امتیاز به ما یادت نره!

تعیین تاریخ عروسی:

در هنگام تعیین تاریخ عروسی باید به نکات مهمی توجه داشته باشید .به طور مثال توجه داشته باشیدکه آیا  همزمان با روز عروسی در شهرتان مراسم خاصی برگزار میشود یا نه؟در آن روز مسابقه ورزشی مهمی در شهرتان برگزار میگردد ؟کنفرانس یا همایش مهمی مصادف با روز جشن عروسیتان در شهرتان برنامه ریزی شده است؟آیا در این روز شخصیت مهم مذهبی یا دولتی از شهرتان دیدار میکند؟

مشورت با یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس همچون تشریفات یاکند که یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد نمود.

قبل از تعیین تاریخ جشن عروسی حتما از این دست موارد اطلاع کسب نموده ،چون وجود هریک از این رویدادها بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر جشن عروسی و مراسمتان تاثیر خواهد گذاشت.

12

مثلا در صورت برگزاری عروسی مصادف با  موارد ذکر شده ترافیک سنگین در شهر ایجاد شده و قاعدتا زمان رسیدن شما و مهمانان به مراسم به تاخیر افتاده و از زمان ارزشمند بهترین شب زندگیتان کمتر استفاده خواهید کرد.

همچنین در صورت همزمانی جشن عروسی و نامزدی و …. با موارد ذکر شده در شهر شاهد افزایش نیروهای امنیتی خواهیم بود که این امر هم سبب بروز مشکلاتی برای شما و مهمانان میگردد.

حتما و حتما قبل از تعیین تاریخ برگزاری جشن نامزدی،عروسی و…. به نکات ذکر شده توجه فرمایید تا دچار مشکل نگردید.

موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند با آرزوی بهترین و شادترین لحظات برای شما آماده ارایه مشاوره به زوجهای جوان میباشد