امتیاز به ما یادت نره!

اگر عروسی شما نزدیک است باید با انواع تشریفات برای مراسم آشنا باشید، می دانید تشریفات حرفه ای عروسی چه ویژگی هایی دارند و کدام خدمات را به مشتریان ارائه می دهند؟ خدمات حرفه ای مراسم عروسی به شما کمک می کند که با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب ها را برای برگزاری مراسم عروسی و ازدواج خود داشته باشید. این انتخاب ها شامل رزرو مکان مناسب، پذیرایی، دیزاین و بسیاری موارد دیگر است که سهل انگاری در هر یک موجب می شود که در برگزاری عروسی خود با مشکل مواجه شوید. 
در این رابطه باید بدانید برخی افراد معتقد هستند که مراجعه به مراکز تشریفات هزینه اضافی است و کاری که تشریفات انجام می دهد را خودشان هم می توانند انجام دهند. اگر شما نیز تاحدودی بر این باور هستید، بهتر است ابتدا با حرفه ای ترین تشریفات و خدمات آن ها آشنا شوید.

تشریفات حرفه ای عروسی چیست و چه وظایفی را برعهده دارند؟

حتما می دانید که کارهای قبل از مراسم عروسی به چه میزانی سنگین و زیاد است و عروس و داماد با توجه به استرس و حجم کاری که دارند، نمی توانند به تنهایی از پس تمام کارها بر بیایند. اگر شما نیز با چنین مسئله ای مواجه هستید، باید بدانید با مراجعه به مراکز تشریفات و خدمات حرفه ای عروسی می توانید بخش عظیمی از کارها را به این مراکز بسپارید و خود با خیالی راحت به کارهای شخصی بپردازید.

تشریفات حرفه ای عروسی چیست و چه وظایفی را برعهده دارند؟

تشریفات حرفه ای عروسی از گل آرایی و چیدمان میز و صندلی تا پذیرایی در مراسم و غیره را برعهده می گیرد.

در این صورت هم می توانید وقت بیشتری برای انجام سایر امور عروس و داماد داشته باشید و مجلس شما در بهترین باغ تالار تهران به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار می شود. زیرا با مراجعه به این مراکز می توانید از رزرو تالار تا تزئینات تالار، نظافت، پذیرایی و تزیین میز شام وغیره را به افرادی حرفه ای بسپارید.
بنابراین برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به بررسی جزئی چگونگی انجام هر کدام از این وظایف توسط این مجموعه ها می پردازیم:

رزرو تالار

زمانی که شما برای برگزاری مراسم خود به مراکز تشریفاتی مراجعه می کنید، نیازی نیست که تمام وقت خود را صرف پیدا کردن تالار متناسب با سلیقه و بودجه کنید. زیرا در تشریفات حرفه ای عروسی با توجه به بودجه و معیارهای شما فایل های مناسب را به شما نشان می دهند.
با این کار شما بهترین تالار که به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب می کنید و حتی می توانید با گرانترین باغ تالار تهران نیز آشنا شوید و نسبت به رزرو آن اقدام کنید. در نهایت یکبار حضورا به تالار مورد نظر مراجعه می کنید و به همین راحتی تالار مور نظر خود را در کمترین زمان و با صرف کمترین انرژی رزرو خواهید کرد.

دیزاین فضای عروسی

یکی از مهم ترین وظایف یک مرکز تشریفاتی، تزیین و دیزاین کل سالن با توجه به سلیقه شما است. در مراکز تشریفاتی مشاوره مخصوص از شما بابت علاقه مندی های شما در انتخاب رنگ، نوع گل و سایر موارد گرفته می شود.
همچنین چندین عکس از نمونه کارهای خود را در اختیار شما قرار می دهند تا با سلیقه شما بیشتر آشنا شوند. در نهایت با توجه به سلیقه و انتخاب های شما، مدل و سبک تالاری که انتخاب کرده اید، طراحان مراکز تشریفات و خدمات حرفه ای عروسی به تزیین و دیزاین محیط و فضای باغ عروسی در تهران می پردازند.

اگر شما نیز جز آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که می خواهید عروسی خود را دقیقا شبیه رویاهایتان برگزار کنید، بهترین راه برای شما مراجعه به مراکز تشریفات حرفه ای عروسی است. 

تزیین و دیزاین میز شام

در برخی از تالارها و باغ تالارها سالن غذاخوری از سالن اصلی جدا است. اگر سالنی که انتخاب می کنید، دارای سالن غذاخوری جدا است گروه تشریفات حرفه ای عروسی وظیفه دارد که سالن غذاخوری را نیز همانند سالن اصلی و متناسب با آن تزیین کند.

دیزاین میزشام توسط تشریفات حرفه ای عروسی

دیزاین و گل آرایی میزشام یکی از خدمات تشریفا حرفه ای یاکند برای مراسم عروسی شما می باشد.

اما در هر حالت میز شام باید متناسب با بقیه سالن دیزاین شود. به طوری که با استفاده از گل آرایی و شمع آرایی باید تلاش کنند که میز شام در سالن بدرخشد و همه توجه ها را جذب کند.

دیزاین جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد در عروسی باید به گونه ای باشد که همه توجه ها را به خود جلب کند. زیرا صندلی های مهمانان به صورتی چیده می شوند که روبه روی جایگاه عروس و داماد باشند. در حقیقت جایگاه عروس و داماد در شب عروسی باید از سایر مکان های باغ تالار شرق تهران زیباتر و دلرباتر تزیین شود. به همین دلیل مراکز تشریفاتی این وظیفه را نیز برعهده می گیرند.
با توجه به اینکه بیشتر عکس برداری ها و فیلم برداری ها در این قسمت انجام می شود، تشریفات حرفه ای عروسی در این قسمت از رنگ ها و نورهای مناسب برای فیلمبرداری استفاده می کند. بنابراین با کمک مجموعه هایی همچون یاکند شما زیباترین جایگاه عروس و داماد را در مراسم خود خواهید داشت.

نظافت سالن

بیش از هر تزیین و دیزاین دیگری، نظافت و تمیزی سالن به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک می کند. بنابراین یکی از وظایف مهم گروه های تشریفاتی حفظ نظافت و تمیزی سالن است و گروه تشریفات حرفه ای سالن باید در طول مراسم به حفظ پاکیزگی آن بپردازند.
تمیزی سالن شامل تمیزی و نظافت کارکنان، نظافت میزها، نظافت سرویس های بهداشتی و نظافت کلی است که همه آن ها را گروه تشریفات حرفه ای می تواند برعهده بگیرد. با استفاده از این خدمات شما می توانید مراسم خود را در فضایی تمیز، منظم و ایده آل برگزار کنید و هرگز آلودگی یا کثیفی میزها و محیط اطراف موجب آزردگی خاطر مهمانان نمی شود.

پذیرایی از مهمانان

یکی دیگر از خدمات مجالس در مراکز تشریفات حرفه ای عروسی، پذیرایی از مهمانان است. تهیه انواع وسایل پذیرایی از جمله شیرینی، نوشیدنی، میوه، کیک، دسر، فینگرفودها وغیره یکی از کارهای وقتگیر به شمار می رود که بسیاری از افراد این فرصت را ندارند.
به همین دلیل مراکز تشریفاتی از صفر تا صد پذیرایی مراسم های گوناگون را برعهده می گیرند. به طوری که تنها کافی است که شما بگویید قصد دارید چگونه از مهمانان خود پذیرایی کنید. سپس آن ها نسبت به تهیه انواع خوراکی ها برای پذیرایی از مهمانان متناسب با تعداد آن ها اقدام می کنند.
چنان که هرگز در مجلس خود نگرانی از بابت نرسیدن شیرینی، میوه یا نوشیدنی به برخی از مهمانان خود نخواهید بود. دیگر بخش از وظایف این مجموعه ها در زمینه پذیرایی این است که توانایی برعهده گرفتن عملیات پذیرایی از مهمانان را نیز دارند.
به طوری که مراکز خدمات حرفه ای عروسی با اعزام مهماندار و نیروهای ماهر در زمینه پذیرایی به پذیرایی انواع خوراکی ها از مهمانان شما می پردازند. این مراکز سبک های به خصوصی برای پذیرایی دارند که پرسنل آن ها با نظم از یکایک مهمانان پذیرایی خواهند کرد. چنان که در پایان مراسم نه تنها شما بلکه هیچ یک از مهمانان از طریقه پذیرایی احساس نارضایتی نخواهید داشت.

تهیه منوی غذا

یکی از اساسی ترین بخش های بسیاری از مراسم ها از جمله عروسی، سرو شام است. از آنجا که افراد برای سرو شام در مراسم خود در باغ عمارت در تهران به کمک نیاز دارند، مراکز تشریفات حرفه ای عروسی نسبت به ارائه منوی غذا نیز اقدام می کنند.

منو شام عروسی

تشریفات حرفه ای عروسی یاکند، با دارا بودن کترینگ اختصاصی، بهترین غذاهارا آماده می کند.

به طوری که با مراجعه به این مجموعه ها متناسب با سلیقه خود و مهمانان، بودجه، نوع مراسم وغیره بهترین منوی غذایی را دریافت خواهید کرد. جالب است بدانید مراکز تشریفاتی نه تنها در انتخاب منوی غذای عروسی بلکه در خرید وسایل، تهیه منو، طبخ غذاها و حتی پذیرایی آن ها نیز به شما کمک می کنند.
چنان که علاوه بر اعزام مهماندار برای پذیرایی برای سرو شام نیز مهمانداران به خصوصی دارند. این پرسنل به گونه ای آموزش دیده اند که غذای داغ و بی نظیر را با احترام، در کم ترین زمان و به سرعت به دست مهمانان می رسانند. در این صورت نه تنها هیچ مهمانی بدون شام نمی ماند بلکه همگی بخاطر عملکرد بی نظیر این مهمانداران غذایی داغ و خوشمزه را تناول می کنند و شبی خاطره انگیز برای مهمانان شما رقم خواهد خورد.

اعزام عکاس، فیلم بردار و دی جی

از دیگر خدمات حرفه ای عروسی در مراکز تشریفات حرفه ای عروسی باید به اعزام دی جی، عکاس و فیلم بردار اشاره کنیم. مراسم عروسی یکی از مجالسی است که از گذشته تاکنون با رقص و آواز همراه بوده است. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد در این مراسم به دعوت دی جی های معروف و حرفه ای می پرازند تا با پخش موسیقی های به روز و مناسب مهمانان خود را به وجد آورند.
اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید اما نمی دانید چطور یک دی جی خوب را پیدا و به عروسی خود دعوت کنید، می توانید از مراکز تشریفات عروسی کمک بگیرید. زیرا این مجموعه ها همچون یاکند با دی جی های حرفه ای قرارداد دارند و به شما در انتخاب دی جی کمک می کنند.
همچنین شب عروسی یکی از مهم ترین و خاطره انگیزترین شب های زندگی هر فرد است که با عکاسی و فیلم برداری تلاش می کنند خاطرات این شب را برای خود ثبت کنند. البته چگونگی عکس برداری و فیلم برداری در ثبت خاطرات تاثیر بسیاری دارد.
بنابراین اگر به دنبال حرفه ای ترین تیم های عکس برداری و فیلم برداری هستید، می توانید در این زمینه نیز به مراکز تشریفاتی مراجعه کنید.

قیمت خدمات در مراکز تشریفات عروسی

آیا قیمت یکی از دغدغه های شما برای مراجعه به مراکز تشریفات حرفه ای عروسی است؟ در این رابطه باید بدانید قیمت خدمات مختلف در این مراکز کاملا متفاوت است. چنان که می توان گفت عوامل بسیاری بر هزینه ای که برای خدمات مراکز تشریفات حرفه ای پرداخت می کنید، تاثیر دارد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت خدمات در مراکز تشریفات عروسی

قیمت خدمات بستگی به میزان دیزاین شما دارد. هزینه ها براساس خدمات مختلف می تواند متفاوت باشد.

  • تعداد و نوع خدمات دریافتی؛
  • تالار یا باغ تالار مورد نظر برای رزرو و برگزاری مراسم؛
  • نوع و تعداد گل های مورد نیاز برای دیزاین و طرح دیزاین فضا؛
  • تعداد مواردی پذیرایی؛
  • مدت زمان حضور نیروهای مهماندار؛
  • مدت زمان عکس برداری و فیلم برداری؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر این موارد می توان گفت هرچه تشریفات و خدمات حرفه ای عروسی شما حرفه ای تر باشد و از طراحان حرفه ای تر و باسابقه بیشتری در تشریفات و خدمات مراسم عروسی استفاده شود، قیمت تشریفات شما بیشتر خواهد بود.

حرفه ای ترین تشریفات عروسی در تهران کجاست؟

حال با توجه به موارد گفته شده، بسیاری از شما ممکن است به دنبال حرفه ای ترین تشریفات برای برگزاری مراسم عروسی خود باشید. در این رابطه باید بدانید تشریفات حرفه ای عروسی آن است که بین مردم اعتبار و شهرت بیشتری داشته باشد.
زیرا یک مرکز تنها در صورت ارائه خدمات بی نظیر و باکیفیت بین مردم محبوبیت لازم را کسب می کند. همچنین حرفه ای ترین تشریفات در برابر خدمات عالی خود هزینه مناسبی را دریافت می کنند. با توجه به این موارد می توان گفت مجموعه تشریفاتی یاکند جز تشریفات حرفه ای دسته بندی می شود.
زیرا در این مرکز انواع خدمات مجالس عروسی از رزرو تالار گرفته تا انواع دیزاین، عکس برداری، فیلم برداری، پذیرایی وغیره به بهترین شکل انجام می شود. ضمن اینکه با مراجعه به این مجموعه از تخفیفات ویژه در برخی از مناسبت ها بهره مند خواهید شد و بدین شکل هزینه مناسبی را در برابر خدمات فوق العاده پرداخت می کنید.

نتیجه

این روزها باتوجه به تمایل ایرانیان به تجملات، برگزاری مراسم هایی همچون عقد و عروسی کار بسیار سخت و پر دغدغه ای شده است. همچنین خانواده ها و زوجین عزیز علاقه مند هستند که همه امور عروسی از رزرو تالار گرفته تا سرو شام و عکس برداری در بهترین حالت خود انجام شود. اما انجام همه این امور به تنهایی و بدون کمک کار غیرممکنی خواهد. به همین دلیل در این متن تلاش کردیم شما را با تشریفات حرفه ای عروسی آشنا کنیم. چنان که به معرفی مهم ترین وظایف این مراکز از جمله پذیرایی، دیزاین، نظافت، رزرو تالار، انتخاب منوی غذا وغیره پرداختیم.
همچنین با توجه به اهمیت قیمت این تشریفات در برگزاری مراسم نامزدی، عقد، عروسی و غیره با عوامل موثر بر قیمت خدمات این مراکز آشنا شدید. علاوه بر این دانستید که مجموعه تشریفاتی یاکند یکی از حرفه ای ترین تشریفات تهران به شمار می رود. زیرا علاوه بر ارائه بیشترین و بهترین خدمات با ارائه تخفیفات ویژه، هزینه مناسبی را از مشتریان خود دریافت می کند.