امتیاز به ما یادت نره!

با استفاده از خدمات اجاره تجهیزات پذیرایی، می‌توانید مراسم عروسی خود را به شکل زیباتر و با کمترین دردسر و هزینه مناسب‌تر طراحی کنید. در حال حاضر، با توجه به برگزاری مجالس مجلل و باشکوه، افراد دیگر نیازی به نگرانی درباره تجهیز مراسم خود ندارند! مراسم امروزی اغلب به تجهیزات متعددی نیاز دارند که بیشتر در خانه‌ها یافت نمی‌شوند و نیاز به تهیه دارند. اما خوشبختانه، بسیاری از مراکز اجاره تجهیزات پذیرایی، انواع مختلف و زیبا از تجهیزات را ارائه می‌دهند و امکان کرایه آن‌ها را برای مراسم شما فراهم می‌سازند.

بدین شکل مراسمی شیک و خاص را می توانید برگزار کنید. البته پیش از آن باید بدانید که تشریفات تجهیز عروسی چه مواردی هستند و امکان اجاره کدام یک وجود دارد. سپس باید با بهترین مرکز تشریفاتی برای کرایه این وسایل آشنا شوید و در این راستا اقدام کنید.

آنچه باید درباره اجاره تجهیزات پذیرایی بدانید!

اجاره تجهیزات عروسی

صفر تا صد چیدمان و دیزاین فضای مراسم شما در روف گاردن، باغ و …

در گذشته عروسی شکل و شمایلی ساده تر از مجالس امروزی داشت. اکثر افراد با تعدادی از اقوام خود مهمانی کوچکی در منزل خود یا همسایگان برگزار می کردند و عروسی نام می گرفت. وسایل پذیرایی و شام نیز از همسایگان و اقوام قرض گرفته می شد.

اما این روزها عروسی ها شکلی بسیار متفاوت دارند. عروسی های امروزی بسیار مجلل و شیک در تالارها و باغ تالارهای باشکوه برگزار می شوند. شاید در گذشته اصلی ترین دغدغه افراد برای برگزاری عروسی طبخ غذا بود اما امروزه تهیه کردن تجهیزات مراسم است. زیرا دیگر با چند بشقاب و قاشق نمی توان عروسی برگزار کرد.

تجهیزات مراسم عروسی بسیار زیاد هستند و طبیعتا کسی آن ها را در خانه خود ندارد. خرید این وسایل نیز گران تمام می شود و پس از اتمام عروسی، بسیاری از آن ها اصلا به کار نمی آیند. با توجه به این موارد، بهترین راه این است که تجهیزات مراسم عروسی خود یا عزیزانتان را اجاره کنید.

به کرایه ظروف و وسایل مورد نیاز برای پذیرایی در مجالس مختلف، کرایه تجهیزات پذیرایی می گویند. اگر شما در این راستا اقدام کنید، از مزایای بسیاری بهره مند خواهید که عبارت هستند از:

دسترسی به تنوعی بی نظیر

در صورتی که برای تجهیز کردن مراسم عروسی خود نسبت به اجاره تجهیزات پذیرایی اقدام کنید، به تنوع زیادی دست پیدا می کنید. زیرا در مراکز تشریفاتی که این وسایل را کرایه می دهند، این تجهیزات در انواع مختلف وجود دارند. چنان که با تنوعی چشمگیر از جهات زیر مواجه خواهید شد:

  • سبک؛
  • طرح؛
  • رنگ؛
  • جنس.

با دسترسی به این تنوع شما می توانید متناسب با سبک دیزاین یا معماری محل برگزاری مراسم خود، بهترین تجهیزات را اجاره کنید. به عنوان مثال اگر سبک مجلس مینیمال و مدرن است، می توانید نسبت به اجاره ظروف و تجهیزات ساده، سرامیکی و با رنگ های نود مانند سفید اقدام کنید.

این در حالی است که با برگزاری مراسم عروسی با سبک کلاسیک، نیازمند تجهیزاتی سلطنتی و با رنگ هایی ترکیبی با طلایی هستید. در هر صورت در مراکز تشریفاتی مانند یاکند هنگام اجاره تجهیزات و وسایل پذیرایی به انواع کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک وغیره دسترسی پیدا می کنید. بدین صورت تهیه تجهیزات بسیار آسان خواهد بود.

پذیرایی شیک و چشمگیر

پذیرایی شیک و چشمگیر

دیزاینی شیک و لوکس تاثیر بسزایی در به چشم آمدن پذیرایی شما دارد.

زمانی که شما نسبت به اجاره تجهیزات پذیرایی برای عروسی اقدام می کنید، شیک ترین و به روزترین تجهیزات را خواهید داشت. همچنین امکان برقراری هارمونی فراهم می شود و این مورد یکی از موثرترین عوامل بر زیبایی پذیرایی مجلس عروسی به شمار می رود.

بنابراین با اجاره این وسایل از مراکز تشریفات عروسی، شما می توانید شیک ترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشید. به طوری که حتی تا به حال چنان پذیرایی را مهمانان شما در مراسم دیگری ندیده باشند.

عدم نگرانی بابت کمبود تجهیزات پذیرایی

معمولا تعداد مهمانان در مجالسی مانند عروسی بسیار زیاد است و موجب نگرانی میزبان برای تهیه تجهیزات پذیرایی می شود. اگر به جای خرید این وسایل یا قرض گرفتن آن ها، نسبت به کرایه تجهیزات پذیرایی اقدام کنید، چنین نگرانی به طور کامل از بین می رود.

زیرا در مجموعه های فعال در زمینه اجاره وسایل و ظروف پذیرایی، انواع این تجهیزات در تعداد زیاد وجود دارند. چنان که امکان برگزاری مراسم عروسی با تعداد مهمانان 500 تا حتی 2000 نفر با اجاره تجهیزات پذیرایی در انواع مختلف وجود دارد.

البته اینگونه نیست که نتوانید برای یک مجلس کوچک و خانوادگی این تجهیزات را اجاره کنید. برای هر تعداد مهمان امکان کرایه ظروف و وسایل پذیرایی وجود دارد.

کاهش هزینه ها

اصلی ترین مزیت اجاره انواع تجهیزات برای پذیرایی در مجالس عروسی، کاهش هزینه ها است. اگر شما بخواهید وسایل مورد نیاز برای پذیرایی در مراسم های بزرگی مانند عروسی را بخرید، هزینه آن سر به فلک می زند.

این در حالی است که با اجاره آن ها نه تنها حتی کمتر از نصف قیمت تجهیزات را پرداخت می کنید بلکه می توانید بودجه خود را ذخیره کنید. در این صورت بخش باقی مانده بودجه را در قسمت دیگری از مراسم خود هزینه می کنید و از آن لذت می برید.

البته هزینه این تجهیزات به عوامل بسیاری بستگی دارد که عبارت هستند از:

  • مدل آن ها؛
  • به روز یا قدیمی بودن؛
  • تعداد مورد نیاز؛
  • نوع تجهیزات لازم؛
  • مدت زمان اجاره؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین بدون مراجعه به مرکز تشریفات برای اجاره تجهیزات پذیرایی امکان تشخیص قیمت ها وجود ندارد. با این حال اطمینان داشته باشید که از قیمت ها شگفت زده خواهید شد و متوجه می شوید که بخش زیاد از بودجه مورد نظر شما باقی می ماند.

آشنایی با تشریفات برای تجهیز مراسم

تا بدین جا به خوبی متوجه شدید که کرایه تجهیزات پذیرایی مجالس چه مزایایی دارند اما آیا می دانید اصلا این تشریفات چه هستند؟ تشریفاتی که برای تجهیز کردن مجالسی مانند عروسی کاربرد دارند، در هر مرکز تشریفاتی و خدماتی متفاوت هستند. با این حال معمولا این تشریفات شامل موارد زیر می شوند:

اجاره انواع ظروف پذیرایی

یکی از مهم ترین تشریفات برای تجهیز کردن مراسم های مختلف، اجاره ظروف پذیرایی است. این ظروف در انواع مختلف با سبک های گوناگون وجود دارند. همچنین در تعداد زیاد در مراکز تشریفاتی تهیه شده اند و شما به تعداد دلخواه می توانید آن ها را کرایه کنید.

ظروف پذیرایی که اجاره داده می شوند، شامل کلیه ظرف ها برای انواع پذیرایی ها هستند. چنان که امکان اجاره تجهیزات پذیرایی و ظروف مختلف زیرا برای مجالسی مانند عروسی وجود دارد:

  • ظروف پذیرایی میوه ها؛
  • ظروف مورد نیاز برای پذیرایی شیرینی؛
  • ظروف پذیرایی کیک؛
  • ظروف پذیرایی انواع نوشیدنی سرد و گرم؛
  • ظروف مخصوص سرو غذا؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین متناسب با نوع مجلس، نیازها و نوع پذیرایی آن می توانید نسبت به اجاره هر یک از این ظروف به تعداد مهمانان اقدام کنید.

کرایه وسایل مورد نیاز برای پذیرایی و تجهیز مراسم

کرایه وسایل مورد نیاز برای پذیرایی و تجهیز مراسم

اجاره صفر تا صد لوازم از میز و صندلی تا استند و … همگی را با تیم یاکند تجربه کنید.

بخش دیگری از تشریفات برای تجهیز مراسم شامل کرایه وسایلی به جز ظروف اما کاربردی برای پذیرایی می شود. شاید تا به حال در عروسی ها دیده باشید که با کمک ترولی از مهمانان پذیرایی می شود. یکی از وسایل کاربردی برای پذیرایی، همین ترولی ها هستند که امکان اجاره آن ها در مدل های مختلف وجود دارد.

همچنین اگر قصد پذیرایی به صورت سلف سرویس را داشته باشید، می توانید نسبت به کرایه میزهای سلف سرویس اقدام کنید. علاوه بر این ها از جمله تشریفاتی که هنگام اجاره تجهیزات پذیرایی از آن ها بهره مند می شوید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلمن شربت خوری؛
  • انواع سینی؛
  • آبسردکن مخزن دار؛
  • انواع شمعدان؛
  • شف اندیش؛
  • اجاق گاز؛
  • سماور؛
  • انواع کتری و قوری؛
  • اسپرسوساز؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

کترینگ مجالس

یکی دیگر از تشریفات برای تجهیز مجالس، کترینگ است. با وجود این خدمات و تشریفات دیگر جای نگرانی از بابت نوشیدنی ها و غذاهای مراسم خود وجود ندارد. چراکه با بهره مندی از خدمات کترینگ می توانید تهیه انواع نوشیدنی ها، خوراکی ها و غذاها را به مراکز تشریفاتی بسپارید.

سپس آن ها به بهترین شکل و متناسب با درخواست های شما این موارد را تهیه و آماده در محل برگزاری عروسی تحویل می دهند. بدین شکل دیگر نیازی نیست که همچون قدیم برای طبخ غذاها یا تهیه نوشیدنی ها خود دست به کار شوید.

اعزام مهماندار

علاوه بر اجاره تجهیزات پذیرایی از جمله ظروف و وسایل کاربردی و کترینگ، اعزام مهماندار نیز جز تشریفات تجهیز مجالس محسوب می شود. این روزها کمتر مراسمی را می توان دید که میزبان به تنهایی از مهمانان پذیرایی کند. به خصوص در مجالسی مانند عروسی که تعداد مهمانان زیاد است و یک یا دو نفر از پس پذیرایی بر نمی آیند.

به همین دلیل در چنین شرایطی امکان اعزام مهماندار و نیروی پذیرایی توسط مراکز تشریفاتی فراهم شده است. چنان که هر تعداد مهماندار خانم و آقا برای پذیرایی در مراسم خود نیاز داشته باشید، در محل حاضر می شوند. نیروهای پذیرایی اعزامی، نیروهای ساده نیستند بلکه آموزش دیده هستند.

این افراد به بهترین شکل، با دقت و سرعت زیاد و با روش های جدید از مهمانان شما پذیرایی می کنند. به طوری که در نهایت هرگز با گلایه هایی همچون عدم پذیرایی یا رفتار نامناسب با مهمانان مواجه نخواهید شد.

یاکند، بهترین مرکز تشریفاتی برای تجهیز کردن عروسی

یاکند، بهترین مرکز تشریفاتی برای تجهیز کردن عروسی

نمونه ای از دیزاین ورودی مراسم در روف گاردن شرق تهران (توسط تیم یاکند).

با توجه به آنچه تا بدین جا درباره تشریفات تجهیز مجالس و اجاره تجهیزات پذیرایی گفته شد، آیا می دانید برای بهره مندی از این خدمات به کدام مرکز مراجعه کنید؟ مجموعه تشریفات مجالس یاکند یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین مراکز در این زمینه در تهران است.

ما در یاکند با بیش از 20 سال سابقه و تجربه، بهترین تجهیزات، ظروف و وسایل پذیرایی و تجهیز مجالس را اجاره می دهیم. همچنین امکان بهره مندی از خدمات دیگری از جمله موارد زیر در مجموعه ما فراهم شده است:

  • کترینگ اختصاصی؛
  • گل آرایی ورودی و فضای تالار، باغ و عمارت؛
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد؛
  • گل آرایی میز مهمان ها؛
  • شمع آرایی؛
  • بادکنک آرایی؛
  • اجاره ظروف به روز و لوکس؛
  • اعزام مهمانداران حرفه ای؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

در واقع شما با مراجعه به یاکند می توانید صفر تا صد برگزاری مجالس خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. در این صورت همانند یک مهمان در مجلس خود حضور پیدا می کنید و از لحظه لحظه آن لذت می برید. خصوصا که ما در یاکند کلیه خدمات و تشریفات را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنیم. حتی در برخی زمان ها هنگام اجاره تجهیزات پذیرایی، امکان بهره مندی از تخفیفات ویژه وجود دارد.

و اما نکته قابل توجه تر این است که برای استفاده از تشریفات یاکند و تجهیز کردن عروسی خود، کافی است تنها یک تماس تلفنی با ما برقرار کنید. بدین صورت در کم ترین زمان ممکن از مشاوره رایگان بهره مند می شوید و سفارش شما ثبت خواهد شد.

کلام آخر

این روزها یکی از دغدغه های افراد برای برگزاری مجالس بزرگی مانند عروسی، تجهیز کردن آن است. در گذشته این کار به آسانی و به صورت مختصر انجام می شود اما امروزه تجهیز کردن یک مراسم پروسه ای مهم به شمار می رود.

چرا که تجهیزات مجالس روز به روز بیشتر و پیشرفته تر می شوند. به همین دلیل امکان اجاره این تجهیزات فراهم شده است. با اجاره تجهیزات پذیرایی نه تنها هزینه ها کاهش پیدا می کند بلکه شیک ترین پذیرایی را با بهترین وسایل خواهید داشت.

این تجهیزات و تشریفات شامل موارد مختلفی از جمله ظروف و وسایل کاربردی برای پذیرایی می شوند. البته تشریفات تجهیز مجالس، کترینگ و اعزام مهماندار را نیز در بر می گیرد. کافی است با مجموعه تشریفاتی معتبری همچون یاکند تماس بگیرید و ضمن بهره مندی از این خدمات حتی صفر تا صد مجلس خود را به ما بسپارید. از نتیجه اعتماد خود به یاکند، شگفت زده خواهید شد.