امتیاز به ما یادت نره!

گرانترین باغ تالار عروسی تهران همان مکانی است که در سراسر کشور همه آرزوی برگزاری عروسی خود در آن را دارند. این باغ تالارها نه تنها از سوی افراد با وضعیت مالی قابل توجه بلکه از طرف افرادی با سطح مالی متوسط و رو به پایین نیز مورد استقبال قرار می گیرند. شاید یکی از علل اصلی این موضوع، ویژگی های بی نظیر این دسته از تالارها باشد. چراکه قطعا آن ها ویژگی ها و خصوصیات برتری نسبت به دیگر باغ ها و تالارها دارند که هزینه بیشتری را دریافت می کنند و با عنوان گرانترین شناخته می شوند.

بنابراین اگر شما نیز دوست دارید عروسی، عقد، تولد، سالگرد یا نامزدی خود را در گرانترین باغ تالارهای تهران برگزار کنید، بهتر است به خوبی خصوصیات ویژه آن ها را بشناسید. همچنین در صورت آشنایی با مراکز تشریفاتی معتبر و رزرو این باغ ها از سوی آن ها ضمن بهره مندی از بهترین خدمات، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

گرانترین مراسم عروسی در سال 2023 متعلق است به ازدواج چلسی کلینتون با مارک مزوینسکی، به عنوان دختر بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت، یک اتفاق به یاد ماندنی بود. این ازدواج بین ادیان در دادگاه Astor انجام شد و طبق گزارشات، قیمتی بالغ بر 200000 دلار را به همراه دارد. و این پایان کار نبود. هزینه کیک و گل های بدون گلوتن نیز 10000 و 250000 دلار بوده است.
از ترتیبات امنیتی گرفته تا ارکستر 18 نفره بیگ باند، جشن عروسی همه چیز را داشت تا مهمانان را سرزنش کند. همه اینها در کنار هم، این عروسی را به یکی از گران ترین عروسی ها از نظر جهانی تبدیل می کند.

آشنایی با ویژگی های گرانترین باغ تالار عروسی تهران

به طور کلی باغ تالارهایی گران قیمت هستند که ویژگی های به خصوصی داشته باشند. به طوری که افراد برای بهره مندی از آن خصوصیات و ویژگی ها در مراسم خود حاضر به پرداخت مبالغ زیاد شوند. در واقع با برگزاری مجلس عروسی خود در بهترین باغ تالار تهران با قیمت بالا شما مراسمی خاص خواهید داشت که مانند آن را ندیده اید.

زیرا بیشتر این تالارها ویژگی های خاص و بی نظیری از جمله موارد زیر را دارند:

دارای وسعت و ظرفیت زیاد

یکی ویژگی های گرانترین باغ تالار عروسی تهران این است که وسعت و مساحت زیادی دارند. به طوری که وسعت آن ها از 1000 تا 3000 متر مربع است. به همین دلیل فضای زیادی برای تفریح، رقص و پایکوبی در مراسم های مختلف دارند.
علاوه بر این بخش زیادی از مساحت آن ها فضای باز و به صورت باغ است که نظر مهمانان را جلب می کند. چنان که بسیاری از مهمانان شما اوقات خوشی را در فضای بازی با درختان و گل های زیاد سپری خواهند کرد.
همچنین مساحت زیاد این تالارها باعث می شود که ظرفیت آن ها برای پذیرایی از مهمانان نیز نسبت به دیگر مکان ها بیش تر باشد. چنان که اگر بخواهید مراسمی با تعداد مهمان زیاد برگزار کنید که با کمبود جا و مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید، توصیه ما رزرو گران ترین باغ عروسی در تهران است.

دارای لوکیشنی زیبا و با هوایی مطلوب

آیا لوکیشن و موقعیت مکانی باغ تالاری که می خواهید مراسم خود را در آن برگزار کنید، برای شما اهمیت زیادی دارد؟ امروزه بسیاری از افراد به خصوص ساکنان تهران به لوکیشن مکانی که قصد برگزاری مجلس در آن را دارند، بسیار توجه می کنند.

دارای لوکیشنی زیبا و با هوایی مطلوب

یکی از ویژگی های گران ترین باغ تالار تهران باید این باشد که در منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته باشد و دسترسی آسان باشد.

زیرا یکی از مهم ترین نکات در رابطه با رزرو گرانترین باغ تالار عروسی تهران این است که موقعیت آن با محل زندگی مهمانان فاصله زیادی نداشته باشد. علاوه بر این بسیاری از مردم تلاش می کنند تالاری را رزرو کنند که مسیر آن ترافیک کم تری داشته باشد و به این شکل از آزردگی خاطر مهمانان خود در مسیر رفت و برگشت جلوگیری کنند.
حال اگر با وجود این موارد می خواهید مراسم خود را در گرانترین باغ تهران برگزار کنید، باید بدانید این باغ تالارها در بیش تر نقاط تهران هستند. بنابراین می توانید به راحتی باغی را که به شما نزدیک تر است، رزرو کنید.
البته اگر زیبایی و هوای مطلوب لوکیشن برای شما بیش تر از فاصله زمانی و مکانی اهمیت دارد، باید بدانید لوکس ترین باغ تالار تهران در شمال و شرق پایتخت قرار دارد. به طوری که این باغ ها زیبایی وصف ناشدنی دارند و شما می توانید مراسم خود را همچون کشورهای اروپایی در فضای باز با هوایی مطلوب و دلنشین و طبیعتی خاص و زیبا برگزار کنید. به این شکل لذت مهمانان از مجلس شما نیز چندین برابر می شود.

مجهز به چند سالن و مناسب برای برگزاری هر گونه مراسم

جالب است بدانید گرانترین باغ تالار عروسی تهران نسبت به دیگر مکان ها برای برگزاری مراسم های مختلف مناسب تر است. زیرا این تالارها مجهز به چندین فضا برای برگزاری مجالس هستند. بیشتر آن ها دو سالن برای برگزاری مراسم های جداگانه دارند.
علاوه بر این بسیاری از این تالارها دارای دو سالن مجزا با دیزاین، طراحی و امکانات متفاوت هستند. به طوری که شما می توانید مطابق با سلیقه، نوع مراسم و بودجه خود یکی از آن ها را رزرو کنید. از آنجا که این باغ تالارها چنین امکاناتی دارند، می توانید برای برگزاری هر گونه مراسم از عروسی گرفته تا تولد، عقد، نامزدی، سالگرد ازدواج وغیره آن ها را رزرو کنید.
همچنین اگر مهمانان خارجی یا ایونت به خصوصی دارید، توصیه می کنیم برای برگزاری هر چه بهتر ایونت خود برای رزرو باغ عمارت در تهران با قیمت بالا اقدام کنید. در این رابطه باید بدانید مراکز تشریفات عروسی مانند مجموعه یاکند در این مسیر به شما کمک می کنند.

دارای بهترین امکانات و پرسنل برای پذیرایی

از دیگر ویژگی های بارز گرانترین باغ تالار عروسی تهران می توان به پذیرایی بی نظیر از مهمانان در این مکان ها اشاره کرد. در این رابطه باید بدانید بیش تر پرسنل و گارسون های این باغ تالار ها دوره های آموزشی به خصوصی را برای پذیرایی صحیح گذرانده اند.
به همین دلیل به بهترین شکل، منظم، چندین بار و از یکایک مهمانان پذیرایی می کنند. علاوه بر این باید در گرانترین باغ تالار نسبت به باغ تالار قیمت مناسب از امکانات بیش تری و بهتری برای پذیرایی استفاده می شود.

به طوری که در این تالارها از چندین مدل ظروف از جمله ظروف بلور، چینی، برنجی، آرکوپال، سرامیکی وغیره برای پذیرایی استفاده می کنند. بنابراین شما متناسب با نوع مراسم و بودجه خود می توانید بهترین ظروف را برای پذیرایی از مهمانان انتخاب کنید.
در این باغ ها نیز از میزهای چرخ دار، شیک و جمع و جور برای پذیرایی استفاده می شود. بنابراین پرسنل به راحت ترین شکل ممکن و در کم ترین زمان با انواع شیرینی، نوشیدنی و میوه مورد نظر شما از مهمانان پذیرایی می کنند. استفاده از این میزها باعث جلوگیری از بی نظمی در مراسم و پذیرایی می شود.

استفاده از بهترین متریال و مواد غذایی برای سرو شام

سرو شام یکی از مهم ترین مسائل در برگزاری مراسم هایی مانند عروسی، عقد وغیره است. به همین دلیل در گرانترین باغ تالار عروسی تهران این کار به بهترین شکل انجام می شود. در این رابطه باید بدانید این تالارها از باکیفیت ترین، جدیدترین و بهترین مواد غذایی برای پخت انواع غذاها استفاده می کنند.

همچنین در این مکان ها شما می توانید انواع پیش غذا و دسر را برای مهمانان خود سفارش دهید. ضمن اینکه سرو شام در گرانترین باغ تالار جاجرود یا دیگر مناطق تهران با استفاده از امکانات و ظروفی انجام می شود که غذا تا زمان حضور مهمانان گرم بماند.
علاوه بر این در این باغ تالارها در بیش تر موارد محل سرو شام از پذیرایی و محل رقص و پایکوبی جدا است. ضمن اینکه میزهای شام با استفاده از اکسسوری ها و گل های طبیعی یا مصنوعی و شمع به زیباترین شکل دیزاین می شوند و مهمانان شما در شرایطی بی نظیر، شامی عالی و خاص را میل می کنند.
بنابراین اگر شما نیز به چگونگی سرو شام در مراسم عروسی یا عقد خود اهمیت می دهید، برای اطمینان خاطر بهتر است نسبت به رزرو گرانترین باغ تهران اقدام کنید.

مجهز به پارکینگ اختصاصی

امروزه از آنجا که همه افراد برای حضور در مراسم هایی مانند عروسی از خودروی شخصی استفاده می کنند و برای سهولت و راحتی هر کس با خودروی خود به مجلس مورد نظر می رود، پارکینگ اهمیت بسیاری دارد.
به همین دلیل یکی دیگر از ویژگی های گرانترین باغ تالار عروسی تهران این است که پارکینگ اختصاصی دارد. به طوری که اگر برای رزرو این تالارها اقدام کنید، متوجه خواهید شد که بیش تر آن ها برای راحتی مهمانان حتی مجهز به پارکینگ های دو طبقه با ظرفیت زیاد هستند.
بنابراین با رزرو این باغ ها و برگزاری مراسم در آن ها دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت امنیت خودروهای مهمانان خود نخواهید داشت. ضمن اینکه مهمانان نیز بدون نگرانی در مراسم شما حضور پیدا می کنند و از لحظه لحظه آن لذت می برند.

دارای خاص ترین دیزاین سالن و استفاده از مدرن ترین اکسسوری ها

دارای خاص ترین دیزاین سالن و استفاده از مدرن ترین اکسسوری ها در گران ترین باغ تالار تهران

گرانترین باغ تالار تهران از اکسسوری های مدرن جهت تزئین میزها استفاده می کند.

یکی از خصوصیاتی که باعث تمایز گرانترین باغ تالار عروسی تهران با دیگر مکان ها می شود، دیزاین خاص در این باغ ها است. در این رابطه جالب است بدانید که این باغ تالارها بخاطر دیزاین متفاوت، جدید و بی نظیر، گران قیمت هستند.
زیرا برخی از این مکان ها از سبک های اروپایی، لهستانی و فرانسوی برای ساخت عمارت و تالار استفاده کرده اند. به طوری که حتی لوکیشن های زیبای برخی از کشورها در این باغ تالارها بازسازی شده است و می توانید از آن ها برای عکاسی استفاده کنید.
علاوه بر این اکثر این مکان ها به شکل قصر با نما و طراحی های خاص ساختمانی ساخته شده اند. دیوارهای این ساختمان ها از بیرون نماهای خاص و از درون نقاشی ها، گچ بری ها و آیینه کاری های زیبا دارند.همچنین این باغ ها برای از درب ورودی تا رسیدن به سالن رقص و پذیرایی از دیزاین های به خصوص در مسیر بهره برده اند. به طوری که برخی از آن ها این مسیر را گلباران و گل آرایی و بعضی دیگر از فشفشه ها و آتش برای تزئین مسیر استفاده می کنند.
استفاده از چراغ ها و ریسه های زیبا و شکیل در این مسیر از دیگر بخش های زیبایی بخش دیزاین گرانترین باغ های تهران است. از این مسیر که بگذرید، برخی از این باغ ها برای دیزاین طراحی مدیترانه ای، استخر، گل های رنگی وغیره دارند.

دیزاین داخلی گران ترین باغ عروسی در تهران

بخش دیگر دیزاین گرانترین باغ تالار عروسی تهران به دیزاین داخل ساختمان و سالن مجالس مربوط می شود. در ساختمان این تالارها با استفاده از نورپردازی های خاص، گل آرایی، بادکنک آرایی و غیره بهترین دیزاین به چشم می خورد.
همچنین گران قیمت ترین باغ تالار شرق تهران یا دیگر مناطق جایگاه عروس و داماد را با استفاده از جدیدترین اکسسوری ها تزئین می کنند. به طوری که عروس و داماد در این جایگاه بیش تر از هر کسی می درخشند و عکس ها و فیلم های بسیاری زیبایی ثبت خواهد شد.

دارای مدیریت و مشاوره برگزاری مراسم بی نظیر و منظم

یکی دیگر از ویژگی های خاص گرانترین باغ تالار عروسی تهران این است که برای مراسم شما مدیر برنامه در نظر می گیرند. به طوری که با کمک مدیر برنامه تمامی بخش های مراسم شما به ترتیب اجرا می شوند. این امر به برقراری نظم در مجلس کمک بسیاری می کند. همچنین مدیر برنامه کمک می کند که شما با کمبود وقت مواجه نشوید و برنامه های شما در مراسم مورد نظر یک به یک اجرا شوند.
علاوه بر این جالب است بدانید که این باغ تالارها مشاوره برگزاری مراسم نیز دارند. چنان که وقتی برای رزرو مراجعه می کنید، هر آنچه که باید درباره برگزاری مجلس خود بدانید را برای شما شرح می دهند. همچنین در این مشاوره به شما کمک می کنند که رویاهای خود را به بهترین شکل در مهم ترین شب زندگی خود به واقعیت تبدیل کنید.
با توجه به این موارد اگر شما نیز علاقه مند به برگزاری مراسم خود در چنین باغ تالاری هستید، می توانید از مجموعه تشریفات و خدمات مجالس یاکند کمک بگیرید.

دارای ورودی های شیک و خاص برای فیلم برداری و عکس برداری

ورودی های شیک و خاص برای فیلم برداری و عکس برداری

ورودی های گرانترین باغ تزئین شده با گلهای طبیعی و لوسترهای زیبا می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های گرانترین باغ تالار عروسی تهران که توجه بسیاری از افراد را جلب می کند، سردر و ورودی های خاص این تالار است. این دسته از مکان های مناسب برای برگزاری عروسی، تولد، نامزدی، عقد وغیره به صورتی هستند که ورودی هایی مانند قصرها دارند.

چنان که وقتی عروس و داماد وارد می شوند، همه مهمانان ناظر حضور آن ها باشند. در عین حال این سردرهای خاص باعث می شوند که فیلم عروسی شما نیز بسیار جذاب شود. زیرا در ثبت عکس و فیلم ها تاثیر بسیاری دارند.

بهترین نورپردازی لایق مراسم شما

گرانترین باغ تالارهای تهران این روزها با زیباترین نورپردازی است که مجالس خود را در فیلم و عکس ها درخشان و چشمگیر می کنند و نظر افراد به آن ها جلب می شود. نورپردازی فوق العاده این باغ ها نه تنها در زیبایی عکس ها و فیلم های مراسم شما تاثیر بسیاری دارد بلکه باعث وجد و شادی مهمانان نیز می شود.
زمانی که نورپردازی در یک مجلس متناسب با آن انجام شود و کم یا زیادی نور مهمانان را آزار ندهد، آن ها سر تا سر مراسم شما غرق در لذت و زیبایی مجلس خواهند بود. ضمن اینکه در گرانترین باغ های تهران نورپردازی در فضاهای مختلف مانند سالن پذیرایی، استیج رقص، جایگاه عروس و داماد متفاوت و متناسب با همان فضا است.
به طوری که در گرانترین باغ تالار عروسی تهران، نورپردازی استیج رقص متناسب با ریتم و بیس آهنگ ها است. بدین شکل مهمانان نه تنها از رقص و پایکوبی خسته نمی شوند بلکه این نوع نورپردازی آن ها را به وجد می آورد که بیشتر برقصند و تا آخرین لحظات غرق در لذت و شادی غرق شوند.

پخش فوق العاده موسیقی ها توسط بهترین دی جی

در مجالس گرانترین باغ های تهران، موسیقی حرف اول را می زند و به همین دلیل در این بخش بهترین خدمات را برای مشتریان در نظر می گیرند. زیرا موسیقی یک مجلس مانند عقد، نامزدی یا عروسی بر میزان هیجان و شادی آن تاثیر مستقیمی دارد.
با توجه به این موضوع در این دسته از باغ تالارها علاوه بر گروه های موسیقی زنده، بهترین دی جی ها برای پخش موسیقی مشغول به فعالیت هستند. به طوری که از جمله ویژگی های دی جی گرانترین باغ تالارهای تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سابقه، تجربه و مهارت بسیار در زمینه پخش موسیقی؛
  • آشنا به جدیدترین موسیقی ها؛
  • پخش موسیقی بر اساس سلیقه مهمانان؛
  • پخش آهنگ های هماهنگ شده با شما به موقع و به بهترین شکل؛
  • پخش موسیقی های هیجان انگیز هنگام خستگی مهمانان؛
  • همراهی با مهمانان در شادی و رقص برای افزایش انرژی مجلس؛
  • اپراتوری نورپردازی متناسب با سبک آهنگ ها؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
با این اوصاف باید گفت در صورت برگزاری مراسم خود در گرانترین باغ تالار عروسی تهران در واقع شما شادترین و به یادماندنی ترین عروسی یا عقد را خواهید داشت. چراکه با توجه به پخش موسیقی حرفه ای در این تالارها، مهمانان شما از ابتدا تا پایانی ترین لحظات به رقص و پایکوبی مشغول هستند و لحظه لحظه مراسم شما برای همگان لذت بخش خواهد بود.

زیباترین آتش بازی در شب

از گذشته تاکنون مرسوم است که در زمان شادی چه مراسم باشد چه هر مناسب دیگری، آتش بازی انجام می شود. این رسم قدیمی امروزه جایگاه بیشتری در عروسی ها دارد و مورد استقبال قرار گرفته است. چنان که آتش بازی یکی از خدمات اصلی باغ ها، تالارها و باغ تالارها برای برگزاری مجالسی مانند عروسی به شمار می رود.
آتش بازی معمولا در ابتدای مراسم یا در پایان آن در محیط باغ یا جلوی درب ورودی انجام می شود و این شب را برای عروس و داماد و مهمانان خاطره انگیزتر می کند. آتش بازی در تالارها و باغ های مختلف به شکل های متفاوتی انجام می شود اما بهترین آن ها را در گرانترین باغ تالار عروسی تهران مشاهده خواهید کرد.
در این باغ ها با استفاده از جدیدترین و زیباترین فشفشه ها، آتش بازی های بزرگ، مجلل و بسیار زیبا برگزار می شود که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. بنابراین کافی است مراسم خود را در گران ترین باغ تهران برگزار و آتش بازی مجلل آن را رزرو کنید تا عروسی شما تمام و کمال و فوق العاده باشد.
باید بدانید که مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب و رزور گرانترین باغ تالار باید مدنظر قرار گیرد، نمونه کارهای قبلی آن باغ تالار می باشد، که نشان دهنده کیفیت برگزاری خدمات از سوی مجموعه و تشریفات را نشان می دهد.

مهم ترین نکات برای رزرو گرانترین تالار و باغ تهران

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که با اطلاع از ویژگی های این باغ ها شیفته رزرو آن ها برای مجالس خود شده اید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. زیرا هر گونه سهل انگاری در این راستا می توان بر مراسم شما تاثیرگذار باشد. از جمله این نکات باید به موارد زیر اشاره کنیم:
  • تناسب تعداد مهمانان با ظرفیت باغ مورد نظر؛
  • بررسی نظافت مکان انتخابی؛
  • بررسی امکانات سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصل برگزاری مراسم؛
  • مشاهده نمونه کار در محل از خدمات گوناگون؛
  • امتحان کیفیت غذاهای منوی انتخابی در باغ تالار عروسی تهران؛
  • بستن قرارداد رسمی با تالار؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
علاوه بر نکات ذکر شده باید بدانید که در حالت عادی در صورت انتخاب خدمات بیشتر برای برگزاری مراسم خود در این تالارها، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در حالی که در برخی از بهترین باغ های گران تهران در صورت افزایش خدمات انتخابی با بهره مندی از تخفیف، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

چگونه گران ترین باغ عروسی در تهران را رزرو کنیم؟

چگونه گران ترین باغ عروسی در تهران را رزرو کنیم؟

بهترین راه برای پیدا کردن گرانترین باغ عروسی در تهران تماس با مجموعه یاکند می باشد.

  • حال که به خوبی با ویژگی های گرانترین باغ تهران آشنا شدید، شاید بسیاری از شما به دنبال رزرو آن ها باشید اما نمی دانید چگونه اقدام کنید. در این رابطه باید بدانید امروزه مراکزی تحت عنوان تشریفات مجالس در سراسر ایران و تهران فعال هستند که در این زمینه به شما بیش ترین کمک را می کنند.
    زیرا این مجموعه ها طرف قرارداد انواع باغ ها، تالارها، باغ تالارها، عمارت ها وغیره هستند. بنابراین با مراجعه به اینی مراکز با انواع مکان های مناسب از جمله گرانترین باغ تالار عروسی تهران برای برگزاری مراسم خود آشنا می شوید.
    همچنین پرسنل این مجموعه ها تمامی ویژگی های هر یک از این مکان ها همراه با قیمت آن ها را برای شما شرح می دهند. به این صورت می توانید بهترین مکان مانند باغ تالار با ظرفیت پایین در تهران را متناسب با نوع مراسم، سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید.
    علاوه بر این ها جالب است بدانید در برخی موارد اگر با کمک این مجموعه ها نسبت به رزرو محل مورد نظر برای برگزاری مجلس خود اقدام کنید، از تخفیف های به خصوصی بهره مند می شوید. ضمن اینکه این مراکز خدمات دیگری نیز به شما ارائه می دهند تا مراسم خود را به بهترین شکل برگزار کنید.
    یکی از مراکز معتبر در تهران، مجموعه تشریفاتی یاکند است که صفر تا صد مراسم های شما را برعهده می گیرد. به طوری که علاوه بر رزرو بهترین تالار یا باغ تالار برای مراسم شما و متناسب با بودجه مورد نظر، خدمات دیگری از جمله موارد زیر را به شما ارائه می دهد:
    • دیزاین فضا؛
    • پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل آموزش دیده؛
    • گل آرایی؛
    • بادکنک آرایی؛
    • عکس برداری و فیلم برداری از مراسم؛
    • و بسیاری موارد دیگر.

در نتیجه

از آنجا که امروزه بسیاری از افراد به برگزاری مراسم عروسی یا عقد خود در گرانترین باغ تالار عروسی تهران علاقه مند هستند، در این متن به هر آنچه باید در این باره بدانید پرداختیم. به طوری که با ویژگی های این دسته از تالارها از جمله مساحت زیاد، ظرفیت زیاد، پارکینگ اختصاصی دیزاین متفاوت و خاص وغیره آشنا شدید.همچنین دانستید پذیرایی از مهمانان و سرو شام در این دسته از باغ تالارها توسط پرسنلی حرفه ای و به بهترین شکل انجام می شود. ضمن اینکه این مکان ها مشاوره برگزاری مراسم دارند و حتی برای مجلس شما مدیر برنامه به خصوصی در نظر می گیرند که برنامه ها را با نظم پیش ببرد.در نهایت نیز گفته شد که برای رزرو این تالارها می توانید از بهترین تشریفات مجالس تهران، مجموعه یاکند، کمک بخواهید. زیرا این مرکز علاوه بر رزرو بهترین تالارها با قمیت مناسب، در دیگر بخش های مراسم برای شما خدمات متفاوت و زیادی دارد.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]