امتیاز به ما یادت نره!

نکاتی مهم در برگزاری عروسی(قسمت سوم)

بررسی عوامل طبیعی:

قبل از رسیدن به زمان برگزاری جشن عروسی،نامزدی،تولد و…. آب و هوای آن روز را حتما چک کنید علی الخصوص اگر مراسمتان در فضای باز برگزار میشود.

به این فکر کردید که اگر قرار باشد عروسیتان در باغی بدون سالن برگزار گردد و آن روز هوا بارانی باشد جه خواهد شد؟حتی فکر این موضوع هم وحشتناک خواهد بود و مطمینا تمام زحمات و برنامه ریزیتان به باد خواهد رفت.حالا چاره کار چیست؟

در صورت اطلاع از وضعیت آب و هوا بوسیله ابتدایی ترین امکانات مثل موبایل ،حتی در روز بارانی و با استفاده از تجهیزات خاص هم میشود عروسی باشکوهی برگزار کرد .مثلا در صورت احتمال بارش در آن روز ،با برپایی خیمه هایی بزرگ و یا مسقف کردن محیط با داربست و برزنت از مراسم محافظت نموده و حتی از صدای برخورد باران با سرپناه احداث شده لذت ببرید.

اما تمام اینها در صورتیست که یک تیم مشاوره حرفه ای در کنارتان باشند و موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن تیم مشاور و اجرایی باتجربه یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد و همواره برای برطرف کردن مشکلات احتمالی با افتخار در کنارتان خواهند بود.

52

مورد دیگری که نباید فراموش کنید فصل برگزاری جشن عروسی ،نامزدی،تولد و ….. میباشد.

اشتیاق افراد به برگزاری مراسم در فصول بهار و تابستان انکار ناپذیر است  اما این اشتیاق با دردسرهایی نیز همراه خواهد بود.

یکی از مهمترین مشکلات احتمالی در فصول گرم سال هجوم حشرات مزاحم میباشد.قبل از برگزاری عروسی حتما به این مورد توجه نموده و با سمپاشی محل یک روز زودتر از شر این حشرات خلاص شده و از جشنتان لذت ببرید.

تیم حرفه ای و مجرب موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند در تمامی مشکلات در کنارتان خواهند بود تا شبی رویایی برایتان بسازند.