4.7/5 - (3 امتیاز)
این روزها اجاره روف گاردن یا بام سر سبز در پشت بام یک ساختمان، جدیدترین ایده مکانی ترند برای برگزاری مجالس و مراسمات مختلف است که اتفاقا نه تنها طرفداران بسیاری در مدت بسیار اندک پیدا کرده است، بلکه شیک و خاص است! با اجاره روف گاردن برای مجالس خود در واقع شما یک خاطره جدید را برای مهمانان رقم می زنید. زیرا تالارها، باغ تالارها و باغ عمارت ها از جمله مکان هایی هستند که تا امروز بسیاری از افراد در آن ها در مجالس مختلف شرکت کرده اند اما روف گاردن اینطور نیست! برگزاری مراسم در روف گاردن به معنای یک تجربه خاص و تازه و با یادماندنی است.
مجالسی که در روف گاردن برگزار می شوند، فضای زیبا و باز را هم زمان با ویوی آسمان و اطراف دارند. البته برای اجاره روف و برگزاری مراسم های خود ابتدا باید به خوبی با این فضا و مجالسی که در آن برگزار می شود، آشنا شوید. 
سپس در صورتی که مجلس شما نیز در دسته مراسم های روف قرار می گیرد، نسبت اجاره بهترین روف گاردن در تهران اقدام و مراسم خود را در آن برگزار کنید.

اجاره روف گاردن برای مجالس مختلف!

روف گاردن فضایی در پشت بام و بالای ساختمان ها است که با توجه به طراحی آن ممکن است سرسبز، زیبا، مجهز به سایه بان، فضای برگزاری مجالس وغیره باشد. روف ها دارای ویویی خاص و بی نظیر هستند و دست به آسمان دارند.
چنان که با برگزاری مراسم های خود در روف شما در واقع ویویی بی انتها و زیبا را برای مهمانان خود فراهم می کنید. ضمن اینکه فضای روف با تالارها و باغ تالارها بسیار متفاوت است و در عین حال زیبایی خود را دارد. یکی از سوالات مهمی که در رابطه با روف گاردن ذهن افراد را به خود مشغول می کند، این است که چه مجالسی را می توان در این مکان برگزار کرد؟
اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، باید بدانید روف ها همه شبیه یکدیگر نیستند و نمی توان برای آن ها یک نسخه پیچید. روف گاردن ها از نظر ویژگی های مختلف از جمله موارد زیر با یکدیگر تفاوت دارند:
  • وسعت و متراژ؛
  • طراحی فضا؛
  • دیزاین؛
  • امکانات؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
با توجه به این تفاوت ها می توان گفت برگزاری مجالس مختلف در یک روف به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد. البته یکی از مهم ترین مزایای اجاره روف گاردن این است که اگر ظرفیت کافی را داشته باشد، می توان در آن انواع مراسم ها را برگزار کرد.

اجاره روف گاردن برای تولد

روف گاردن یک مکان جذاب برای برگزاری تولد در روف می باشد.

تجربه دل انگیز برگزاری تولد در روف گاردن

اجاره روف گاردن برای بله برون

برگزاری بله برون در روف گاردن تجربه‌ای جذاب و خاص خواهد بود.

برگزاری بله برون در روف گاردن، تجربه‌ای فوق‌العاده و خاص برای دعوتی‌ها خواهد بود.

اجاره روف گاردن برای نامزدی

طبیعت و دیده‌بانی شهر، ترکیبی ایده‌آل برای این موقعیت است.

برگزاری نامزدی در روف گاردن با چشم‌اندازهای زیبا، لحظه‌ای بی‌فراموش برای زوج خواهد بود.

اجاره روف گاردن برای عروسی

عروسی در روف گاردن تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

برگزاری عروسی در روف گاردن، ترکیبی از طبیعت و زیبایی شهری را به عنوان پس‌زمینه انتخاب می‌کند.

زیرا موثرترین ویژگی روف برای برگزاری مجالس، ظرفیت است که معمولا نسبت باغ تالارها، تالارها و عمارت ها ظرفیت کمتری دارند. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به مراسم هایی که می توان در این فضا برگزار کرد و چگونگی برگزاری آن ها می پردازیم:

برگزاری مهمانی در روف گاردن

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از افراد در منازل یا ساختمان های خود نسبت به ایجاد فضای روف اقدام می کنند، برگزاری مهمانی ها در این مکان بسیار مرسوم شده است. در روف گاردن می توان انواع مهمانی های دوستانه و خانوادگی را برگزار کرد.

برگزاری مهمانی در روف گاردن

یکی از خدمات تشریفات یاکند، برگزاری مهمانی در روف گاردن می باشد.

این فضا برای برگزاری مهمانی ها به خصوص دورهمی های شبانه آن هم در فصول بهار، تابستان و حتی پاییز بسیار مناسب، زیبا و خاص است. فضای باز و در عین حال اختصاصی روف به شما این امکان را می دهد که تا پاسی از شب به دید و بازدید، گفت و شنود و شب نشینی با دوستان و عزیزان خود بپردازید و لذت ببرید.

به سادگی تولدتان را در روف گاردن شرق تهران با گنجایش تا 300 نفر جشن بگیرید و از تمامی امکانات فوق‌العاده این مکان برای تجربه یک جشن تولد استثنایی بهره‌برید.

برگزاری تولد در روف گاردن

اجاره روف گاردن در تهران تنها برای مهمانی نیست و شما برای برگزاری تولدهای خود یا عزیزان می توانید نسبت به آن اقدام کنید. این روزها بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم تولد خود یا نزدیکان و عزیزان نسبت به اجاره باغ یا تالار اقدام می کنند.
این در حالی است که تالار و باغ بیشتر برای برگزاری عروسی و عقد مناسب است و فضای آن برای تولد جذابیت خاصی ندارد. اما روف گاردن می تواند یک تجربه خاص تولد را برای شما رقم بزند. چنان که تا همیشه مهمانان تولد چند سالگی شما را بخاطر برگزاری در این فضا و لذت آن فراموش نخواهند کرد.
با برگزاری تولد خود در روف، شمع تولد شما دوست زمینی ستارگان درخشان خواهد بود و در زیر آسمان زیبای شب آن را فوت می کنید. چه صحنه ای از این خاص تر و زیباتر برای ثبت عکس های تولد وجود دارد؟ 
برای برگزاری تولد خود در این فضا تنها کافی است که از طریق مراکز تشریفاتی معتبر همچون یاکند نسبت به رزرو بهترین روف اقدام کنید.

برگزاری مراسم نامزدی در روف گاردن

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که در آپارتمان کوچکی زندگی می کنند و امکان برگزاری مراسم نامزدی در منزل را ندارند؟ در این صورت چند گزینه مختلف برای برگزاری مجلس نامزدی پیش روی شما وجود دارد اما بهترین آن ها اجاره روف گاردن است.
زیرا معمولا مراسم نامزدی و عقد تاحدودی رسمی است و مهمانان زیادی ندارد. به همین دلیل اجاره باغ یا تالار لزومی ندارد مگر اینکه مهمانان زیادی را دعوت کرده باشید. در غیر این صورت اگر مجلس نامزدی یا عقد شما گسترده نیست و در عین حال به دنبال فضایی شیک، خاص، سرسبز و زیبا برای آن هستید، روف بهترین است.
چرا که معمولا امکان تغییر دیزاین در روف ها بیشتر است و شما می توانید روف مورد نظر را متناسب با تم و دیزاین مورد علاقه خود چیدمان کنید. علاوه بر این با برگزاری نامزدی در روف گاردن در نزدیکی آسمان ها پیوند خود را می بندید و این صحنه بسیار لذت بخش و زیبا است.
تصور کنید که زمینه عکس و فیلم های عقد و نامزدی شما را آسمان یا ویوی ساختمان های اطراف و شهر تشکیل دهد. آیا می دانید این عکس و فیلم ها نسبت به عکس های تکراری که در باغ و تالار ثبت می شوند، چقدر زیبا و خاص هستند؟
اجاره ، تجهیز و برگزاری مراسمی نظیر عروسی در روف گاردن را می توانید با همکاری با مجموعه یاکند – به صورت یکجا – داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن

شاید حتی تصورش چندان برای شما آسان نباشد اما علاوه بر مجالس ذکر شده حتی امکان برگزاری مراسم عروسی در روف و اجاره روف گاردن برای مجالس بزرگ نیز وجود دارد. این روزها با توجه به هزینه های زیاد بسیاری از افراد از برگزاری عروسی صرف نظر یا آن را بسیار مختصر برگزار می کنند.
برگزاری یک عروسی کوچک در تالار، باغ تالار یا عمارت به معنای پرداخت هزینه های گزافی است که چندان هم مهم نیست. این در حالی است با برگزاری عروسی خانوادگی و صمیمانه خود در فضای روف ضمن پرداخت هزینه مناسب تر از کلیه امکانات یک تالار بهره مند می شود.

ضمن اینکه حتی عروسی شما خاص تر و زیباتر از دیگر عروسی ها خواهد بود و شرط می بندیم که مهمانان نیز در مجلس شما بسیار لذت می برند.زیبا همزمان طبیعت، آب و هوای خوش، ویوی زیبایی، موزیک، پذیرایی فوق العاده و شادی در جریان است و هیچ کس از چنین ترکیبی آزرده خاطر نخواهد شد.

برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن

شما می توانید در این روف گاردن تا 300 نفر مهمان برای مراسم عروسی دعوت کنید.

همچنین فضای روف گاردن جمع و جورتر و صمیمانه تر از مکان های دیگر است و بدین شکل مهمانان شما در این فضا با صمیمیت بسیار به رقص و پایکوبی می پردازند. علاوه بر این ها با توجه به اینکه این روزها آتش بازی به یکی از بخش های جدانشدنی عروسی ها تبدیل شده است، می توان گفت روف گزینه ای بی نظیر است.
چرا که در روف گاردن امکان برگزاری آتش بازی های بزرگ و خاص بیشتر وجود دارد و به کسی نیز آسیب نمی رساند. ضمن اینکه آتش بازی در این فضا باعث می شود آتش در سیاهی شب شعله بکشد و بدرخشد و لذت بسیاری را به همراه داشته باشد. در این رابطه باید بدانید اجاره روف گاردن برای عروسی با تشریفات یاکند امکان پذیر است.

تهران با تنوع مجالس از عروسی تا تولد و مهمانی، روف گاردن‌هایش بهترین مکان‌ها برای برگزاری این رویدادها هستند، با چشم‌اندازهای شهری فوق‌العاده و محیط باز خیره‌کننده.

بهترین روف تهران برای برگزاری مجالس مختلف

با توجه به آنچه درباره برگزاری مراسم های گوناگون در روف گفته شد، به احتمال زیاد بسیاری از شما علاقه مند به رزرو روف برای مجالس خود شده اید. البته دقت داشته باشید که هر روفی برای مجلس شما مناسب نیست!
بنابراین توصیه می کنیم بهترین روف تهران را اجاره کنید تا از بهترین امکانات بهره مند شوید و لحظاتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم بزنید. یکی از بهترین روف گاردن ها که با تشریفات یاکند می توانید اجاره کنید، روفی در شرق تهران است.
این روف در منطقه پردیس قرار دارد و ویژگی های مثبت آن باعث شده است که بسیاری از افراد مراسم های مختلف خود را در آن برگزار کنند. از جمله ویژگی های این روف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت زیاد

بسیاری از روف ها امروزه به دلیل وسعت کم، ظرفیت زیادی ندارند و امکان برگزاری مجالس مختلف در آن ها وجود ندارد. این در حالی است که این روف گاردن در شرق تهران ظرفیت بالایی نسبت به هم ردیفان خود دارد. به طوری که می توانید از کلیه مزایای اجاره روف گاردن برای برگزاری مراسم های مختلف از مهمانی و تولد گرفته تا عروسی بهره مند شوید.
این روف گاردن خود به تنهایی 200 نفر گنجایش دارد اما نکته مهم در رابطه با آن این است که دارای دو سالن است. در سالن طبقه پایین این روف می توان از 300 نفر پذیرایی کرد. به همین خاطر می توانید مجالس خود را که نسبتا مهمانان آن برای روف گاردن های دیگر زیاد هستند، در این مکان برگزار کنید.

امکانات کامل برای پذیرایی

اگرچه روف گاردن ها برای برگزاری مجالس مختلف مناسب هستند اما ممکن است برخی از آن ها امکانات کامل برای پذیرایی را نداشته باشند. در واقع با توجه به فضا و متراژ کم آن برخی از امکانات تالارها و باغ تالارها در روف ها وجود ندارد.
البته این روف گاردن با بقیه روف ها تفاوت دارد. چرا که با برگزاری مراسم های خود در آن از بهترین امکانات برای پذیرایی بهره مند خواهید شد. در این روف امکان پذیرایی از مهمانان با انواع میوه، نوشیدنی، شیرینی وغیره وجود دارد. ضمن اینکه پذیرایی با شیک ترین وسایل و توسط افرادی حرفه ای و ماهر انجام می شود.

امکان سرو بهترین شام

یکی دیگر از امکاناتی که با اجاره روف گاردن ما از آن بهره مند می شوید، سرو بهترین شام در مجالس شما است. روف ها معمولا امکانات خاصی برای شام ندارد اما در این روف بهترین شام متناسب با سلیقه و بودجه شما برای مهمانان سرو می شود.
به تنهایی سرو شام نیست که این روف را برای شما به بهترین گزینه تبدیل می کند بلکه در این روف گاردن شام بسیار زیبا و با دیزاین فوق العاده سرو می شود.
در تهران می توانید یک روف گاردن با قیمت مناسب، از مجموعه یاکند اجاره کنید.

اجاره روف گاردن در تهران با قیمت مناسب!

آیا تصمیم شما برای رزرو روف قطعی است اما نمی دانید چگونه اقدام کنید؟ با کمک تشریفات مجالس یاکند می توانید بهترین روف مانند روف گاردنی که معرفی شد را به راحتی اجاره کنید. یاکند به شما کمک می کند که این روف را برای تاریخ مورد نظر رزرو کنید و از امکانات مد نظر خود بهره مند شوید.

اجاره روف گاردن در تهران با قیمت مناسب!

قیمت اجاره روف گاردن برای مراسم یکی از مواردیست که باید در هنگام انتخاب روف به آن توجه کنید.

مهم ترین نکته در رابطه با اجاره روف با یاکند این است که هزینه مناسب ترین را پرداخت خواهید کرد. چرا که مجموعه ما با این روف قرارداد دارد و با قیمت مناسب تر آن را رزرو می کند. ضمن اینکه در یاکند پک های تخفیفاتی خاصی برای مشتریان وجود دارد که در صورت بهره مندی از آن ها تا حدی قیمت ها برای شما کاهش پیدا می کند.
نکته دیگر این است که با یاکند ضمن بهره مندی از مزایای اجاره روف گاردن می توانید از خدمات دیگری برای مراسم خود مانند موارد زیر بهره مند شوید:
  • دیزاین؛
  • اعزام نیروی پذیرایی؛
  • آتش بازی؛
  • دعوت از دی جی؛
  • عکاسی؛
  • فیلم برداری؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
یک تماس با یاکند می تواند رزرو بهترین روف گاردن را برای شما امکان پذیر کند.

کلام آخر

در عصر جدید، اجاره روف گاردن یکی از جدیدترین و خاص ترین گزینه ها برای برگزاری مجالس مختلف است. روف به فضایی در پشت بام ساختمان ها گفته می شود که دارای ویویی زیبا از آسمان و ساختمان ها یا طبیعت اطراف است. برخلاف باور بسیاری از افراد در این فضا می توان انواع مراسم ها را برگزار کرد. امکان برگزاری مجالسی همچون مهمانی ها، تولدها، نامزدی و حتی عروسی نیز در روف گاردن وجود دارد. با اجاره روف گاردن شما زیباترین عکس و فیلم ها را از مراسم خود ثبت می کنید. ضمن اینکه امکان بهترین پذیرایی و آتش بازی وجود دارد.
یکی از بهترین روف گاردن ها برای برگزاری این مراسم ها، روفی واقع در منطقه پردیس سمت شرق تهران است. این روف ظرفیت زیادی دارد و با خیال راحت می توانید مجالس خود را در آن برگزار کنید. این روف گاردن دارای 200 نفر ظرفیت و سالن دیگری در طبقه پایین با 300 نفر ظرفیت است. با یک تماس با تشریفات یاکند این روف را با قیمت مناسب اجاره کنید.