امتیاز به ما یادت نره!
اجاره روف گاردن شرق تهران به معنای برگزاری مراسم یا مهمانی در فضایی صمیمانه، خاص و دارای ویوی دلپذیر است که تا به حال بسیاری از مهمانان آن را تجربه نکرده اند! اگر جز افرادی هستید که می خواهید در مهمانی یا مراسم مورد نظر خود از جمله تولد، سالگرد، عقد، نامزدی، عروسی وغیره یک تجربه خاص را برای خود و مهمانان رقم بزنید، بهتر است نسبت به اجاره روف گاردن اقدام کنید.
با کرایه روف گاردن شرق تهران شما مراسم خود را در خاص ترین مکان برگزار می کنید که تا به حال کمتر کسی نسبت به برگزاری مجلس در آن اقدام کرده است. البته باید بهترین روف شرف را رزرو کنید. زیرا بهترین روف گاردن شرق از جهات مختلفی بر مکان های دیگر برتری دارد.
با آشنایی با ویژگی ها و امکانات این روف محال ممکن است که شما از برگزاری مجالس خود در آن صرف نظر کنید بلکه هرچه سریع تر نسبت به اجاره آسان آن اقدام خواهید کرد.

آنچه باید برای اجاره روف گاردن شرق تهران بدانید!

برگزاری مجالس مختلف در روف گردن در واقع خاص ترین تجربه برای بسیاری از افراد به شمار می رود. زیرا کم تر کسی پیدا می شود که به جای تالار یا باغ نسبت به کرایه این فضا برای مراسم خود اقدام کند. در عین حال باید بدانید برگزاری مراسم ها در روف با توجه به ویژگی ها و شرایط آن می تواند یک تجربه دلنشین باشد.

آنچه باید برای اجاره روف گاردن شرق تهران بدانید!

برگزاری مراسم های متفاوت نظیر تولد در روف گاردن بسیار جذاب می باشد.

برای رزرو روف گاردن شرق تهران باید بدانید که روف به فضایی گفته می شود که در واقع پشت بام ساختمان ها است. پشت بامی که به خوبی برای مهمانی و پذیرایی آماده و چیدمان شده باشد، روف گاردن محسوب می شود.
روف ها با توجه به محلی که در آن قرار گرفته اند، دارای ویوهای متفاوتی هستند. برخی از آن ها روی ساختمان های مرتفع واقع شده اند و تا نگاه می کنید آبی آسمان را می بینید. اما بعضی دیگر دارای ویوی ساختمان ها یا طبیعت اطراف هستند.
به هر حال کسی که مراسم مورد نظر خود را در روف برگزار می کند، بیش از هر چیز بخاطر بهره مندی از ویوی روف گاردن این فضا را انتخاب کرده است. البته توجه داشته باشید که این روزها روف های بسیاری در تهران و به خصوص منطقه شرقی آن وجود دارد و شما برای برگزاری خاص ترین مراسم بدون هیچ نقصی باید بهترین روف را اجاره کنید.

بهترین روف گاردن شرق تهران را بشناسید!

اگر قصد اجاره روف گاردن شرق تهران را دارید، باید بدانید یکی از بهترین های آن ها در منطقه پردیس شرق واقع شده است. این روف گاردن با توجه به ویژگی هایی که دارد، می تواند بهترین انتخاب شما برای برگزاری مراسم های مختلف باشد. زیرا از جمله ویژگی ها و خصوصیات این روف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای ظرفیت بالا

این روف جز معدود روف گاردن هایی به شمار می رود که ظرفیت زیادی دارند. زیرا ظرفیت این روف گاردن 200 نفر است. همچنین طبقه پایینی آن فضایی با ظرفیت 300 نفر وجود دارد. به همین دلیل شما با رزرو این روف می توانید مراسم خود را با نزدیک 500 مهمان برگزار کنید و از بابت کمبود فضا هیچ دغدغه ای نداشته باشید. البته این بدین معنا نیست که امکان برگزاری مراسم هایی با مهمانان کمتر در این مکان وجود نداشته باشد.

امکان برگزاری انواع مجالس

برخلاف تصور بسیاری از افراد این روف هیچ محدودیتی برای برگزاری مجالس ندارد و شما می توانید در آن هر مجلسی را برگزار کنید. نه تنها امکان برگزاری مهمانی در روف گاردن شرق وجود دارد بلکه با اجاره روف گاردن شرق تهران حتی می توانید مجالس دیگری از جمله موارد زیر را نیز در آن برگزار کنید:
  • تولد؛
  • سالگرد؛
  • تعیین جنسیت؛
  • نامزدی؛
  • عقد؛
  • عروسی.

مجهز به بهترین امکانات پذیرایی

یکی از دغدغه های مهم افراد در زمان رزرو مکان برای برگزاری مجالس مختلف، امکانات فضای مورد نظر برای پذیرایی است. چرا که این روزها پذیرایی در مجالس نسبت به گذشته اهمیت بیشتری دارد. در این رابطه باید بدانید برخلاف بسیاری از روف ها که فضا و امکانات کافی برای پذیرایی را ندارند، در این روز از بهترین امکانات برای پذیرایی از مهمانان خود بهره مند می شوید.
این روف گاردن مجهز به بهترین و شیک ترین وسایل برای پذیرایی از یکایک مهمانان است. همچنین کلیه وسایل لازم برای پذیرایی انواع نوشیدنی، میوه، شیرینی، کیک وغیره در این روف وجود دارد. نکته مهم تر نیز این است که در این روف گاردن شرق تهران با هر سبکی که شما بخواهید پذیرایی انجام می شود. 
به عنوان مثال نه تنها امکان پذیرایی به صورت فرد به فرد و میز به میز وجود دارد بلکه پذیرایی به صورت سلف سرویس نیز امکان پذیر است.

امکان سرو شام بی نظیر

بسیاری از روف گاردن ها این روزها به صورتی طراحی شده اند که تنها برای مهمانی ها و دورهمی ها مناسب هستند. به طوری که در آن ها امکانات کافی برای تهیه و سرو شام وجود ندارد. این در حالی است که با اجاره روف گاردن شرق تهران شما از بهترین امکانات برای سرو شام بهره مند خواهید شد.
زیرا در این روف تمامی امکانات مورد نیاز برای سرو انواع شام همراه با دسر و پیش غذا وجود دارد. ضمن اینکه در صورت برگزاری برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن یا مجالس دیگر، سرو شام به صورت گرم و همراه با زیباترین دیزاین انجام می شود.

دارای زیباترین ویو

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این روف، ویوی زیبای آن است. این روف با توجه به لوکیشنی که در آن قرار دارد، خاص ترین ویو را در اختیار شما قرار می دهد. به طوری که شما می توانید با کمک بهترین عکاس ها و فیلم برداران مانند تیم عکاسی و فیلم برداری مجموعه تشریفاتی یاکند، زیباترین عکس و فیلم ها را در این روف گاردن به ثبت برسانید.

دارای ویو زیبا با دیزاین های جذاب

این روف گاردن در شرق تهران یکی از بهترین ویو ها و چشم اندازها را به شما می دهد.

ترکیبی از ویوی آسمان و فضای اطراف می تواند خاص ترین پس زمینه برای عکس یا فیلم های شما باشد که کم تر کسی چنین عکس و فیلم هایی دارد. بنابراین با برگزاری مراسم نامزدی در روف گاردن یا دیگر مجالس خود مانند تولد، عروسی وغیره عکس و فیلم هایی خاص و به یادماندنی را به ثبت برسانید.

مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایه بان

با اجاره روف گاردن شرق تهران شما هیچ یکی از نگرانی های برگزاری مجالس در فضای باز را نخواهید داشت. چرا که در این فضا کلیه امکانات لازم برای برگزاری مراسم های گوناگون در فصول مختلف سال وجود دارد.
به طوری که در صورت برگزاری مراسم خود در فصول گرم سال، بهترین و جدیدترین سیستم های سرمایشی فضای باز هوا را برای شما مطلوب می کنند. همچنین در صورت برگزاری تولد در روف گاردن شرق در فصول زمستان، سرمای هوا با سیستم های گرمایشی ایده آل کاهش پیدا می کند.
علاوه بر این ها اگر آفتاب تابستان یا باران و برف زمستان در طول مراسم شما را آزرده خاطر می کند، این روف با استفاده از سایه بان از آزردگی خاطر شما جلوگیری خواهد کرد. چنان که اگر شما یا مهمانان علاقه مند بودید می توانید از فضای باز استفاده کنید و در غیر این صورت سایه بان برای شما فضایی بی نظیر دارد که در طول مراسم آرامش شما خدشه دار نشود.
کرایه روف گاردن شرق تهران به صورت تلفنی و ارزان!
آیا شما نیز با آشنایی با ویژگی های این روف تصمیم به اجاره روف گاردن شرق تهران برای مجالس خود گرفته اید؟ آیا می دانید چگونه این روف را با قیمت مناسب و به آسانی رزرو کنید؟ مجموعه تشریفات مجالس یاکند یکی از بهترین راه ها برای رزرو این روف گاردن محسوب می شود.
شما با کمک یاکند می توانید این روف را بسیار سریع، آسان و حتی با مناسب ترین قیمت رزرو کنید. زیرا در یاکند امکان اجاره روف گاردن ارزان نیز برای مشتریان فراهم شده است. چنان که با بهره مندی از تخفیفات یاکند، هزینه رزرو روف کاهش پیدا می کند.
نکته مهم تر این است که با یاکند دیگر مجبور به مراجعه حضوری برای اجاره روف نخواهید بود. زیرا در مجموعه تشریفاتی ما امکاناتی وجود دارد که با یک تماس تلفنی مکان مورد نظر را رزرو می کنید. همچنین امکان بهره مندی از کلیه خدمات و تشریفات مجالس مانند موارد زیر در یاکند وجود دارد:
  • اعزام مهماندار؛
  • دعوت از دی جی؛
  • تیم دیزاین فوق العاده؛
  • عکاس و فیلم بردار حرفه ای؛
  • انواع فینگرفود و غذا؛
  • کرایه ظروف و وسایل؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

کلام آخر

اجاره روف گاردن شرق تهران و برگزاری مجالس مختلف در این مکان می تواند خاص ترین تجربه برای مهمانان و حتی شما باشد! چرا که این روف ویژگی هایی دارد که آن را به بهترین گزینه برای برگزاری مراسم ها تبدیل کرده اند.
این روف گاردن شرق دارای ظرفیتی زیاد بالغ بر 200 نفر است و ویوی خاص و دلنشین دارد که عکس برداری و فیلم برداری بی نظیر را برای شما امکان پذیر می کند. همچنین با کرایه روف گاردن شرق تهران شما بهترین پذیرایی و سرو شام را تجربه خواهید کرد.
زیرا کلیه امکانات لازم برای پذیرایی و سرو شام در این فضا وجود دارد. همچنین این روف مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایه بان است. همه این ویژگی ها آن را به بهترین مکان برای برگزاری مجالس مختلف تبدیل کرده اند. برای اجاره ارزان و آسان این روف گاردن نیز تنها کافی است که با مجموعه تشریفاتی یاکند ارتباط برقرار کنید. ما این روف را برای شما با قیمت مناسب رزرو می کنیم.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]