امتیاز به ما یادت نره!

مواردی کلیدی در برگزاری عروسی :

وقتی  برای برگزاری عروسی و جشن خود برنامه ریزی می کنید نکاتی بسیاریست که میدانید و بسیاری از نکات را نمیدانید.آیا اینقد خوش شانس هستید که قبل از مراسم عروسیتان آنها را بدانید تا مشکلی پیش نیاید؟

حتی اگر فکر میکنید که همه چیز تحت کنترل است خواندن و دانستن موارد ذکر شده ضروریست و شما جزو افرادی هستید حتما به خود خواهید گفت که چقدر خوش شانسم که کسی تمام نکات لازم را به من گفت تا همه چیز طبق برنامه پیش رفته  و عروسیم  به بهترین نحو برگزار شود.

پیشنهاد ما مشورت با کارشناسان مجرب موسسه خدمات مجالس و تشریفات یاکند می باشد.

44

تعداد مهمانان

قبل از دعوت از مهمانانتان از مساحت تقریبی محل برگزاری عروسی و جشن اطلاع کسب کنید.درصورتیکه تعداد مهمانان از قبل مشخص شده و به دنبال محلی برای برگزاری عروسی میگردید حتما باید فضای محل برگزاری متناسب با مهمانان باشد که دارای استاندارد خاصی در کل دنیا میباشد.

در صورت عدم توجه به این موضوع مهم ، عروسیتان دچار نقصان و کمبود خواهد شد و مطمئنا به صورت استاندارد و در خور مهمانانتان از ایشان پذیرایی نخواهد شد و خاطره ای خوش از این در ذهنشان باقی نخواهد ماند.

به صورت استاندارد برای هر مهمان 1/5 تا 2 متر مربع فضا در نظر گرفته می شود.بطورمثال اگر تعدا مهمانانتان 100 نفر باشد شما به فضایی بین 150 تا 200 متر مربع احتیاج خواهید داشت.همچنین در انتخاب محل برگزاری عروسی و جشن حتما به فضای قرارگیری میزها،پیست رقص،محل آماده سازی شام،محلی برای مهمانداران و… توجه کافی گردد.

خدمات مجالس و تشریفات یاکند بهترین مشاور شما در این زمینه خواهد بود.

7

در صورت عدم توجه به این نکته به ظاهر کوچک ، شاهد ازدحام بیش از حد خواهید بود و مطمئنا هیچ یک از عوامل برگزاری عروسی نمی توانند وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند و بهترین شب زندگیتان با خاطراتی نه چندان خوش در ذهن مهمانان باقی خواهد ماند.

پس حتما تعداد مهمانان متناسب با فضای محل برگزاری دعوت شوند تا بعدا پشیمان نشوید!!!!!!!!!

تشریفات یاکند که از برترین موسسات خدمات مجالس عروسی در تهران میباشد اوقات خوشی را برایتان آرزو میکند.