امتیاز به ما یادت نره!

همانطور که می دانید برگزاری عقد در فضای باز از گذشته تاکنون وجود داشته و امروزه نیز با امکانات بیشتر و تنوع بالاتر نیز برگزار می گردد. این روزها به دلیل اینکه فرهنگ برگزاری این مراسم تغییرات زیادی را در کشورمان تجربه کرده است، زوج ها علاوه بر امکانات ساده ای که یک اتاق عقد دارد به دنبال امکاناتی هستند تا این روز را برای خود به یاد ماندنی تر کنند و یک جشن زیبا برای عقدشان تدارک ببینند. تشریفات و امکاناتی که به صورت خلاقانه در این سال ها به ذهن زوجین رسیده است و آن را به نحوه های مختلف برگزار کرده اند، مانند یک آلبوم در تشریفات یاکند ذخیره و ثبت شده است و امروزه ما تشریفات و امکانات تمامی این مراسم ها را با هم آمیخته ایم تا زوج های عزیز بهترین مراسم عقد در فضای باز و باغ گونه را تجربه کنند. یکی از مواردی که این روزها تقاضای آن به شدت بالاست همین برگزاری عقد فضای باز می باشد.

این تقاضای بیش از حد دو دلیل دارد. اولین دلیل آن زیبایی برگزاری عقد فضای باز می باشد که در واقع هر زوجی را ترقیب می کند تا از این امکانات و تشریفات برای جشن عقد خود بهره مند گردند. دومین دلیل آن نیز شیوع ویروس کرونا می باشد که امروزه حتی آداب و رسوم و فرهنگ بسیاری از کشورها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. ایران نیز از این قضیه مستثنی نبوده و مردم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس تصمیم گرفته اند به جای برگزاری مراسم هایشان در فضاها و تالارهای سربسته به فکر برگزاری عقد در فضای باز باشند و به این واسطه از شیوع بیشتر ویروس که می تواند جان عده زیادی از اقوام آن ها را به خطر بیندازد جلوگیری می کنند.

برگزاری عقد فضای باز در یاکند

در یاکند تمامی خدمات و تشریفات مربوط به برگزاری عقد فضای باز در اختیار زوجین قرار می گیرد و می توانند از این خدمات بهره مند گردند. در صورتی که نیاز به رزرو یک محل برای اجرا مجلس عقد دارید کافیست تا با یاکند تماس حاصل نمایید.

برگزاری عقد فضای باز در یاکند

نمونه برگزاری عقد در فضای باز توسط تیم تشریفاتی یاکند در تهران

پرسنل پشتیبانی یاکند شما را بابت تمامی موارد به صورت تک به تک راهنمایی خواهند کرد و تمامی اطلاعات لازم در این باره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ما در یاکند مجموعه ای تالارها و باغ تالارهایی و باغ هایی را داریم که هر کدام از آن ها طیف وسیعی از سلایق زوجین را پوشش می دهند و شما امکان برگزاری عقد فضای باز و بسته در هر لوکیشنی از تهران را خواهید داشت. جشن عقد در باغ این مزایای را برایتان ایجاد خواهد کرد که در ادامه این مقاله می خواهیم این مزایا را با هم بررسی کنیم.

آشنایی با تشریفات مجالس یاکند

ایدهای خاص برای مراسم خود را از مشاوران ما بخواهید

مفتخریم که خالق بهترین شب زندگیتان باشیم

  • همکاری با بیش از ۱۰۰ باغ تالار داخل و خارج تهران
  • همکاری با بهترین خواننده های کشور و مطرح ترین دی جی ها
  • آشپزخانه کاملا صنعتی اختصاصی با بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی
  • گل آرایی اختصاصی و ژورنالی با طرح های خاص
  • مجری ,طراح و برگزارکننده مهمانی, تولد, نامزدی ,عقد, عروسی , برگزار کننده همایش و سمینار..
  • ارائه نمونه کار و پرزنت در محل

شماره های تماس: 09124392809 و 02126316355

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

مزایای برگزاری عقد در فضای باغ گونه

به طور کلی علاوه بر برگزاری عقد فضای باز می توان انواع مراسم های جشن مربوط به ازدواج را نیز در فضای باز برگزار کرد. برای مثال مراسم نامزدی، عروسی و سالگرد و …همه و همه می توانند برای زوجین عزیز در فضای باز برگزار شوند و به همین دلیل می خواهیم برخی از مزایای اجرای جشن عقد در فضای باز را با هم بررسی کنیم تا بدانید در صورتی که این مراسم ها را در فضای باز برگزار کنید چه مزایایی را به دست خواهید آورد.

مزایای برگزاری عقد فضای باز

شما می توانید با برگزاری در فضای باز عکاسی بی نظیر در لوکیشنی خاص را تجربه کنید.

یک دکوراسیون فوق العاده زیبا

سالن های برگزاری عقد فضای باز یک ویژگی منحصر به فرد در دکوراسیون و تزئینات دارا هستند و به همین دلیل برگزاری مراسم عقد در فضای باز با شور و گرمای خاصی همراه هست که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون به مهمان ها حس بهتر و با شکوه تری را منتقل خواهد کرد به طوری که ممکن است تا مدت ها صحبت مراسم زیبای شما در جمع های دوستانه و مهمانی های شما همچنان ادامه دار باشد. حتی اگر به دنبال برگزاری یک مراسم لاکچری هستید هم، تشریفات یاکند به شما جشن عقد در باغ را پیشنهاد می دهد.

عکاسی های زیبا و به یاد ماندنی در مراسم های فضای باز

یکی از عواملی که باعث می شود شما بعدها مدام آن روز به یاد ماندنی زیبا در مراسمتان را به یاد آورید، ثبت این لحظه هاست. ثبت این لحظه ها معمولا بر عهده تیم عکس برداری و فیلم برداری ای است که شما با آن ها وارد قرارداد می شوید و در محل مراسم شما حضور پیدا می کنند.

عکاسی های زیبا و به یاد ماندنی در مراسم های فضای باز

برگزاری عقد در فضای باز یکی از بهترین لوکیشن ها برای عکسبرداری و فیلمبرداری می باشد.

حال تصور کنید وقتی یک برگزاری عقد فضای باز در اختیار دارید چقدر این عکس ها زیباتر و به یاد ماندنی تر خواهد شد و شما از این روز با شکوه لحظات زیبا و ناب تری را ثبت خواهید کرد. ضمن اینکه در جشن عقد در باغ این امکان وجود دارد که فیلم بردارها و عکاسانی که در مراسمتان حضور دارند، از دوربین های هلی شات برای فیلم برداری و عکاسی مراسم شما استفاده کنند که این باعث زیباتر شدن فیلم ها و عکس های شما خواهد شد.

بنابراین همانطور که تا اینجا متوجه شده اید برگزاری عقد فضای باز مزیت هایی دارد که به سادگی نمی توانید آن ها را نادیده بگیرید و از آن ها بگذرید. در قسمت بعدی مقاله کمی در مورد تشریفات یاکند صحبت خواهیم کرد تا به شما یکی از پر طرفدارترین و محبوبت ترین سالن های عقد فضای باز را معرفی کنیم.

امروزه عقد در فضای باز طرفداران فراوانی یافته است، سفره عقد در فضای باز با دیزاین های لاکچری و زیبا باعث می شود عکس های به جا مانده از خاص ترین روز زندگیتان زیباتر باشد.

مختصری درباره تشریفات یاکند

بسیار خوشحالیم که می توانیم اعلام کنیم که یاکند با قرار دادی که با باغ ها و باغچه ها و باغ تالارها و سالن های داخل تهران منعقد کرده است می توان میزبان برگزاری عقد فضای باز شما باشد. مجموعه تالارها و یاغ تالار های یاکند به صورت متمرکز از غرب تهران و گرمدره تا شرق تهران و جاجرود فعالیت می کنند و مزیت استفاده از خدمات تشریفات عقد و عروسی یاکند این است که شما می توانید در لوکیشن دلخواه خود این مراسم ها را برگزار نمایید. اما توصیه ما به شما این است که حتما از باغ تالار جاجرود که واقع در شرق استان تهران است یک بار بازدید نمایید.

مختصری درباره خدمات برگزاری عقد فضای باز توسط تشریفات یاکند

این مرکز تمام خدمات مربوط به برگزاری عقد را به صورت صفر تا صد انجام می دهد.

این باغ تالار با ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی که دارد به شکلی طراحی شده است که اکثریت سلیقه ها را در بر می گیرد و معمولا زوج ها با اولین بازدیدشان از این باغ تالار آنقدر مجذوب زیبایی و خدمات خوب این باغ تالار می شوند که دیگر تمایلی به بازدید از مجموعه های دیگر ما ندارند. اما به هر حال سلیقه و انتخاب شما برای ما بسیار ارزشمند و مهم است و شما هستید که تصمیم گیرنده نهایی می باشید و می توانید مراسم خود را در هر نقطه ای از تهران که اراده کنید برگزار نمایید.

برگزاری عقد فضای باز یکی از تخصص های اصلی تشریفات یاکند می باشد که با سال ها تجربه و سوابق درخشان و رضایت تقریبا صد در صدی توانسته ایم خدمت گذار هموطنان عزیزمان برای برگزاری به یاد ماندنی ترین مراسم در شب تاریخی زندگیشان باشیم.

کلام آخر

ممکن است که شما از اکثر خدماتی که در برگزاری عقد فضای باز ارائه می شود با خبر باشید، اما جالب است بدانید برگزاری مراسم ها به این شکل چند ویژگی خاص و جذاب دارند که شاید اگر بدانید نتوانید برای رزرو یکی از این مراسم ها برای خود مقاومت کنید. شاید شما هم تصاویر مراسم جشن ازدواج های اروپایی را دیده باشید که در فضاهای باز هم برگزار می شوند و جلوه و زیبایی بی نظیری دارند و به نوعی با دیدن ویدیو هایشان مخاطب را میخکوب می کنند. خوشبختانه با گسترش تکنولوژی و بهره گیری از این ایده ها در مراسم ها و تجربه کردن آن ها در مدت زمان طولانی و گرفتن بازخورد از متقاضیان و جلب رضایت آن ها متوجه شدیم که مقدار زیادی از این خدمات و دکوراسیون و زیبایی ای که در این فیلم ها مشاهده می شود در کشور خودمان ایران نیز قابل ارائه است و با توجه به نظراتی که استفاده کنندگان از این خدمات داشتند متوجه شدیم که یاکند می تواند میزبان شما در برگزاری عقد فضای باز تا 99 درصد با همان ویژگی ها باشد و این ویژگی ها چیزهایی نیستند که فقط بتوانید به آن ها در خارج از کشور دسترسی داشته باشید.