امتیاز به ما یادت نره!

امکانات و تجهیزات از جمله مهم ترین نکاتی است که برای انتخاب روف گاردن در تهران باید در نظر بگیرید. این روزها روف گاردن یکی از جدیدترین و خاص ترین مکان های برگزاری مجالس در تهران و شهرهای دیگر است. افرادی که نمی خواهند مراسم های خود را در مکان های تکراری تالارها و باغ ها برگزار کنند، به اجاره روف می پردازند.

اما برای رزرو روف همانند تالارها، باغ ها و عمارت ها باید نکاتی در نظر گرفته شود. زیرا در غیر این صورت با بروز سهل انگاری ها ممکن است مراسم شما آنچنان که باید خوب برگزار نشود. این نکات از خود روف و ویژگی های آن گرفته تا معیارهای شخصی و سلیقه ای شما را در بر می گیرد. با در نظر گرفتن این نکات شما به راحتی از بین روف های مختلف تهران می تواند بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. البته ابتدا باید با این نکات آشنا شوید.

آشنایی با 5 نکته برای انتخاب روف گاردن در تهران

دیگر زمان برگزاری مجالس مختلف مانند مراسم عروسی در خانه، باغ، تالار و عمارت ها گذشته است. زیرا این روزها مکانی جدید با عنوان روف گاردن وجود دارد که نظر همگان را به خود جلب می کند. روف فضایی شیک، خاص و مدرن است که روی پشت بام ساختمان ها قرار دارد.آشنایی با 5 نکته برای انتخاب روف گاردن در تهران

روف ها از جهات مختلفی از جمله موارد زیر با یکدیگر تفاوت دارند اما تعداد آن ها با توجه به استقبال مردم در تهران بسیار زیاد است:

  • متراژ؛
  • امکانات؛
  • دیزاین؛
  • لوکیشن؛
  • قیمت؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

با توجه به تعدد روف ها در تهران، انتخاب برای افراد دشوار است. اگر شما نیز خواهان برگزاری مراسم در فضای باز روف در تهران هستید، حتما با این مشکل مواجه شده اید. در این راستا اگر پنج نکته را در نظر بگیرید، انتخاب بسیار آسان خواهد بود. این نکات که سهولت در انتخاب روف را به همراه دارند، عبارت هستند از:

بررسی تناسب متراژ و ظرفیت با تعداد مهمانان

مهم ترین و اولین نکته ای که برای انتخاب روف گاردن در تهران باید در نظر بگیرید، متراژ و وسعت آن است. ابتدا باید به صورت دقیق تعداد مهمانان دعوتی خود را مشخص و سپس روفی را رزرو انتخاب کنید که ظرفیت آن با تعداد مهمانان شما تناسب داشته باشد.

زیرا از آنجاکه روف ها بر فراز ساختمان ها واقع شده اند، به طور کلی نسبت به دیگر مکان ها وسعت و ظرفیت کمتری دارند. در واقع امکان برگزاری جشن عروسی بر روی سقف با مهمانان زیاد وجود ندارد. برخی حداکثر ظرفیت روف ها شاید حدود 500 نفر باشد اما به 1000 نفر نمی رسد. بنابراین می توان گفت تناسب تعداد مهمانان با ظرفیت روف بسیار حائز اهمیت است.

زیرا کمبود جا برای نشستن و حتی رفت و آمد در مراسم هایی مانند عروسی، عقد، تولد وغیره چندان خوشایند نیست. معمولا با سهل انگاری در این زمینه رقص و پایکوبی در مراسم دشوار می شود و آزردگی خاطر مهمانان را نیز به همراه دارد.

بررسی امکانات و تجهیزات

روف ها از نظر امکانات و تجهیزاتی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برخی از روف ها تنها فضایی برای برگزاری مراسم یا مهمانی دارند و شما شاهد امکانات خاصی در آن ها نیستید. این در حالی است که دسته ای دیگر از روف گاردن ها کاملا تجهیز شده اند و امکانات به روز برای برگزاری مجالس مختلف در آن ها وجود دارد.

بنابراین دومین نکته برای انتخاب روف گاردن در تهران، توجه به امکانات و تجهیزات فضا است. زمانی که می خواهید یک روف را رزرو کنید، بررسی کنید که آیا امکانات زیر را دارد یا خیر:

  • پارکینگ؛
  • آسانسور؛
  • میز و صندلی پذیرایی به تعداد مهمانان؛
  • امکانات و ظروف پذیرایی؛
  • ظروف و وسایل کافی برای سرو غذا؛
  • فضای مخصوص سرو غذا؛
  • نورپردازی ایده آل برای پذیرایی و رقص به صورت جداگانه؛
  • سایبان؛
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالم و مفید؛
  • و موارد دیگر.

بهترین روف گاردن ها فضاهایی هستند که تمامی امکانات ذکر شده را داشته باشند. زیرا اگر یک روف مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی و سایبان باشد، امکان برگزاری هر مجلسی در هر فصل سال در آن وجود دارد. بدین شکل نه تنها نگران آفتاب و گرمای تابستان نیستید بلکه از بابت سرما و بارش باران و برف در زمستان آسوده خاطر خواهید بود.

بنابراین هنگام بررسی امکانات و انتخاب روف گاردن در تهران بهتر است فقط به وجود آن ها اکتفا نکنید و به بررسی سلامت و کارایی آن ها بپردازید. همچنین اگر چگونگی میز و صندلی ها و وسایل و ظروف پذیرایی برای شما اهمیت دارید، آن ها را نیز از نظر سلامت و زیبایی بررسی کنید.

بررسی چگونگی پذیرایی و داشتن مهمانداران حرفه ای و مودب

آیا تا به حال پیش آمده است که در مراسمی شرکت کنید اما پذیرایی آن توجه شما را جلب نکند؟ پذیرایی میوه، شیرینی و نوشیدنی و سرو غذا اصلی ترین بخش مجالس است که مهمانان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. به همین دلیل باید هنگام اجاره روف گاردن حتما به چگونگی پذیرایی در آن دقت داشته باشید.بررسی چگونگی پذیرایی و داشتن مهمانداران حرفه ای و مودب

منظور از بررسی چگونگی پذیرایی در فضای روف این است که در ابتدا دقت کنید آیا مدیران روف پذیرایی را برعهده می گیرند یا خیر؟ زیرا ممکن است برخی از روف ها صرفا فضای آن ها اجاره داده شود و خدمات خاصی در زمینه پذیرایی نداشته باشند. رزرو این روف ها دردسر و زحمت زیادی دارد.

پس از اینکه از خدمات پذیرایی روف مورد نظر اطمینان حاصل کردید، باید به بررسی ظروف و وسایل و مواد پذیرایی بپردازید. اینکه در فضای مورد نظر شما چه میزان تنوع از نظر پذیرایی میوه، نوشیدنی و شیرینی وجود دارد؟ پس از این ها مهم ترین نکته از 5 نکته برای انتخاب روف گاردن در تهران که باید در نظر بگیرید، عملکرد مهمانداران روف است.

دقت داشته باشید که مهمانداران یا نیروهای پذیرایی فضای مورد نظر شما ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • مودب و دارای برخوردی شیک و محترمانه با میزبان و مهمانان؛
  • حرفه ای و ماهر در زمینه پذیرایی؛
  • آشنا به شیوه های پذیرایی شیک در مجالس؛
  • بادقت و بدون خطای جا انداختن افراد هنگام پذیرایی.

تنها در این صورت است که خیال شما از بابت پذیرایی مراسم خود آسوده خواهد بود. زیرا مهمانداران حرفه ای به خوبی از مهمانان شما پذیرایی می کنند و اطمینان داشته باشید که در پایان مجلس مهمانان شما از این بابت بسیار خشنود خواهند بود.

بررسی منوی غذایی از نظر تنوع و کیفیت

در اکثر مجالس یک وعده غذایی به خصوص شام سرو می شود. اگر مراسم شما نیز این وعده غذایی را دارد، یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب روف گاردن در تهران باید در نظر بگیرید، چگونگی منوی غذایی است. منوی غذایی را باید از دو جهت بررسی کنید:

تنوع منوی غذایی

در ابتدا از مدیران روف درخواست کنید منوی غذایی خود را در اختیار شما قرار دهند. سپس به بررسی تنوع غذاها، دسرها، پیش غذاها و نوشیدنی ها بپردازید. دقت کنید که غذاهای مورد علاقه مهمانان یا مطابق با سلیقه شما در منو وجود داشته باشد. اگر قصد دارید غذا به صورت سلف سرویس سرو شود نیز باید اطلاعات کافی را در این زمینه دریافت کنید. اطلاعاتی همچون چگونگی سرو غذای به صورت سلف، هزینه آن و بسیاری موارد دیگر را به دست آورید.

کیفیت غذاها

پس از اینکه از تنوع منوی غذایی فضای مورد نظر اطمینان حاصل کردید، نوبت به بررسی کیفیت غذاها می رسد. اگر تنها یک یا چند نوع غذا، دسر، پیش غذا و نوشیدنی را برای مراسم خود در نظر دارید، تنها به بررسی کیفیت همان موارد بپردازید. اما در صورتی که غذای مجلس شما به صورت سلف باید سرو شود، به صورت رندوم برخی از غذاهای مورد نظر را بررسی کنید.

برای بررسی کیفیت غذاها می توانید از مدیران روف درخواست کنید که غذاهای مورد نظر را برای شما آماده کنند تا با خوردن آن ها میزان کیفیت را تشخیص دهید. گاهی اوقات مدیران روف برای جلب نظر مشتریان در زمان انتخاب روف گاردن در تهران، غذاها را به صورت رایگان ارائه می دهند. در مواردی نیز باید برای بررسی کیفیت، هزینه غذا را پرداخت کنید اما این در برابر سرو غذای بی کیفیت در مراسم هیچ هزینه ای ندارد.

بررسی ویو و منظره روف

اصلی ترین دلیلی که افراد به رزرو روف و میزبانی در بالای ساختمان روی می آورند، دستیابی به ویوی زیبا و دلپذیر است. به همین دلیل پنجمین نکته مهم برای انتخاب بهترین روف این است که ویو را بررسی کنید. دقت داشته باشید که دقیقا ویوی روف به چه صورتی است؟انتخاب روف گاردن در تهران

زیرا ویو نه تنها بخشی از دیزاین مراسم شما به شمار می رود بلکه پس زمینه عکس ها و فیلم ها است. به همین دلیل زیبایی، رنگ و رخ آن اهمیت بسیاری دارد. اگر می خواهید پس زمینه و دیزاین مجلس شما را طبیعت تشکیل دهد، روفی با ویوی درختان و سرسبزی اجاره کنید. اما در صورتی که خواهان دیزاینی خاص و پس زمینه ای منحصر به فرد برای عکس ها و فیلم های خود هستید، روف هایی در وسط شهر قرار دارند را رزرو کنید.

با برگزاری مراسم در این روف گاردن ها، ساختمان های اطراف ویوی عکس و فیلم ها را تشکیل می دهند. همچنین ویوی برخی از روف ها، برج میلاد است و افراد علاقه مند به چنین منظره ای هستند. بنابراین سلیقه در انتخاب روف گاردن در تهران و ویوی آن، بسیار تاثیرگذار است اما در هر صورت بی اهمیت از آن نگذرید.

دیگر نکات انتخاب روف گاردن برای مراسم!

نکاتی که تا به اینجا گفته شد، تنها 5 نکته از نکات مهم برای انتخاب روف گاردن بود. اما فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که اگر آن ها را هنگام رزرو روف در نظر داشته باشید، آسان تر به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید. دو مورد از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند:

لوکیشن روف گاردن

سراسر تهران بر فراز ساختمان های مختلف، روف گاردن وجود دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم هنگام انتخاب روف حتما لوکیشن و موقعیت مکانی آن را در نظر داشته باشید. بهتر است روفی را انتخاب کنید که فاصله آن تا محل سکونت شما و مهمانان زیاد نباشد. بدین شکل با مشکلاتی همچون معطلی در ترافیک و دیر رسیدن به مهمانی مواجه نخواهید شد. همچنین بهترین روف آن است که دسترسی آسانی داشته باشد.

هزینه اجاره روف

یکی دیگر از نکات انتخاب روف گاردن برای مراسم، هزینه و قیمت اجاره است. طبیعتا بهترین روف برای شما آن است که هزینه ای مطابق با بودجه شما داشته باشد. بنابراین هنگام انتخاب روف گاردن در تهران حتما از هزینه آن مطلع شوید. گاهی قیمت رزرو یک روف به صورت ساعتی محاسبه می شود.

البته هزینه اجاره روف تحت تاثیر عوامل گوناگونی تغییر می کند. روفی که ظرفیت و امکانات بیشتر و ویوی خاص تری داشته باشید، هزینه رزرو آن بالاتر است.

انتخاب و رزرو بهترین روف گاردن تهران با یاکند

برای برگزاری مجالس خود در فضای آزاد و شیک بهترین روف گاردن های تهران، از تشریفات یاکند کمک بگیرید. با تشریفات مجالس یاکند دیگر در انتخاب روف دچار مشکل نمی شوید. چراکه ما در یاکند با بسیاری از روف های تهران قرارداد داریم و کاملا از امکانات، ظرفیت و دیگر ویژگی های آن ها مطلع هستیم.

بدین شکل بدون بررسی یکایک روف ها و تنها با تعیین معیارهای خود می توانید روف مورد نظر را رزرو کنید. کافی است انتظارات خود را با ما در میان بگذارید تا چندین روف مطابق درخواست های شما را پیشنهاد دهیم. سپس از بین آن ها بهترین را برگزینید و ما در کم ترین زمان آن را برای شما رزرو می کنیم. علاوه بر این ها با رزرو روف گاردن از طریق یاکند شاهد کاهش هزینه ها خواهید بود. با ما تماس بگیرید و طی چند دقیقه بهترین روف تهران را پیدا و اجاره کنید.

کلام آخر

برای انتخاب روف گاردن در تهران با شرایط دلخواه خود و مناسب برای برگزاری مجالس شیک باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. پنج مورد از این نکات بسیار کمک کننده هستند و انتخاب را آسان می کنند. بررسی متراژ و ظرفیت روف، امکانات و تجهیزات، چگونگی پذیرایی، منوی غذایی و ویو از جمله این نکات هستند.

علاوه بر این ها از دو فاکتور مهم دیگر برای انتخاب بهتر می توانید کمک بگیرید. رزرو روفی با دسترسی آسان و لوکیشنی نزدیک به محل سکونت مهمانان و شما و با هزینه مناسب بسیار حائز اهمیت است. بدین شکل از هیچ بابتی نگرانی نخواهید داشت. برای پیدا کردن چنین روفی کافی است با تشریفات و خدمات مجالس یاکند تماس بگیرید. ما در یاکند با توجه به معیارهای شما بهترین پیشنهادها را ارائه می دهیم. سپس با انتخاب یکی از آن ها می توانید رزرو روف را به ما بسپارید و مناسب ترین هزینه را نیز پرداخت کنید.