5/5 - (1 امتیاز)

با انتخاب و اجاره عمارت برای عروسی می توانید مجلسی شاهانه و باشکوه برای جشن عروسی خود داشته باشید. این روزها تنوع بسیاری در مکان های مناسب برای برگزاری مجالسی مانند عروسی وجود دارد. با این حال عمارت ها از گذشته تاکنون در راس این مکان ها قرار دارند و همچنان بهترین گزینه به شمار می روند. زیرا با رزرو عمارت برای این مجلس شما از مزایایی بهره مند می شوید که در کمتر تالار یا باغ تالاری به چشم می خورد. عمارت ها مکان هایی با متراژ زیاد، دارای فضای باز و بسته و مجهز به امکاناتی لوکس و خاص هستند. همچنین در عمارت به اندازه تالارها و باغ تالارها نیازی به دیزاین نیست.

علاوه بر این ها خیال شما از بابت بسیاری از موارد از جمله امنیت خودروی مهمانان، شام شیک وغیره آسوده خواهد بود. اگر همچنان برای رزرو عمارت برای عروسی خود تردید دارید، کافی است با مزایای آن آشنا شود. پس از آن هرگز به گزینه دیگری فکر نمی کنید.

مزایای اجاره عمارت برای عروسی

عمارت ها یکی از انواع مکان ها برای برگزاری مجالسی مانند عقد و عروسی به شمار می روند. عمارت همانطور که از عنوان آن بر می آید، دارای معماری و جلال و جبروتی شاهانه است. باغ عمارت ها به گونه ای طراحی شده اند که فضای باز و بسته را دارند.

بدین شکل امکان برگزاری مراسم ها در هر دو فضا و حتی به صورت همزمان برای شما فراهم است. معمولا عمارت ها در موقعیتی ساخته می شوند که ویویی دلپذیر دارند. معماری آن ها بیشتر مواقع کلاسیک یا نئوکلاسیک است.

مزایای اجاره عمارت برای عروسی

داشتن فضایی زیبا جهت عکس برداری و فیلم برداری با اجاره عمارت برای عروسی

حال که با برخی از ویژگی های این مکان آشنا شدید، بهتر است بدانید در صورت برگزاری مراسم در عمارت از چه مزایایی بهره مند می شوید. مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ عمارت عبارت هستند از:

افزایش شکوه و جلوه مراسم

اصلی ترین مزیتی که بسیار از افراد با توجه به آن برای عروسی خود نسبت به رزرو عمارت اقدام می کنند، افزایش جلوه و شکوه مجلس است. عمارت ها معمولا ساختمان هایی بزرگ و پرجلال و جبروت هستند. چنان که در بسیاری موارد به قصر و کاخ پادشاهان شباهت بسیاری دارند.

به همین دلیل نسبت به تالارها و باغ تالارها دارای شکوه بیشتری هستند که موجب جلوه بیشتر و زیباتر مراسم می شود. با توجه به این موضوع در صورت اجاره عمارت برای عروسی شما این شکوه و جلال را به مجلس خود می آورید.

زمانی که به عنوان عروس یا داماد وارد عمارت می شوید، گویی شاهزاده ای هستید که همگان به شما خیره می شوند. چنان به هنگام رقص و برش کیک بر فراز عمارت می درخشید که در هیچ مکان دیگری چنین صحنه ای رقم نمی خورد.

امکان پذیرایی از مهمانان زیاد

در عمارت برخلاف بسیاری از تالارها، روف ها و باغ تالارها از بابت تعداد مهمانان خود هیچ نگرانی نخواهید داشت. زیرا معمولا عمارت ها در متراژهای بالایی ساخته می شوند. به همین دلیل امکان پذیرایی از تعداد زیادی مهمان حتی بیش از 1000 نفر در آن ها وجود دارد.

بنابراین شما با رزرو عمارت می توانید تمامی فامیل، دوستان و آشنایان را برای عروسی خود دعوت کنید. با اجاره عمارت برای عروسی، پذیرایی از مهمانان نیز دغدغه ای برای شما ایجاد نمی کند. زیرا به اندازه ای فضا وجود دارد که هر مهمان در جای دلخواه قرار می گیرد.

امکان پذیرایی از مهمانان زیاد

با رزرو عمارت برای عروسی، می توانید تعداد زیادی مهمان را برای مجالس خود دعوت کنید.

همچنین مهمانداران به آسانی و به بهترین شکل ممکن در زمان کوتاه پذیرایی را انجام می دهند. در عمارت مشکلاتی مانند کمبود جا برای رفت و آمد، کمبود فضا برای حرکت میز بار پذیرایی وغیره وجود ندارد.

مجهز به سالن های مجزا و متفاوت برای هر سلیقه

بیشتر عمارت ها به صورتی طراحی شده اند که سالن های متفاوت و مجزایی دارند. منظور از این سالن ها، دو سالن زنانه و مردانه نیست. اگرچه چنین امکاناتی نیز وجود دارد اما سالن های مجزا در عمارت ها، چندین سالن با دیزاین های مختلف هستند.

به عنوان مثال هر سالن سبک معماری و دیزاین مخصوص به خود را دارد. بدین شکل شما می توانید با اجاره باغ عمارت در تهران حتی سبک دیزاین و معماری سالن مراسم خود را انتخاب کنید. این در حالی است که در تالارها و باغ تالارها هرگز چنین امکانی وجود ندارد.

عدم نیاز به دیزاین و نورپردازی

دیزاین اساسی ترین بخش مجالس کوچک و بزرگ امروزی است اما با اجاره عمارت برای عروسی، دیزاین معنایی ندارد. زیرا اکثر عمارت ها از درب ورودی تا سالن ها و حتی میز و صندلی ها مجهز به شیک ترین و باشکوه ترین دیزاین ها هستند.

بنابراین در بیشتر موارد با رزرو عمارت برای عروسی دیگر نیازی به دیزاین نیست. زیرا در این صورت کمی شلوغ کاری می شود. همچنین اگرچه نورپردازی در مجالسی مانند عروسی اهمیت بسیاری دارد اما با رزرو عمارت به این موضوع نیز نیاندیشید.

اگر دقت کرده باشید، بیشتر باغ عمارت ها نورپردازی های جدید و بی نظیری دارند. چنان که بخش زیادی از شکوه عمارت ها را نورپردازی آن ها تشکیل می دهد. به همین دلیل نیازی نیست که برای نورپردازی مکان هزینه کنید. هزینه دیزاین و نورپردازی را در بخش دیگری از مراسم خود صرف کنید.

دارای دیزاین های خاص و شیک برای شام

دارای دیزاین های خاص و شیک برای شام

با درخواست رزرو عمارت یاکند می توانید، می توانید از بین نمونه چیدمان میزها، مدل مدنظر را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای اجاره عمارت برای عروسی این است که شام در این مکان ها با دیزاین های شیک و خاص سرو می شود. این روزها نه تنها دیزاین فضا بلکه دیزاین میز شام در مراسم هایی همچون عروسی از اهمیت زیادی برخوردار است.

در واقع مهمانان به همان اندازه که به نوع غذاها دقت می کنند، به دیزاین میز نیز توجه دارند. گاهی اوقات افراد برای دیزاین میز شام عروسی خود از روش ها شمع آرایی و گل آرایی کمک می گیرند. این در حالی است که در صورت رزرو عمارت دیگر نیازی به گل آرایی و شمع آرایی میزهای شام نیست.

زیرا روی میزهای شام عمارت ها همانند قصر پادشاهان انواع شمعدان ها با شمع های زیبا وجود دارد که جلوه ای خاص به میز می دهد. مهمانان شما در عمارت می توانند سر میزهایی بی نظیر شام خود را میل کنند و لذت ببرند.

ارائه تشریفات اختصاصی

در عمارت ها تشریفاتی وجود دارد که در کم تر تالار یا باغی می توانید از آن ها بهره مند شوید. دو مورد از تشریفات پرطرفدار و خاص این مکان ها عبارت هستند از:

  • درشکه عروس و داماد: در برخی از عمارت ها با توجه به شباهت به قصرها، امکانات حمل و نقل عروس و داماد با درشکه فراهم شده است. با اجاره عمارت برای عروسی می توانید از درب ورودی آن تا سالن با درشکه بروید و فیلم برداری زیبایی از ورود خود داشته باشید.
  • آتلیه و امکانات تصویربرداری: این روزها بسیاری از عمارت ها، خود مجهز به امکانات آتلیه ای هستند. در این مکان ها انواع لوکیشن های عکس برداری و فیلم برداری در سبک های مختلف طراحی شده اند. به طوری که کافی است برای عروسی خود عمارت اجاره کنید. در این صورت نه تنها مراسم خود را در بهترین فضا برگزار می کنید بلکه نیازی به اجاره عمارت و مکان برای عکاسی و فیلم برداری نیست. در ضمن برخی از این عمارت ها به دلیل استقبال زیاد از فضای آتلیه ای آن ها، حتی مجهز به امکانات تصویربرداری و دارای تیم حرفه ای فیلم برداری و عکس برداری هستند.

مجهز به پارکینگ اختصاصی

پارکینگ یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام رزرو یک مکان برای برگزاری عروسی خود باید در نظر بگیرید. بیشتر تالارها و باغ ها پارکینگ ندارند و ممکن است مهمانان شما آزرده خاطر شوند. این در حالی است که در بیشتر موارد، عمارت ها مجهز به پارکینگ اختصاصی هستند.

با اجاره عمارت برای عروسی، خیال شما از بابت پارکینگ آسوده خواهد بود. زیرا پارکینگ عمارت ها معمولا به اندازه مهمانان ظرفیت دارند. همچنین از نظر امنیت جای هیچ گونه نگرانی نیست. پارکینگ عمارت هایی مانند باغ عمارت یاکند مجهز به دوربین های مداربسته است. ضمن اینکه نگهبان به صورت دائمی در آن حضور دارد.

بنابراین مهمانان شما با خیال راحت می توانند خودروهای خود را در پارکینگ پارک کنند و سرتاسر مراسم لذت ببرند و هیچ استرسی نداشته باشند.

هزینه برگزاری عروسی در عمارت

با توجه به مزایای بی نظیر عمارت ها شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده باشد که هزینه اجاره عمارت چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید طبیعتا فضایی با مزایای گفته شده و امکانات بیشتر نسبت به تالارها، هزینه بالاتری نسبت به مکان های دیگر دارد.

با این حال نمی توان قیمت دقیقی را ذکر کرد. چراکه عوامل بسیاری بر هزینه اجاره عمارت برای مراسم عروسی تاثیر دارند. از جمله این عوامل موثر بر قیمت رزرو عمارت که کاهش یا افزایش هزینه ها را رقم می زنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشریفات و خدمات دریافتی

یکی از موثرترین عوامل بر هزینه اجاره عمارت برای عروسی، تشریفات و خدماتی است که شما درخواست می دهید. به عنوان مثال اگر درخواست ورود با درشکه را داشته باشید، هزینه بیشتری باید بپردازید. همچنین در صورت درخواست دیزاین مورد نظر، پذیرایی به شکل خاص وغیره هزینه ها افزایش پیدا می کند. هرچه خدمات و تشریفات درخواستی شما بیشتر باشد، هزینه رزرو نیز بالاتر خواهد بود.

تعداد مهمانان

اینکه که چه تعداد مهمان را برای عروسی خود در عمارت دعوت کنید، می تواند تغییرات محسوسی در هزینه ها ایجاد کند. با افزایش تعداد مهمانان، خدمات و تشریفات مورد نیاز بیشتر می شود. بنابراین قیمت اجاره و برگزاری عروسی در عمارت نیز بالاتر خواهد بود. البته در برخی مکان ها تعداد زیاد مهمانان باعث بهره مندی از تخفیف می شود.

تاریخ و زمان برگزاری مراسم

زمان برگزاری مجلس عروسی شما در عمارت می تواند مبلغ زیادی را به هزینه اجاره اضافه یا کم کند. می پرسید چگونه؟ در برخی از تاریخ ها و زمان ها مانند آخر هفته ها مراسم های بیشتری برگزار می شود. به همین دلیل هزینه اجاره عمارت برای عروسی در آخر هفته ها بیشتر از روزهای دیگر هفته است. همچنین در مناسبت های خاص که تعداد مجالس زیاد است، مبلغ بالاتری را برای رزرو عمارت مورد نظر باید بپردازید.

چگونگی رزرو عمارت

شاید تاکنون دقت نکرده باشید اما حتی چگونگی اقدام شما برای رزرو عمارت بر هزینه آن تاثیر دارد. به عنوان مثال اگر شما از مراکز تشریفاتی برای اجاره مکان مورد نظر برای عروسی خود کمک بگیرید، ممکن است هزینه ها تغییر کند.

اگرچه گاهی اوقات این مراکز مبلغی به عنوان دستمزد دریافت می کنند اما در عین حال برخی دیگر طرف قرارداد دائمی عمارت هستند. بدین شکل با هزینه کمتر باغ عمارت مورد نظر شما رزرو می شود. یکی از مراکز، تشریفات مجالس یاکند است.

عروسی در عمارت برتر تهران با یاکند

اگر به فکر رزرو عمارت برای عروسی خود هستید و در عین حال نمی خواهید هزینه های گزافی پرداخت کنید، از یاکند کمک بگیرید. مجموعه تشریفات مجالس یاکند یکی از چندین مراکز تشریفاتی تهران به شمار می رود که در زمینه اجاره عمارت به شما کمک می کند.

عروسی در عمارت برتر تهران با یاکند

بهترین و به یادماندنی ترین شب زندگیتان با اجاره و برگزاری مراسم در عمارت یاکند.

با یاکند امکان اجاره عمارت برای عروسی با هر نوع معماری، ظرفیت و خدماتی و قیمت مناسب وجود دارد. زیرا مجموعه ما طرف قرارداد عمارت های مختلف در تهران است و رزرو آن ها از این طریق به کاهش هزینه ها کمک می کند.

علاوه بر این با مجموعه ما می توانید عمارتی اختصاصی، زیبا و دلربا را به آسانی اجاره کنید. عمارت اختصاصی یاکند یکی از برترین باغ عمارت های تهران محسوب می شود. چراکه دارای گنجایشی مناسب، مجهز به پارکینگ، دارای لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری و تشریفات بسیار است.

با برگزاری عروسی در عمارت یاکند، شما بهترین شب زندگی خود در فوق العاده ترین لوکیشن می توانید جشن بگیرید. کافی است همین الان با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید و پس از دریافت مشاوره رایگان به رزرو عمارت یاکند یا عمارت مورد نظر خود بپردازید.

کلام آخر

برگزاری یک مجلس شاهانه و پر از جلال و جبروت تنها با اجاره عمارت امکان پذیر است. این روزها عمارت ها نسبت به دیگر مکان های مناسب برای برگزاری عروسی مانند باغ تالارها و تالارها پرطرفدارتر هستند. زیرا اکثر افراد به دنبال برگزاری جشنی باشکوه هستند و عمارت در این راستا بسیار کارآمد است.

با اجاره عمارت برای عروسی علاوه بر این مراسم شما همچون جشن پادشاهان خواهد بود، از مزایای دیگری نیز بهره مند می شوید. امکان دعوت هر تعداد مهمان، عدم نیاز به دیزاین فضا و نورپردازی و امکان انتخاب سالن پذیرایی با سبک دلخواه برخی از این مزایا هستند.

هزینه رزرو باغ عمارت ها نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. تعداد مهمانان، زمان برگزاری مراسم، تشریفات دریافتی و چگونگی رزرو عمارت از جمله این عوامل هستند. به عنوان مثال در صورت رزرو عمارت یاکند با کمک تشریفات یاکند، بهترین مراسم عروسی را با مناسب ترین هزینه برگزار می کنید. کافی است با یاکند تماس بگیرید.