امتیاز به ما یادت نره!

برای فهمیدن اینکه آیا میتوانید با بودجه تان جشن عروسی،جشن نامزدی،جشن تولد و مهمانی آبرومند برگزار کنید یا نه دو راهکار وجود دارد.

1-اولین و بهترین راه،مشاوره با یک موسسه خدمات مجالس و تشریفات میباشد که در این راستا تشریفات یاکند که یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد با افتخار و به صورت رایگان در کنارتان خواهد بود و با تیم مشاور مالی مجرب تمامی هزینه ها را با جزئی ترین مخارج برایتان محاسبه خواهد نمود.

2-دومین راه برای تخمین مخارج جشن عروسی،جشن نامزدی،جشن تولد و مهمانی از یک فرمول ساده پیروی میکند.

حدود 50% از بودجه شما صرف پذیرایی از مهمانان خواهد شد.میوه،شیرینی،نوشیدنی،غذا،دسر و… در این دسته قرار گرفته و از این 50% تهیه خواهد شد.بدیهی است که که پذیرایی شایسته از مهمانان یکی از مهمترین اهداف از برگزاری جشن عروسی،جشن نامزدی،جشن تولد و مهمانی خواهد بود.

102

حدود 10%جهت گل آرایی و تزئینات محل برگزاری در نظر بگیرید.البته فراموش نکنید که قیمت گل با توجه به فصل متغیر بوده و ممکن است 5% به هزینه های گل آرایی اضافه گردد.

مورد بعدی موزیک و گروه موسیقی میباشد.حدود 10 درصد به موزیک و گروه موسیقی اختصاص دهید.توجه داشته باشید که موزیک و گروه موسیقی خوب به تنهایی میتواند بسیاری از نقاط ضعف و کم و کاستیهای مراسم را پوشانده و فضای دلنشین و مهیجی برای مهمانان ایجاد کند.با توجه به این فضا تمام توجه مهمانان بیشتر به موزیک خواهد بود و نقصانها را نخواهند دید.

مورد بعدی تجهیزات مراسم میباشد.حدود 10% نیز به این موضوع اختصاص دهید.البته انتخاب نوع میز و صندلی و تجهیزات جانبی مجالس را با توجه به بودجه تان انتخاب کنید.در تجهیز مراسم گاها اختلاف قیمت تا دو برابر هم دیده میشود.مثلا در مقایسه میز و صندلی چیواری و مبله اختلاف قیمت دو برابر میباشد.پس در انتخاب ،به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

مورد بعد تیم مهمانداری میباشد که 5% از بودجه به آن اختصاص پیدا میکند.جهت صرفه جویی از تعداد مهمانداران به هیچ عنوان کم نکنید.اگر دهها میلیون هزینه کنید ولی به تعداد تیم حرفه ای مهماندار نداشته باشید از مهمانان به نحو شایسته پذیرایی نخواهد شد و در جشن عروسی،جشن نامزدی،جشن تولد و مهمانی آنطور که باید از مهمانان پذیرایی نمیشود.

 

مورد بعدی فیلمبرداری و عکاسی از مراسم میباشد که حدود 10% از بودجه تان صرف آن خواهد شد.قبل از انتخاب عکاس و فیلمبردار و بستن قرارداد حتما از نمونه کار دیدن کنید تا استانداردهای مورد نظرتان را داشته باشد .در ضمن در مورد تجهیزات مورد استفاده در روز جشن عروسی،جشن نامزدی،جشن تولد و مهمانی و تعداد عکاسان و فیلمبرداران اطلاعات کسب کنید و در روز مراسم از فیلمبردارتان بخواهید.چون در بسیاری از موارد فیلمبردار برای صرفه جویی در هزینه ها و کسب سود بیشتر از عوامل و تجهیزات مورد توافق کم خواهند نمود.

5%نیز به کارت دعوت و هدیه به مهمانان اختصاص دهید.البته بعضی از موسسات خدمات مجالس و تشریفات همانند موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند خود اقدام به اهدای هدیه به مهمانان به صورت گیفت نموده و از این نظر به نفع شما خواهد شد و در مخارجتان صرفه جویی خواهد شد.

بقیه بودجه را نیز به اتفاقات غیر مترقبه و غیر قابل پیش بینی اختصاص دهید تا در صورت بروز مشکل غافلگیر نشده و برای پرداخت هزینه به مشکل بر نخورید.

تیم تخصصی خدمات مجالس و تشریفات یاکند که یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد با افتخار از ابتدای راه در کنارتان خواهد بود.