امتیاز به ما یادت نره!

مزایای عقد در فضای باز
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مراسم نامزدی، عقد یا عروسی خود را در فضای باز برگزار کنید؟ آیا می دانید مزایا عقد در فضای باز چیست و چه تفاوتی با دیگر مراسم ها دارد؟
امروزه یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم هایی همچون عقد این است که محل برگزاری مجلس را به درستی انتخاب کنید. زیرا شاید در گذشته گزینه های محدودی مانند منزل یا باغ برای برگزاری مجالس وجود داشت اما حال دیگر مکان های مختلفی برای برگزاری مراسم هایی همچون عقد وجود دارند.
به طوری که برخی از این مکان ها مانند تالارها، دفاتر محضری عقد و منازل سرپوشیده هستند و بعضی دیگر مانند باغ ها و باغ تالارها روباز هستند. در این رابطه باید بدانید که بسیاری از افراد برگزاری مراسم عقد در فضا باز را به تالارها و منازل ترجیح می دهند. زیرا فضای باز نسبت به فضای بسته برای برگزاری عقد مزایای بسیاری دارد.
بنابراین اگر شما نیز در انتخاب مکان عقد خود دچار تردید هستید، بهتر است با مزایای عقد در فضای باز آشنا شوید.

 

مزایا عقد در فضای باز چیست؟

اگر تا به حال تجربه حضور در مراسم هایی مانند عروسی، نامزدی، عقد، تولد و غیره را در فضای باز داشته باشید، می دانید که تا چه اندازه با مراسم هایی که در منازل و تالارها برگزار می شود، تفاوت دارند. اما اگر چنین تجربه ای هم نداشته باشید، باز هم می توانید تصور کنید که برگزاری عقد در فضای باز نسبت به فضای سرپوشیده و بسته دلنشین تر است.
برگزاری مراسم عقد در فضای باز علاوه بر دلنشینی مزایای دیگری نیز دارد که امروزه باعث شده است بسیاری از افراد مجالس خود را در فضای باز برگزار کنند. چنان که از جمله مزایا عقد در فضای باز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگزاری مراسم در فضایی با هوای مطبوع و دل انگیز

شاید شما نیز دقت کرده باشید که بیشتر مراسم هایی که در تالار یا منزل بوده اند و در آن ها حضور داشته اید، به دلیل حجم جمعیت و شرایط دیگر هوایی نامطلوب داشته اند. به طوری که در بسیاری موارد بخاطر هوای نامطبوع مراسم را خیلی زود ترک کرده اید.
زیرا در بسیاری از موارد سیستم هایی سرمایشی و گرمایشی در مراسم هایی مانند عروسی، عقد و غیره به خوبی عمل نمی کنند یا برای تعداد مهمانان حاضر کافی نیستند. به همین دلیل برای افراد زیادی پیش می آید که چه در زمستان و چه در تابستان به دلیل هوای نامطلوب، یک مراسم این چنینی را ترک کنند.
در این رابطه باید بدانید یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مزایا عقد در فضای باز این است که این مراسم هوای مطبوعی دارد. زیرا در بیشتر موارد افراد در فصولی همچون بهار و تابستان و در واقع در روزهایی از سال که هوا زیاد سرد یا گرم نیست، مراسم خود را در فضای باز برگزار می کنند.
به همین دلیل شرکت در این مراسم ها همچون یک پیک نیک مجهز است که هوای خوب آن فضا به شما روحیه می دهد و هوای دل انگیز فضا موجب می شود که مراسم تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

دسترسی به لوکیشن ها و فضای زیبا برای عکاسی و فیلم برداری

یکی دیگر از مزایای برگزاری عقددر فضای باز در تهران این است که دیگر نیازی نیست برای عکاسی و فیلم برداری در طبیعت به لوکیشن های دیگر مراجعه کنید. زیرا مراسم شما در دل طبیعت برگزار می شود و همانجا زیباترین عکس ها و فیلم ها را می توانید ثبت کنید.

رزرو باغ عروسی
ضمن اینکه پس زمینه فیلم و عکس های شما به اندازه ای طبیعی و زیبا است که در بسیاری از موارد حتی نیازی به تغییر پس زمینه و ادیت عکس و فیلم نیست. در واقع ثبت عکس های واقعی، طبیعی و خاص از بهترین مزایا عقد در فضای باز است.
با توجه به این موضوع، شما از مزایای دیگری همچون موارد زیر نیز بهره مند خواهید شد:

• در صورت برگزاری مراسم عقد در فضای باز دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای اجاره لوکیشن های مختلف و باغ های زیبا برای عکاسی و فیلم برداری نیست؛
• همچنین مجددا مجبور به آرایش و تهیه لباس برای عکاسی و فیلم برداری نخواهید بود و در بطن مراسم اصلی خود بهترین و واقعی ترین عکس ها و خاطره ها را به زیباترین شکل ممکن ثبت می کنید.
در این رابطه باید بدانید اگر عکاس یا فیلم بردار حرفه ای برای عکاسی و فیلم برداری در فضای باز نمی شناسید، می توانید از مجموعه تشریفاتی یاکند کمک بخواهید.

طبیعت دیزاین مراسم شما است!

یکی از مهم ترین نکاتی که برای برگزاری مراسم عقد باید به آن توجه کنید، چیدن سفره عقد لاکچری در خانه است. به طوری که نه تنها سفره بلکه اطراف و وسایل آن باید بهترین دیزاین را داشته باشند. زیرا این موارد تاثیر زیادی برای زیبایی مراسم شما و عکس ها و فیلم ها دارند.
به همین دلیل باید زیباترین و خاص ترین وسایل و حرفه ای ترین افراد برای دیزاین مراسم عقد خود کمک بگیرید. این در حالی است که اگر مراسم خود را در فضای باز برگزار کنید، نیازی به هیچ یک از این اقدامات نیست. زیرا از دیگر مزایا عقد در فضای باز باید به بی نیازی به دیزاین اشاره کنیم.
چنان که طبیعت فضای بازی که مراسم خود را در آن برگزار می کنید، خود به تنهایی دیزاین مجلس عقد شما محسوب می شود. به این شکل حتی اگر وسایل سفره عقد را به ساده ترین شکل ممکن و بدون هیچ تزئینی در طبیعت بچینید، زیباترین جلوه را خواهد داشت.
علاوه بر این ها با توجه به اینکه از گذشته تاکنون گل آرایی یکی از اصلی ترین بخش های مجالس است که امروزه نیز اهمیت بیشتری دارد، با برگزاری مراسم عقد در فضای باز دیگر نیازی به گل آرایی ندارید. زیرا گل های طبیعی و زیبای محیط به جای گل های مصنوعی یا گل های شاخه بریده که در زمان کوتاه از بین می روند، گل آرایی مجلس شما را برعهده می گیرند.
در این صورت می توان گفت دیگر مزایا عقد در فضای باز این است که مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای تهیه وسایل دیزاین و گل آرایی و استخدام افراد متخصص در این زمینه برای مراسم خود نخواهید بود.

پذیرایی خاص، زیبا و آسان از مهمانان

آیا می دانستید پذیرایی از مهمانان در فضای باز تا چه اندازه با پذیرایی در تالار عروسی، باغ تالار، منزل و دیگر مکان ها متفاوت است؟
پذیرایی در منازل و تالارها یکی از دغدغه های اصلی افراد در برگزاری مراسم هایی مانند عقد و عروسی است. زیرا اصولا فضای برای رفت وآمد و پذیرایی محدود است و این موضوع پذیرایی از مهمانان را دشوار می کند.
به طوری که در بسیاری مواقع حتی گارسون ها پذیرایی از برخی مهمانان را در هجوم جمعیت فراموش می کنند. این در حالی است که اگر مراسم خود را در فضای باز برگزار کنید، از دیگر مزایا عقد در فضای باز از جمله پذیرایی آسان و شیک بهره مند می شوید.
زیرا پذیرایی در فضای باز تنها به یک میز بزرگ و چیدمان شیرینی ها، میوه ها و غیره نیاز دارد. چنان که در بسیاری موارد مهمانان با مراجعه به این میز از خود پذیرایی می کنند و دیگر نیازی به پذیرایی تک به تک نیست.
علاوه بر این در صورتی که بخواهید از مهمانان خود به صورت تک به تک و میز به میز پذیرایی کنید، باز هم با برگزاری مراسم عقد در فضای باز این کار آسان تر است. زیرا فضای بیشتری برای رفت و آمد وجود دارد و به راحتی از بین میزها عبور می کنید و پذیرایی سریع و آسان انجام می شود.

میزنامزدی در خانه
ضمن اینکه بسیاری از افراد در مراسم های فضای باز بیشتر ایستاده هستند و نیازی نیست که برای پذیرایی به همه میزها مراجعه شود. زیرا یک بار شربت، نوشیدنی، شیرینی و دیگر خوراکی ها را در حالی که ایستاده اند، به مهمانان تعارف می کنید.
یکی دیگر از مزایا عقد در فضای باز نیز کاهش هزینه دیزاین پذیرایی است. زیرا در فضای باز میوه ها، شیرینی ها و حتی شام نیازی به دیزاین خاصی ندارد.

رقم زدن لحظاتی خوش و خاطره انگیز برای مهمانان

مهمانان یکی از اساسی ترین قسمت های هم مراسم از جمله عقد، نامزدی، تولد، عروسی وغیره هستند. در واقع ما برای مهمانانی که دوستان، آشنایان و اقوام هستند یک مراسم برگزار می کنیم. بنابراین بسیار مهم است که مهمانان در مجلس ما لحظاتی خوش، شاد و با فراخی خاطر را تجربه کنند.
به طوری که از شرکت در مراسم ما منصرف نشوند و در مدت زمان کوتاه مجلس را ترک نکنند. همچنین مراسم عقد یا عروسی ما باید به گونه ای باشد که برای مهمانانمان خاطرات خوشی را به جا بگذارد.
در این رابطه باید بدانید یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین مسائل برای ساختن لحظات خوش برای مهمانان، محل برگزاری مراسم است. چنان که یکی از بی نظیرترین مزایا عقد در فضای باز این است که بیشتر از برگزاری مراسم در تالار یا منزل به مهمانان خوش می گذرد.
زیرا به طور کلی طبیعت و فضای باز برای همه افراد انرژی بخش و لذتبخش است. علاوه بر این زمانی که یک مراسم شاد همچون عقد در چنین فضایی برگزار شود، بسیار دلنشین خواهد بود. زیرا مهمانان برای ساعاتی ممکن است از فضای شهر و خانه و دغدغه های روزمره دور شوند و در دل طبیعت به رقص و پایکوبی بپردازند و این موضوع برای اکثر افراد بسیار خوشایند است.
بنابراین اگر اولویت شما در برگزاری مراسم عقد، خوشحالی مهمانتان است، توصیه می کنیم به برگزاری این مجلس در فضای باز فکر کنید. زیرا هرگز از این اقدام خود پشیمان نخواهید شد.

کاهش هزینه ها با برگزاری مراسم عقد در فضای باز

آیا می دانستید یکی از مهم ترین مزایا عقد در فضای باز، کاهش هزینه ها است؟ شاید برای شما نیز عجیب باشد و تصور کنید که با برگزاری عقد، نامزدی، عروسی و غیره در فضای باز به اندازه برگزاری این مجالس در بهترین باغ تالار عروسی هزینه بردار است اما این چنین نیست.
زیرا در اصل اگر مراسم خود را در فضای باز همچون باغ، جنگل، کنار ساحل و دیگر مکان ها برگزار کنید، بسیاری از هزینه های مراسم شما کاهش پیدا می کند. یکی از اصلی ترین هزینه های مراسم عقد که با برگزاری آن در فضای باز کم تر می شود یا به طور کلی نیازی به پرداخت آن نیست، هزینه رزرو مکان است.
اگر شما بخواهید مراسم خود را در باغ، تالار یا باغ تالارها برگزار کنید، باید هزینه ورودی، پذیرایی، آتش بازی، سرو شام و غیره را پرداخت کنید. این در صورتی است که برگزاری مراسم در فضایی بی نظیر به صورت رایگان از جمله مزایا عقد در فضای باز به شمار می رود.
زیرا در بیشتر مواقع اگر شما از مناطق طبیعی به عنوان لوکیشن فضای باز مانند جنگل، دریا، کوه و غیره برای برگزاری مراسم خود استفاده کنید، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
علاوه بر این هزینه های دیگر مراسم عقد مانند دیزاین، گل آرایی، مدیریت مراسم، اجاره لوکیشن عکاسی و فیلم برداری و غیره را پرداخت نخواهید کرد. بنابراین می توان گفت اگر قصد دارید مراسم عقد خود را به بهترین شکل، در زیباترین فضا و با کم ترین قیمت برگزار کنید، بهترین راه برگزاری این مجلس در فضای باز است.

برگزاری مراسم عقد در بهترین فضای باز با کمک مرکز تشریفات یاکند

تا به اینجا متوجه شدید که مزایا عقد در فضای باز چقدر زیاد و بی نظیر هستند. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چگونه مراسم عقد خود را در فضای باز به بهترین شکل برگزار کنید؟ در این رابطه باید بدانید جای هیچ نگرانی نیست.
امروزه با کمک تشریفات مجالس از جمله مجموعه تشریفاتی یاکند می توانید بهترین و به یادماندنی ترین مراسم عقد را در فضای باز برگزار کنید. چنان که این مرکز تشریفاتی صفر تا صد مراسم شما را برعهده می گیرد و دقیقا متناسب با سلیقه و برنامه ریزی شما مجلس عقد را برگزار می کند.

باغ عمارت شرق تهران
ضمن اینکه در صورت دریافت کمک از این مرکز تشریفاتی دیگر نگران هزینه های گزاف مراسم خود نخواهید بود. زیرا یاکند به شما کمک می کند مراسمی خاطره انگیز و زیبا را متناسب با بودجه خود برگزار کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با مزایا عقد در فضای باز از جمله هوای مطلوب، پذیرایی آسان، بی نیازی به دیزاین و گل آرایی، ساختن لحظات خوش برای مهمانان و غیره آشنا کنیم. همچنین گفته شد که در صورتی که مراسم عقد خود را در فضای باز برگزار کنید، بسیاری از هزینه های این مجلس از جمله رزرو مکان کاهش پیدا می کند.
علاوه بر این ها متوجه شدید که با کمک مراکز تشریفاتی همچون یاکند می توانید بهترین مجلس عقد را در فضای باز با امکانات بی نظیر و بدون هیچ زحمت یا نگرانی برگزار کنید. در نهایت باید بدانید در صورت دریافت کمک از این مرکز تشریفاتی دیگر نگران هزینه های گزاف مراسم نیز نخواهید بود. زیرا یاکند به شما کمک می کند مراسمی خاطره انگیز و زیبا را متناسب با بودجه خود برگزار کنید.
بنابراین برای دریافت کمک از یاکند برای برگزاری مراسم خود همین الان با شماره های تماس موجود ارتباط برقرار کنید.