد و جذاب حتماً به یک گروه موسیقی یا یک دیجی حرفه ای نیاز خواهید داشت. به جای آن که زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک گروه موسیقی یا دی جی مجالس نمایید. و در این بین بررسی کنید که آیا مجوز لازم برای حضور در باغ تالار را خواهد داشت یا خیر؟ می توانید از همان ابتدا این کار را نیز به تیم یاکند بسپارید.
تشریفات یاکند با بهترین گروه های موسیقی کشور و درجه یک ترین دیجی ها قرارداد داشته و می توانید از این تیم، حضور گروه موسیقی یا دیجی مورد علاقه خود را برای روز برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی درخواست کنید.

 

7. دارای آشپزخانه اختصاصی

تهیه غذا، دسر، پیش غذا و نوشیدنی ها نیز کاری دشوار است. این در حالی است که تشریفات یاکند به واسطه بهره مندی از بزرگ ترین آشپزخانه اختصاصی ارائه دهنده بهترین غذاها و خوراکی ها به شما عزیزان است. از این رو شما می توانید در همان باغ تالار تمامی خوراکی های مورد نظر خود را در اندازه های دلخواه سفارش دهید.
با این کار ضمن آن که هزینه پذیرایی برای شما بسیار پایین تر خواهد بود همچنین غذاها به دلیل دوری راه سرد نخواهند شد و شما می توانید غذاها را کاملاً گرم و تازه سرو کنید.

 

8. بهره مندی از بهترین مهمانداران

پذیرایی و رسیدگی به مهمانان در محیط های بزرگی مثل باغ تالارها کار چندان ساده ای نیست. شما به عنوان صاحب مجلس نمی توانید از ابتدا تا انتهای مهمانی را در جلوی درب ورودی منتظر مهمانان بمانید تا به آن ها خوش آمد بگویید. یا مدام نگران این باشید که آیا به خوبی از مهمانان شما پذیرایی شده و از همه چیز رضایت دارند یا خیر؟
این در حالی است که تشریفات یاکند برای این دل مشغولی شما عزیزان نیز چاره ای اندیشیده است. بسته به شلوغی مهمانی و جشن فارغ التحصیلی، تشریفات یاکند تعداد مهمانداران مناسبی را برای رسیدگی به مهمانان اعزام خواهند نمود.
مهمانداران یاکند همگی دوره دیده و متخصص می باشند و از این رو شما می توانید مطمئن باشید که به بهترین شکل از مهمانان شما پذیرایی خواهد شد.

 

9. مراسم آتش بازی

با مراسم آتش بازی، مه سنگین و… می توان زیبایی و جذابیت مهمانی خود را دوچندان کرد. با توجه به این که احتمالاً اکثر مهمانان شما جوانان هستند. مراسم آتش بازی می تواند برای آن ها بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.
مراسم آتش بازی همچنین در فیلم مراسم نیز بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید خاص ترین، جذاب ترین و حرفه ای ترین مراسم آتش بازی را با آیتم های مختلف از تیم یاکند بخواهید.

 

حرف آخر

در این مطلب سعی شد اطلاعات کاملی در خصوص نحوه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. شما عزیزان همچنین می توانید جشن فارغ التحصیلی خود را با دیگر همکلاسی های خود به صورت مشترک برگزار کنید. با این کار ضمن آن که در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد جشن شما بسیار مهیج و جذاب تر از آب در خواهد آمد.
تشریفات یاکند برای برگزاری جشن های رسمی فارغ التحصیلی برگزار شده از سوی دانشگاه های مختلف کشور نیز کاملاً آماده خدمت رسانی می باشد. و به نوعی بسته به مراسم مورد نظر شما عزیزان می توانید حرفه ای ترین مراسم را از تیم یاکند بخواهید.
شما عزیزان این امکان را داشته تا به صورت رایگان از مشاوره تیم حرفه ای یاکند بهره مند گردید. در واقع کافی است با شماره تلفن این مجموعه تماس گرفته و درخواست مشاوره رایگان نمایید. در صورت تمایل حتی کارشناسان تشریفات یاکند در محل شما حضور یافته و به شما عزیزان مشاوره خواهند داد.
شما همچنین می توانید در باغ تالار یاکند حضور یافته و به خوبی تمامی تشریفات مراسم را از نزدیک مشاهده نمایید.

شماره های تماس: 09124392809 و 02126316355

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید