5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد دارید یک مهمانی خاص خانوادگی یا دوستانه در فضای باز و بسیار اختصاصی داشته باشید، اجاره روف گاردن برای مهمانی بهترین کار است. از گذشته های دور تا به امروز اکثر افراد مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی را در منزل خود برگزار می کنند. اما این روزها برگزاری مهمانی در روف گاردن بسیار رواج پیدا کرده است. چرا که خانه ها نسبت به گذشته به میزان قابل توجهی کوچک شده اند و در بسیاری از آن ها حتی امکان برگزاری یک مهمانی 10 نفره وجود ندارد. همچنین برگزاری مهمانی در منزل برای میزبان آنچنان خوشایند و هیجان انگیز نیست. این در حالی است که با برگزاری مهمانی های خود در روف گاردن ضمن آسودگی خیال از فضای کافی برای حضور مهمانان شما نیز در تمام مراسم لذت خواهید بود. زیرا از زحمات و خستگی های برگزاری مهمانی در منزل خبری نیست. البته به شرطی که فاکتورهای مهم برای برگزاری بهترین مهمانی در روف را در نظر داشته باشید.

همه چیز درباره اجاره روف گاردن برای مهمانی!

دیگر زمان برگزاری مهمانی های خانوادگی و دوستانه در منزل گذشته است. در گذشته اگر می گفتید که مهمانی های خانوادگی یا دوستانه را می توان در مکانی جز منزل برگزار کرد، شاید به شما می خندیدند. چراکه برگزاری مراسم های دیگر در مکان هایی همچون تالار، باغ وغیره امکان پذیر بود اما بیشتر افراد مهمانی ها را در منزل برگزار می کردند.همه چیز درباره اجاره روف گاردن برای مهمانی!

اما امروزه برگزاری مهمانی در روف نه تنها دور از باور نیست بلکه بسیار پرطرفدار است. از جمله دلایلی که باعث استقبال افراد از برگزاری مهمانی های خانوادگی در روف گاردن شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوچک شدن خانه ها نسبت به گذشته و عدم گنجایش برگزاری مهمانی های حتی 10 نفره؛
  • بی دردسر شدن برگزاری مهمانی در روف نسبت به برگزاری در منزل برای میزبان؛
  • هیجان انگیزتر بودن مهمانی برای مهمانان؛
  • برگزاری مهمانی در فضای باز، خاص و خوش آب و هوا؛
  • برگزاری مهمانی خانوادگی در فضایی اختصاصی تر از منزل؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

از زیبایی، خدمات و گنجایش بیشتر روف ها که بگذریم به اختصاصی بودن فضای آن می رسیم. روف گاردن به دلیل قرارگیری در پشت بام ساختمان ها نسبت به منازل آپارتمانی اختصاصی تر است. با اجاره روف گاردن برای مهمانی می توانید تا پاسی از شب همراه با مهمانان خود بیدار بمانید و از همنشینی با یکدیگر لذت ببرید. البته بدون اینکه دغدغه ایجاد سروصدا برای همسایگان را داشته باشید.

مهم ترین نکات درباره برگزاری مهمانی در روف گاردن

برای برگزاری مهمانی در فضای آزاد روف گاردن باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. زیرا در غیر این صورت مهمانی شما آنچنان که دوست دارید و پیش بینی کرده اید، پیش نمی رود. با توجه به نکاتی همچون موارد زیر، بهترین مهمانی را در روف می توانید برگزار کنید:

ظرفیت روف

پیش از هر چیز توصیه می کنیم هنگام اجاره روف گاردن، ظرفیت و گنجایش آن را بررسی کنید. روف ها از نظر ظرفیت انواع مختلفی دارند و هر یک برای برگزاری نوعی مراسم با تعداد خاصی از مهمانان مناسب هستند. به همین دلیل شما باید روفی را اجاره کنید که ظرفیت آن با تعداد مهمانان شما تناسب داشته باشد.

بررسی امکانات و تجهیزات موجود در روف

در قدم دوم امکانات و تجهیزات روف گاردن را برای برگزاری مهمانی به طور کامل بررسی کنید. روف ها معمولا یک نوع فضای باز هستند. به همین دلیل شما باید کلیه امکانات آن ها را برای برگزاری مهمانی بررسی کنید. از جمله این امکانات و تجهیزات که هنگام اجاره روف گاردن برای مهمانی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی امکانات و تجهیزات موجود در روف

  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب؛
  • سایه بان؛
  • میز و صندلی به تعداد مهمانان؛
  • آسانسور؛
  • پارکینگ؛
  • مبلمان راحتی؛
  • امکانات پذیرایی از تعداد مهمانان شما؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بررسی چگونگی پذیرایی و منوی غذا

پذیرایی اصلی ترین بخش یک مراسم از جمله مهمانی های خانوادگی و دوستانه است. معمولا در این مهمانی ها یک وعده غذایی به خصوص شام سرو می شود. به همین دلیل یکی دیگر از نکاتی که برای برگزاری مهمانی در روف گاردن باید مد نظر داشته باشید، پذیرایی و منوی غذای محل مورد نظر است.

امکانات و وسایل، مهماندارها و کیفیت مواد پذیرایی روف منتخب را بررسی کنید. همچنین به بررسی منوی غذایی آن بپردازید که آیا غذاهای موجود در منو موردپسند مهمانان شما واقع می شود یا خیر. علاوه بر این ها کیفیت منوی غذایی بسیار حائز اهمیت است و نباید از آن غافل شوید.

بررسی نورپردازی فضا

بررسی نورپردازی در زمان اجاره روف گاردن برای مهمانی به اندازه پذیرایی و سرو غذا در روف اهمیت دارد. چرا که نورپردازی به خصوص برای مهمانی های که در شب برگزار می شود، بسیار مهم است. زیرا در صورتی که نورپردازی خوب و کافی نباشد، باعث آزردگی خاطر مهمانان می شود و زودتر مهمانی شما را ترک می کنند.

به همین دلیل روف مورد نظر شما باید نورپردازی متفاوت و ایده آلی برای هر زمان از روز و شب داشته باشد. با اجاره روف با کمک تشریفات مجالس یاکند خیال شما از این بابت راحت خواهد بود.

پیش بینی شرایط ناگهانی توسط مسئولان روف گاردن

زمانی که برای اجاره روف برای دورهمی خود اقدام می کنید، حتما بررسی کنید که مسئولان آن شرایط ناگهانی را پیش بینی کرده اند یا خیر؟ زیرا روف گاردن فضای بازی است که در فصول مختلف به خصوص پاییز، زمستان و بهار تحت خطر بارش باران و برف قرار می گیرد.

به همین دلیل باید مسئولان روفی که شما اجاره می کنید، این موارد را پیش بینی کنند. بدین صورت نه تنها شما هنگام برگزاری مهمانی خود هیچ نگرانی نخواهید داشت بلکه بلافاصله پس از وقوع اتفاقات ناگهانی، مسئولان نسبت به رفع مشکلات اقدام می کنند.

توجه به تخصص و رفتار کارکنان روف

برای بهترین میزبانی در بالای ساختمان حتی میزان تخصص و رفتار کارکنان روف مورد نظر را باید بررسی کنید. چرا که رفتار مودبانه و حرفه ای آن ها در زمان پذیرایی و کمک به مهمانان شما موجب آسودگی و آرامش خاطر آن ها در طول مهمانی می شود.

ضمن اینکه کارکنان حرفه ای به بهترین شکل بدون اینکه کسی را جا بیندازند، پذیرایی و سرو غذا را انجام می دهند. در این صورت با اجاره روف گاردن برای مهمانی شما به عنوان میزبان هیچ دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت و همانند یکی از مهمانان خود از پذیرایی و امکانات لذت می برید.

در نظر گرفتن قیمت کرایه روف گاردن

قیمت روف گاردن یک از مهم ترین نکات و فاکتورهایی است که برای برگزاری مراسم در فضای باز روف باید آن را مد نظر داشته باشید. در این رابطه باید بدانید که قیمت روف ها تحت تاثیر عوامل زیر متفاوت است و قیمت ثابتی ندارند:

  • لوکیشن یا موقعیت مکانی؛
  • ساختمانی که در آن واقع شده است؛
  • متراژ و گنجایش؛
  • امکانات و تجهیزات؛
  • خدماتی که از آن ها بهره مند می شوید؛
  • منوی غذایی منتخب شما؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

البته علاوه بر این موارد عوامل دیگری نیز می توانند بر قیمت روف تاثیر داشته باشند. یکی از آن ها مرکزی است که برای اجاره روف گاردن برای مهمانی از آن کمک می گیرید.

برگزاری بهترین مهمانی در روف گاردن با مناسب ترین قیمت

اگر قصد دارید مهمانی خود را در روف گاردن برگزار کنید، با تشریفات و خدمات مجالس یاکند جای هیچ نگرانی از بابت قیمت و هزینه ها وجود ندارد. زیرا ما در یاکند با بسیاری از روف های تهران قرارداد داریم و به همین دلیل شما می توانید آن ها را با قیمت مناسب اجاره کنید.برگزاری بهترین مهمانی در روف گاردن با مناسب ترین قیمت

چنان که کافی است انتظارات خود از یک روف را با ما در میان بگذارید تا بهترین روف گاردن را به شما معرفی و آن را اجاره کنیم. البته این تنها خدمات یاکند نیست. ما در زمینه کرایه مکان های مختلف برای برگزاری مجالس گوناگون و برگزاری صفر تا صد مراسم های مختلف فعالیت داریم.

همچنین در یاکند می توانید از خدمات لازم برای برگزاری هر مراسمی از جمله نورپردازی، دیزاین، نظافت، پذیرایی، آتش بازی وغیره بهره مند شوید. بهره مندی از خدمات ما نیز اصلا دشوار نیست و تنها نیازمند یک تماس با شماره های یاکند است.

کلام آخر

با اجاره روف گاردن برای مهمانی می توانید خاص ترین مهمانی را در فضای باز برگزار کنید بدون اینکه دردسرهای مهمانی های منازل را داشته باشد. این روزها برخلاف گذشته برگزاری مهمانی در منزل به دلیل کوچک بودن منازل و زحمات آن طرفداران زیادی ندارد. زیرا با برگزاری مهمانی در مکان هایی همچون روف گاردن نه تنها دغدغه های دورهمی های خانگی وجود ندارد بلکه مهمانی بسیار خاصی خواهید داشت. البته باید نکات و فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا مهمانی شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود. بررسی ظرفیت، امکانات و تجهیزات، نورپردازی، پذیرایی و منوی غذا از جمله این فاکتورها هستند. همچنین دقت داشته باشید که مسئولات روف مورد نظر شما توانایی پیش بینی اتفاقات ناگهانی را دارند یا خیر؟ علاوه بر این ها قیمت روف از اهمیت بسیاری برخوردار است و در عین حال تحت تاثیر عوامل بسیاری تغییر می کند. در صورتی که با دریافت کمک از تشریفات مجالس یاکند تنها با یک تماس، این قیمت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.