امتیاز به ما یادت نره!

به نظر شما آیا راه آسانی برای رزرو باغ تالار برای عروسی بدون دردسر وجود دارد؟ در گذشته دغدغه رزرو مکان برای برگزاری مجالسی همچون عروسی کم تر بود. زیرا بسیاری از افراد این مراسم ها را در منزل خود یا همسایگان، دوستان و آشنایان برگزار می کردند.
اما امروزه با توجه به افزایش تجملات در این زمینه و تعدد مکان های مختلف برای برگزاری مجالس عروسی، همه افراد به دنبال رزرو بهترین مکان هستند. در این بین باغ تالارها طرفداران بیشتری دارند. زیرا در این مکان ها امکان برگزاری مراسم در فضای باز و بسته به صورت همزمان وجود دارد.
همچنین باغ تالارها اصولا فضای زیباتر و وسعت بیشتری نسبت به تالارها و باغ ها دارند. اگر شما نیز قصد رزرو باغ تالار برای مراسم عروسی خود را داشته باشید، می دانید که گزینه های بسیاری پیش رو دارید و احتمالا سردرگم شده اید. به همین دلیل بهتر است ابتدا با نکات مهم در این رابطه آشنا شوید تا رزرو مکان برای عروسی برای شما آسان تر شود.

نکات قابل توجه هنگام رزرو باغ تالار برای عروسی

شاید در گذشته بسیاری از افراد نسبت به برگزاری مراسم عروسی در منزل خود یا اطرافیان اقدام می کردند اما این روزها مکان های مختلف با ویژگی های گوناگون برای برگزاری این دست از مجالس در همه شهرها وجود دارد.
تالارها، باغ ها، باغ تالارها وغیره از جمله این مکان ها به شمار می روند. البته از این بین بسیاری از افرادی باغ تالارها را به موارد دیگر ترجیح می دهند. زیرا این مکان ها ویژگی های بهتری مانند وسعت زیاد، فضای باز زیبا و فضای بسته شیک، لوکیشن خارج از شهر وغیره را دارند که باعث تمایز آن ها می شود.
حال با توجه به این موارد می توان گفت باغ تالارهای بسیاری وجود دارد و تنها راه برای جلوگیری از اتلاف زمان و سردرگمی در زمان رزرو، توجه به برخی نکات در این زمینه است. از جمله نکات مهمی که در زمان رزرو باغ تالار یا باغ عروسی در تهران و دیگر شهرها باید به آن ها توجه کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تناسب گنجایش سالن های باغ تالار با تعداد مهمانان

پیش از هر گونه اقدام برای رزرو باغ تالار برای عروسی ابتدا باید به بررسی تعداد مهمانان دعوتی خود در این مراسم بپردازید. پس از تعیین تعداد مهمانان می توانید بسیاری از باغ تالارها را از گزینه های خود حذف کنید.
زیرا مهم ترین نکته برای رزرو مکان برای برگزاری این مجلس، تناسب گنجایش فضای مورد نظر با تعداد مهمانان است. به طوری که هنگام رزرو باغ تالار باید توجه کنید که فضای باز، سالن های پذیرایی و حتی محل سرو شام آن گنجایش کافی برای مهمانان شما را داشته باشد.
زیرا در غیر این صورت در طول مراسم با کمبود جا، مشکل در رفت و آمد، آزردگی خاطر مهمانان و مشکلاتی از این دست مواجه خواهید شد. همچنین دقت کنید که باغ تالار مورد نظر شما علاوه بر وسعت، وسایل مورد نیاز برای تعداد مهمانان شما را داشته باشد.ده نکته مهم مراسم عروسی
به عنوان مثال حتما پیش از اقدام برای رزرو از تناسب تعداد صندلی ها، میزها، ظروف پذیرایی وغیره با تعداد مهمانان مراسم خود در باغ تالار مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

توانایی باغ تالار برای ارائه خدمات مورد نیاز

یکی دیگر از نکات قابل توجه در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی این است که از توانایی مکان مورد نظر برای ارائه خدمات مورد نظر خود اطمینان کامل داشته باشید. یکی از این خدمات موسیقی است. اگر برای شما حضور دی جی حرفه ای و معتبر یا گروه ارکستر در مراسم عروسی اهمیت زیادی دارد، این موضوع را مد نظر داشته باشید.
به طوری که باید در زمان انتخاب و رزرو باغ تالار جاجرود یا دیگر مناطق تهران به توانایی مکان مورد نظر برای ارائه این خدمات دقت کنید. همچنین اگر به آتش بازی، برگزاری برنامه سورپرایز تولد، دف نوازی، موسیقی زنده وغیره علاقه مند هستید، این خدمات را نیز در نظر بگیرید.
سپس مطمئن شوید باغ تالاری که برای مراسم عروسی خود رزرو می کنید، کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه این خدمات را دارد. زیرا پس از تنظیم قرارداد نمی توانید این موارد را اضافه کنید. برای رزرو مکانی مجهز به امکانات خدمات مورد نظر خود می توانید از مراکز تشریفاتی همچون یاکند کمک دریافت کنید.

پذیرایی سریع، بی نظیر و بادقت از مهمانان

پذیرایی یکی از اساسی ترین بخش ها در هر مراسم از جمله عروسی محسوب می شود. به همین خاطر توصیه می کنیم در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی حتما به چگونگی ارائه این خدمات در محل مورد نظر توجه کنید.
پذیرایی در مراسم عروسی باید بادقت، توسط پرسنل حرفه ای، با سبک های به روز و به بهترین شکل انجام شود. زیرا هر گونه مشکل در پذیرایی از مهمانان باعث آزردگی خاطر آن ها می شود و چه بسا که ممکن است بسیاری از افراد مجلس شما را به این دلیل ترک کنند.
بنابراین اگر می خواهید خاطره ای خوب و به یادماندنی از عروسی خود در ذهن مهمانان ثبت کنید، باید باغ تالاری را رزرو کنید که از حرفه ای ترین و مجرب ترین پرسنل در این زمینه کمک بگیرد. در این صورت دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت پذیرایی نشدن از برخی مهمانان و مشکلاتی این چنینی نخواهید داشت.
همچنین دقت داشته باشید که مکان مورد نظر شما از ظروفی زیبا، به روز و شیک برای پذیرایی استفاده کند. علاوه بر این ها اگر دوست دارید پذیرایی بیشتر از یک با انجام شود، حتما این موضوع را با مدیریت محل مورد نظر به اشتراک بگذارید. زیرا برخی از باغ تالارها چنین امکانی را فراهم نمی کنند و تنها یک بار از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.
نکته دیگر درباره پذیرایی که هنگام رزرو باغ تالار برای عروسی باید آن را مد نظر داشته باشید، این است که آیا محل مورد نظر شما وسایل پذیرایی را تهیه می کند یا شما باید آن ها را تهیه کنید؟ زیرا در صورتی که مکان مورد نظر شما این وسایل را تهیه نکند، مجبور به صرف زمان و انرژی هستید و ممکن است در نزدیکی عروسی این مسئولیت برای شما دردسرساز باشد.

منوی شام متناسب با سلیقه شما و مهمانان

از دیگر نکات مهم که هنگام رزرو باغ عروسی نباید آن را فراموش کنید، منوی شام باغ تالار مورد نظر است. اگر غذای یا غذاهای خاصی را برای شام عروسی خود مد نظر دارید، حتما در زمان رزرو و اجاره باغ تالار رودهن یا دیگر باغ تالارها این مورد را به مدیریت محل مورد نظر خاطرنشان کنید.
در واقع بهترین راه این است که حتما منوی غذای مکان مورد نظر را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید. زیرا عموما هر یک از باغ تالارها علاوه بر غذاهای پرطرفدار، تنها برخی از غذاهای دیگر را در مراسم ها سرو می کنند.منو شام عروسی
همچنین اگر می خواهید شام عروسی شما همراه با پیش غذا، دسرها و انواع نوشیدنی ها سرو شود، حتما در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی به این موضوع دقت کنید. زیرا در برخی از باغ تالارها برای دریافت این خدمات باید هزینه اضافه ای را پرداخت کنید اما در بعضی دیگر از مکان ها این موارد جز شام به شمار می روند.

رزرو باغ تالاری منظم و تمیز

نظم، بهداشت و تمیزی یکی از مواردی است که در برگزاری مراسم های مختلف در مکان های گوناگون بیش از موارد دیگر اهمیت دارد. به همین خاطر بهتر است برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد و خصوصا عروسی در باغ تالارها پیش از رزرو به تمیزی و بهداشت فضای مورد نظر توجه کنید.
این تمیزی نه تنها شامل فضای باز باغ تالار، باغچه، مسیر ورودی وغیره می شود بلکه سالن های پذیرایی و حتی سرویس های بهداشت را در برمی گیرد. بنابراین توصیه می کنیم تمیزی و بهداشت محیط مورد نظر را ابتدا بررسی و سپس نسبت به رزرو اقدام کنید. زیرا برگزاری مراسم عروسی در محلی کثیف بیشتر باعث ناخشنودی مهمانان شما می شود.

رزرو باغ عروسی با معماری و دیزاین زیبا

معماری و دیزاین از دیگر نکاتی هستند که بهتر است در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی به آن ها نیز دقت کنید. امروزه باغ تالارها از نظر معماری به انواع مختلفی همچون کلاسیک، مدرن وغیره تقسیم می شوند. سبک معماری بر زیبایی و جلوه فضا بسیار تاثیرگذار است.
بنابراین حتما از معماری محل مورد نظر بازدید و سپس نسبت به رزرو و اجاره اقدام کنید. همچنین دیزاین در مراسم هایی همچون عروسی بیش از گذشته نظرها را جلب می کند. پس هنگام اجاره باغ تالار دقت کنید که دیزاین آن به چه شکلی انجام می شود و آیا گروه متخصصی برای دیزاین دارند یا خیر؟
در این رابطه باید بدانید اگر باغ تالاری را برای برگزاری عروسی خود انتخاب کرده اید اما تیم مجربی برای دیزاین ندارند، می توانید از خدمات مراکز تشریفات مجالس مانند یاکند بهره مند شوید. در این صورت دیزاین های بی نظیری را در جایگاه عروس و داماد، میز مدعوین، ورودی وغیره مشاهده خواهید کرد.

اهمیت قیمت در زمان رزرو باغ تالار

حال که به خوبی متوجه شدید چه نکاتی را در زمان رزرو باغ تالار برای عروسی در نظر داشته باشید، نباید از هزینه ها و قیمت ها غافل شوید. قیمت رزرو باغ تالارها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن ها در نظر گرفت.
زیرا قیمت رزرو باغ تالارها از یک منطقه تا منطقه دیگر بسیار متفاوت است. همچنین این قیمت به خدمات مجالس عروسی نیز بستگی دارد. چنان که از عوامل تاثیرگذار بر قیمت باغ تالارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• موقعیت مکانی،
• وسعت،
• ظرفیت،
• معماری،
• نوع و میزان دیزاین فضا،
• نوع ظروف پذیرایی مورد نظر،
• موارد مورد نظر برای پذیرایی،
• شام انتخابی،
• رقص نور،
• پخش موسیقی توسط دی جی یا به صورت زنده،
• استفاده یا عدم استفاده از خدمات دیگر مانند آتش بازی، مدیر برنامه وغیره،
• پارکینگ داشتن یا نداشتن باغ تالار،
• و بسیاری موارد دیگر.باغ تالار با ظرفیت 50 نفر
حال با توجه به این موارد اگر به دنبال رزرو باغ عروسی مورد نظر با قیمت مناسب هستید، می توانید از خدمات مراکز تشریفاتی استفاده کنید. زیرا در این صورت ممکن است از طریق این مراکز از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید.

رزرو آسان باغ عروسی با کمک تشریفات یاکند

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که زمان یا اطلاعات کافی برای رزرو باغ تالار برای عروسی را ندارند، باید بدانید با کمک مراکز تشریفات عروسی هیچ نگرانی را نباید به دل را دهید. زیرا یکی از خدمات اصلی این مجموعه ها مانند مرکز تشریفاتی یاکند، کمک در رزرو مکان مورد نظر شما برای برگزاری مراسم عروسی است.
چنان که ابتدا شما معیارها و نیازهای خود را بیان می کنید و سپس پرسنل متخصص در این مجموعه بهترین باغ تالار متناسب با خواسته های شما را معرفی می کنند. در این صورت دیگر مجبور به صرف زمان و انرژی برای بررسی باغ تالارهای مختلف و سنجش نکات گفته شده نیستید.
همچنین از نظر بودجه با مشکل مواجه نخواهید شد. زیرا تشریفات یاکند با بسیاری از باغ تالارها قرارداد دارد و در صورت رزرو این مکان ها از طریق این مرکز هزینه کمتری را پرداخت می کنید. البته در این مجموعه خدمات دیگری نیز مانند عکس برداری و فیلم برداری، دیزاین، گل آرایی، بادکنک آرایی، پذیرایی وغیره نیز انجام می شود. بنابراین کافی است از یاکند کمک بخواهید تا همانند یک مهمان و بدون دغدغه در عروسی خود حاضر شوید.

در نتیجه

امروزه یکی از دغدغه های افراد برخلاف گذشته، رزرو باغ تالار برای عروسی است. زیرا دیگر کمتر کسی مراسم عروسی خود را در منزل برگزار می کند و از بین مکان های دیگر انتخاب بسیاری از افراد باغ تالارها هستند.
برای رزرو بهترین باغ تالارها باید به نکات بسیاری توجه شود که از جمله آن ها به تناسب گنجایش فضا با تعداد مهمانان دعوتی اشاره شد. پذیرایی، منوی شام، معماری، دیزاین، نظم و بهداشت، ارائه خدمات مورد نظر وغیره از دیگر نکات مهم برای رزرو انواع باغ تالارها هستند.
علاوه بر این ها قیمت نیز اهمیت زیادی دارد که البته بر اساس عوامل مختلف تعیین می شود. پیدا کردن باغ تالاری با ویژگی های ذکر شده و قیمت مناسب برای افراد کار آسانی نیست البته تا زمانی که از مراکز تشریفاتی همچون یاکند کمک نخواهید. زیرا در صورت برقراری ارتباط با یاکند می توانید عروسی خود را با بودجه مورد نظر در رویایی ترین باغ تالار برگزار کنید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]