5/5 - (3 امتیاز)
با اجاره روف گاردن برای تولد خاص ترین جشن تولد را برای خود یا عزیزان می سازید و هرگز خاطره آن فراموش نخواهد شد! این روزها استفاده از روف گاردن برای مجالس مختلف بسیار رواج پیدا کرده است اما بهترین مراسمی که می توانید در روف برگزار کنید، تولد است.
اگر شما و اطرافیانتان برای چگونگی برگزاری تولد اهمیت زیادی قائل هستید و هر سال روز تولد خود را جشن می گیرید، احتمالا به دنبال ایده ای جدید هستید. آن ایده برگزاری جشن در روف گاردن است. چرا که روف فضایی جدید محسوب می شود و می تواند یک تولد خاص را برای شما رقم بزند.
با برگزاری تولد خود در روف شما می توانید دیزاین دلخواه خود را اجرا کنید و از مزایای بسیاری نیز بهره مند شوید. البته رزرو این مکان برای تولد نکات به خصوصی دارد که در صورت عدم آشنایی با آن ها ممکن است جشن شما آنطور که می خواهید برگزار نشود و باید این نکات را حتما مد نظر داشته باشید.
روف یا روف گاردن (Roof garden) مکان و لوکیشنی لاکچری و خاص با ویویی بی نظیر و ابدی مناسب برای مراسماتی نظیر تولدی به یادماندی می باشد که این روزها با توجه به افزوده شدن مخاطبان آن، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

چرا اجاره روف گاردن برای تولد خوب است؟

اگرچه در گذشته برگزاری جشن تولد چندان اهمیتی نداشت اما امروزه همه افراد در سنین مختلف نسبت به برگزاری جشن در روز تولد خود اقدام می کنند. بسیاری از افراد این جشن را در منزل یا در تالارها برگزار می کنند اما آیا گزینه بهتری وجود ندارد؟

چرا اجاره روف گاردن برای تولد خوب است؟

اجاره روف گاردن برای تولد به دلیل فضای باز و چشم‌انداز طبیعی، تجربه خاص و خارج از معمولی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

برگزاری تولد در روف گاردن یکی از جدیدترین ایده ها است که اتفاقا استقبال زیادی از سوی افراد مختلف دارد. زیرا تکراری نیست و می تواند جشن تولد شما را به یادماندنی و خاص کند. روف گاردن یک فضای سبز و ترکیبی است که بر پشت بام ساختمان ها واقع شده است و برای مجالسی مانند تولد بسیار مناسب است.
زیرا ویژگی های به خصوصی دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

مناسب برای مجالس کوچک

روف گاردن نسبت به باغ ها یا تالارها برای مجالس کوچکی مانند تولد مناسب تر هستند. زیرا فضای روف کوچک تر و جمع وجورتر از تالارها است و به همین دلیل ظرفیت کم تری دارد. بنابراین با وجود روف گاردن شما مجبور به اجاره تالارها و باغ های بزرگ که جشن شما را کوچک نشان دهند، نیستید.
با اجاره روف گاردن برای تولد شما مجلسی صمیمانه تر و دوستانه تر خواهید داشت. به طوری که مهمانان در کنار یکدیگر پذیرایی می شوند و به رقص و پایکوبی می پردازند. ضمن اینکه فضای خالی زیادی باقی نمی ماند که به مهمانی شما جلوه نامناسبی بدهد.

امکان رزرو برای زمان کوتاه

آیا تالار یا باغی وجود دارد که شما بتوانید آن را برای یک الی دو ساعت رزرو کنید؟ امکان وجود چنین مکان بسیار کم است. زیرا اکثر تالارها برای چند ساعت رزرو داده می شوند و هزینه بیشتری بابت مدت زمان مشخص دریافت می کنند.
این در حالی است که شما می توانید به راحتی یک روف را برای مدت یک، دو یا سه ساعت رزرو کنید. بدین صورت امکان کاهش هزینه ها نیز برای شما فراهم می شود. ضمن اینکه در طول مراسم از بابت ملال انگیز شدن جشن، خستگی مهمانان، کمبود برنامه ها وغیره هیچ نگرانی نخواهید داشت. برای رزرو بهترین روف می توانید از مراکز فعال در زمینه تشریفات مجالس مانند یاکند کمک بگیرید.

امکان اجرای هر مدل تم و دیزاین تولد

یکی از مهم ترین ویژگی های روف گاردن برای تولد این است که شما می توانید هر گونه دیزاین یا تمی را در آن پیاده کنید. زیرا روف ها سبک معماری یا دیزاین خاصی ندارند و از فضای سبزی همراه با وسایل پذیرایی تشکیل شده اند که معمولا مدرن و ساده هستند.
با توجه به این موضوع با اجاره روف گاردن مجبور به پیروی از سبک فضا نخواهید بود و هر رنگ و مدلی را برای دیزاین می توانید انتخاب کنید. نه تنها گل آرایی بلکه بادکنک آرایی آن ها با بادکنک های رنگی در این فضا می تواند بسیار چشم نواز و زیبا باشد.

عکاسی و فیلم برداری با ویوی آسمان

زمانی که شما نسبت به برگزاری تولد در روف گاردن اقدام می کنید، به ویوی زیباتری برای عکاسی و فیلم برداری نسبت به برگزاری تولد در باغ شخصی دسترسی دارید. در تالار یا باغ ویو و پس زمینه عکس ها تکراری و ثابت است. 
در حالی که در روف شما می توانید از بخش های مختلف ویو به عنوان پس زمینه عکس و فیلم های تولد خود استفاده کنید. به عنوان مثال فیلم فوت کردن شمع و عکس های آن را اگر با ویوی آبی آسمان یا تاریکی آسمان در شب به ثبت برسانید، بسیار خاص و زیبا خواهد بود.
همچنین می توانید ویوی عکس های تک نفره یا خانوادگی و دوستان خود را، ساختمان ها یا طبیعت اطراف روف در نظر بگیرید. در این صورت زیباترین عکس ها را برای صفحات مجازی خود در اختیار خواهید داشت.

آتش بازی زیبا و بدون دردسر

این روزها آتش بازی جز جدایی ناپذیر مجالس شادی از عروسی گرفته تا تولد محسوب می شود. آتش بازی به معنای روشن کردن فشفشه های مختلف و رنگی شدن آسمان به واسطه آن ها است که جلوه زیبایی در مجالس مختلف از جمله تولد دارد.
با اجاره روف گاردن برای تولد شما می توانید زیباترین آتش بازی را در مراسم خود داشته باشید. زیرا در این فضا امکان بیشتری برای آتش بازی وجود دارد و نسبت به منازل و باغ ها احتمال بروز مشکل کمتر است. چرا که روف فضای بازی دارد و آتش بازی در آن موجب بروز مشکلاتی همچون آتش سوزی، پیچیدن دود در فضا وغیره نمی شود.
ضمن اینکه با توجه به فضای باز روف گاردن می توان از هر مدل فشفشه بدون هیچ محدودیتی برای آتش بازی استفاده کرد و به بخش هایی از مراسم خود جلوه ببخشید. به عنوان مثال هنگام فوت کردن شمع یا برش کیک، آتش بازی زیبایی دوچندانی به تولد شما می بخشد.
ظرفیت روف گاردن، پارکینگ، لوکیشن روف از نکات قابل بحث در زمان رزرو آن برای اجرا و برگزاری جشن تولد می باشد.

نکات مهم برای برگزاری تولد در روف گاردن

با توجه به ویژگی های روف اگر شما نیز قصد برگزاری سورپرایز تولد در این فضا را دارید یا می خواهید تولد خود را در روف گاردن برگزار کنید، باید برخی نکات را مد نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکات می توانید بهترین روف را متناسب با معیارها و شرایط خود اجاره کنید. همچنین در طول مراسم با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.
نکات مهم برای برگزاری تولد در روف گاردن

یکی از خدمات مهم تهیه فینگر فود برای تولد می باشد.

از جمله این نکات مهم برای برگزاری مراسم تولد در روف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت روف گاردن

یکی از مهم ترین فاکتورها برای اجاره روف گاردن برای تولد که باید دقت زیادی به آن داشته باشید، ظرفیت است. در این رابطه باید بدانید که روف ها با توجه به وسعتی که دارند، ظرفیت و گنجایش آن ها با یکدیگر متفاوت است.
به همین دلیل ابتدا پیش از اجاره روف باید تعداد مهمانان خود را مشخص و سپس روف گاردنی را با ظرفیت متناسب با تعداد مهمانان خود اجاره کنید.

پارکینگ

به احتمال زیاد بسیاری از مهمانان با خودروی شخصی در تولد شما حضور پیدا می کنند و شما باید به فکر امنیت و جای پارک خودروهای آن ها نیز باشید. به همین خاطر توصیه می کنیم در زمان رزرو روف حتما به اینکه آیا پارکینگ دارد یا خیر و پارکینگ آن از نظر امنیت چگونه است، دقت داشته باشید.

امکانات روف

از دیگر نکات مهم برای اجاره یک روف این است که بدانید در فضای مورد نظر شما تشریفات تولد چیست؟ بدین معنا که به بررسی امکانات و تشریفات آن فضا برای برگزاری تولد خود بپردازید. برخی از مهم ترین امکاناتی که برای برگزاری تولد در روف به آن ها نیاز دارید، عبارت هستند از:
  • امکانات کامل برای پذیرایی؛
  • امکانات لازم برای سرو شام؛
  • سرویس بهداشتی مناسب؛
  • سایه بان،
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی؛
  • نورپردازی مناسب؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بهترین روف گاردن برای تولد کجاست؟

اگر تصمیم شما برای اجاره روف گاردن برای تولد قطعی است، آیا می دانید بهترین روف تهران کجاست؟ روف های بسیاری در تهران این روزها برای برگزاری مجالس مختلف وجود دارند اما یکی از بهترین آن ها روف گاردن در شرق تهران در منطقه جاجرود است.
این روف گاردن 200 نفر گنجایش دارد و در عین حال در طبقه پایین آن نیز امکان پذیرایی از 300 مهمان وجود دارد. بنابراین می توان گفت با برگزاری تولد یا مجالس دیگر در این مکان با کمبود ظرفیت مواجه نخواهید شد.
همچنین این روف دارای بهترین امکانات برای پذیرایی و سرو شام است. برای رزرو آن نیز تنها کافی است که با مجموعه تشریفاتی یاکند ارتباط برقرار کنید. در یاکند امکان رزرو این روف و بهترین مکان ها برای برگزاری مجالس مختلف تنها با یک تماس تلفنی فراهم شده است. همچنین از کلیه خدمات و تشریفات مجالس در این مرکز می توانید بهره مند شوید.

کلام آخر

با اجاره روف گاردن برای تولد شما در واقع جشن خود را در فضایی باز و زیبا و به مدت زمان دلخواه خود برگزار می کنید. روف ها از جمله جدیدترین مکان ها برای برگزاری مجالس مختلف به شمار می روند. روف گاردن به دلیل ظرفیت کم، امکان رزرو برای مدت زمان کوتاه و امکان پیاده سازی هر گونه دیزاین برای برگزاری تولد بسیار مناسب است.
همچنین در این فضا می توانید زیباترین عکس و فیلم ها را با خاص ترین ویو به ثبت برسانید و آتش بازی بسیار جذاب و بدون خطری را راه بیندازید. در واقع بدین شکل شما جشنی لذت بخش را در کنار دوستان و آشنایان خود در روز تولدتان خواهید داشت.
البته برای رزرو روف برای تولد باید نکاتی مانند ظرفیت، پارکینگ و امکانات را در نظر بگیرید. یکی از بهترین روف های تهران در منطقه پردیس قرار دارد که با یاکند می توانید به صورت تلفنی آن را رزرو کنید. برای برگزاری زیباترین تولد در روف همین الان با ما تماس بگیرید.