امتیاز به ما یادت نره!

رقص و پایکوبی در هوای آزاد و پذیرایی بین درختان و گل ها تنها با اجاره فضای باز برای تولد امکان پذیر است. این روزها تولدها شکلی مجلل تر و مهم تر از گذشته به خود گرفته اند. چنان که کم تر کسی پیدا می شود که تولد خود را در فضایی لوکس و شیک جشن نگیرد. به همین خاطر یکی از دغدغه های مهم هنگام برگزاری این مراسم، یافتن بهترین مکان است. به تازگی بسیاری از افراد به برگزاری مراسم تولد در فضای باز علاقه مند شده اند. زیرا این دسته از تولدها خاص تر از مراسم هایی هستند که در تالارها برگزار می شوند. همچنین در تولدهایی که در فضای باز برگزار می شوند، طبیعت و هوای آزاد دلچسبی وجود دارد که باعث وجود و شور و هیجان بیشتر مهمانان می شود. البته این در صورتی است که بهترین فضای باز را برای برگزاری مجلس تولد خود اجاره کنید و این مستلزم در نظر داشتن نکات به خصوصی است.

مزایای اجاره فضای باز برای تولد

درگذشته مراسم تولد بسیار مختصر و مفید برگزار می شد و حتی بسیاری از افراد برای آن اهمیتی قائل نبودند. این در حالی است که امروزه برگزاری مراسم تولد آن هم به مجلل ترین شکل ممکن بسیار رواج پیدا کرده است.مزایای اجاره فضای باز برای تولد

در ابتدا افراد برای برگزاری یک تولد شیک و مجلل نسبت به اجاره تالارها اقدام می کردند اما امروزه اجاره فضای باز بر هر مکان دیگری برای تولد پیشی گرفته است. شاید اصلی ترین دلیل آن این باشد که برگزاری این مراسم در فضای باز منحصر به فردتر از تالارها است. در عین حال با برگزاری مجلس تولد در فضای باز از مزایایی بهره مند می شوید که در دیگر مکان ها وجود ندارند.

مزایای اجاره فضای باز برای این مراسم عبارت هستند از:

  • دسترسی به فضای بیشتر؛
  • رقص و پایکوبی در هوای باز و آزاد؛
  • دیزاین خاص با طبیعت؛
  • نظافت آسان تر؛
  • پذیرایی راحت تر؛
  • دسترسی به ویو و منظره ای دلپذیر؛
  • امکان عکس برداری و فیلم برداری تولد در زیباترین لوکیشن ها؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

مهم ترین نکات برای اجاره فضای باز برای مراسم تولد

آیا می دانید مهم ترین اقدام برای بهره مندی از مزایای اجاره فضای باز برای تولد چیست؟ این است که برای اجاره فضای باز ابتدا نکات و فاکتورهایی را مد نظر قرار دهید و سپس مراسم خود را در بهترین فضای باز به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. این نکات عبارت هستند از:مهم ترین نکات برای اجاره فضای باز برای مراسم تولد

انتخاب بهترین فضای باز برای تولد

زمانی که از اجاره فضای باز صحبت به میان می آید، تنها منظور یک فضا نیست. این روزها فضای باز برای برگزاری مجالس مختلف به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که شامل موارد زیر می شوند:

  • فضای باز باغ ها؛
  • روف گاردن.

امروزه انواع باغ و روف گاردن در لوکیشن های گوناگون برای برگزاری مجالس وجود دارد. به همین دلیل انتخاب بهترین آن ها یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که هنگام اجاره فضای باز باید مد نظر داشته باشید.

بهترین فضای بازی که شما می توانید اجاره کنید، متناسب با سلیقه، بودجه و معیارهای شما می تواند باغ یا روف گاردن باشد. حال برای انتخاب آسان تر باغ یا روف گاردن مورد نظر باید فاکتورهای زیر را مد نظر داشته باشید.

متراژ و ظرفیت فضا

این روزها چه باغ ها و چه روف گاردن ها در متراژهای کوچک و بزرگ آماده برگزاری مجالس گوناگون هستند. اینه کدام یک برای با چه متراژ و ظرفیتی به کار شما می آید، به تعداد مهمانان شما بستگی دارد. به همین دلیل مهم ترین نکته ای که هنگام اجاره فضای باز برای تولد باید در نظر بگیرید، تناسب متراژ و ظرفیت فضا با تعداد مهمانان شما است.

اگرچه در فضای باز محدودیت ظرفیت مکان های بسته مانند تالارها وجود ندارد اما برای رقص و پایکوبی و پذیرایی آسان تر، بهتر است فضای بزرگی را اجاره کنید. بدین صورت مهمانان شما نیز در طول مراسم از کمبود فضا رنج نمی برند.

فصل برگزاری مراسم تولد و امکانات فضا

حتما فصل برگزاری مراسم تولد خود را هنگام اجاره فضای باز مد نظر داشته باشید. اگر در فصول گرم سال قصد داریم مراسم تولد خود را در فضای باز برگزار کنید، حتما به بررسی امکانات سرمایشی فضا بپردازید. فضایی را رزرو کنید که تمامی امکانات سرمایشی در فضای باز را داشته باشد تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.

برخلاف تصور بسیاری از افراد با وجود امکانات لازم می توان این مراسم را در فصول سرد سال نیز در فضای باز برگزار کرد. تنها کافی است که آن فضا با امکانات گرمایشی فضای باز مانند گرم کننده های برقی تجهیز شده باشد.

البته دقت داشته باشید که برای برگزاری تولد در فضای باز در فصول سرد سال تنها به امکانات گرمایشی نباید اکتفا کنید. بررسی کنید که مکان مورد نظر شما مجهز به سایبان باشد. زیرا در این فصول احتمال بارش باران و برف در هر زمانی وجود دارد و در صورت نبود سایبان ممکن است مراسم شما مختل شود.

تجهیزات و امکانات فضا برای پذیرایی

یکی دیگر از نکات مهم برای اجاره فضای باز برای تولد، میزان تجهیزات و امکانات فضایی مانند روف گاردن برای این مجلس است. برخی از فضاهای باز امروزه امکانات و تجهیزات کافی برای پذیرایی ندارند و شما مجبور به تهیه آن ها هستید.

در عین حال بسیاری از باغ ها و روف گاردن ها برای برگزاری تولد مجهز به بهترین و شیک ترین امکانات، ظروف، وسایل و مواد پذیرایی هستند. چنان که با اجاره این مکان ها شما بهترین پذیرایی را برای مهمانان خود خواهید داشت. بنابراین حتما هنگام اجاره فضای باز میزان امکانات پذیرایی را مد نظر داشته باشید. چرا که اصلی ترین قسمت تولد، پذیرایی آن است.

مهارت نیروهای پذیرایی

نه تنها امکانات پذیرایی فضا بلکه نیروهای آن برای پذیرایی نیز باید پیش از اجاره بررسی شوند. اگر نیروهای پذیرایی فضایی که اجاره می کنید از مهارت و تجربه کافی برخوردار نباشند، ممکن است پذیرایی مجلس شما موجب آزردگی خاطر مهمانان شود.

زیرا تنها نیروهای پذیرایی و مهمانداران ماهر هستند که با پذیرایی صحیح، به موقع و بدون جا انداختن حتی یک نفر می توانند رضایت مهمانان را جلب کنند. بنابراین اگر خشنودی مهمانان و پذیرایی صحیح در طول مراسم تولد شما حائز اهمیت است، حتما عملکرد مهمانداران فضای منتخب خود را بررسی کنید. سپس نسبت به اجاره فضای باز برای تولد با بهترین مهمانداران اقدام کنید.

امکانات سرو غذا

مگر تولد بدون سرو ناهار یا شام می شود؟ یکی از قسمت های اساسی تولد همانند مجالس دیگری از جمله عقد، عروسی وغیره سرو غذا است. متناسب با اینکه شما چه زمانی از روز مراسم خود را برگزار کرده باشید، این غذا تحت عنوان ناهار یا شام سرو می شود.امکانات سرو غذا

با توجه به این موضوع یکی دیگر از فاکتورهای قابل توجه برای اجاره فضای باز برای مراسم تولد، توجه به امکانات سرو غذا است. چنان که از جمله نکات قابل بررسی در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای مناسب برای طبخ غذا،
  • امکانات و تجهیزات به روز و مناسب برای طبخ انواع غذا،
  • ظروف و وسایل لازم برای سرو غذا،
  • بهترین سرآشپز،
  • امکانات برای طبخ و سرو غذا برای تعداد مهمانان شما،
  • فضای لازم برای سرو غذا،
  • بهترین منوی غذایی با تنوع بالا،
  • سرو غذاهای باکیفیت،
  • سرو انواع نوشیدنی، دسر و پیش غذا همراه با غذا،
  • و بسیاری موارد دیگر.

در صورتی که محل منتخب شما فاکتورهای ذکر شده را داشت، با خیال راحت می توانید نسبت به برگزاری مراسم تولد در آن اقدام کنید. در غیر این صورت برای اجاره فضای باز برای تولد در تهران با امکانات کامل و دارای متنوع ترین و باکیفیت ترین منوی غذایی می توانید از تشریفات مجالس یاکند کمک بگیرید.

چگونگی نورپردازی مناسب برای روز و شب

این روزها نورپردازی در مراسم ها به خصوص تولد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درگذشته به هیچ عنوان افراد از بابت نورپردازی نگرانی خاصی نداشتند و تنها کافی بود برق و به همراه آن نور قطع نشود.

اما امروزه نورپردازی در روز و شب کاملا متفاوت است و در مجالسی که در روز یا شب برگزار می شوند، نورپردازی خاصی را شاهد خواهید بود. همچنین متناسب با هر بخش و برنامه مراسم، نورپردازی تغییر می کند.

به عنوان مثال نورپردازی هنگام رقص و پایکوبی با زمان برش کیک کاملا متفاوت است. علاوه بر این در هر قسمت از محل برگزاری مجلس تولد شما از جمله محل برش کیک، محل رقص، محل پذیرایی از مهمانان و محل سرو غذا شاهد نورپردازی به شکلی متفاوت خواهید بود.

زیرا نورپردازی می تواند به اندازه پذیرایی بر مهمانان شما و حضور گرم آن ها در مجلس تاثیرگذار باشد. یک نورپردازی خوب، تولدی پرنشاط و هیجان را برای شما و مهمانانتان رقم می زند. بنابراین با در نظر گرفتن این فاکتور مهم در زمان اجاره فضای باز برای تولد، نشاط و هیجان مهمانان را تا پایان مراسم تضمین کنید.

دی جی پرانرژی و بانشاط

یک تولد تنها با آهنگ ها و دی جی خوب است که تولد می شود. از گذشته تاکنون تولد همانند دیگر مجالس شاد با آهنگ و رقص همراه بوده است. این روزها آهنگ و موسیقی در تولد به اندازه ای اهمیت دارد که بسیاری از افراد همانند مجالس عقد و عروسی نسبت به دعوت دی جی اقدام می کنند.

البته اگر مکانی مانند فضای باز روف گاردن یا باغ را برای تولد خود اجاره کنید، در صورتی که دی جی داشته باشند نیازی به دعوت از دی جی نیست. بنابراین اولین مسئله ای که باید در نظر بگیرید این است که آیا محل مورد نظر شما دی جی دارد یا خیر؟

زیرا در صورت رزرو مکان هایی که دی جی دارند، از یک دغدغه مهم برای برگزاری مراسم تولد خود آسوده خاطر می شوید. سپس باید بررسی کنید که دی جی آن مکان چگونه است؟ یک دی جی باانرژی و بانشاط است که مهمانان شما را تا پایان مراسم وادار به رقص و شادی می کند.

دی جی های خوب اجازه نمی دهند حتی ثانیه ای انرژی مهمانان بیفتد. آن ها با پخش جدیدترین و شادترین موزیک ها متناسب با رده سنی مهمانان شما شور و هیجان را به مجلس می آورند. همچنین با اجاره فضای باز برای تولد با بهترین دی جی دیگر از بابت خستگی مهمانان خود نگرانی نداشته باشید.

زیرا در صورتی که احساس کنند مهمانان خسته شده اند، با پخش آهنگ های پرشور و نشاط آن ها را به میدان رقص می آوردند. بنابراین اگر نمی خواهید مجلسی کسل کننده داشته باشید و در عین حال خواهان ساختن شبی به یادماندنی هستید، فضای بازی با بهترین و حرفه ای ترین دی جی را رزرو کنید.

اجاره فضای باز برای مراسم تولد در تهران با قیمت مناسب

اگر به دنبال راهی هستید که به راحتی نسبت به برگزاری تولد در فضای بازی بی نظیر با فاکتورهای ذکر شده اقدام کنید، می توانید از تشریفات یاکند کمک بگیرید. تشریفات مجالس یاکند یکی از مراکزی است که کلیه تشریفات و خدمات مجالس از جمله اجاره فضا برای مراسم های مختلف را به مشتریان ارائه می دهد.

ما در یاکند با مکان مختلف و مناسب برای برگزاری مجالسی همچون تولد قرارداد داریم. چنان که طرف قرارداد بسیاری از فضاهای باز تهران مانند روف های مختلف هستیم. به همین دلیل تنها کافی است تمامی معیارهای خود درباره ظرفیت، متراژ، امکانات وغیره را با ما در میان بگذارید. سپس زیباترین، جدیدترین و بهترین فضای باز را برای شما در تهران رزرو می کنیم.

همچنین از آنجاکه یاکند طرف قرارداد فضاهای باز گوناگون در تهران است، با اجاره فضای باز برای تولد از این طریق هزینه بسیار مناسب تری را پرداخت خواهید کرد. ضمن اینکه در برخی از مناسبت ها و شرایط مختلف حتی امکان بهره مندی از تخفیفات وجود دارد. برای آشنایی با فضاهای باز طرف قرارداد تشریفات یاکند و هزینه اجاره آن ها نیز کافی است بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق شماره های تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کلام آخر

این روزها برگزاری مراسم تولد در فضای باز بیش از تالارها مورد توجه افراد قرار گرفته است. چراکه برگزاری این مجلس در فضای باز روف یا باغ ها مزایای بسیاری دارد. دسترسی به هوای مطبوع، فضای بیشتر، پذیرایی و نظافت آسان، دیزاین ویژه وغیره از جمله این مزایا هستند. البته برای رزرو فضای باز برای تولد باید فاکتورهای به خصوصی مد نظر قرار گیرد. زیرا در غیر این صورت نتیجه دلخواه خود را دریافت نخواهید کرد. این فاکتورها شامل انتخاب بهترین فضا، متراژ، ظرفیت، امکانات پذیرایی، چگونگی نیروهای پذیرایی و امکانات سرو غذا می شود. همچنین باید چگونگی نورپردازی و شهرت و مهارت دی جی محل منتخب را بررسی کنید. برای اجاره فضای باز برای تولد در تهران به آسان ترین شکل ممکن و با مناسب ترین قیمت می توانید به یاکند مراجعه کنید. با یاکند امکان اجاره فضای باز برای تولد متناسب با معیارهای شما طی یک تماس و با تخفیف های ویژه وجود دارد.