امتیاز به ما یادت نره!

امروزه برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار مختلط در تهران طرفداران بسیاری دارد اما این دسته از مکان ها با تالارها و باغ تالارهای دیگر متفاوت هستند. این دسته از باغ تالارها ویژگی های به خصوصی از نظر ظرفیت، موقعیت مکانی، سالن ها وغیره دارند.
همچنین برگزاری هر گونه مراسم از جمله عروسی، عقد، نامزدی وغیره در این مکان دارای شرایط خاصی است که باید آن ها را بپذیرید. علاوه بر این ها باید بدانید برگزاری مجالس در تالارهای مختلط در برخی از فصول و زمان های سال امکان پذیر است.
بنابراین اگر جز آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که می خواهید قشنگ ترین شب زندگی خود را در این باغ تالارها جشن بگیرید، باید ابتدا با ویژگی ها و تفاوت های آن ها با دیگر مکان ها آشنا شوید. سپس در صورت اطمینان از تصمیم خود با کمک بهترین مراکز تشریفات نسبت به رزرو و اجاره اقدام کنید.

تفاوت باغ تالار مختلط در تهران با باغ تالارهای جدا

امروزه باغ تالارها و تالارها از جهات مختلفی از جمله ظرفیت، لوکیشن، معماری، نوع برگزاری مراسم ها وغیره به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. یکی از اصلی ترین دسته بندی ها بر اساس این است که مجالس در این مکان ها به چه شکلی برگزار شوند.
چنان که بر این اساس باغ تالارها به دو دسته مختلط و جدا تقسیم می شوند. همانطور که از عنوان این تالارها مشخص است، در انواع جدا در مراسم ها زنانه و مردانه جدا است و در انواع مختلط، هیچ مرز جنسیتی وجود ندارد.

باغ تالار مختلط

یاکند یکی از بزرگترین باغ تالارهای مختلط در تهران می باشد.

در این رابطه باید بدانید که فعالیت باغ تالار مختلط در ایران غیرمجاز و ممنوع است. به همین دلیل اگر قصد برگزاری مراسم در این تالارها را داشته باشید، ممکن است با شرایط دشواری روبه رو شوید و باید آن ها را بپذیرید.
علاوه بر این تفاوت های دیگری نیز بین تالارهای جدا و مختلط وجود دارد که برای تصمیم گیری بهتر برای رزرو و اجاره هر یک از آن ها، بهتر است ابتدا با این تفاوت ها به خوبی آشنا شوید. از جمله تفاوت های باغ تالار مختلط در تهران با تالارهای جدا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوکیشن

یکی از تفاوت های قابل توجه تالارهای مختلط با جدا به لوکیشن یا موقعیت مکانی آن ها مربوط می شود. به طور کلی باغ تالارها خارج از شهر و مناطق مسکونی واقع شده اند. زیرا باید فضای سبز زیباتر و به دور از آلودگی های شهری و مساحتی بیشتر داشته باشند که دستیابی به این دو مستلزم قرارگیری آن ها در خارج از شهر است.
اما باغ تالارهای مختلط معمولا در موقعیت های خارج از شهر و حتی دور از دسترس قرار دارند. زیرا برگزاری مراسم مختلط در ایران مجاز نیست و این تالارها را دور از دسترس احداث می کنند که افراد کمتری از چگونگی برگزاری مجالس در آن ها مطلع شوند.
بنابراین اگر قصد دارید عروسی یا عقد خود را در این مکان ها برگزار کنید، به دسترسی و طول مسیر خود و مهمانان تا مکان مورد نظر توجه داشته باشید.

ظرفیت

باغ تالارها از جمله انواع باغ تالار مختلط در تهران و تالارهای جدا، ظرفیت و گنجایش های متفاوتی دارند و نمی توان بر اساس این دسته بندی برای آن ها ظرفیت به خصوصی را در نظر گرفت. اما به طور کلی مکان های مختلط نسبت به باغ تالارهای جداگانه، ظرفیت کمتری دارند.
به طوری که معمولا گنجایش تالارهای مختلط بین 200 تا 500 نفر است و کمتر پیش می آید که این مکان ها ظرفیت بیشتری تا حدود 1000 نفر داشته باشند. به همین دلیل امکان برگزاری مراسم هایی با تعداد مهمانان زیاد در این تالارها وجود ندارد. پس برای رزرو زیباترین باغ تالار تهران باید تناسب تعداد مهمانان با ظرفیت مکان انتخابی را در نظر داشته باشید.

سالن پذیرایی

در باغ تالارهای جدا معمولا دو سالن جداگانه برای پذیرایی از زنان و مردان وجود دارد. همچنین بخش باغ و فضای باز آن ها برای پذیرایی از زنان و مردان کاملا مجزا است. در حالی که در باغ تالار مختلط در تهران سالن ها جدا نیستند و پذیرایی به صورت مختلط انجام می شود.
همچنین در صورت برگزاری مراسم در فضای باز این باغ ها، میز و صندلی های پذیرایی از زنان و مردان مجزا نیست و همه در کنار یکدیگر می نشینند. این مورد یکی از اساسی ترین تفاوت های باغ تالارهای مختلط با جدا است که شاید برای افرادی که به حجاب و عقاید خود اهمیت زیادی می دهند، دشوار باشد اما از جهات دیگری می تواند مناسب باشد.باغ تالار مختلط یاکند دارای سالن پذیرایی و سالن سرو شام مجزا می باشد.
چنان که در صورت برگزاری مجالسی مانند عروسی در بهترین تالار مختلط در تهران، خانواده ها همگی در کنار یکدیگر هستند و مراسم لذتبخش تر خواهد بود.

سالن سرو شام

دیگر تفاوت تالارهای مختلط با مکان هایی که مراسم ها را به صورت جداگانه در آن ها برگزار می کنند، به سالن سرو شام آن ها مربوط می شود. معمولا تالارهای جداگانه علاوه بر سالن های پذیرایی جدا به سالن های سرو شام به شکل جداگانه مجهز هستند.
به طوری که زنان می توانند بدون رعایت حجاب در سالنی جداگانه شام خود را تناول کنند و دغدغه به خصوصی نداشته باشند. اما در باغ تالار مختلط در تهران اینگونه نیست و در بیشتر موارد این تالارها شام را به صورت مختلط در سالن یا فضای باغ سرو می کنند.
چنان که همه مهمانان و خانواده ها روی میزهایی در کنار یکدیگر شام خود را تناول و شامی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه می کنند. با مجموعه تشریفاتی یاکند رزرو آسان لوکس ترین باغ تالار تهران که مراسم خود را به صورت مختلط در آن برگزار کنید، امکان پذیر است.

مهماندارها

تابه حال دقت کرده اید که مهماندارها و گارسون های باغ تالارهای مختلط با تالارهای جدا چه تفاوتی دارند؟ اگر توجه کرده باشید، در باغ تالارهای جداگانه پذیرایی در سالن های زنانه توسط مهمانداران خانم و در سالن های مردانه توسط مهمانداران آقا انجام می شود.
این در حالی است که در باغ تالارهای مختلط مهمانداران آقا و خانم به صورت همزمان در فضای باز یا سالن پذیرایی از مهمانان زن و مرد در کنار یکدیگر پذیرایی می کنند و مرز جنسیتی وجود ندارد. همچنین در برخی از مکان های مختلط تنها پرسنل خانم یا آقا فعالیت دارند اما پذیرایی از تمامی مهمانان در باغ تالار مختلط در تهران برعهده آن ها است.

اتاق پرو

همه تالارها، باغ تالارها، عمارت ها و مکان های مناسب برای برگزاری مجالس گوناگون مجهز به اتاق پروهای مختلف با امکانات متفاوت هستند. اما نکته مهم این است که در تالارهای جدا برای زنان و مردان اتاق پروهای جداگانه وجود دارد یا تنها سالن زنانه آن ها مجهز به اتاق پرو است.
در حالی که در باغ تالارهای مختلط یک اتاق پرو وجود دارد و زنان و مردان همگی می توانند در آن لباس های خود را تعویض کنند. به طوری که دو اتاق را در این مکان ها مشاهده نمی کنید اما در برخی موارد ممکن است در این اتاق فضای خاصی مخصوص بانوان وجود داشته باشد.
به همین دلیل توصیه می کنیم در زمان رزرو بهترین تالار مختلط در تهران برای راحتی و رفاه مهمانان خود به این مورد توجه کافی را داشته باشید. چنان که اگر احساس می کنید بانوان مراسم شما، به اتاق پرو خصوصی برای تعویض لباس، تمدید آرایش وغیره نیاز دارند، باغ تالار مختلط در تهران مجهز به اتاق پرو بانوان یا فضای خاص تر را رزرو کنید. بدین شکل مهمانان در مجلس عروسی، نامزدی یا عقد شما نه تنها دچار آزردگی خاطر نمی شوند بلکه احساس خوشایندی خواهند داشت.

پذیرایی

باغ تالارهای مختلط و جدا علاوه بر موارد گفته شده، از نظر پذیرایی نیز تاحدودی متفاوت هستند. در تالارهای جدا میوه و شیرینی ها روی میزها چیده می شوند و گارسون ها نوشیدنی را پذیرایی می کنند. در تالارهای مختلط نیز گاهی اوقات به همین شکل است اما در برخی مواقع یا به درخواست میزبان پذیرایی به شکل های دیگری نیز انجام می شود.
چنان که امکان چیدن میزهای بزرگ پذیرایی میوه، شیرینی، نوشیدنی، دسر، پیش غذا، فینگرفود وغیره به صورت سلف در بخش های مختلف مراسم وجود دارد. بدین شکل مهمانان می توانند خود از خود با بهترین انتخاب ها پذیرایی کنند و از لحظه لحظه عروسی یا نامزدی و عقد شما لذت ببرند.
بنابراین اگر شما به این نوع پذیرایی علاقه مند هستید، باغ تالار مختلط در تهران بهترین گزینه برای برگزاری عروسی شما محسوب می شود.

بهترین زمان برای رزرو باغ تالار مختلط

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب و اجاره باغ تالارهای مختلط باید به آن توجه کنید، زمان برگزاری مجالس در این مکان ها است. در تالارهای پذیرایی جداگانه امکان برگزاری هر مراسم در هر زمان و روز در طول سال وجود دارد اما این مورد در رابطه با باغ تالارهای جدا و مختلط صادق نیست.
طبیعتا برگزاری مراسم در باغ تالارها به خصوص باغ تالارهای مختلط در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان بهتر است. زیرا در این صورت طبیعت در فضای باز باغ زیبایی و جلوه بیشتری دارد که باعث افزایش زیبایی فضای مجلس شما می شود.
همچنین مهمانان از نظر هوا و سرما دچار مشکل و آزردگی خاطر نمی شوند و در هوایی مطلوب و دلپذیر در شب های بهاری و تابستانی می توانید بهترین عروسی مختلط را برگزار کنید. البته ناگفته نماند که امروزه برخی از باغ تالارهای مختلط مجهز به سیستم های گرمایشی در فضای باز هستند که تاحدودی امکان برگزاری مجالس در فصول سرد را نیز فراهم کرده اند.
برای رزرو بهترین باغ تالار مختلط در تهران با سیستم گرمایشی در فضای باز می توانید از تشریفات یاکند کمک بگیرید.

اتاق عقد

اتاق عقد امروزه یکی از بخش های اساسی همه تالارها و باغ تالارها به شمار می رود که در تالارها در فضای بسته همچون اتاق و در باغ تالارها در فضای باز قرار دارد. در تالارهای جدا این اتاق معمولا سربسته و بدون هیچ روزنه برای دید است و فضایی خصوصی محسوب می شود.
اما در باغ تالارهای مختلط، اتاق عقدها در فضای باز باغ و در طبیعت بین درختان و گل ها طراحی و دیزاین می شود. سپس روبه روی سفره عقد صندلی ها و میزهای پذیرایی را می چینند و همه مهمانان از جمله آقایان و خانم ها همچون مراسم های ازدواج اروپایی می توانند در اتاق عقد حاضر شوند. پس اگر می خواهید همه مهمانان در مراسم عقد شما حضور داشته باشند، رزرو این تالارها نسبت به تالارهای جدا برای شما مناسب تر است.

قیمت باغ تالارهای مختلط

قیمت و هزینه ها یکی از مواردی است که امروزه بیش از هر چیز دیگری در زمان اجاره باغ، تالار، باغ تالار، عمارت ها وغیره برای برگزاری مجالس گوناگون اهمیت دارد. زیرا روز به روز قیمت ها افزایش پیدا می کنند و اصلی ترین بودجه ای که افراد برای برگزاری مراسم های خود در نظر می گیرند، به این بخش مربوط می شود.
در این رابطه باید بدانید اگر قصد برگزاری مجلس عروسی یا عقد در باغ تالار مختلط در تهران را دارید، باید بودجه بیشتری را نسبت به برگزاری مراسم در باغ تالارهای جدا در نظر بگیرید. زیرا هزینه رزرو این تالارها به طور کلی نسبت به مکان های دیگر بیشتر است.
یکی از دلایل قیمت زیاد باغ تالارهای مختلط تهران، غیرمجاز بودن و رعایت مسائل امنیتی است که برای آن هزینه دریافت می شود. همچنین این باغ تالارها فضای زیباتری نسبت به تالارهای جدا دارند و هزینه بیشتری را باید برای رزرو آن ها بپردازید.

باغ تالار مختلط در تهران

یاکند با دارا بودن یکی از برترین باغ تالارهای شرق تهران و کیفیت بالای خدمات – می توان گفت با بهترین قیمت خدمات ارائه می دهد.

البته نمی توان قیمت ثابتی را برای اجاره آن ها ذکر کرد. زیرا هزینه رزرو این مکان ها تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله موارد زیر افزایش یا کاهش پیدا می کند:
• زمان برگزاری مراسم و قیمت ورودی دریافتی تالار متناسب با این زمان
• تعداد مهمانان
• نوع پذیرایی از نظر تعداد و نوع میوه ها، شیرینی ها و نوشیدنی ها
• وسایل مورد استفاده برای پذیرایی
• دیزاین و دکوراسیون فضای باز یا سالن های پذیرایی
• دیزاین جایگاه عروس و داماد
• گل آرایی
• بادکنک آرایی
• سرو دسر، پیش غذا و انواع دورچین با شام
• سرو فینگرفود
• منوی غذایی شام از نظر انتخاب یک مدل یا چند مدل شام
• و بسیاری موارد دیگر.
با وجود موارد گفته شده، باید بدانید با کمک مراکز تشریفاتی همچون یاکند امکان رزرو باغ تالار قیمت مناسب در تهران وجود دارد.

مهم ترین نکات برای رزرو تالارهای مختلط تهران

اگر تصمیم شما برای اجاره باغ تالار مختلط در تهران قطعی است، علاوه بر موارد گفته شده، باید به نکات مهمی در زمان رزرو توجه کنید تا مراسم شما در بهترین مکان برگزار شود. از جمله این نکات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• نظافت و تمیزی محیط، میز و صندلی ها و حتی سرویس های بهداشتی را بررسی کنید. زیرا نظافت تاثیر بسیاری بر زیبایی فضای شما و رفاه حال مهمانان دارد.
• به نورپردازی فضای باز، سالن پذیرایی، جایگاه عروس و داماد و محل رقص و پایکوبی دقت کنید که به بهترین شکل و برای عکس برداری و فیلم برداری مناسب باشد.
• توجه داشته باشید که مکان انتخابی شما مجهز به پارکینگی ایمن، سربسته و دارای ظرفیتی متناسب با تعداد خودروهای مهمانان شما داشته باشد.
• در زمان اجاره باغ تالار مختلط به کیفیت غذاهای آن دقت کافی را داشته باشید. زیرا بی کیفیتی غذاها موجب آزردگی خاطر مهمانان شما می شود.
• باغ تالاری را رزرو کنید که بهترین دی جی، گروه مسیقی زنده و ارکستر را داشته باشد. موسیقی اصلی ترین بخش مجالس است که باعث افزایش نشاط و شور و حال مهمانان می شود.

رزرو آسان بهترین تالار مختلط در تهران

اگر می خواهید بهترین باغ تالار مختلط در تهران را با ویژگی ها و امکانات بی نظیر رزرو کنید اما زمان یا اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید، مراکز تشریفات عروسی مانند یاکند به کمک شما می آیند. کافی است به یاکند مراجعه یا با شماره های موجود تماس برقرار کنید تا بهترین مشاوره را در این رابطه دریافت کنید.
در یاکند شما باید رویاهای خود را در رابطه با مکان برگزاری مراسم عروسی، عقد یا نامزدی بیان کنید، سپس بهترین گزینه به شما معرفی می شود. در این صورت دیگر نیازی نیست زمان زیادی را به بررسی تالارها و باغ تالارهای مختلف اختصاص دهید.
همچنین در این مجموعه امکان رزرو لوکس ترین باغ تالارهای مختلط با مناسب ترین قیمت وجود دارد. زیرا ما با تالارها و باغ تالارهای بسیاری قرارداد داریم و رزرو آن ها از این طریق باعث کاهش هزینه های شما می شود. ضمن اینکه در مناسبت های به خصوصی با بهره مندی از تخفیفات یاکند می توانید مبلغ کمتری را برای اجاره مکان مورد نظر پرداخت کنید.

در نتیجه

امروزه می توان گفت برگزاری مراسم عروسی، نامزدی، عقد، تولد وغیره در باغ تالار مختلط در تهران به اندازه باغ تالارهای جدا پرطرفدار است.اما این مکان ها از جهات مختلفی با تالارهای جدا تفاوت دارند. ظرفیت کمتر، موقعیت مکانی دورتر از شهر با دسترسی کمتر، سالن پذیرایی و سرو شام مختلط و اتاق عقد و اتاق پرو مختلط تنها برخی از این تفاوت ها هستند.
همچنین در باغ تالارهای مختلط تنها در فصول گرم سال می توان مراسم برگزار کرد و قیمت آن ها نسبت به تالارها و مکان های دیگر بیشتر است. علاوه بر این ها شما باید در زمان رزرو این تالارها به نکاتی مانند نظافت، ظرفیت پارکینگ، نورپردازی و کیفیت غذا توجه کافی را داشته باشید. اما با مراجعه به مجموعه تشریفاتی یاکند نیازی نیست هیچ نگرانی را به دل راه دهید.
زیرا با یاکند امکان اجاره بهترین تالار مختلط با امکانات فوق العاده و قیمت مناسب در کم ترین زمان و حتی به صورت آنلاین وجود دارد.