امتیاز به ما یادت نره!
برگزاری عقد در روف گاردن می تواند بهترین ایده برای داشتن یک مراسم عقد منحصر به فرد و خاص باشد. این روزها همه افراد برای برگزاری مجالس مختلف به دنبال خاص ترین ایده ها هستند که مجلس آن ها در نهایت در ذهن مهمانان به بهترین شکل ماندگار شود.
یکی از عوامل بسیار موثر بر این ماندگاری، محل برگزاری مراسم هایی همچون عقد است. منزل، تالار، باغ، باغ تالار و عمارت برای برگزاری عقد تکراری شده اند اما روف گاردن خاص ترین مکانی است که شما می توانید آن را برای برگزاری مراسم عقد خود برگزینید.
با اجاره روف برای عقد شما مهمانان خود را بسیار سورپرایز می کنید، به خصوص اگر تا به حال کسی در خانواده در چنین فضایی مجالس خود را برگزار نکرده باشد. همچنین از مزایای بی شماری بهره مند می شوید که دستیابی به آن ها در مکان های دیگر امکان پذیر نیست یا دشوار است.

در گذشته بیشتر افراد مجالس مختلف خود از جمله مراسم عروسی، عقد، نامزدی وغیره را مشابه یکدیگر برگزار می کردند و کم تر کسی پیدا می شد که مراسمی خاص داشته باشد. در واقع همه عقد و عروسی ها در منزل و با اصول یکسان برگزار می شدند و حتی دیزاین آن ها نیز تفاوت زیادی با یکدیگر نداشت.

برگزاری عقد در روف گاردن و مزایای آن!

یکی از مزیت های برگزاری عقد در روف گاردن، این است که این مکان ویو و چشم انداز زیبایی دارد.

این در حالی است که امروزه مراسم های مختلف از جهات گوناگون از جمله موارد زیر با یکدیگر متفاوت هستند و دیگر کم تر شباهتی احساس می شود:
  • مکان برگزاری؛
  • دیزاین فضا؛
  • نوع پذیرایی؛
  • نورپردازی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
با توجه به این موارد یکی از دغدغه های مهم افراد برای برگزاری مجالسی مانند عقد این است که مراسم آن ها منحصر به فردتر و خاص تر از دیگران باشد. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، باید بدانید با اجاره روف گاردن برای عقد به آرزوی خود دست پیدا می کنید. برگزاری عقد در روف گاردن بهترین تصمیمی است که شما برای به یادماندنی شدن مراسم خود می توانید اتخاذ کنید.
چرا که در این صورت نه تنها مکان برگزاری مراسم شما بسیار خاص و منحصر به فرد است بلکه عقد شما از نظر دیزاین، نورپردازی، پذیرایی، ویو و بسیاری موارد دیگر نیز با مجالس اطرافیان خود متفاوت خواهد بود. زیرا با برگزاری این مراسم در فضای باز روف از مزایای بسیاری همچون موارد زیر بهره مند می شوید:
برگزاری مراسم عقد در روف گاردن با تیم فوت حرفه‌ای یاکند، یک تجربه زیبا و خاص برای زوج عروس و داماد و مهمانانشان است. این مکان با چشم‌اندازهای زیبا و فضای باز، احساس آرامش و زیبایی را به مراسم اضافه می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که مراسم زیر آسمان آزاد برگزار شود.

دیزاین سفره عقد با هر سبک بدون محدودیت

تا به حال دقت کرده اید که افرادی که عقد خود را در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند، سفره آن ها چیدمانی مشابه با افراد دیگر دارد؟ دلیل آن این است که مجبور هستند سفره خود را مشابه با سبک دیزاین فضای تالار یا باغ چیدمان کنند که هماهنگی برقرار شود.

دیزاین سفره عقد با هر سبک بدون محدودیت

دیزاین سفره عقد به سبک های متفاوت و به سلیقه مشتری از مزایای این مرکز می باشد.

این در حالی است که با برگزاری مراسم عقد در روف گاردن هرگز با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد. زیرا اکثر روف ها سبک معماری، دیزاین و اکسسوری های خاصی ندارند و این ویژگی برای شما امکان دیزاین سفره عقد با سبک دلخواه را فراهم می کند.
بیشتر روف گاردن ها سبکی مدرن دارند و این امکان برای شما فراهم می شود که با برگزاری عقد در روف گاردن سفره عقد خود را با گل آرایی یا انواع اکسسوری ها دیزاین کنید. بدین شکل نه تنها هیچ نگرانی از بابت عدم برقراری هارمونی نخواهید داشت بلکه زیباترین سفره عقد را به سلیقه خود طراحی می کنید.

رقص و پایکوبی زیر نور ستارگان تا پاسی از شب

یکی از مهم ترین مزایایی که با اجاره روف گاردن برای عقد از آن بهره مند می شوید، این است که برخلاف بسیاری از تالارها و باغ تالارها امکان رقص و پایکوبی تا پاسی از شب برای شما وجود دارد. ضمن اینکه در فضایی باز زیر نور ستارگان و آسمان شب می توانید هر چه می خواهید با مهمانان خود برقصید و شادی کنید.
رقص در فضای باز، در آسمان شب و در آب و هوای مطلوب نه تنها خسته کننده نیست بلکه بسیار انرژی بخش و شادی آفرین است. برای برگزاری مراسم خود در چنین فضایی کافی است با تشریفات مجالس یاکند تماس بگیرید و بهترین روف را رزرو کنید.

نورپردازی متفاوت و به روز

نورپردازی در مجالس شادی مانند عقد و عروسی اصل قضیه است. هر چه نورپردازی در این مجالس بهتر و زیباتر باشد، مهمانان پرانرژی تر و صحنه های مراسم جذاب تر خواهند بود. با برگزاری عقد در روف گاردن خیال شما از این بابت نیز بسیار راحت است.
چرا که روف ها طی چند سال اخیر طراحی و ساخته شده اند و به همین دلیل نورپردازی در آن ها با استفاده از سیستم های به روز انجام شده است. به طوری که نه تنها کم یا زیادی نور باعث آزاد مهمانان و شما نمی شود بلکه زیباترین رقص نورها را برای زمان رقص و پایکوبی دارند. 
ضمن اینکه با برگزاری مراسم عقد خود روف نور ماه و ستارگان نیز مجلس شما را مزین می کند و جلوه ای خاص به آن می بخشد.

دستیابی به ویوی ابدی تهران

حتما شما نیز بسیار دیده اید که عروس و دامادها برای ثبت عکس و فیلم های خود، باغ یا امارت اجاره می کنند و تقریبا می توان گفت ویوی عکس و فیلم های اکثر آن ها مشابه است. چنان که پس زمینه عکس های بیشتر عروس و دامادها را درختان و گل ها یا ماکت های عکاسی در امارت ها تشکیل می دهند.
این در حالی است که با برگزاری عقد در روف گاردن شما به ویوی ابدی تهران دست پیدا می کنید و عکس و فیلم هایی خاص از عقد خود خواهید داشت. چرا که با توجه به فضای آزاد و باز روف، ویوی فیلم و عکس های شما فضای اطراف روف گاردن است.
در بسیاری موارد فضای اطراف را ساختمان ها تشکیل می دهند اما در برخی موارد مانند روف های شرق و شمال تهران، ویوی اطراف آن ها طبیعتی بکر و زیبا است. پس با برگزاری مراسم عقد در روف گاردن، به یادماندنی ترین عکس و فیلم ها را با پس زمینه های خاص خواهید داشت.

تشریفات مجالس یاکند با اجاره روف گاردن برای عقد با تجهیز کامل، تجربه‌ای بی‌دردسر و ویژه برای زوج عروس و داماد و مهمانانشان ایجاد می‌کند.

پذیرایی فوق العاده، بدون دردسر و کامل

برخلاف تصور برخی از افراد میزبانی در بالای ساختمان هیچ دشوار نیست بلکه بسیار آسان و بدون دردسر است. پذیرایی اصلی ترین بخش مجالسی مانند عقد به شمار می رود که انجام آن به نحو احسن برای جلب رضایت مهمانان اهمیت بسیاری دارد.
در این رابطه باید بدانید با اجاره روف گاردن جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. زیرا روف های مجهز امروزی که برای برگزاری مجالس طراحی شده اند، کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای پذیرایی را دارند.
چنان که با برگزاری عقد در روف گاردن پذیرایی در مراسم شما به هر شکلی که بخواهید از جمله میز به میز، فرد به فرد یا به صورت سلف سرویس انجام می شود. همچنین بسیاری از روف ها تهیه مواد پذیرایی را نیز برعهده می گیرند و شما بدون هیچ دردسر و زحمتی تنها در مجلس خود حضور پیدا می کنید.
نکته جالب تر این است که روف ها با توجه به اینکه جدید و به روز هستند، امکانات و وسایل پذیرایی جدید و شیکی نیز دارند. البته بستگی دارد که شما کدام روف گاردن تهران را اجاره کنید. 

اجاره روف گاردن برای عقد با تشریفات یاکند

امروزه روف گاردن های بسیاری در سراسر تهران وجود دارد و برای برگزاری مراسم عقد در روف گاردن شاید شما دچار سردرگمی شوید. البته اگر از مراکز تشریفاتی مانند تشریفات و خدمات مجالس یاکند کمک بگیرید، با چنین مسئله ای مواجه نخواهید شد.

اجاره روف گاردن برای عقد با تشریفات یاکند

بهترین روف گاردن برای مراسم عقد را از تشریفات یاکند اجاره کنید.

چراکه تنها کافی است فاکتورهایی از جمله موارد زیر را با ما در میان بگذارید تا بهترین روف گاردن را برای شما پیدا و اجاره کنیم:
  • تعداد مهمانان؛
  • لوکیشن مورد نظر؛
  • نیازهای اساسی؛
  • ویوی دلخواه؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
ما در یاکند با مکان های مختلف از جمله روف های گوناگون قرارداد داریم و امکان برگزاری عقد در روف گاردن با هزینه مناسب را نیز برای شما فراهم می کنیم. البته این تنها خدمات یاکند نیست و شما در مجموعه ما از خدمات دیگری برای برگزاری مجالس مختلف نیز می توانید بهره مند شوید. برخی از این خدمات عبارت هستند از:
  • عکاسی
  • فیلم برداری
  • گل آرایی
  • بادکنک آرایی
  • شمع آرایی
  • اعزام نیروی پذیرایی
  • اجاره ظروف
  • دعوت از دی جی
  • نورپردازی
  • وغیره.
بهره مندی از این خدمات ما در یاکند بدون هیچ زحمتی و با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.

کلام آخر

امروزه برگزاری مجالسی همچون عقد به شکل منحصر به فرد بسیار حائز اهمیت است. مکان برگزاری این مراسم ها از جمله موارد موثر بر منحصر به فردی آن ها محسوب می شود. در این رابطه باید بدانید دیگر تالارها و باغ تالارها تکراری شده اند و این روزها روف گاردن بر آن ها پیشی گرفته است.
با برگزاری عقد در روف گاردن شما نه تنها فضایی خاص برای مراسم خود دارید بلکه از مزایای دیگری نیز بهره مند خواهید شد که مجلس شما را منحصر به فرد می کنند. نورپردازی متفاوت، رقص و پایکوبی زیر نور ستارگان و در هوای دلنشین و دستیابی به ویوی ابدی برای عکس و فیلم ها از جمله این مزایا هستند.
همچنین با توجه به سبک ساده و مدرن روف ها شما می توانید سفره عقد خود را با سبک دلخواه دیزاین کنید. البته بهره مندی از این مزایا به روف گاردنی که اجاره می کنید بستگی دارد. ما در یاکند به شما کمک می کنیم بهترین روف را با یک تماس اجاره کنید.