امتیاز به ما یادت نره!

نکاتی مهم در برگزاری عروسی(قسمت هشتم)

یک کیف پول در اتاقتان بگذارید!!!!!!

این بدان معنیست که باید تمامی هزینه هایی که برای برگزاری جشن تولد،جشن نامزدی،جشن عروسی و…. در نظر دارید را به صورت متمرکز یا در یک حساب بانکی و یا به صورت پول نقد و به صورت کلی در اختیار داشته باشید و فقط و فقط از آن برای پرداخت هزینه های جشن تولد،جشن نامزدی،جشن عروسی و…. استفاده نمایید.البته رعایت رمول زیر به شما کمک شایانی خواهد کرد.

حدودا 45 تا 50 درصد هزینه به پذیرایی مهمانان اختصاص داده می شود.بطور مثال هزینه شام،میوه،شیرینی،آبمیوه و …. جزو همین موارد می باشد.البته دستمزد مهمانداران و پرسنل خدماتی نیز جزو همین دسته می باشد.قسمت عمده هزینه های جشن تولد،جشن نامزدی،جشن عروسی و….مربوط به پذیرایی بوده و اگر کیفیت پذیرایی برایتان مهم نیست!!!! میتوانید با سپردن جشن تولد،جشن نامزدی،جشن عروسی و…. به یک موسسه خدمات مجالس ارزان تهران مراجعه کرده و هزینه پذیراییتان را کاهش دهید.البته تجربه به خدمات مجالس و تشریفات یاکند ثابت کرده که اتخاذ این روش جز پشیمانی چیزی به بار نخواهد آورد و وجه تمایز خدمات مجالس و تشریفات یاکند که از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد با دیگر همکاران عدم برگزاری اینچنین مراسمی می باشد.خدمات مجالس و تشریفات یاکند

مورد بعدی گل آرایی سالن،باغ و باغ تالار محل برگزاری جشن عروسی و نامزدی میباشد که حدود 8 درصد به آن اختصاص داده می شود.گل آرایی روح مجلس است و گذشتن از آن باعث ایجاد جوی نه چندان شاد برای مهمانان خواهد شد.خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن پرسنلی دوره دیده و آشنا به جدیدترین متد گل آرایی بروزترین و زیباترین فضا را برایتان خواهد ساخت و از این نظر جایگاه ممتازی بین همکاران خدمات مجالس عروسی در تهران دارد.

مورد بعدی خرید لباس عروس و داماد می باشد که 12 درصد بودجه به آن تعلق میگیرد.قیمت لباس عروس و داماد نسبت مستقیمی با بودجه کلی داشته و هرچه جشن عروسی پر زرق و برق تر باشد هزینه لباس عروس و داماد نیز افزایش می یابد.

حدود 15 درصد به گروه موزیک اختصاص دهید.هرچه در جشن تولد،جشن نامزدی،جشن عروسی از مهمانان به خوبی پذیرایی شود اگر گروه موزیک خوبی نداشته باشید  به مهمانان خوش نخواهد گذشت.عزیزانتان در بهترین شب زندگیتان  نیاز به شاد بودن دارند و نه پذیرایی.

خوشبختانه موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن چند گروه موزیک زنده و دی جی با هر بودجه ای بهترین و شادترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد.

مورد بعدی فیلمبرداریست که حدود 10 درصد به آن اختصاص داده می شود.ثبت بهترین لحظات زندگی مورد مهمی است که نمیتوان به گروهی غیر متخصص سپرد .موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن آتلیه اختصاصی زیباترین لحظات را برایتان ثبت و ماندگار می نماید.یکی از بارزترین خصوصیات ما همین مورد بوده که موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند را به یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران تبدیل نموده است.

5 درصد باقیمانده نیز به هزینه های جانبی همچون اشتباه در چاپ کارت عروسی ،خیاطی،و…. اختصاص داده می شود.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن مشاورین تحصیل کرده با ارایه خدمات مشاوره رایگان به عروس و دامادهای عزیز بهترین و اقتصادی ترین متد ها را برای مراسم تولد،نامزدی و عروسی را برایتان اجرا نموده و همواره همراتان خواهد بود.