امتیاز به ما یادت نره!

نکاتی مهم در برگزاری عروسی (قسمت 6)

تمامی هزینه ها را از موسسه برگزار کننده خود سوال کنید

با تشریفات و خدمات مجالس خود روراست باشید و از آنها بخواهید تمام هزینه های جانبی جشن عروسی،جشن نامزدی و تولدتان را به صورت مجزا به شما اطلاع دهند.در بسیاری اوقات دیده شده که عروس و داماد پس از جلسه با موسسه تشریفات و خدمات مجالس برگزار کننده  و رسیدن به توافق نسبی فقط و فقط به خاطر عدم اطلاع از از هزینه های جانبی همچون هزینه حمل و نقل و…. از امضا قرارداد خودداری کرده و اصطلاحاُ قرارداد کنسل میشود.

یکی از بارزترین محسنات خدمات مجالس و تشریفات یاکند که به آن افتخار میکند روراستی و صداقت با عروس و داماد  میباشد و از این حیث یکی از برترین خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد وتمامی هزینه ها را در همان جلسه اول آشنایی به اطلاع عروس و داماد رسانده و تصمیم گیری نهایی را بدون اعمال هیچ فشار و یا اصراری به عهده آنها خواهد گذاشت.

IMG_20180514_181544_304

در بسیاری موارد همین روراستی و صداقت خدمات مجالس و تشریفات یاکند در وهله نخست باعث جلب اطمینان عروس و داماد گشته و منجر به عقد قرارداد شده و همچنین به علت رضایت قلبی آنها اقدام به معرفی خدمات مجالس و تشریفات یاکند به آشنایان و نزدیکان خود نموده که یکی از دلایل پیشرفت و ماندگاری ما در این حوزه گشته است.

تشریفات و خدمات مجالس یاکند(یکی از بهترین خدمات مجالس عروسی در تهران) با افتخار با صداقت از ابتدای راه در کتارتان خواهد بود .