امتیاز به ما یادت نره!

نکاتی مهم دربرگزاری عروسی(قست دهم)

به مهمانان عروسی خود فکر کنید!!

در هنگام دعوت از مهمانان جشن عروسی،جشن نامزدی و تولد خود توجه داشته باشید که ممکن است مهمانانتان بنا به دلایل مختلف نتوانند به جشن عروسی،جشن نامزدی و تولد شما بیایند.یکی از همین دلایل بعد مسافت خواهد بود.مثلا اگر شما در تهران هستید و یکی از عزیزانتان در اهواز باشد برای حضور در جشنتان باید 4 روز زمان داشته باشند.دو روز در راه هستند و یک روز در مراسم و به یک روز استراحت جهت ریکاوری احتیاج دارند .پس با این تفاسیر شاید عزیزتان علیرغم میل باطنی نتوانند در جشن عروسی،جشن نامزدی و تولد شما حاضر باشند.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن مشاورین و پرسنل کارآموزده بهترین مشاوره را برای برنامه ریزی و اجرای تمامی مراسمتان ارایه خواهد داد.

مسئله دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله کودکان است!!!!!

شما دو راه در پیش دارید:

1-از حضور کودکان در جشنعروسی،جشن نامزدی و تولد خود جلوگیری کرده و از عدم حضورشان پوزش بطلبید

2-با یک برنامه ریزی دقیق،یک فضای مجزا و امکانات رفاهی برای کودکان پیش بینی کنید

۲۰۱۸۰۵۱۶_۲۰۰۱۰۷

پیشنهاد خدمات مجالس و تشریفات یاکند راه دوم است.وجود کودکان در جشن عروسی،جشن نامزدی و تولد حس و حال خوبی به مراسم می دهد.تصور مراسمی بدون حضور کودکان با لباسهای پر زرق و برق،شیطنتها و ….. کمی مشکل خواهد بود.البته با پیش بینی امکاناتی برایشان که هم به انها خوش بگذرد و هم به والدین. خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن میز و صندلی مخصوص کودکان،ارایه کندی بار،بادکنک آرایی و پرسنلی تحصیلکرده جهت بازی با کودکان یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران می باشد.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند با داشتن پرسنل و مهماندار مخصوص پذیزایی از کودکان شبی به یاد ماندنی هم برای شما و هم برای کوچولو های عزیزتان خواهد ساخت.خدمات مجالس و تشریفات یاکند از این نظر یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران بوده و شبی ماندگار برای شما و دلبندتان رقم خواهد زد.

برای دیدن منوها اینجا را کلیک کنید