4.7/5 - (3 امتیاز)

برگزاری مجالس مختلف در باغ عمارت شرق تهران به معنای دور ریختن دغدغه ها و چالش هایی همچون ظرفیت کم نسبت به تعداد مهمانان، پیدا کردن لوکیشن برای عکاسی و فیلم برداری و غیره است. امروزه بین تالارها، باغ تالارها و باغ عمارت ها برای برگزاری مراسم هایی همچون عروسی بیشتر باغ عمارت ها انتخاب می شوند. دلایل بسیاری باعث برتری این مکان نسبت به دیگر فضاها برای برگزاری مجالس می شود. اصلی ترین این دلایل، ویژگی های باغ عمارت ها هستند که در دیگر مکان ها وجود ندارند. زیرا باغ عمارت ها از نظر ظرفیت، فضا، دیزاین، معماری و غیره با تالارها و باغ تالارها تفاوت های بسیاری دارند.
در عین حال باغ عمارت ها به شکلی هستند که همه مراسم ها در آن ها به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار می شوند. این مکان ها به منزله کاخ یا قصری شاهانه برای برگزاری مراسم عروسی شاهزادگان هستند. بنابراین برای برگزاری عروسی باشکوه باید باغ عمارت های شرق تهران و راه های رزرو سریع آن ها را بشناسید.

چرا در باغ عمارت شرق تهران مراسم برگزار کنیم؟

باغ عمارت ها یک دسته از مکان های مناسب برای برگزاری مجالس گوناگون محسوب می شوند. این مکان ها همانطور که از عنوان آن ها برمی آید، به گونه ای طراحی شده اند که یک عمارت در باغی بزرگ واقع شده است. تفاوت باغ عمارت با باغ تالارها در این است که باغ تالارها دارای سالن های پذیرایی مجزا در فضای باز هستند اما در باغ عمارت ها شما در بین درختان و گل ها عمارت هایی کاخ مانند را مشاهده می کنید. این شکل و طراحی این مکان ها باعث می شود که مراسم ها در باغ عمارت ها جلوه ای بسیار باشکوه همچون مجالس شاهزادگان داشته باشند.

باغ عمارت شرق

یکی از مزایای برگزاری مراسم در باغ عمارت علاوه بر لاکچری بودن فضای زیبای آن جهت عکاسی می باشد.

البته ویژگی های دیگر این مکان ها هم در برگزاری باشکوه ترین مجالس در باغ عمارت ها بی تاثیر نیستند. چنان که از جمله دلایل و ویژگی هایی که باعث می شود بسیاری از افراد مراسم های خود از جمله عقد، عروسی وغیره را در باغ عمارت شرق تهران برگزار کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ عمارت شرق تهران با فضایی وی آی پی، زیبا و لوکیشن بی نظیر، جاییست که همه‌ی خدمات را (از ابتدا تا انتها) تیم ما انجام می‌شود.

فضای باز زیبا با طبیعتی چشمگیر

باغ عمارت ها همانند باغ تالارها، باغ هایی پر از درختان و گل های زیبا هستند که در هر یک از فصول سال جلوه گری مخصوص خود را دارند. اما باید بدانید معمولا باغ عمارت ها دارای فضای سبز و طبیعت زیباتری نسبت به باغ تالارها هستند.
شاید یکی از دلایل مهم فضای سرسبزتر باغ عمارت ها، موقعیت مکانی آن ها است. طبیعتا شما هیچ باغ عمارتی را سراغ نخواهید داشت که در فضای مسکونی شهر و در آلودگی و ترافیک باشد. زیرا بیشتر این مکان ها را در موقعیتی دور از شهر و آلودگی ها و در خوش آب و هواترین مناطق احداث می کنند.
بدین شکل طبیعت و درختان آن ها نسبت به دیگر مکان ها با توجه به آب و هوای خوش زیباتر و سرسبزتر هستند و باغ این عمارت ها برای برگزاری انواع مراسم ها دلنشین تر است.

ظرفیت بالا برای برگزاری مجالس با مهمانان زیاد

در صورت برگزاری مراسم در بهترین باغ عمارت شرق تهران شما هرگز دغدغه ای بابت تعداد زیاد یا کم مهمانان خود نخواهید داشت. زیرا یکی از ویژگی های این مکان ها که باعث تمایز آن ها با تالارها و باغ تالارها می شود، ظرفیت زیاد آن ها برای پذیرش تعداد بالای مهمانان در مجالس گوناگون است.
به طور کلی باغ عمارت ها وسعت زیادی دارند و به همین دلیل برگزاری مراسم هایی با تعداد مهمانان زیاد در آن ها امکان پذیرتر از دیگر مکان ها است. البته به این بدان معنا نیست که شما نتوانید عروسی با مهمانان کم را در این باغ ها برگزار کنید.
بنابراین برای رهایی از چالش تناسب تعداد مهمانان با ظرفیت فضا، می توانید با کمک مراکز تشریفاتی همچون یاکند بهترین باغ عمارت را برای عروسی یا عقد خود اجاره کنید.

باغ عمارت شرق تهران (یاکند) با افتخار و تنوعی بی‌نظیر، به عنوان یک مقصد برتر برای لذت بردن از یک شام سلف سرویس در مراسمتان معرفی می شود.

دارای معماری، دکوراسیون و دیزاین بی نظیر

اگر می خواهید عروسی خود را در مکانی باشکوه و معماری فوق العاده شیک و خاص برگزار کنید، انواع باغ عمارت در تهران بهترین گزینه های پیش روی شما هستند. باغ عمارت ها معمولا معماری هایی به خصوص با سبک های ایرانی و خارجی دارند.
چنان که بسیاری از باغ عمارت ها مشابه قصر و کاخ پادشاهان هستند و با برگزاری عروسی در آن ها شما نیز از آن جلال و جبروت در مجلس خود بهره مند خواهید شد. برخی از این عمارت ها به سبک های اروپایی یا لهستانی و بعضی نیز به سبک های کلاسیک یا مدرن ایرانی ساخته شده اند.

بهترین باغ عمارت شرق تهران

باغ عمارت یاکند در شرق تهران، دارای معماری، دکوراسیون و دیزاین بی نظیر برای مراسم های شما می باشد.

معماری بی نظیر انواع باغ عمارت شرق تهران را که در نظر نگیریم، دکوراسیون آن ها نیز بسیار جلوه گر و خاص است. زیرا در این مکان ها از به روزترین روش ها برای دکوراسیون میز و صندلی ها و دیگر اجزای فضا استفاده می کنند.
به طوری که هرگز مهمانان شما در طول مراسم با مشکلاتی همچون ندیدن عروس و داماد، دید نداشتن به فضای رقص و پایکوبی وغیره مواجه نخواهند شد. ضمن اینکه چیدمان میز و صندلی ها به شکلی بسیار زیبا است که در عکس و فیلم های شما تاثیر بسیاری دارد.
علاوه بر این ها یکی دیگر از ویژگی های خاص انواع عمارت شرق تهران، دیزاین فوق العاده شیک و چشمگیر فضای باز و عمارت است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. در این مکان ها حرفه ای ترین تیم های دیزاین با استفاده از جدیدترین سبک های دیزاین در دنیا و انواع اکسسوری ها و وسایل، فضا را به زیباترین شکل ممکن درمی آورند. به طور خلاصه می توان گفت معماری، دکوراسیون و دیزاین باغ عمارت های شرق تهران، فضایی رویایی را برای مراسم شما رقم می زنند.

مجهز به لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری

یکی دیگر از خصوصیات باغ عمارت شرق تهران که باعث جلب توجه بسیاری از افراد می شود، لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری موجود در این مکان است. داشتن لوکیشن برای عکاسی و فیلم برداری فرمالیته و عروسی یکی از چالش هایی است که همراه با این مراسم برای عروس ها و دامادها مطرح می شود.
در این رابطه باید بدانید در صورت انتخاب و رزرو باغ عمارت های تهران برای مجلس عروسی دیگر با چنین چالشی روبه رو نمی شوید. زیرا اکثر باغ عمارت ها برخلاف زیباترین باغ تالار تهران و تالارها مجهز به لوکیشن ها و موقعیت های مخصوص فیلم برداری و عکاسی هستند.
بدین صورت می توانید به راحتی قشنگ ترین عکس و فیلم ها را از شبک رویایی زندگی خود ثبت کنید. سبک و چگونگی این لوکیشن ها به سبک معماری و دکوراسیون عمارت مورد نظر شما بستگی دارد. چنان که برخی از این باغ عمارت ها در فضای باز خود دریاچه، حوض، استخر، آبنما، تاب وغیره دارند و بعضی نیز به فضاهای عکاسی در عمارت مجهز هستند.
بنابراین می توانید متناسب با سلیقه خود بهترین باغ عمارت شرق تهران را رزرو و ضمن برگزاری عروسی نسبت به عکس برداری و فیلم برداری در زیباترین لوکیشن ها اقدام کنید.

دارای متنوع ترین منوی غذایی و سرو شام سلف سرویس

در گذشته تنها با یک مدل غذا از مهمانان عروسی پذیرایی می شد اما امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که چند مدل غذا را به عنوان شام در مراسم عروسی، نامزدی یا عقد خود سرو کنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید یا می خواهید یک غذای به خصوص را در عروسی خود سرو کنید، باغ عمارت ها گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند.
زیرا در این مکان ها برخلاف باغ تالارها و تالارهای مختلف، منوی غذایی بسیار متنوع است و شما می توانید هر نوع غذا و هر چند مدل را به تعداد دلخواه سفارش دهید. همچنین در برخی از این مکان ها امکان سرو شام به صورت سلف سرویس وجود دارد.
علاوه بر این ها جالب است بدانید با برگزاری عروسی در باغ عمارت امکان انتخاب و سرو دسرها، پیش غذاها و نوشیدنی های دلخواه نیز وجود دارد. این در حالی است که در تالارها و باغ تالارها گزینه های پیش روی شما برای سرو و پذیرایی شام بسیار محدود هستند و ممکن است بسیاری از آن ها حتی غذا یا دسر دلخواه شما را تهیه نکنند. با مراجعه به تشریفات یاکند، رزرو بهترین باغ عمارت با منوی غذایی مورد نظر شما بسیار آسان است.

دارای زیباترین جایگاه برای عروس و داماد

در باغ عمارت شرق تهران جایگاهی برای عروس و داماد وجود دارد که هرگز مانند آن را در تالارها و حتی گرانترین باغ تالار تهران نخواهید دید. در تالارها و باغ تالارها یک فضایی مخصوص عروس و داماد در سالن های پذیرایی یا در محیط باز وجود دارد.
این در حالی است که در باغ عمارت ها جایگاه عروس و داماد به طور کلی با مهمانان متفاوت است. چنان که در برخی از این مکان ها، عروس و داماد در بالاترین نقطه عمارت می نشینند و از آن نقطه همه مهمانان را نظاره گر خواهند بود.
در بعضی دیگر نیز جایگاه عروس و داماد در نقطه ای است که پله های دو سمت عمارت به یکدیگر متصل می شوند. در عمارت شرق تهران نه تنها جایگاه عروس و داماد با تالارها و باغ تالارها متفاوت است بلکه از نظر طراحی و دیزاین نیز بسیار سرآمد است.
زیرا خاص ترین و چشمگیرترین دیزاین ها را برای جایگاه عروس و داماد در باغ عمارت شرق تهران انجام می دهند و در این شب خاص عروس و داماد از ابتدا تا انتها همچون ستاره ها می درخشند.

دارای میز و صندلی هایی شیک، به روز و راحت برای مهمانان

میز و صندلی پذیرایی از مهمانان یکی از بخش های اساسی مکانی است که شما برای برگزاری مراسم عروسی یا دیگر مجالس خود انتخاب می کنید. زیرا در هر مراسم جلب رضایت مهمانان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. به همین دلیل در باغ عمارت های شرق تهران به روزترین، راحت ترین و شیک ترین میز و صندلی ها برای پذیرایی از مهمانان وجود دارند. به طوری که مهمان شما حتی اگر از ابتدا تا پایان مراسم روی صندلی بنشیند، هیچ احساس خستگی نخواهد داشت.

باغ عمارت شرق تهران

دیزاین و طراحی داخلی با میز و صندلی و مبل های مدرن

همچنین طراحی، رنگ و سبک میز و صندلی باغ عمارت ها با نوع معماری و دیزاین آن ها هماهنگی و هارمونی بسیاری دارد. این خصوصیت بهترین باغ عمارت شرق تهران در جلوه فضا در نظر مهمانان و در عکاسی و فیلم برداری بسیار تاثیرگذار است.

اجاره سریع و آسان عمارت شرق تهران با تشریفات یاکند

بسیاری از افراد پس از اینکه با ویژگی ها و خصوصیات باغ عمارت های شرق تهران آشنا می شوند، تصمیم خود را برای برگزاری عروسی یا عقد در این مکان ها قطعی می کنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، احتمالا در گام بعدی با چالش چگونگی رزرو آسان و سریع بهترین باغ عمارت مواجه می شوید.
در این رابطه باید بدانید با مراجعه به مجموعه تشریفاتی یاکند امکان اجاره شیک ترین عمارت، جدیدترین تالار در چند دقیقه وجود دارد. زیرا ما در یاکند شرایطی را فراهم کرده ایم که تنها کافی است بگویید دوست دارید مکان برگزاری مجلس شما چطور باشد.
سپس ما بهترین و مناسب ترین باغ عمارت را در کم ترین زمان پیدا و به شما معرفی می کنیم. همچنین امکان رزرو مکان مورد نظر شما با مناسب ترین قیمت را فراهم کرده ایم. بدین صورت هرگز مجبور به صرف زمان زیاد برای یافتن عمارت مورد نظر و پرداخت هزینه های گزاف نخواهید بود.

در نتیجه

امروزه بسیاری از مردم بین تالارها، باغ تالارها و باغ عمارت ها، باغ عمارت شرق تهران را برای برگزاری مجالسی از جمله نامزدی، عقد و عروسی انتخاب می کنند. یکی از دلایل مهم برتری باغ عمارت های منطقه شرق تهران نسبت به دیگر مکان ها این است که مجالسی باشکوه و جلال و جبروت شاهزادگان را می توان در آن ها برگزار کرد. زیرا این مکان ها دارای باغ هایی سرسبز و بانشاط، معماری، دکوراسیون و دیزاین به روز و بی نظیر هستند. همچنین در باغ عمارت های شرق تهران لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری فوق العاده، منوی غذایی متنوع و میز و صندلی های پذیرایی راحت و شیک وجود دارد.
علاوه بر این ها این مکان ها زیباترین جایگاه ها را برای عروس و داماد و ظرفیت بالایی دارند. با توجه به این موارد اگر شما نیز وسوسه شده اید مراسم خود را در باغ عمارت برگزار کنید، مجموعه تشریفاتی یاکند به شما کمک می کند که در کم ترین زمان بهترین باغ عمارت را رزرو کنید.