4.4/5 - (5 امتیاز)
برگزاری جشنی بزرگ در فضایی دلباز ( برگزاری عروسی در روف گاردن ) با ویویی بی نظیر است که تجربه آن در تالار، باغ تالار یا عمارت ها ممکن نیست! روف گاردن، فضای سبزی بر بام یک خانه یا ساختمان است و به همان اندازه که از زمین ارتفاع داشته باشد، ویوی خاص تر و زیباتری دارد. این روزها با وجود روف گاردن بسیاری مجالس از جمله عروسی ها در این مکان ها برگزار می شود و جلوه خاص تری نسبت به عروسی های خانگی یا تالاری دارند. چرا که علاوه بر زیبایی فضا امکانات و شرایطی در روف وجود دارد که در بسیاری از تالارها و باغ تالارها از آن ها خبری نیست.
بنابراین اگر به برگزاری مراسم در فضای باز علاقه مند هستید، روف گاردن گزینه بی نظیری برای شما است. البته باید ضمن اطلاع از ویژگی های روف ها با نکات مهم برای رزرو آن ها آشنایی کافی را داشته باشید. زیرا تنها در این صورت می توانید بهترین عروسی با منظره‌ی زیبا را داشته باشید!

چرا برگزاری عروسی در روف گاردن بهتر است؟

امروزه علاوه بر منزل، تالار، باغ تالار، عمارت و مکان های دیگر، امکان برگزاری مراسم هایی از جمله عروسی در روف گاردن نیز وجود دارد. برخلاف تصور بسیاری از افراد روف هایی در تهران وجود دارند که دارای وسعت و گنجایش بسیار هستند و می توان در آن ها مجالس دلخواه را برگزار کرد.

چرا برگزاری عروسی در روف گاردن بهتر است؟

برگزاری عروسی در روف گاردن، تجربه‌ای منحصر به فرد با چشم‌اندازهای دلنشین و جو ارامشی را برای داماد و عروس فراهم می‌کند.

اگرچه برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن ابتدا در اروپا آغاز شد اما این روزها در ایران نیز شاهد عروسی های بسیاری هستیم که در این فضا به زیباترین شکل ممکن برگزار می شوند. شاید یکی از دلایل اصلی استقبال افراد از برگزاری مراسم های خود در روف ویژگی های بی نظیر این فضا باشد که در مکان های دیگر کمتر دیده می شوند.
چنان که برگزاری جشن عروسی بر روی سقف و روف نسبت به تالارها و باغ تالارها طرفداران بیشتری دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
🌿 تازه‌ترین رویاها در بالای شهر!
آیا تصور کرده‌اید که روزی عروسی خود را در مکانی با چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر داشته باشید؟ اگر دنبال یک تجربه جذاب و خاطره‌انگیز هستید. اجاره روف گاردن برای عروسی = ترندترین مکان برای مراسم عروسی

ویوی جذاب و فضای دلباز

روف گاردن به فضای سبزی گفته می شود که روی سقف یا بام یک خانه یا ساختمان ایجاد شده است. این فضا زیبایی های مخصوص به خود را دارد و با تالارها و باغ ها بسیار متفاوت است. یکی از ویژگی های اصلی روف که باعث استقبال مردم از برگزاری عروسی در روف گاردن می شود، فضای دلباز و ویوی جذاب آن است.
روف گاردن به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، بسیار دلباز است. زیرا معمولا روف ها هیچ گونه سقفی ندارند و در ارتفاع زیادی نسبت به سطح زمین قرار گرفته اند. این موقعیت مکانی موجب می شود که روف گاردن فضایی دلباز و منتهی به آسمان داشته باشد.
همچنین با اجاره روف گاردن برای مراسم عروسی همزمان با بهره مندی از فضایی دلباز، از ویویی جذاب نیز لذت خواهید برد. چراکه با توجه به میزان ارتفاع روف از سطح زمین شما ویویی از ساختمان ها، درختان، آسمان یا حتی طبیعت اطراف خواهید داشت.
البته زیبایی ویوی روف گاردن به فضای اطراف و لوکیشن آن بستگی دارد. به عنوان مثال روف هایی که در مناطق سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده اند، ویوی زیباتر و دلپذیرتری دارند. چنان که با اجاره این روف ها و بهره مندی از ویو و فضای جذاب و آب و هوای بی نظیر آن ها، عکس و فیلم هایی زیبا را به ثبت برسانید.
زیرا فضای برگزاری مراسم عروسی و ویوی اطراف آن تشکیل دهنده زمینه عکس و فیلم های خاطره انگیزترین شب زندگی شما هستند و روف گاردن بهترین انتخاب در این زمینه به شمار می رود! تنها با برگزاری عروسی در روف گاردن است که شما می توانید عکس و فیلم هایی خاص را با پس زمینه آسمان آبی یا ستاره های شب به ثبت برسانید.

امکان دیزاین و طراحی بی نظیر

برگزاری مراسم در فضای باز روف گاردن به معنای تجربه زیباترین دیزاین در مجلس عروسی است! زیرا در روف ها به دلیل فضا و ویویی خاصی که دارند، به قول معروف دست برای دیزاین کاملا باز است و افراد فعال در این زمینه می توانند روف مورد نظر شما را به هر شکلی که بخواهید در بیاورند.
همچنین معمولا روف گاردن برخلاف تالار، عمارت یا باغ تالارها سبک معماری به خصوصی ندارد و بسیار ساده و شک طراحی می شود. به همین دلیل می توان به راحتی هر گونه دیزاینی را با هر سبکی در آن پیاده کرد. 
گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و دیگر روش های دیزاین برای روف گاردن را می توانید به مراکز تشریفاتی معتبر مانند یاکند بسپارید تا به زیباترین شکل ممکن انجام شود.

هزینه رزرو روف گاردن برای مراسم عروسی متغیر است و به عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، ظرفیت مکان، امکانات، طراحی، فصل و زمان برگزاری، و شرایط بازار محلی وابسته دارد.

هزینه مناسب برای رزرو

برگزاری عروسی در روف گاردن نسبت به مکان هایی از جمله باغ عمارت ها، تالارها یا باغ ها هزینه مناسب تری دارد. به همین دلیل اگر می خواهید جشن عروسی خود را بسیار شیک و در عین حال با بودجه کمی برگزار کنید، رزرو روف گزینه خوبی است.
زیرا روف گاردن ها نسبت به مکان های دیگر فضای کوچک تر و در عین حال ساده تری دارند که باعث کاهش هزینه رزرو آن ها می شود. البته اینکه کدام روف گاردن را و از طریق چه مجموعه ای رزرو کنید نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است.

فضای بهتر برای آتش بازی

این روزها آتش بازی در مجالس به خصوص در عروسی ها به اندازه سرو شام یا پذیرایی حائز اهمیت است. چنان که این بخش نشاط و خاطره سازی بسیاری را برای عروس و داماد و مهمانان به همراه دارد. به همین خاطر می توان گفت عروسی بدون آتش بازی تاحدودی بی مزه است.
با توجه به این موضوع اگر شما نیز طرفدار آتش بازی در مراسم خود هستید و می خواهید زیباترین و خاص ترین آتش بازی را داشته باشید، باید روف اجاره کنید. با اجاره روف گاردن برای مراسم عروسی این امکان برای شما فراهم می شود که در فضایی باز و کاهش احتمال بروز خطرات، آتش بازی بی نظیری داشته باشید.
آتش بازی در روف گاردن به دلیل درخشش آتش و فشفشه ها در سیاهی آسمان شب بسیار خاص و جلوه گر است. برای لمس چنین تجربه ای باید نسبت به برگزاری عروسی در روف گاردن اقدام کنید.

فضای صمیمانه و متمرکز

یکی دیگر از مزایای روف نسبت به مکان های دیگر برای برگزاری مجالسی همچون عروسی، این است که روف گاردن فضایی متمرکز و صمیمانه دارد. وسعت روف گاردن معمولا کمتر از تالار و باغ تالارها است و به همین دلیل مجالس صمیمانه تر در آن برگزار می شود.
چرا که در این مکان تفکیک جنسیتی نیز تاحدی امکان پذیر نیست و اگر باشد، همچنان فضای صمیمانه حفظ می شود. زیرا طراحی روف به صورت صمیمانه است و فضای زیاد برای حفظ فاصله افراد وجود ندارد. بدین شکل همه مهمانان در کنار یکدیگر در مراسم شما رقص و پایکوبی می کنند و لحظات به خوشی سپری می شوند.

نکات مهم درباره برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن!

با توجه به آنچه تا بدین جا درباره برگزاری عروسی در روف گاردن گفته شد، اگر تصمیم خود را در این رابطه گرفته اید، باید با نکات مهمی آشنا شوید. برگزاری عروسی با منظره‌ی زیبای روف گاردن مستلزم رعایت برخی نکات در زمان رزرو روف است.

نکات مهم درباره برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن!

محدوده روف گاردن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ از جمله نکات مهم در زمان رزرو و اجاره روف گاردن برای عروسی می باشد.

به طوری که اگر در این زمینه سهل انگاری کنید، امکان بروز هر گونه مشکل در مجلس شما افزایش پیدا می کند و ممکن است مراسم شما آنطور که می خواهید برگزار نشود. بنابراین در زمان رزرو روف برای عروسی خود به نکات زیر توجه کافی را داشته باشید:

فصل برگزاری عروسی

یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز روف گاردن این است که بهترین فصل را انتخاب کنید. روف فضایی رو باز است و به همین دلیل در فصول سرد سال اگرچه امکان برگزاری مراسم در آن وجود دارد اما کمی دشوار خواهد بود.
به همین دلیل توصیه می شود در صورت علاقه مندی به برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن، تاریخ مجلس خود را در بهار یا تابستان انتخاب کنید. البته بهار بهترین فصل محسوب می شود و همزمان با فضا و ویوی سرسبز و دارای گل های رنگی می توانید از آب و هوای مطبوع در طول مراسم خود لذت ببرید. 
در صورتی که با برگزاری عروسی در روف گاردن در فصول دیگر نیازمند سیستم های سرمایشی یا گرمایشی خواهید بود. ضمن اینکه بارش باران یا برف نیز می تواند تا حدی برای شما مشکل ساز شود.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی

زمانی که می خواهید مراسم خود را در روف گاردن برگزار کنید، هنگام رزرو آن به سیستم های سرمایشی و گرمایشی دقت کافی را داشته باشید. در هر تاریخی ممکن است با توجه به تغییرات ناگهانی هوا به این سیستم ها نیاز پیدا کنید.
بنابراین در زمانی که برای رزرو یا اجاره روف گاردن اقدام می کنید، نسبت به بررسی سلامت و چگونگی سیستم های گرمایشی و سرمایشی اقدام کنید. در این صورت خیال شما آسوده خواهد بود و در طور مراسم هیچ یک از مهمانان به دلیل سرما یا گرمای شدید هوا آزرده خاطر نمی شود.

امکانات روف شرق تهران

یکی دیگر از نکات قابل توجه برای برگزاری عروسی در روف گاردن این است که امکانات روف مورد نظر را به خوبی بررسی کنید. به طور کلی روف ها امکانات کمتری نسبت به تالارها و عمارت ها دارند اما به هر حال نیازها و امکانات دلخواه را مشخص کنید.
سپس موقع رزرو روف گاردن منتخب خود به بررسی و درخواست آن ها بپردازید. از جمله امکانات مهمی که یک روف باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پارکینگ؛
  • آسانسور؛
  • سایبان؛
  • مه پاش؛
  • کترینگ غذا؛
  • امکانات کامل پذیرایی؛
  • امکانات آتش بازی؛
  • دی جی و پخش موسیقی زنده؛
  • نورپردازی متفاوت و شیک؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

تعداد مهمانان

هنگام رزرو روف برای برگزاری مجالس عروسی در روف گاردن علاوه بر موارد گفته شده، تعداد مهمانان را نیز در نظر بگیرید. یک نکته بسیار مهم در رابطه با روف ها این است که ظرفیت محدودی دارند و گنجایش آن ها نسبت به مکان های دیگر کمتر است.
به همین دلیل مجالسی با تعداد مهمان کم را می توان در روف گاردن برگزار کرد. بنابراین برای برگزاری عروسی در روف گاردن باید ابتدا تعداد مهمانان خود را مشخص و سپس بررسی کنید که آیا با گنجایش فضای منتخب شما تناسب دارد یا خیر؟
زیرا در غیر این صورت هنگام برگزاری مراسم عروسی با مشکلات جدی همچون کمبود جا، آزردگی خاطر مهمانان، پذیرایی دشوار وغیره مواجه خواهید شد.
“طراحی لوکس روف گاردن” از جمله ویژگی های یک روف گاردن است و به معنای این است که این روف گاردن ها برای برگزاری مراسم عروسی، با انتخاب‌های دکوراسیون و امکاناتی ارائه می‌شود که برای مراسم عروسی یک حالت شیک و باسلیقه را ایجاد می‌کنند.

بهترین روف گاردن برای مراسم عروسی در تهران کجاست؟

آیا شما نیز به دنبال بهترین روف گاردن در تهران هستید تا خاطره انگیزترین عروسی را در آن برگزار کنید؟ امروزه روف های بسیاری در سراسر تهران برای برگزاری مجالس مختلف وجود دارند اما ما در یاکند بهترین روف را برای شما داریم!

بهترین روف گاردن برای مراسم عروسی در تهران کجاست؟

یکی از بهترین روف گاردن ها برای برگزاری مراسم عروسی، روف یاکند واقع در شرق تهران می باشذو

با مراجعه به مجموعه تشریفات مجالس یاکند شما می توانید روف گاردنی را در شرق تهران حدود منطقه پردیس رزرو کنید که دارای دو سالن است. پیدا کردن چنین روفی با این شرایط کار آسانی نیست اما با یاکند رزرو آن در کمترین زمان برای شما انجام می شود.
این روف گاردن 200 نفر ظرفیت دارد و طبقه پایین آن نیز دارای 300 نفر گنجایش است. بنابراین مجالس کوچک و بزرگ خود را می توانید در این روف برگزار کنید. از دیگر امکانات و ویژگی هایی که با برگزاری عروسی در روف گاردن ما از آن ها بهره مند می شوید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پذیرایی بی نظیر؛
  • سرو شام؛
  • فضای دلباز و ویوی خاص؛
  • دی جی و پخش موسیقی های دلخواه؛
  • هیجان انگیزترین آتش بازی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
برای رزرو سریع و آسان این روف در تاریخ مورد نظر و برگزاری یک عروسی به یادماندنی همین الان با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

با برگزاری عروسی جشن عروسی بر روی سقف و روف گاردن شما تک تک لحظه های مراسم خود را زیر آسمان و در ارتفاع بالایی از زمین سپری می کنید! روف گاردن این روزها از جمله بهترین گزینه ها برای برگزاری مجالسی مانند عروسی به شمار می رود.
چرا که میزبانی در بالای ساختمان به معنای دستیابی به فضایی دلباز همراه با ویویی فوق العاده است. همچنین روف ها دارای فضایی صمیمانه، هزینه ای مناسب تر، فضای بهتر برای آتش بازی و شرایط مناسب برای پیاده سازی ایده های مختلف دیزاین هستند.
البته برای برگزاری عروسی در روف گاردن باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا شبی خاطره انگیز را بسازید. فصل برگزاری، تعداد مهمانان، سلامت و چگونگی سیستم های سرمایشی و گرمایشی و امکانات روف از جمله این نکات هستند. ما در مجموعه تشریفاتی یاکند روف گاردنی با ظرفیت زیاد و امکانات فوق العاده در شرق تهران داریم که تنها با یک تماس با هزینه مناسب می توانید آن را رزرو کنید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]