امتیاز به ما یادت نره!

لیست مهمانانتان را کوتاه کنید

با خود روراست باشید!!!!!

هدف از برگزاری جشن عروسیتان چیست؟آیا به دنبال چشم و همچشمی هستید صرفا میخواهید مراسمی مجلل و بهتر از همه فامیل برگزار کنید و و یا میخواهید از رویایی ترین شب زندگیتان لذت ببرید؟؟

با مشاوره گرفتن از تیم حرفه ای و مجرب تشریفات و خدمات مجالس یاکند که از بهترین ارایه دهنده خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد بهترین تصمیم را در مورد لیست مهمان خواهید گرفت.

اگر به دنبال چشم و هم چشمی هستید که هیچ ،اما اگر به دنبال لذت بردن از عروسیتان میباشید لیست افرادی که به جشن دعوت میکنید را کوتاه کنید و فقط از کسانی دعوت کنید که از بودن در کنارشان بدون هیچ قید و شرطی لذت میبرید.

تشریفات یاکند

این کار محسنات زیادی در پی خواهد داشت.اولا در حضور دوستان و نزدیکان واقعی احساس بهتری خواهید داشت و به اصطلاح معذب نخواهید بود.اگر احیانا در جشن عروسی کم و کاست یا مشکلی غیر مترقبه پیش بیاید نگران نخواهید بود و پیش خود نمیگویید که فلانی بعد از مراسم پشت سرتان چه میگوید و فکرتان درگیر آن نشده و مانع لذت بردن از شبتان نخواهد شد.

دوما چون نیتتان از برگزاری عروسی چشم و همچشمی نیست متناسب با بودجه تان هزینه کرده با حذف مهمانان اضافی و با حذف مهمانان اضافه که شاید سالها آنها را ندیده باشید و بعد از جشن عروسی هم سالها آنها را نبینید در هزینه تان صرفه جویی خواهید کرد.

بطور مثال اگر 20 مهمان از لیست مهمانان کم کنید در بدبینانه ترین حالت چیزی حدود 2500000تا 3000000 تومان از هزینه جشن عروسی کسر خواهد شد.

هدف تعدادی از زوجین جهت دعوت از مهمانان زیاد به عروسی دریافت هدیه میباشد تا در ابتدای راه کمی کمک حالشان شود،اما تجربه نشان داده اینگونه افراد بجز ایراداتی که بعد از عروسی به مراسم و دوستانتان میگیرند معمولا هدیه قابل توجه ای نداده و بیشتر از اینکه در ابتدای زندگیتان در کنارتان باشند هزینه به شما تحمیل خواهند کرد.

تشریفات و خدمات مجالس یاکند بهترین آرزوها را برای زوجهای جوان دارد با افتخار از ابتدا در کنارتان خواهد بود.